SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
xDquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat hele Gudelj is een strijder gebeuren is een utopie. De enige reden van het aantrekken van hem was zijn FYSIEK en dat liet hij op de belangrijke momenten gewoon afweten. (2-3 Rapid Wien, 2e goal van Celta geen kopduel aangaanquote:Op maandag 7 november 2016 23:27 schreef Catch22- het volgende:
Gudelj is een mooiweer strijder. Als alles gaat zoals je wil, roepen dat je hard bent kan iedereen. Drie weken op de bank en het niet meer kunnen handelen geeft aan dat je toch niet zo'n Warrior bent als je denkt.)
![]()
Fysiek lol
in photoshop zekerBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Fysiek heeft ie wel maar de instelling van een Fjequote:Op dinsdag 8 november 2016 12:25 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat hele Gudelj is een strijder gebeuren is een utopie. De enige reden van het aantrekken van hem was zijn FYSIEK en dat liet hij op de belangrijke momenten gewoon afweten. (2-3 Rapid Wien, 2e goal van Celta geen kopduel aangaan)
![]()
Fysiek heeft hij wel?quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Fysiek heeft ie wel maar de instelling van een Fje
De rechterteen van Sanchez, daar past Gudelj al 5 keer in.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Gudelj deed niet genoeg deze.quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Fysiek heeft hij wel?
De rechterteen van Sanchez, daar past Gudelj al 5 keer in.quote:wooblabalurg![]()
Als ik het allemaal goed begrijp is die zaakwaarnemer een ongelooflijke smeerlap, dus die zal dit wel goed onderzocht hebbenquote:Op dinsdag 8 november 2016 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk moet Gudelj gewoon een schadevergoeding lappen![]()
Ik ben benieuwd hoe Ajax het gaat spelen, of ze echt genoegen nemen met een lage transfersom in de winter om snel van hem af te zijn. Of dat ze hem hier gewoon een paar jaar de kleedkamers laten schoonmaken.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als ik het allemaal goed begrijp is die zaakwaarnemer een ongelooflijke smeerlap, dus die zal dit wel goed onderzocht hebbenOh.![]()
Boil "kreeg" ook alle tijd, en kwam gewoon niet meer voor in de selecties. Van mij mag iemand die zo met zijn club omgaat wegkwijnen. Als ze hem aan zijn contract houden is het einde carrière.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Ajax het gaat spelen, of ze echt genoegen nemen met een lage transfersom in de winter om snel van hem af te zijn. Of dat ze hem hier gewoon een paar jaar de kleedkamers laten schoonmaken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Boilesen was wel een ander verhaal, die had nog een contract voor een jaar en wilde gewoon niet verlengen. En opzich is dat zijn goed recht, net als dat Ajax geen gebruik meer wilde maken.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Boil "kreeg" ook alle tijd, en kwam gewoon niet meer voor in de selecties. Van mij mag iemand die zo met zijn club omgaat wegkwijnen. Als ze hem aan zijn contract houden is het einde carrière.
Maar Gudelj heeft nog 3,5 jaar contract dus vertegenwoordigd nog gewoon waarde, heel ander verhaal.Oh.![]()
heb je wel gelijk in. Wil alleen maar zeggen dat ik er niet raar van op zou kijken dat, in het geval dat Gudelj nog geen club heeft of er geen club zich aan biedt, ze heb gewoon uit de selecties zullen houden en die 3 jaar uitzitten met hem.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boilesen was wel een ander verhaal, die had nog een contract voor een jaar en wilde gewoon niet verlengen. En opzich is dat zijn goed recht, net als dat Ajax geen gebruik meer wilde maken.
Maar Gudelj heeft nog 3,5 jaar contract dus vertegenwoordigd nog gewoon waarde, heel ander verhaal.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Gewoon proberen om inclusief salaris geen verlies op hem te maken en anders als slaaf gebruiken, is mijn meningquote:Op dinsdag 8 november 2016 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Ajax het gaat spelen, of ze echt genoegen nemen met een lage transfersom in de winter om snel van hem af te zijn. Of dat ze hem hier gewoon een paar jaar de kleedkamers laten schoonmaken.![]()
![]()
Uiteindelijk zullen ze hem dan wel transfervrij laten gaan, net zoals ze met El Hamdaoui deden toen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
heb je wel gelijk in. Wil alleen maar zeggen dat ik er niet raar van op zou kijken dat, in het geval dat Gudelj nog geen club heeft of er geen club zich aan biedt, ze heb gewoon uit de selecties zullen houden en die 3 jaar uitzitten met hem.Eens, de aankoopsom lekker terugverdienen. En als er een verschil is tussen vraag en aanbod mag Gudelj dat zelf neerleggen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Gewoon proberen om inclusief salaris geen verlies op hem te maken en anders als slaaf gebruiken, is mijn mening
Maar ik ben echt benieuwd welke club hier in gaat trappen, misschien een vage Turkse club.Oh.![]()
die zaakwaarnemer is al rond met een club, dit is allemaal voorbedacht.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uiteindelijk zullen ze hem dan wel transfervrij laten gaan, net zoals ze met El Hamdaoui deden toen.
[..]
Eens, de aankoopsom lekker terugverdienen. En als er een verschil is tussen vraag en aanbod mag Gudelj dat zelf neerleggen.
Maar ik ben echt benieuwd welke club hier in gaat trappen, misschien een vage Turkse club.
is alleen te hopen dat hij ergens een foutje heeft gemaakt, en ze er niet zonder boete vanaf komen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dan zet je jezelf als club toch ook ongelooflijk voor lul, als je mee werkt aan dit soort smerige spelletjes.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
die zaakwaarnemer is al rond met een club, dit is allemaal voorbedacht.
is alleen te hopen dat hij ergens een foutje heeft gemaakt, en ze er niet zonder boete vanaf komen.Oh.![]()
nja ik weet niet of dit alles onder werkweigering valt, aangezien hij wel trainde, maar enkel niet op de bank wil zitten. Maar afgezien van dat is er niks waar Ajax wat mee kan lijkt mij. Anders dan een transfer blokkeren.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zet je jezelf als club toch ook ongelooflijk voor lul, als je mee werkt aan dit soort smerige spelletjes.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dan moet je echt de contracten doorlezen die Ajax heeft opgesteld lijkt me, zal wel instaan dat wedstrijden spelen vrij belangrijk is.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:30 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nja ik weet niet of dit alles onder werkweigering valt, aangezien hij wel trainde, maar enkel niet op de bank wil zitten. Maar afgezien van dat is er niks waar Ajax wat mee kan lijkt mij. Anders dan een transfer blokkeren.Oh.![]()
Ik neem aan dat in een spelerscontract staat vermeldt wat er van hem verwacht wordt.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:30 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nja ik weet niet of dit alles onder werkweigering valt, aangezien hij wel trainde, maar enkel niet op de bank wil zitten. Maar afgezien van dat is er niks waar Ajax wat mee kan lijkt mij. Anders dan een transfer blokkeren.
Als hij aangeeft dat niet te kunnen doen heb je al een (geldige) breuk toch.wooblabalurg![]()
ja maar hij speelde ze niet, dus of bankzitten ook deel is van je contract. Geen idee of de rechter(wet) dat zo zietquote:Op dinsdag 8 november 2016 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je echt de contracten doorlezen die Ajax heeft opgesteld lijkt me, zal wel instaan dat wedstrijden spelen vrij belangrijk is.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik weet niet of het zo zwart wit is. Maar ik hoop het wel.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat in een spelerscontract staat vermeldt wat er van hem verwacht wordt.
Als hij aangeeft dat niet te kunnen doen heb je al een (geldige) breuk toch.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het is wel duidelijk weigeren om mee te doen, en als speler weet je dan dat je jezelf onmogelijk maakt. Dat zal de rechter ook wel zien (en hopelijk is de rechter dan ook Ajax-fan en ergerde hij zich dood aan Gudelj's voetbal)quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ja maar hij speelde ze niet, dus of bankzitten ook deel is van je contract. Geen idee of de rechter(wet) dat zo zietOh.![]()
dit zal inderdaad gunstig zijn. In ieder geval voetbal liefhebber, die de vorm van Gudelj kan beoordelen en zo tot de conclusie kan komen dat Gudelj geen recht van spreken heeft.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk weigeren om mee te doen, en als speler weet je dan dat je jezelf onmogelijk maakt. Dat zal de rechter ook wel zien (en hopelijk is de rechter dan ook Ajax-fan en ergerde hij zich dood aan Gudelj's voetbal)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Klopt, wij kennen de contracten niet.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik weet niet of het zo zwart wit is. Maar ik hoop het wel.
Maar als ik zie hoe contracten bij simpele uitzendbureaus al dichtgetimmerd zijn heb ik wel het idee dat het bij een beursgenoteerd miljoenenbedrijf goed zit op dat gebied. Althans, dat hoop je he.wooblabalurg![]()
Volgens mij bedoelde hij de club waarmee hij al rond zou zijn...quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:30 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nja ik weet niet of dit alles onder werkweigering valt, aangezien hij wel trainde, maar enkel niet op de bank wil zitten. Maar afgezien van dat is er niks waar Ajax wat mee kan lijkt mij. Anders dan een transfer blokkeren.
Die club moet dan ook wel een spreekwoordelijke plaat voor z'n kop hebben. Moet haast wel 1 of ander vaag cluppie zijn. Ik kan me niet voorstellen dat een club uit Engeland of Duitsland (bijvoorbeeld) op die manier zo maar te werk zou gaan.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Klopt, wij kennen de contracten niet.
Maar als ik zie hoe contracten bij simpele uitzendbureaus al dichtgetimmerd zijn heb ik wel het idee dat het bij een beursgenoteerd miljoenenbedrijf goed zit op dat gebied. Althans, dat hoop je he.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
mag ook niet hopen dat het een club is van enig noemenswaardig niveau. zal inderdaad wel ene nietszeggende club uit het Oostblok zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:37 schreef Komakie het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij de club waarmee hij al rond zou zijn...
Die club moet dan ook wel een spreekwoordelijke plaat voor z'n kop hebben. Moet haast wel 1 of ander vaag cluppie zijn. Ik kan me niet voorstellen dat een club uit Engeland of Duitsland (bijvoorbeeld) op die manier zo maar te werk zou gaan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Maar Ajax staat gewoon sterk in deze zaak, is alleen de vraag of ze er echt een zaak van willen maken.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dit zal inderdaad gunstig zijn. In ieder geval voetbal liefhebber, die de vorm van Gudelj kan beoordelen en zo tot de conclusie kan komen dat Gudelj geen recht van spreken heeft.Oh.![]()
was grapje, daar ga ik wel van uit ja.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me dat Ajax wel een goede jurist in huis heeft.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja zo'n Russische of Turkse club zie ik er wel voor aan. Of misschien een malafide Italiaanse middenmoter met een gestoorde gek als voorzitter.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:38 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
mag ook niet hopen dat het een club is van enig noemenswaardig niveau. zal inderdaad wel ene nietszeggende club uit het Oostblok zijn.Oh.![]()
AC Milan misschien, samen met ghazi. Kennen ze lekker samen gaan mokken. Scheelt Verwey een vliegticket om een natrap interview af te nemen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zo'n Russische of Turkse club zie ik er wel voor aan. Of misschien een malafide Italiaanse middenmoter met een gestoorde gek als voorzitter.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat vind ik wel een iets te grote club om mee te doen aan dit soort spelletjes.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
AC Milan misschien, samen met ghazi. Kennen ze lekker samen gaan mokken. Scheelt Verwey een vliegticket om een natrap interview af te nemen.
En het zou toch vrij pijnlijk zijn voor die club als die Gudelj halen, vond het voor Ajax al pijnlijk
Oh.![]()
we gaan het meemaken, met die zaakwaarnemers tegenwoordig kijk ik nergens meer van op.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een iets te grote club om mee te doen aan dit soort spelletjes.
En het zou toch vrij pijnlijk zijn voor die club als die Gudelj halen, vond het voor Ajax al pijnlijkFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het maakt mij echt niet uit wat er met Gudelj gebeurt. Al maken ze hem ballenjongen.
Ik ben al blij dat hij niet meer in de basis staat en nog blijer dat hij niet meer op de bank wil.
Dit zijn gouden tijden en ik koester ze.wooblabalurg![]()
Je komt er helaas niet onderuit, want dat soort kutzaakwaarnemers hebben meestal wel heel veel spelers. En als je er dan toch eentje wil hebben moet je ermee in zee gaan.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
we gaan het meemaken, met die zaakwaarnemers tegenwoordig kijk ik nergens meer van op.Oh.![]()
Stoeltjes laten poetsen. De hoofdprijs, anders niks. Aan werkweigering hoef je niet mee te werken als werkgever. Zou wat zijn. Beetje herrie trappen en dat ze je dan voor een appel en een ei laten gaan. Zo werkt het niet.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boilesen was wel een ander verhaal, die had nog een contract voor een jaar en wilde gewoon niet verlengen. En opzich is dat zijn goed recht, net als dat Ajax geen gebruik meer wilde maken.
Maar Gudelj heeft nog 3,5 jaar contract dus vertegenwoordigd nog gewoon waarde, heel ander verhaal.Behulpzaam als een waterkraan.
In de voetballerij (helaas) wel.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Stoeltjes laten poetsen. De hoofdprijs, anders niks. Aan werkweigering hoef je niet mee te werken als werkgever. Zou wat zijn. Beetje herrie trappen en dat ze je dan voor een appel en een ei laten gaan. Zo werkt het niet.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zo ging het wel bij El Hamdaoui die gratis weg mocht, daarom ben ik benieuwd hoe Ajax het nu gaat aanpakken.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Stoeltjes laten poetsen. De hoofdprijs, anders niks. Aan werkweigering hoef je niet mee te werken als werkgever. Zou wat zijn. Beetje herrie trappen en dat ze je dan voor een appel en een ei laten gaan. Zo werkt het niet.Oh.![]()
persoonlijk, mede omdat het mijn geld niet is, zou hem willen laten wegteren als ballenjongen of koffiejuffrouw tot zijn contract verlopen is. Maar dat is meer mijn gevoel wat spreekt.quote:Op dinsdag 8 november 2016 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo ging het wel bij El Hamdaoui die gratis weg mocht, daarom ben ik benieuwd hoe Ajax het nu gaat aanpakken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik zou het nog leuker vinden als hij bij al zijn volgende clubs ook op de bank en tribune verdwijnt en uiteindelijk ergens in Bulgarije moet voetballen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 15:06 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
persoonlijk, mede omdat het mijn geld niet is, zou hem willen laten wegteren als ballenjongen of koffiejuffrouw tot zijn contract verlopen is. Maar dat is meer mijn gevoel wat spreekt.Oh.![]()
Als hij bij zijn volgende club ook denkt alle hoekschoppen en vrije trappen op te kunnen eisen is het snel klaar met hem.quote:Op dinsdag 8 november 2016 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het nog leuker vinden als hij bij al zijn volgende clubs ook op de bank en tribune verdwijnt en uiteindelijk ergens in Bulgarije moet voetballen.wooblabalurg![]()
Dat vind ik nog niet eens het ergste, maar meer dat hij in het spel niks toevoegt of allemaal mogelijkheden verneukte door kansloos van afstand te schietenquote:Op dinsdag 8 november 2016 15:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als hij bij zijn volgende club ook denkt alle hoekschoppen en vrije trappen op te kunnen eisen is het snel klaar met hem.
Blij dat we dat nooit meer gaan zien van hem in een Ajax-shirt
Oh.![]()
die hoekschoppen waren samen met zijn vrije trappen mijn grootste ergernis.quote:Op dinsdag 8 november 2016 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik nog niet eens het ergste, maar meer dat hij in het spel niks toevoegt of allemaal mogelijkheden verneukte door kansloos van afstand te schieten
Blij dat we dat nooit meer gaan zien van hem in een Ajax-shirtFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bedoelde meer dat je in Nederland nog wel wegkomt met dat vedettegedrag tussen al die jonge jongens.quote:Op dinsdag 8 november 2016 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik nog niet eens het ergste, maar meer dat hij in het spel niks toevoegt of allemaal mogelijkheden verneukte door kansloos van afstand te schieten
Blij dat we dat nooit meer gaan zien van hem in een Ajax-shirt
In het buitenland lachen ze je uit en ben je binnen no-time de pispaal of corky.wooblabalurg![]()
Wat een onzin.quote:
Feit dat ze hem in dienst houden is al heel vreemd. Laat staan dat ze nog geld krijgen als hij weg gaat. Als jij werk weigert bij je baas kun je ook vertrekken. Als je het maar erg genoeg maakt. Zonder dat er geld betaald hoeft te worden.
Verschil is dat als jij het doet je waarschijnlijk zonder werk zit en zonder uitkering. Als Gudelj het doet, heeft hij vast wel weer ergens een club en willen die er nog voor betalen ook.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
en dat jan modaal geen geld waard is. Truus van finance wordt niet verkocht en heeft geen transferwaarde. In de voetballerij werkt het nou eenmaal altijd ent even anders.quote:Op dinsdag 8 november 2016 16:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Feit dat ze hem in dienst houden is al heel vreemd. Laat staan dat ze nog geld krijgen als hij weg gaat. Als jij werk weigert bij je baas kun je ook vertrekken. Als je het maar erg genoeg maakt. Zonder dat er geld betaald hoeft te worden.
Verschil is dat als jij het doet je waarschijnlijk zonder werk zit en zonder uitkering. Als Gudelj het doet, heeft hij vast wel weer ergens een club en willen die er nog voor betalen ook.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die vergelijking slaat natuurlijk als een lul op een drumstel.quote:Op dinsdag 8 november 2016 16:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Verschil is dat als jij het doet je waarschijnlijk zonder werk zit en zonder uitkering. Als Gudelj het doet, heeft hij vast wel weer ergens een club en willen die er nog voor betalen ook.wooblabalurg![]()
Nee hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2016 16:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die vergelijking slaat natuurlijk als een lul op een drumstel.
Gudelj heeft gewoon een arbeitscontract. zo lang je zelf maar gelooft dat het anders is, hou je het in stand, maar feitelijk komt het op hetzelfde neer.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Feitelijk komt het niet op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 8 november 2016 16:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nee hoor.
Gudelj heeft gewoon een arbeitscontract. zo lang je zelf maar gelooft dat het anders is, hou je het in stand, maar feitelijk komt het op hetzelfde neer.
Tenzij je denkt dat de arbeidsmarkt hetzelfde betekent als de transfermarkt.wooblabalurg![]()
Zo.quote:Op dinsdag 8 november 2016 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, Gudelj hoeft ook niet meer het stadion in te komen denk ik.
http://f-side.nl/motivatieproblemen/![]()
Waarom neemt dan niet gewoon elke voetballer die weg wil bij een club ontslag?quote:Op dinsdag 8 november 2016 16:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Verschil is dat als jij het doet je waarschijnlijk zonder werk zit en zonder uitkering. Als Gudelj het doet, heeft hij vast wel weer ergens een club en willen die er nog voor betalen ook.![]()
Hem kennende zal hij dat niet eens proberen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
http://f-side.nl/motivatieproblemen/Oh.![]()
Als je je contract wilt laten ontbinden (ontslag) ben jij als initatiefnemer verschuldigd de rest van je salaris in 1 klap terug te betalen. Dit zou bij Nemanja toch wel uitlopen op een slordige ¤4.000.000.quote:Op dinsdag 8 november 2016 17:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waarom neemt dan niet gewoon elke voetballer die weg wil bij een club ontslag?
Babel deed dit bijvoorbeeld wel om terug te gaan naar Ajax, die moest 2 miljoen afkopen van zijn Duitse werkgever en Ajax vergoedde dit in zijn contract dacht ik.![]()
Ik word altijd een beetje verdrietig van mensen die het bedrijfsleven willen vergelijken met BVO's.quote:Op dinsdag 8 november 2016 16:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Verschil is dat als jij het doet je waarschijnlijk zonder werk zit en zonder uitkering. Als Gudelj het doet, heeft hij vast wel weer ergens een club en willen die er nog voor betalen ook.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zie TTquote:Op dinsdag 8 november 2016 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje verdrietig van mensen die het bedrijfsleven willen vergelijken met BVO's.![]()
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Die is in rap tempo een kneus geworden qua uiterlijk. Als keeper zag ie er wel likeable uit.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gudelj deed niet genoeg deze.
[..]![]()
Wat een beest hè.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die is in rap tempo een kneus geworden qua uiterlijk. Als keeper zag ie er wel likeable uit.
wooblabalurg![]()
Tete nog wel?quote:Op dinsdag 8 november 2016 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
http://f-side.nl/motivatieproblemen/
http://www.soccernews.nl/(...)t_aan_Ajax-hooligans![]()
Wat is het probleem daarmee?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Tete nog wel?
http://www.soccernews.nl/(...)t_aan_Ajax-hooligans![]()
Omdat het de waarheid is zou dat idd geen probleem mogen zijn. Maar "supporters" zijn nogal gevoelig voor dit soort opmerkingen.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat is het probleem daarmee?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
quote:'Er is kortom geen enkele aanleiding tot mededogen. De oplossing is heel simpel: Ajax moet de vraagprijs alleen maar verhogen, in plaats van verlagen. Het moet er werkelijk alles aan doen om Gudelj deze winter juist niét te verkopen, hoe mooi ook het bod van pakweg Sunderland of HSV', vervolgt hij.
'Ajax moet niet alleen de poot stijf houden, het heeft alle recht om het spel zó hard te spelen, dat het definitief zijn blote harige ballen laat zien aan alle muitende voetballers en zaakwaarnemers die er zijn in de wereld. Laat Gudelj rondjes lopen tot in de eeuwigheid, in zijn dooie eentje, net zolang totdat alleen NAC nog interesse heeft. Geen genade.'mee eens wel!
Bron: VoetbalprimeurFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op woensdag 9 november 2016 09:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]mee eens wel!
Bron: Voetbalprimeur
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Laat Gudelj de eerst volgende thuiswedstrijd maar auto's gaan wassen op P2Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
die gaan gewoon mee mag ik hopen.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben benieuwd wanneer Dragisa Gudelj ook een basisplaats gaat eisen en pa Gudelj komt klagenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De geruchten over een vertrek van Kasper Dolberg bij Ajax nemen steeds sterkere vormen aan. Meerdere clubs zouden voor het Deense wonderkind op de tribune zitten. Hij heeft zich door een sterke seizoensstart in de kijker gespeeld bij menig topclub in Europa. De 19-jarige aanvaller brak onder trainer Peter Bosz door in de hoofdmacht van Ajax. Sindsdien gaat het razendsnel met zijn persoonlijke ontwikkeling.
Volgens The Sun hebben Chelsea en Manchester City scouts naar Nederland gestuurd om Dolberg in de gaten te houden. De twee Engelse grootmachten staan erom bekend tientallen miljoenen euro's te betalen voor Europese toptalenten neer te tellen.
Dolberg speelde tot dusver dit seizoen elf competitiewedstrijden waarin hij vijf keer het net vond voor Ajax. Hij begon al acht keer in de basis. Ajax haalde hem na het seizoen 2014/15 nog op bij Silkeborg uit Denemarken, waar hij zijn profdebuut al had gemaakt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik hoop dat ik Dolberg goed inschat, maar ik verwacht dat hij pas eind volgend seizoen (als hij zo blijft spelen en groeien) naar andere clubs gaat kijken en denken.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verkopen voor 80 miljoen met terughuurclausule voor 1 jaar
gr grFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij gaat nog wel een dipje krijgen, moeten vooral voor zorgen dat de fans en hele entourage om hem heen met beide voeten op grond blijven.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2016 11:42 schreef mokkiemok het volgende:
De geruchten over een vertrek van Kasper Dolberg bij Ajax nemen steeds sterkere vormen aan. Meerdere clubs zouden voor het Deense wonderkind op de tribune zitten. Hij heeft zich door een sterke seizoensstart in de kijker gespeeld bij menig topclub in Europa. De 19-jarige aanvaller brak onder trainer Peter Bosz door in de hoofdmacht van Ajax. Sindsdien gaat het razendsnel met zijn persoonlijke ontwikkeling.
Volgens The Sun hebben Chelsea en Manchester City scouts naar Nederland gestuurd om Dolberg in de gaten te houden. De twee Engelse grootmachten staan erom bekend tientallen miljoenen euro's te betalen voor Europese toptalenten neer te tellen.
Dolberg speelde tot dusver dit seizoen elf competitiewedstrijden waarin hij vijf keer het net vond voor Ajax. Hij begon al acht keer in de basis. Ajax haalde hem na het seizoen 2014/15 nog op bij Silkeborg uit Denemarken, waar hij zijn profdebuut al had gemaakt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Twee scouts fulltime op Ajax zetten (United) en tot de conclusie komen dat je Dolberg verder moet volgen. Briljant.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:42 schreef mokkiemok het volgende:
Dolberg speelde tot dusver dit seizoen elf competitiewedstrijden waarin hij vijf keer het net vond voor Ajax. Hij begon al acht keer in de basis. Ajax haalde hem na het seizoen 2014/15 nog op bij Silkeborg uit Denemarken, waar hij zijn profdebuut al had gemaakt.![]()
Mooi hoe 'scouts op de tribune' gelijk vertaald wordt naar een vertrek.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Interessante wedstrijd wel, misschien leren we er nog wat van.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
In de winterstop Algarve wordt er geoefend tegen Red Bull Leipzig.
Ik durf niet te kijken.Oh.![]()
Ziyech over afwijzing Oranje: 'Zelfs bezoek van Blind had me niet overgehaald'Bron: RTLquote:Hakim Ziyech mocht zich een jaar geleden melden voor een oefenstage bij het Nederlands elftal. Een paar maanden later debuteerde hij voor de nationale ploeg van Marokko. In het tv-programma 'Bureau Sport' gaat de Ajacied in op die keuze.
Dat Ziyech nu zijn interlands voor Marokko speelt in plaats van voor Oranje, had niets met Nederland te maken. Zelfs een persoonlijk bezoek van de bondscoach had hem niet over gehaald. Ziyech: "Ik vroeg mezelf af: 'Waar gaat je hart naartoe?'. Dat was naar Marokko. Ondanks dat ik in Nederland geboren ben, voel ik me Marokkaan. Dat gevoel begrijpen veel mensen niet."
Dat Ziyech vanavond niet aan de aftrap staat van de Derby der Lage Landen is niet helemaal zijn schuld. Nadat de destijds middenvelder van FC Twente geblesseerd afhaakte op die oefenstage, vernam hij niets meer van bondscoach Guus Hiddink. Ook zijn opvolger Danny Blind liet weinig van zich horen. Dat kwam voor Ziyech niet echt als een verrassing.
"Ik heb zeker het gevoel gehad dat ik weleens harder moest werken omdat ik Marokkaan was", zegt Ziyech in het programma. "Op mijn zestiende was ik een van de betere spelers, maar toch kreeg ik geen contract. Moeilijke jongen, Marokkaanse afkomst."
Begin 2017 zal Ziyech waarschijnlijk voor het eerst op een groot landentoernooi te zien zijn. Dan strijdt Marokko om de Afrika Cup.
http://www.rtlnieuws.nl/s(...)-me-niet-overgehaald![]()
quote:Guidetti over bedreigingen: Dit zijn laffe mensen
John Guidetti heeft heel wat over zich heen gekregen na zijn doelpunt in de Amsterdam Arena, in het Europa League-duel tussen Ajax en Celta de Vigo (3-2).
De voormalige spits van Feyenoord werd eerst zeventig minuten lang cynisch toegezongen en viel vervolgens onder een oorverdovend fluitconcert in. Guidetti scoorde prompt.
Na zijn treffer riep hij de naam van Feyenoord twee keer en dat werd hem tijdens en vooral na afloop niet in dank genomen.
Bedreigingen
De haat jegens zijn persoon ging zelfs zover, dat zijn vriendin en dochtertje via social media werden bedreigd. "Dat gaat te ver. Zij hebben er helemaal niets mee te maken", reageert Guidetti woensdag in Zweedse media.
"Iedereen mag zijn of haar mening over mij ventileren, daar heb ik geen enkel probleem mee. Maar houd mijn vriendin en dochter erbuiten."
Laf
Guidetti vreest niet voor zijn veiligheid. "Ik ben niet bang. Dit zijn laffe mensen die via hun computer praten. Zo gaat het tegenwoordig. Ik hoop dat ze zichzelf recht in de spiegel kunnen blijven aankijken."
Vrijdag neemt Zweden het in de WK-kwalificatie op tegen Frankrijk, in dezelfde groep als het Nederlands elftal. Guidetti start waarschijnlijk in de basis. (FOX Sports)
[ Bericht 0% gewijzigd door DonRaja op 09-11-2016 20:03:26 ]![]()
Ondanks een herhaaldelijk verzoek van de FRMF heeft Ajax Ziyech's blessure nog niet hard kunnen maken.
Vanmiddag kwam de Marokkaanse voetbalbond FRMF met een statement naar buiten inzake Ziyech's afmelding voor de interlands tegen Ivoorkust en Togo.
De middenvelder viel afgelopen weekend geblesseerd uit tegen AZ Alkmaar. De international hield er een kniewond aan over en meldde zich af bij de bondscoach.
Echter, zoals gebruikelijk, werd er door Ajax geen medisch rapport overlegd voor het kwetsuur. Na een herhaaldelijk verzoek heeft men nog steeds niks laten weten vanuit Amsterdam.
Teamarts Abderrazzak Hifti laat verder via de officiële kanalen weten: 'We hopen dat Ziyech zich vandaag of morgen alsnog meldt bij de nationale ploeg. Zodat we zijn blessure kunnen onderzoeken en kunnen concluderen of hij zaterdag in actie kan komen of dat hij het trainingskamp zal moeten verlaten.
[ Bericht 2% gewijzigd door DonRaja op 09-11-2016 20:03:36 ]![]()
0-7 de boot inquote:Op woensdag 9 november 2016 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
In de winterstop Algarve wordt er geoefend tegen Red Bull Leipzig.
Ik durf niet te kijken.![]()
Volledig mee eens zelfsquote:Op woensdag 9 november 2016 09:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]mee eens wel!
Bron: Voetbalprimeur![]()
quote:Op woensdag 9 november 2016 20:04 schreef DonRaja het volgende:
Opgeruimd, trollen graag weer opflikkeren naar jullie moeders.
[ Bericht 1% gewijzigd door DonRaja op 09-11-2016 20:16:09 ]![]()
quote:Op woensdag 9 november 2016 20:04 schreef DonRaja het volgende:
Opgeruimd, trollen graag weer opflikkeren naar jullie moeders.![]()
quote:Ajax wordt woensdag in de Roemeense en Poolse pers gelinkt aan twee spelers. Dorin Rotariu van Dinamo Boekarest en Lasha Dvali zouden op het Amsterdamse verlanglijstje staan.
Het Poolse Przeglad Sportowy schrijft woensdag dat scouts van Ajax meerdere malen op de tribune hebben gezeten voor Dvalii. De Georgische verdediger staat sinds begin 2016 onder contract bij Slask Wroclaw, waar hij de nodige indruk maakt. Dvali speelde ondanks zijn jonge leeftijd (21) al voor vier andere clubs: Skonto Riga, Reading, Kasimpasa en MSV Duisburg. Hij is tevens international van Georgië.
Het Roemeense Sport maakt melding van Ajax-belangstelling voor Rotariu. De 21-jarige vleugelaanvaller van Dinamo Boekarest zou vanaf de winterstop voor een halfjaar gehuurd moeten worden en als hij overtuigt, ligt er een driejarig contract voor hem klaar in Amsterdam. De concurrentie ligt er echter niet om. Ook sc Heerenveen én grote clubs als Juventus en Leicester City worden met Rotariu in verband gebracht.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nou ja, hopelijk niet net zo blessuregevoeligquote:
Nicolae
Op zich wel logisch dat Ajax zich richt op jonge spelers die nog betaalbaar zijn en nog zich willen ontwikkelen en Ajax daarvoor als een goede tussenstap zien. Anderzijds is dit helaas wel de realiteit, we kunnen geen 26 jarige vleugelaanvaller halen die zichzelf al bewezen heeft en gewoon direct in basis kan en ons naar hoger niveau tilt.![]()
Ik vind het ook helemaal prima zo. Er zit toch met enige regelmaat een (potentieel) pareltje bij (god sta me bij en laat bepaalde figuren dit niet lezen), en er wordt gigantisch op verdiend. Niks mis mee, en dat het niet iedere wedstrijd even goed en constant is, tja dat moet je dan maar op de koop toenemen imoquote:Op donderdag 10 november 2016 10:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, hopelijk niet net zo blessuregevoelig
Nicolae
Op zich wel logisch dat Ajax zich richt op jonge spelers die nog betaalbaar zijn en nog zich willen ontwikkelen en Ajax daarvoor als een goede tussenstap zien. Anderzijds is dit helaas wel de realiteit, we kunnen geen 26 jarige vleugelaanvaller halen die zichzelf al bewezen heeft en gewoon direct in basis kan en ons naar hoger niveau tilt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Niet posten man, zometeen leest er iemand mee!quote:Op donderdag 10 november 2016 10:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal prima zo. Er zit toch met enige regelmaat een (potentieel) pareltje bij (god sta me bij en laat bepaalde figuren dit niet lezen), en er wordt gigantisch op verdiend. Niks mis mee, en dat het niet iedere wedstrijd even goed en constant is, tja dat moet je dan maar op de koop toenemen imo![]()
Dan lijkt het mij het best om dat lekker te negerenquote:Op donderdag 10 november 2016 10:48 schreef Leonos het volgende:
[..]
Niet posten man, zometeen leest er iemand mee!
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gelukkig hebben jullie de nieuwe Messi en Ronaldo alquote:Op donderdag 10 november 2016 10:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal prima zo. Er zit toch met enige regelmaat een (potentieel) pareltje bij (god sta me bij en laat bepaalde figuren dit niet lezen), en er wordt gigantisch op verdiend. Niks mis mee, en dat het niet iedere wedstrijd even goed en constant is, tja dat moet je dan maar op de koop toenemen imo
/Sunri5e
Forum Opties Forumhop: Hop naar: