Ja dus, als je ouders gaan scheiden en opnieuw trouwen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Kun je meer dan 4 grootouders hebben dan?
Donald Trumpquote:Op dinsdag 8 november 2016 14:33 schreef Montov het volgende:
Raad het citaat:
If we don’t win, this will be the single greatest waste of time, energy and money in my life
Overigens wel een bijzondere opmerking van iemand met een achterban waarin onevenredig veel mensen zullen zitten met minder dan 4 biologische grootoudersquote:Op dinsdag 8 november 2016 14:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Kun je meer dan 4 grootouders hebben dan?
Dat is voor elke verliezende kandidaat toch gewoon de waarheid?quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:33 schreef Montov het volgende:
Raad het citaat:
If we don’t win, this will be the single greatest waste of time, energy and money in my life
twitter:sharonclott twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 14:24:17Protest inside polling station where Trump votes. Two women arrested. #Election2016 #vote https://t.co/YxXKb8NwMD reageer retweet
Videootjes in de tweets.twitter:sharonclott twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 14:25:30More footage of the topless protest against Trump at my polling station. Two women arrested. #Election2016 https://t.co/buWnurT0Ip reageer retweet
Volgens mij heeft Trump wel wat grotere en kostbaardere misstappen gemaakt.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:35 schreef Mula het volgende:
[..]
Dat is voor elke verliezende kandidaat toch gewoon de waarheid?
Dat is lekker, heb je net gestemd, krijg je dan het nieuws te horenquote:Op dinsdag 8 november 2016 14:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat is eindelijk de grote klapper. Dit is hem.
Ik betwijfel alleen of de timing zo handig is.
Prima tieten!quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:36 schreef Infection het volgende:
twitter:sharonclott twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 14:24:17Protest inside polling station where Trump votes. Two women arrested. #Election2016 #vote https://t.co/YxXKb8NwMD reageer retweet
Videootjes in de tweets.twitter:sharonclott twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 14:25:30More footage of the topless protest against Trump at my polling station. Two women arrested. #Election2016 https://t.co/buWnurT0Ip reageer retweet
Ze zullen het wel afstemmen met KimDotCom die heeft ook nog informatie om nu écht voor eens en altijd met Clinton af te rekenen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat is eindelijk de grote klapper. Dit is hem.
Ik betwijfel alleen of de timing zo handig is.
13 uur geleden gepost, toen kon er nog niet gestemd worden toch? Behalve de early-votes dan.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:37 schreef L3gend het volgende:
[..]
Dat is lekker, heb je net gestemd, krijg je dan het nieuws te horen
Ik vraag me toch af wat mensen hiermee denken te bereiken. Behalve jezelf en je doel voor lul zetten.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:36 schreef Infection het volgende:
En dan zeuren dat republikeinen de verkiezingen verstorenquote:Op dinsdag 8 november 2016 14:36 schreef Infection het volgende:
Nou ja, er zullen veel trumpstemmers zijn van wie de moeder ook gelijk een zus is. Dus dan mag je je grootouders dubbel tellen volgens mij.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Overigens wel een bijzondere opmerking van iemand met een achterban waarin onevenredig veel mensen zullen zitten met minder dan 4 biologische grootouders
quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nou ja, er zullen veel trumpstemmers zijn van wie de moeder ook gelijk een zus is. Dus dan mag je je grootouders dubbel tellen volgens mij.
Ann Goebbels, dames en heren.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:28 schreef Montov het volgende:
twitter:AnnCoulter twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 04:42:23If only people with at least 4 grandparents born in America were voting, Trump would win in a 50-state landslide. reageer retweet
Het doel is aandacht, maakt niet uit wat voor aandacht, voor henzelf en dat is gelukt.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af wat mensen hiermee denken te bereiken. Behalve jezelf en je doel voor lul zetten.
Moet je zeggen waar ze bij staan, dan zul je voor de rest van je leven aan de schandpaal genageld worden als sexist. Feministen zijn eng.quote:
Kim Dotcom heeft ook nog wel iets liggen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:33 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Beetje te laat dan, als Assange wil zorgen dat Clinton verliest.
Alleen een echte Volks-Amerikaner mag stemmen, natuurlijk.quote:
In de kluis bij FBIquote:Op dinsdag 8 november 2016 14:41 schreef Ulx het volgende:
[..]
Kim Dotcom heeft ook nog wel iets liggen.
Fapje gelegd hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:36 schreef Infection het volgende:
Die gasten worden helemaal kapot gedroned voordat ze nog een stap binnen hebben gezet.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:26 schreef Infection het volgende:
Tja, wat moet je hier nou van zeggen...twitter:janemerrick23 twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 11:08:00A Trump supporter has told @SkyNews that if he loses "we're going to storm the White House and we're going to be armed." Terrifying. reageer retweet
Zeker, zeker. Ik pas wel opquote:Op dinsdag 8 november 2016 14:41 schreef Infection het volgende:
[..]
Moet je zeggen waar ze bij staan, dan zul je voor de rest van je leven aan de schandpaal genageld worden als sexist. Feministen zijn eng.
Ik wou zeggen, van mij mogen ze het proberen, maar ik geef ze weinig kans met hun pistooltjes.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:42 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Die gasten worden helemaal kapot gedroned voordat ze nog een stap binnen hebben gezet.
Ah nee joh, gewoon even een AC-130 erheen vliegen en hopen dat Kurt Russell niet in de buurt is.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:42 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Die gasten worden helemaal kapot gedroned voordat ze nog een stap binnen hebben gezet.
Biologisch niet, maar gezien het scheidingspercentage in de USA kan je er best meer dan 4 hebben ja.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:42 schreef butz0rs het volgende:
[..]
at least 4. Je kunt er meer hebben?
Goed nieuws.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:44 schreef DUTCHKO het volgende:
CNN:
========================
What's changed?
-- Maine's 2nd Congressional District moves from "battleground" to "lean Republican"
-- New Hampshire moves from "lean Democrat" to "battleground"
-- Ohio moves from from "battleground" to "lean Republican"
-- Utah from "battleground" to "lean Republican"
Hun 'pussy' was nog bedekt hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:46 schreef Ulx het volgende:
Het is wel dapper hoor, topless gaan in dezelfde ruimte als Trump.
Het was toch gewoon een polling/voting station? Niet waar Trump aanwezig was?quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:46 schreef Ulx het volgende:
Het is wel dapper hoor, topless gaan in dezelfde ruimte als Trump.
Wat een laffe wijven in dat geval.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het was toch gewoon een polling/voting station? Niet waar Trump aanwezig was?
Ik sta al de hele dag onder de afzuigkap sigaren te roken om een beetje te ontspannen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
En, sta je al stijf van de spanning?
Niet als je naar de rest van dat bericht kijkt.quote:
Als de grijze staten rood worden is het wel wat closer, maar haalt Trump nog steeds de 270 nietquote:Op dinsdag 8 november 2016 14:48 schreef RustCohle het volgende:
Volgens de peilingen, ik geloof er geen ruk van dat het zo makkelijk wordt voor kamp-blauw...:
[ afbeelding ]
Welk van deze blauwe staten denk je dat toch rood gaat blijken te zijn?quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:48 schreef RustCohle het volgende:
Volgens de peilingen, ik geloof er geen ruk van dat het zo makkelijk wordt voor kamp-blauw...:
[ afbeelding ]
Michigan heeft een kans.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:51 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Welk van deze blauwe staten denk je dat toch rood gaat blijken te zijn?
Trump lijkt me goede kansen te maken in het blauwe West Virginia. Conservatief, veel white working class, geen minorities en hun liefde voor guns en coalquote:Op dinsdag 8 november 2016 14:51 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Welk van deze blauwe staten denk je dat toch rood gaat blijken te zijn?
Ik zal voor je duimen pik.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik sta al de hele dag onder de afzuigkap sigaren te roken om een beetje te ontspannen.
WV zie ik nog wel vaak als rood voorbij komen inderdaad. Staat wel weer tegenover dat Nevada waarschijnlijk blauw wordt.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:55 schreef L3gend het volgende:
[..]
Trump lijkt me goede kansen te maken in het blauwe West Virginia. Conservatief, veel white working class, geen minorities en hun liefde voor guns en coal
kutquote:Op dinsdag 8 november 2016 14:55 schreef L3gend het volgende:
[..]
Trump lijkt me goede kansen te maken in het blauwe West Virginia. Conservatief, veel white working class, geen minorities en hun liefde voor guns en coal
Het kan theoretisch gezien wel, 6 biologische grootouders. Tweelingen wisselen soms dan uit (krijg je een chimeer), en als het een twee eiige met andere vaders...quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:42 schreef butz0rs het volgende:
[..]
at least 4. Je kunt er meer hebben?
quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:48 schreef RustCohle het volgende:
[ afbeelding ]
Blauw? Daar hebben ze sinds Bill al niet meer op een Democraat gestemd.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:55 schreef L3gend het volgende:
[..]
Ik betwijfel het ook wel hoor dat Michigan rood wordt maar ten opzichte van andere states geef ik het toch meer kans dan ny of cali.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:57 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik betwijfel het ook wel hoor dat Michigan rood wordt maar ten opzichte van andere states geef ik het toch meer kans dan ny of cali.
Gewoon in de kroeg veel gezelliger.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:57 schreef Nielsch het volgende:
ik twijfel nog of ik in mn stamkroeg ga kijken of dat ik lekker thuis blijf met FOK! erbij...
/squote:Op dinsdag 8 november 2016 14:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Blauw? Daar hebben ze sinds Bill al niet meer op een Democraat gestemd.
In de kroeg slaat het niet aan denk ik.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:57 schreef Nielsch het volgende:
ik twijfel nog of ik in mn stamkroeg ga kijken of dat ik lekker thuis blijf met FOK! erbij...
WV blauw? Dat stemt toch altijd rood de laatste jaren?quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:55 schreef L3gend het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |