SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
xDquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat hele Gudelj is een strijder gebeuren is een utopie. De enige reden van het aantrekken van hem was zijn FYSIEK en dat liet hij op de belangrijke momenten gewoon afweten. (2-3 Rapid Wien, 2e goal van Celta geen kopduel aangaanquote:Op maandag 7 november 2016 23:27 schreef Catch22- het volgende:
Gudelj is een mooiweer strijder. Als alles gaat zoals je wil, roepen dat je hard bent kan iedereen. Drie weken op de bank en het niet meer kunnen handelen geeft aan dat je toch niet zo'n Warrior bent als je denkt.)
![]()
Fysiek lol
in photoshop zekerBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Fysiek heeft ie wel maar de instelling van een Fjequote:Op dinsdag 8 november 2016 12:25 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat hele Gudelj is een strijder gebeuren is een utopie. De enige reden van het aantrekken van hem was zijn FYSIEK en dat liet hij op de belangrijke momenten gewoon afweten. (2-3 Rapid Wien, 2e goal van Celta geen kopduel aangaan)
![]()
Fysiek heeft hij wel?quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Fysiek heeft ie wel maar de instelling van een Fje
De rechterteen van Sanchez, daar past Gudelj al 5 keer in.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Gudelj deed niet genoeg deze.quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Fysiek heeft hij wel?
De rechterteen van Sanchez, daar past Gudelj al 5 keer in.quote:wooblabalurg![]()
Als ik het allemaal goed begrijp is die zaakwaarnemer een ongelooflijke smeerlap, dus die zal dit wel goed onderzocht hebbenquote:Op dinsdag 8 november 2016 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk moet Gudelj gewoon een schadevergoeding lappen![]()
Ik ben benieuwd hoe Ajax het gaat spelen, of ze echt genoegen nemen met een lage transfersom in de winter om snel van hem af te zijn. Of dat ze hem hier gewoon een paar jaar de kleedkamers laten schoonmaken.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als ik het allemaal goed begrijp is die zaakwaarnemer een ongelooflijke smeerlap, dus die zal dit wel goed onderzocht hebbenOh.![]()
Boil "kreeg" ook alle tijd, en kwam gewoon niet meer voor in de selecties. Van mij mag iemand die zo met zijn club omgaat wegkwijnen. Als ze hem aan zijn contract houden is het einde carrière.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Ajax het gaat spelen, of ze echt genoegen nemen met een lage transfersom in de winter om snel van hem af te zijn. Of dat ze hem hier gewoon een paar jaar de kleedkamers laten schoonmaken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Boilesen was wel een ander verhaal, die had nog een contract voor een jaar en wilde gewoon niet verlengen. En opzich is dat zijn goed recht, net als dat Ajax geen gebruik meer wilde maken.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Boil "kreeg" ook alle tijd, en kwam gewoon niet meer voor in de selecties. Van mij mag iemand die zo met zijn club omgaat wegkwijnen. Als ze hem aan zijn contract houden is het einde carrière.
Maar Gudelj heeft nog 3,5 jaar contract dus vertegenwoordigd nog gewoon waarde, heel ander verhaal.Oh.![]()
heb je wel gelijk in. Wil alleen maar zeggen dat ik er niet raar van op zou kijken dat, in het geval dat Gudelj nog geen club heeft of er geen club zich aan biedt, ze heb gewoon uit de selecties zullen houden en die 3 jaar uitzitten met hem.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boilesen was wel een ander verhaal, die had nog een contract voor een jaar en wilde gewoon niet verlengen. En opzich is dat zijn goed recht, net als dat Ajax geen gebruik meer wilde maken.
Maar Gudelj heeft nog 3,5 jaar contract dus vertegenwoordigd nog gewoon waarde, heel ander verhaal.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Gewoon proberen om inclusief salaris geen verlies op hem te maken en anders als slaaf gebruiken, is mijn meningquote:Op dinsdag 8 november 2016 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Ajax het gaat spelen, of ze echt genoegen nemen met een lage transfersom in de winter om snel van hem af te zijn. Of dat ze hem hier gewoon een paar jaar de kleedkamers laten schoonmaken.![]()
![]()
Uiteindelijk zullen ze hem dan wel transfervrij laten gaan, net zoals ze met El Hamdaoui deden toen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
heb je wel gelijk in. Wil alleen maar zeggen dat ik er niet raar van op zou kijken dat, in het geval dat Gudelj nog geen club heeft of er geen club zich aan biedt, ze heb gewoon uit de selecties zullen houden en die 3 jaar uitzitten met hem.Eens, de aankoopsom lekker terugverdienen. En als er een verschil is tussen vraag en aanbod mag Gudelj dat zelf neerleggen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Gewoon proberen om inclusief salaris geen verlies op hem te maken en anders als slaaf gebruiken, is mijn mening
Maar ik ben echt benieuwd welke club hier in gaat trappen, misschien een vage Turkse club.Oh.![]()
die zaakwaarnemer is al rond met een club, dit is allemaal voorbedacht.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uiteindelijk zullen ze hem dan wel transfervrij laten gaan, net zoals ze met El Hamdaoui deden toen.
[..]
Eens, de aankoopsom lekker terugverdienen. En als er een verschil is tussen vraag en aanbod mag Gudelj dat zelf neerleggen.
Maar ik ben echt benieuwd welke club hier in gaat trappen, misschien een vage Turkse club.
is alleen te hopen dat hij ergens een foutje heeft gemaakt, en ze er niet zonder boete vanaf komen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dan zet je jezelf als club toch ook ongelooflijk voor lul, als je mee werkt aan dit soort smerige spelletjes.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
die zaakwaarnemer is al rond met een club, dit is allemaal voorbedacht.
is alleen te hopen dat hij ergens een foutje heeft gemaakt, en ze er niet zonder boete vanaf komen.Oh.![]()
nja ik weet niet of dit alles onder werkweigering valt, aangezien hij wel trainde, maar enkel niet op de bank wil zitten. Maar afgezien van dat is er niks waar Ajax wat mee kan lijkt mij. Anders dan een transfer blokkeren.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zet je jezelf als club toch ook ongelooflijk voor lul, als je mee werkt aan dit soort smerige spelletjes.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dan moet je echt de contracten doorlezen die Ajax heeft opgesteld lijkt me, zal wel instaan dat wedstrijden spelen vrij belangrijk is.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:30 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nja ik weet niet of dit alles onder werkweigering valt, aangezien hij wel trainde, maar enkel niet op de bank wil zitten. Maar afgezien van dat is er niks waar Ajax wat mee kan lijkt mij. Anders dan een transfer blokkeren.Oh.![]()
Ik neem aan dat in een spelerscontract staat vermeldt wat er van hem verwacht wordt.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:30 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nja ik weet niet of dit alles onder werkweigering valt, aangezien hij wel trainde, maar enkel niet op de bank wil zitten. Maar afgezien van dat is er niks waar Ajax wat mee kan lijkt mij. Anders dan een transfer blokkeren.
Als hij aangeeft dat niet te kunnen doen heb je al een (geldige) breuk toch.wooblabalurg![]()
ja maar hij speelde ze niet, dus of bankzitten ook deel is van je contract. Geen idee of de rechter(wet) dat zo zietquote:Op dinsdag 8 november 2016 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je echt de contracten doorlezen die Ajax heeft opgesteld lijkt me, zal wel instaan dat wedstrijden spelen vrij belangrijk is.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: