abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 november 2016 @ 09:18:05 #1
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_166494320



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De FP heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak ( van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), etc.), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
  dinsdag 8 november 2016 @ 09:18:47 #2
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_166494330
Als de op niet goed is moet een mod dat even doen, ben mobiel namelijk.
pi_166494356
Antwoord op TT: eten.
Uitvinder van de biersmiley.
  CHI shopkeeper dinsdag 8 november 2016 @ 09:23:53 #4
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_166494376
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 09:21 schreef dimmak het volgende:
Antwoord op TT: eten.
Sommigen van ons hebben geen keus :+
pi_166494619
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 09:23 schreef Banggood het volgende:

[..]

Sommigen van ons hebben geen keus :+
Een kameraad van mij zit nu ook voor een aantal maanden in China. Maar de foto's die hij stuurt van het eten zijn echt niet mis! Maar om het nou hier te laten bezorgen...... ;)
Uitvinder van de biersmiley.
  CHI shopkeeper dinsdag 8 november 2016 @ 09:53:52 #6
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_166494766
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 09:43 schreef dimmak het volgende:

[..]

Een kameraad van mij zit nu ook voor een aantal maanden in China. Maar de foto's die hij stuurt van het eten zijn echt niet mis! Maar om het nou hier te laten bezorgen...... ;)
Klopt, eten is over het algemeen prima te happen hier, maar je houdt het inderdaad moeilijk warm over die afstand _O-
  dinsdag 8 november 2016 @ 09:59:24 #7
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166494843
Is dat nieuw, liquid-filled LED lampen?
http://www.dhgate.com/pro(...)bulbs/390372120.html

Kende het nog niet, en vraag mij toch ook af wat voor troep er in die lamp zit _O-
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 8 november 2016 @ 10:03:04 #8
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_166494893
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 09:43 schreef dimmak het volgende:

[..]

Een kameraad van mij zit nu ook voor een aantal maanden in China. Maar de foto's die hij stuurt van het eten zijn echt niet mis! Maar om het nou hier te laten bezorgen...... ;)
Eten in china is absoluut niet wat je hier bij de Chinees haalt trouwens. Algemene missconceptie die in Nederland is ontstaan door de jaren heen. Eerder Indonesisch met Nederlandse invloeden.

Sowieso is het eten in China erg gevarieerd, het is een gigantisch land en eten van noord China verschilt erg van Zuid-Chinees. Vooral veel zoeter of scherper, andere basis ingrediënten, soorten noodles/rijst etc. Maar eigenlijk is alles wel lekker, alleen moet je uitkijken bij te noordelijk eten qua scherpte 8)7 .

Wat hebben mensen hier op hun SinglesDay lijstje staan trouwens (11-11, Black friday van China)? c_/
• Ben zelf nog een beetje aan het zoeken wat ik nog nodig heb, misschien nog wat Xiaomi spul en home-automation spul. :9
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_166494948
quote:
16s.gif Op dinsdag 8 november 2016 10:03 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Eten in china is absoluut niet wat je hier bij de Chinees haalt trouwens. Algemene missconceptie die in Nederland is ontstaan door de jaren heen. Eerder Indonesisch met Nederlandse invloeden.

Sowieso is het eten in China erg gevarieerd, het is een gigantisch land en eten van noord China verschilt erg van Zuid-Chinees. Vooral veel zoeter of scherper, andere basis ingrediënten, soorten noodles/rijst etc. Maar eigenlijk is alles wel lekker, alleen moet je uitkijken bij te noordelijk eten qua scherpte 8)7 .

Wat hebben mensen hier op hun SinglesDay lijstje staan trouwens (11-11, Black friday van China)? c_/
• Ben zelf nog een beetje aan het zoeken wat ik nog nodig heb, misschien nog wat Xiaomi spul en home-automation spul. :9
Daar was ik wel achter aan de foto's te zien. ;) Ziet er allemaal fantastisch uit.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 8 november 2016 @ 10:11:54 #10
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166495012
quote:
16s.gif Op dinsdag 8 november 2016 10:03 schreef tokko1 het volgende:
Sowieso is het eten in China erg gevarieerd, het is een gigantisch land en eten van noord China verschilt erg van Zuid-Chinees. Vooral veel zoeter of scherper, andere basis ingrediënten, soorten noodles/rijst etc. Maar eigenlijk is alles wel lekker, alleen moet je uitkijken bij te noordelijk eten qua scherpte .

Koreanen spannen toch de kroon _O_
Red-pepper-paste met alles _O_
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_166495254
quote:
16s.gif Op dinsdag 8 november 2016 10:03 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Wat hebben mensen hier op hun SinglesDay lijstje staan trouwens (11-11, Black friday van China)? c_/
• Ben zelf nog een beetje aan het zoeken wat ik nog nodig heb, misschien nog wat Xiaomi spul en home-automation spul. :9
Ik ga voor de impulsaankopen :Y
pi_166496465
quote:
16s.gif Op dinsdag 8 november 2016 10:03 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Wat hebben mensen hier op hun SinglesDay lijstje staan trouwens (11-11, Black friday van China)? c_/

Xiaomi MI5S 128GB of zou ik gaan voor de betere en grotere Note 2 :@
Duo autolader
Mi Light Ibox
de nieuwe Milight RGBWW remote + 4 controllers

2 wallchargers + usb kabels aangezien de dubbelzijdige alsook de gewone Blitzwolfkabels niet meer (goed) werken met mijn tablet / gsm..
Een beest van een zaklamp!

En natuurlijk nog enkele impulsaankopen :)
De laptop van Xiaomi hoop ik te kopen wanneer een collega van mij naar China moet in Januari.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jonmen op 08-11-2016 18:50:13 ]
  dinsdag 8 november 2016 @ 12:10:35 #13
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_166497007
quote:
16s.gif Op dinsdag 8 november 2016 10:03 schreef tokko1 het volgende:
Wat hebben mensen hier op hun SinglesDay lijstje staan trouwens (11-11, Black friday van China)? c_/
• Ben zelf nog een beetje aan het zoeken wat ik nog nodig heb, misschien nog wat Xiaomi spul en home-automation spul. :9
Niks :N
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_166497341
quote:
16s.gif Op dinsdag 8 november 2016 10:03 schreef tokko1 het volgende:
Wat hebben mensen hier op hun SinglesDay lijstje staan trouwens (11-11, Black friday van China)? c_/
quote:
12s.gif Op dinsdag 8 november 2016 12:10 schreef dodge_911 het volgende:
Niks :N
Dit dus.

Ik zou niet weten wat ik zou moeten bestellen. Heb in heel 2016 nog maar 16 items besteld waarvan 9 stuks voor 1 project was. Heb alleen die Rock oordopjes onderweg.

Misschien een paar van die zaklampen bestellen die ik hier in het vorige topic heb genoemd.
  dinsdag 8 november 2016 @ 12:42:09 #15
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_166497671
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 12:28 schreef Iemand91 het volgende:
Heb alleen die Rock oordopjes onderweg.
Die Rock's heb ik overwogen, maar ik ben gisteren toch voor de QCY Q29 gegaan :) Is in de winter toch wat handiger voor onder de muts :s) Maar die zijn nog preorder en vallen dus niet onder 11-11-sales.

On another note : vandaag deze rakker binnengekregen :

Expect a review by the end of the month :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_166498634
quote:
12s.gif Op dinsdag 8 november 2016 12:10 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Niks :N
Net deze g45 2w filament lamp binnen voor 1,42. Prijs is nu 2,91. Met dank aan 11.11 :W
http://s.aliexpress.com/J7vYZjym

Overigens zeer goed verpakt in retaildoosje met daaromheen heel veel foam.
pi_166503832
Heb een Miband 2 besteld. Nu moet ik mijn pakje bij de Primera gaan ophalen :( Dat wordt douane kosten denk ik...
  dinsdag 8 november 2016 @ 18:19:46 #18
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_166505283
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 17:04 schreef larry_flynt het volgende:
Heb een Miband 2 besteld. Nu moet ik mijn pakje bij de Primera gaan ophalen :( Dat wordt douane kosten denk ik...
Als je de 3S code checkt kan je zien of je moet betalen ;)

Daarnaast is PostNL gewoon op de centjes aan 't letten en laten ze pakketjes rechtstreeks naar Primera brengen ipv het bij jou thuis te bezorgen. :|W
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_166505514
Net de MIband 2 (Geekbuying) opgehaald bij het lokale ophaalpunt. Mocht hem zo meenemen...
  dinsdag 8 november 2016 @ 18:35:49 #20
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166505608
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 17:04 schreef larry_flynt het volgende:
Heb een Miband 2 besteld. Nu moet ik mijn pakje bij de Primera gaan ophalen :( Dat wordt douane kosten denk ik...
Hoezo? Valt touch gewoon onder buitenlandse pakketjes :P? Die van mij was ook direct doorgestuurd naar het afhaalpunt
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 8 november 2016 @ 18:36:44 #21
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166505631
quote:
16s.gif Op dinsdag 8 november 2016 18:19 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Als je de 3S code checkt kan je zien of je moet betalen ;)

Daarnaast is PostNL gewoon op de centjes aan 't letten en laten ze pakketjes rechtstreeks naar Primera brengen ipv het bij jou thuis te bezorgen. :|W
binnenkort komt alles weer bij je thuis :7. Ze gaan de postbode opzadelen met alles tot formaat schoenendoos uit het buitenland.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 8 november 2016 @ 18:40:49 #22
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166505717
Het lukt me maar niet om een $ 10,- dollar coupon te kopen op Aliexpress met mijn 1400 coins, waar ik knoeperhard voor gewerkt heb. Die dingen zijn elke keer binnen de seconde allemaal weggebot. Tamelijk klote.

Wil eigenlijk 11-11 een nieuwe telefoon (waarschijnlijk Mi5s 64gb) kopen.
  dinsdag 8 november 2016 @ 18:43:09 #23
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166505767
Gelukkig belanden zaken als de Zircon Rock hier nog gewoon in de brievenbus.
Eerst een beetje 'nou nou nou, veel hype om weinig dan', maar na wat gewenning niet slecht inderdaad. Maar ook weer niet mindblowing. Maar voor 't geld. :Y Zelfde voor de Zero Audio Carbo Tenore die ook binnenkwam. Zal ze ook nog eens aan een DAC en amp hangen, denk dat je deze wat beter moet voeden om er alles uit te halen. Denk dat ze dan echt shinen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_166505889
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 18:36 schreef RobertNL het volgende:

[..]

binnenkort komt alles weer bij je thuis :7. Ze gaan de postbode opzadelen met alles tot formaat schoenendoos uit het buitenland.
Serieus? Ik vind het wel prima dat mijn pakketjes direct naar een afhaalpunt gaan. Ze moeten alleen de communicatie dat ze een pakketje hebben achtergelaten verbeteren.
Don't trust anyone else!
Trust me!
  dinsdag 8 november 2016 @ 18:50:02 #25
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166505919
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 november 2016 18:43 schreef shiznuts het volgende:
Gelukkig belanden zaken als de Zircon Rock hier nog gewoon in de brievenbus.
Eerst een beetje 'nou nou nou, veel hype om weinig dan', maar na wat gewenning niet slecht inderdaad. Maar ook weer niet mindblowing. Maar voor 't geld. :Y Zelfde voor de Zero Audio Carbo Tenore die ook binnenkwam. Zal ze ook nog eens aan een DAC en amp hangen, denk dat je deze wat beter moet voeden om er alles uit te halen. Denk dat ze dan echt shinen.
Ik was trouwens wel echt weggeblazen door de BeeWi BBH300 van Mymemory:
https://www.mymemory.co.u(...)king-Station---White



Voor nog geen ¤ 30,00 echt een prachtding. Geluid is meer dan je mag verwachten, enige minpuntje is de bediening op de koptelefoon zelf, die gaat met touch maar het is niet echt heel duidelijk waar je hem moet aanraken als je het verwijderbare folietje er eenmaal af hebt. Even wennen, maar was met een tikkie feedback of voelbare touchbuttons wel beter geweest.

En als je de dock aan je stereo hangt, dan werkt hij ook nog als streamdevice. Kun je de muziek vanaf je tablet zo over je stereo streamen. Geniaal. Wel jammer dat het niet ook andersom werkt, dat de muziek van aan je receiver gekoppelde apparaten ook eventueel via de koptelefoon te horen is.
  dinsdag 8 november 2016 @ 19:01:08 #26
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166506215
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 18:48 schreef groggy het volgende:

[..]

Serieus? Ik vind het wel prima dat mijn pakketjes direct naar een afhaalpunt gaan. Ze moeten alleen de communicatie dat ze een pakketje hebben achtergelaten verbeteren.
Ja, dan komt er dus nog meer in je brievenbus begrijp ik. Bij niet thuis gaat het alsnog naar het afhaalpunt (of de buren). Wellicht iets om bij provincie starks (ALLEEN HUISADRES / NIET BIJ BUREN) in te gaan vullen :P?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_166506592
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 18:36 schreef RobertNL het volgende:

[..]

binnenkort komt alles weer bij je thuis :7. Ze gaan de postbode opzadelen met alles tot formaat schoenendoos uit het buitenland.
Ja? Tof! Bron :)?
  dinsdag 8 november 2016 @ 19:23:01 #28
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_166506875
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 18:36 schreef RobertNL het volgende:

[..]

binnenkort komt alles weer bij je thuis :7. Ze gaan de postbode opzadelen met alles tot formaat schoenendoos uit het buitenland.
Denk niet dat zoiets erg bevorderend werkt _O-
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  dinsdag 8 november 2016 @ 19:41:24 #29
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_166507535
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 18:48 schreef groggy het volgende:

[..]

Serieus? Ik vind het wel prima dat mijn pakketjes direct naar een afhaalpunt gaan. Ze moeten alleen de communicatie dat ze een pakketje hebben achtergelaten verbeteren.
Hier al 2x gehad dat er een sticker op het kaartje zat dat hij niet bezorgd kon worden en dat het adres hersteld moest worden. Dan zit er bijna een week tussen wanneer het pakket op het postkantoor ligt en wanneer je het kaartje krijgt. :')
pi_166507866
quote:
16s.gif Op dinsdag 8 november 2016 18:19 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Als je de 3S code checkt kan je zien of je moet betalen ;)

Daarnaast is PostNL gewoon op de centjes aan 't letten en laten ze pakketjes rechtstreeks naar Primera brengen ipv het bij jou thuis te bezorgen. :|W
Ik kan mijn 3S code niet lezen, zo goed kan de pakketjesman schrijven :')
pi_166507989
Ik moet er wel voor tekenen staat er op... Heb ik nooit hoeven doen voor een China pakket.
  dinsdag 8 november 2016 @ 19:53:09 #32
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_166508002
Van 't weekend ook wat online besteld, gisteren verzonden.
Staat er eerst dat het vandaag bezorgd wordt, vanmiddag stond er dat het morgen werd en nu weer vanavond en dat de bezorger onderweg is. :')
pi_166508820
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 19:14 schreef igi0n het volgende:

[..]

Ja? Tof! Bron :)?
Vandaag belde de postbode aan met een pakje lampjes die nooit door de brievenbus had gekund...toeval of inderdaad meer naar de postbode?
pi_166508852
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 19:52 schreef larry_flynt het volgende:
Ik moet er wel voor tekenen staat er op... Heb ik nooit hoeven doen voor een China pakket.
Ik moet vor Geekbuying pakketjes altijd tekenen. Ook voor die van een paar $.
  dinsdag 8 november 2016 @ 20:39:09 #35
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166509401
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 19:52 schreef larry_flynt het volgende:
Ik moet er wel voor tekenen staat er op... Heb ik nooit hoeven doen voor een China pakket.
Ook dat is niet raar. Ik moet zo vaak tekenen. Als je moet bijbetalen, krijg je doorgaans eerst een brief met het verzoek de waarde op te geven. (bij mij maar één keer gebeurd dat ze bij inklaren de waarde op het pakketje aannamen) En wat zie je als je je trackingnummer invult bij de PostNL app? (buitenlands trackingnr. wordt dan doorgaans omgezet naar de 3S-code) Daar moet het bedrag bijstaan dat je evt. moet betalen.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 8 november 2016 @ 20:45:41 #36
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166509632
Something else: misschien moeten we hopen dat Trump wint zodat de dollar nog lekker inzakt vóór de 11e. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 8 november 2016 @ 20:47:27 #37
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_166509697
Weet iemand een adres in China waar je goedkoop iets van een 'beker' of medaille kan laten maken (gepersonaliseerd)? Lijkt me dat dat toch vrij goedkoop/simpel moet kunnen met een laser-engraver en een goedkope Chinese medaille. :+
  dinsdag 8 november 2016 @ 21:03:49 #38
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166510294
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 19:14 schreef igi0n het volgende:

[..]

Ja? Tof! Bron :)?
WGR / [Centraal] PostNL medewerkerstopic #265 Mijn Werk is Meer Werk

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 20:20 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Vandaag belde de postbode aan met een pakje lampjes die nooit door de brievenbus had gekund...toeval of inderdaad meer naar de postbode?
Ik dacht dat het binnenkort begint, weet niet of het nu al het geval is.
__

Hmz, wellicht bij Geekbuying (of ergens anders) nog maar een paar Mi-bands bestellen. Blijken toch cadeautjes te zijn die erg in de smaak vallen bij de ontvanger :D
Voor een tientje heb je nu de versie met hartslagmeter al, geen geld eigenlijk.

[ Bericht 6% gewijzigd door RobertNL op 08-11-2016 21:31:48 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_166513202
heeft iemand een tip voor een <10 USD oortjes?
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_166513334
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 18:48 schreef groggy het volgende:

[..]

Serieus? Ik vind het wel prima dat mijn pakketjes direct naar een afhaalpunt gaan. Ze moeten alleen de communicatie dat ze een pakketje hebben achtergelaten verbeteren.
Ligt ook een beetje aan watvoor afhaalpunt het is, denk ik.
Het afhaalpunt waar ik dan naar toe moet is elke dag om 17:45 dicht. }:|
Dat schiet echt niet op.
pi_166514381
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 11:42 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Xiaomi MI5S 128GB of zou ik gaan voor de betere en grotere Note 2 :@

Er is ook nog de Xiaomi Mi5s Plus. Even groot als de Note 2 en ook 6GB RAM bij 128GB-variant.
Grootste verschil is denk ik dat de een LCD heeft en de ander AMOLED.
  Moderator dinsdag 8 november 2016 @ 23:53:01 #42
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_166515917
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:03 schreef RobertNL het volgende:

[..]

WGR / [Centraal] PostNL medewerkerstopic #265 Mijn Werk is Meer Werk

[..]

Ik dacht dat het binnenkort begint, weet niet of het nu al het geval is.
__

22 november pas.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_166526502
Weet iemand toevallig of er ergens een 11.11 aanbieding komt voor de MiBand 2?
  woensdag 9 november 2016 @ 08:27:54 #44
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166527548
Lekker goedkoop chinashoppen de komende 4 jaar *O*
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166527562
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 07:42 schreef BerryBoterham het volgende:
Weet iemand toevallig of er ergens een 11.11 aanbieding komt voor de MiBand 2?
Misschien een vage gast op AE, maar ik zou 'm gewoon halen bij een betrouwbare shop met goede aftersales. Ben zelf fan van BG en Geekbuying.
  woensdag 9 november 2016 @ 08:52:42 #46
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166528332
Moet je ff kijken in 't vorige topic, geloof dat RobertNL iets meldde over de prijs ergens. Anders... op brands.aliexpress.com heb je inderdaad MI deals incl. Mi Band 2.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 20:45 schreef Dromer het volgende:
Something else: misschien moeten we hopen dat Trump wint zodat de dollar nog lekker inzakt vóór de 11e. :P
Be careful what you wish for, it might come true! :T
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_166528400
Bij brainwavz de S1 IEM besteld, 29 dollar ipv 56. Ik ben benieuwd :)
pi_166528429
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 08:52 schreef shiznuts het volgende:
Moet je ff kijken in 't vorige topic, geloof dat RobertNL iets meldde over de prijs ergens. Anders... op brands.aliexpress.com heb je inderdaad MI deals incl. Mi Band 2.

[..]

Ik zie het, 23 usd is geen gekke prijs :Y
pi_166530688
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 09:59 schreef RobertNL het volgende:
Is dat nieuw, liquid-filled LED lampen?
http://www.dhgate.com/pro(...)bulbs/390372120.html

Kende het nog niet, en vraag mij toch ook af wat voor troep er in die lamp zit _O-
Aaaah mijn vrienden liquid leds!
Kende je deze nog niet?
Ik heb soort gelijke lampen besteld in 2009, gestack in een speciale houder zodat ik er 4 in een E27 fitting kon draaien (hier of op ebay toen besteld)

De vloeistof was toen een gepatenteerde koelvloeistof technologie L.I.T.M.S. genoemd, maar er zal een niet geleidende vloeistof van Shell (Shell odina 68 olie).

Bayer AG heeft/had in 2009 een enorm bord van 50 meter hoog vol met deze leds gestopt.

Mijn ervaring was dat het een zeer goede kleur echtheid gaf, voor 2009 veel lume, 4 stuks van de 5 watt variant gaf 1200+ lume.

Helaas zijn ze vandaag de dag allemaal heen gegaan, zelfs vloeistof gekoelde leds hebben dus niet het eeuwige leven.

De Chinese kloon zal een niet geleidende vloeistof van een Chinese makelij gebruiken, mineraal olie of zo?


P.s de door jou getoonde leds zijn dus eigenlijk namaak fakes ;)

\

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2016 10:21:36 ]
  woensdag 9 november 2016 @ 10:39:05 #50
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_166531104
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 08:52 schreef shiznuts het volgende:
Moet je ff kijken in 't vorige topic, geloof dat RobertNL iets meldde over de prijs ergens. Anders... op brands.aliexpress.com heb je inderdaad MI deals incl. Mi Band 2.

[..]

Be careful what you wish for, it might come true! :T
Alleen zakt de Euro nog harder :')
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  woensdag 9 november 2016 @ 11:07:36 #51
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166531641
quote:
16s.gif Op woensdag 9 november 2016 10:39 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Alleen zakt de Euro nog harder :')
Ten opzichte van welke munt? Allebei zakken t.o.v. elkaar gaat niet. ;)
(ik ben niet zo'n monetair genie)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_166536020
Waar kan ik de Xiaomi Mi Band 2 best kopen?
Op Aliexpress gaat het deze vrijdag in de aanbieding voor 23 USD, maar daar worden een beperkt aantal stuks verkocht voor die prijs.
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  woensdag 9 november 2016 @ 14:54:12 #53
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166536486
Geekbuying heeft ook 500 stuks voor die prijs. [x]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_166537838
Leuk ding is die MiBand 2 trouwens! Alleen ik moet toegeven: Ik draag hem nu meer als veredelde horloge, want ik raadpleeg nog nauwelijks de data die de MiBand 2 verzameld.
pi_166538121
Vandaag een watchpress ontvangen uit China.

https://www.aliexpress.co(...).13010608.0.0.AN73Ha

Zojuist even gebruik, werkt perfect!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 9 november 2016 @ 16:41:19 #56
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_166538648
Iemand ervaring met deze of vergelijkbare oordopjes? KESHI Q1

Wil wel eens een draadloos setje uitproberen, maar er zijn er zoveel. 10.gif
pi_166545075
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 15:57 schreef Diqiu-Long het volgende:
Leuk ding is die MiBand 2 trouwens! Alleen ik moet toegeven: Ik draag hem nu meer als veredelde horloge, want ik raadpleeg nog nauwelijks de data die de MiBand 2 verzameld.
Nog dagelijks mijn slaapcyclus en het aantal stappen hier. De strap begint wel wat schade te vertonen. Binnenwerk van de ruimte waar de behuizing in moet laat wat los, waardoor de strap zelf losser om de behuizing zit.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_166547060
So heb de Slim wallet binnen: hhttp://www.banggood.com/M(...)67.html?rmmds=search

Hij kwam zo binnen:


I like the colours! Is wat anders dan de standaard grijze en zwarte spul dat ik vaak bestel :p

Moet zeggen dat die niet tegenvalt, de stof voelt een beetje aan als suede? Weet niet hoe ik het anders kan beschrijven, mr lijkt hetzelfde stof te zijn als die van de powerbank hoesje van de Xiaomi 5000MAh. Nadeel ervan is dat die wel snel vies wordt.

Zo is die met de pasjes erin.



Hij wordt gelijk heel wat dikker door de pasjes die je erin zet, maar ook stabieler. Wanneer je het opentrekt zonder pasjes erin, kan het in het begin wennen zijn alsof de vakken eruit gaan vallen want hij gaat, in ieder geval bij de mijne, wel wat scheef open (zie je op de foto) en het voelt licht aan. Ik moet de vakken zelf een beetje rechtzetten nadat ik de pasjes erin heb gestopt.

De achterkant:

Ik weet alleen niet hoe lang hij het zal volhouden met het open- en dicht trekken. Het koordje waarmee je hem opentrekt lijkt er gewoon op genaaid te zijn en ik merk dat als ik wat druk uitoefen vanaf het punt dat die genaaid is dat het wel heel makkelijk los gaat laten.
Het magneetje is wel erg handig om alles op z'n plaats te houden.
Ook heb je nog een vakje achter, handig om nog een pasje kwijt te kunnen of briefgeld.

Al met al tevreden ermee, weet alleen niet hoe vaak ik hem zal gebruiken omdat ik gewoonweg altijd veel meer pasjes bij me heb dan de vakken + nog briefgeld. Het lijkt me vooral handig als je op vakantie bent of een paar dagen weg.
Ik weet in ieder geval dat ik het meeneem naar Curaçao .

Leuk weetje is dat dit blijkbaar een Kickstarter project was: https://www.kickstarter.c(...)-trick-up-its-sleeve.

En mijn Gitup Git2 Pro is ook binnen, dagje eerder dan gepland. :)
pi_166549313
quote:
Ik gok dat het na een week in mijn la ligt te verstoffen naast de ledlampjes O-)
En hopelijk is het geen sterk magneetje....

Ik zie trouwens op de BG site dat ze de logo's op die wallet hebben geblurred... waarschijnlijk cheap knock off en daarom wat scheef en evt. slecht naaiwerk.

[ Bericht 11% gewijzigd door eddepetfokt op 09-11-2016 22:33:30 ]
  woensdag 9 november 2016 @ 22:28:48 #60
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166549748
Er gaat toch nog steeds niks boven de Secrid. Wel tien keer zo duur natuurlijk...
Die hebben ze helaas nog niet nagemaakt, dus ik heb er maar één gekocht onlangs.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_166550176
quote:
11s.gif Op woensdag 9 november 2016 22:28 schreef Dromer het volgende:
Er gaat toch nog steeds niks boven de Secrid. Wel tien keer zo duur natuurlijk...
Die hebben ze helaas nog niet nagemaakt, dus ik heb er maar één gekocht onlangs.
Alweer een paar jaar plezier van inderdaad. Daarvoor altijd kapotte pasjes of portemonnee. Nu eerder een gat in de broek door de Secrid :D
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_166552402
quote:
11s.gif Op woensdag 9 november 2016 22:28 schreef Dromer het volgende:
Er gaat toch nog steeds niks boven de Secrid. Wel tien keer zo duur natuurlijk...
Die hebben ze helaas nog niet nagemaakt, dus ik heb er maar één gekocht onlangs.
Niet? Beter zoeken ;)
  CHI shopkeeper donderdag 10 november 2016 @ 02:55:53 #63
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_166553937
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 22:16 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik gok dat het na een week in mijn la ligt te verstoffen naast de ledlampjes O-)
En hopelijk is het geen sterk magneetje....

Ik zie trouwens op de BG site dat ze de logo's op die wallet hebben geblurred... waarschijnlijk cheap knock off en daarom wat scheef en evt. slecht naaiwerk.
Ik heb deze toevallig zelf ook sinds een week of 2 en hij bevalt mij tot nog toe prima. Meer dan 5 verschillende pasjes gebruik ik in het dagelijks leven niet en het vakje voor papiergeld is voor mij ook genoeg. Ik zou zelf dan ook niet meer terugwillen naar m'n veel grotere vorige portemonnee.

We verkopen trouwens wel gewoon de originele variant; de logo's zijn geblurred omdat we officieel geen toestemming hebben om dit merk te verkopen, maar China ;)
pi_166554213
Hahaha die titel van het topic! Nou wat zeg je van verzorgingsproducten? Etenswaar en elektronica van bekende merken, want die zijn hier gewoon goedkoper of even duur als in China.
  donderdag 10 november 2016 @ 07:49:57 #65
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166554365
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 07:02 schreef Diqiu-Long het volgende:
Hahaha die titel van het topic! Nou wat zeg je van verzorgingsproducten? Etenswaar en elektronica van bekende merken, want die zijn hier gewoon goedkoper of even duur als in China.
Plantenbollen en -zaad wel trouwens, maar echt etenswaar niet nee.

Verder niets wat langdurig in een stopcontact moet en zich niet al heeft bewezen bij heel veel andere mensen (iets met schade, schande en wijs worden).
pi_166554560
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 07:49 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Plantenbollen en -zaad wel trouwens, maar echt etenswaar niet nee.

Verder niets wat langdurig in een stopcontact moet en zich niet al heeft bewezen bij heel veel andere mensen (iets met schade, schande en wijs worden).
Ik heb voor dit jaar een stuk of 10 verschillende zaden besteld in China.
Alleen Hortensia en Peper zaden gaven uiteindelijk resultaat. Aarbeid kwam ook goed op maar bleek de goedkope , niet lekkere, bosaardbei te zijn ipv de lekker sappige variant die ik besteld had. Een paar zaden deden helemaal niks en van 3 weet ik bijna zeker dat het iets anders of zelfs onkruidachtig was.
Koop je goedkope zaden gewoon bij de Lidl. Alles van die shop heeft het prima gedaan!
pi_166555395
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 22:39 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Alweer een paar jaar plezier van inderdaad. Daarvoor altijd kapotte pasjes of portemonnee. Nu eerder een gat in de broek door de Secrid :D
Bij mij hetzelfde, ondertussen 2 jaar een Secrid en geen kapotte Visa meer om de drie maand. Bij 1 broek wel een gaatje in mijn achterzak...
pi_166558467
iemand die een bandje weet, die meer health functies heeft dan de Xiaomi Mi Band 2?
  donderdag 10 november 2016 @ 13:13:37 #69
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166558937
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:52 schreef THEFXR het volgende:
iemand die een bandje weet, die meer health functies heeft dan de Xiaomi Mi Band 2?
Wat zoek je specifiek? Verschillende bandjes komen met verschillende opties. De Xiaomi is wel 1 van de betere en meest uitgebreide uit China.

Oftewel: wat mis je concreet?
pi_166559037
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 13:13 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Wat zoek je specifiek? Verschillende bandjes komen met verschillende opties. De Xiaomi is wel 1 van de betere en meest uitgebreide uit China.

Oftewel: wat mis je concreet?
bloeddruk en vermoeidheid
  donderdag 10 november 2016 @ 13:59:51 #71
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166559940
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 23:45 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Niet? Beter zoeken ;)
Hmmm.. zoiets als deze?
Lijkt er idd aardig op. Die zag ik een jaartje geleden nog niet. Misschien maar eens testen voor de gein; al heb ik al een mooie rooie. ;)

[ Bericht 18% gewijzigd door Dromer op 10-11-2016 14:07:58 ]
I am just a dreamer, but you are just a dream
  donderdag 10 november 2016 @ 14:20:56 #72
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166560378
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 13:16 schreef THEFXR het volgende:

[..]

bloeddruk en vermoeidheid
En hoe wou je dat meten met een polsbandje?

Ik kan me ook buiten China geen sportstrackers voorstellen die dat doen. En wat versta je onder 'vermoeidheid'? Dat voel je toch? Of bedoel je 'verzuring' ofzo?

[ Bericht 14% gewijzigd door BadderHaring op 10-11-2016 14:34:51 ]
pi_166561782
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 14:20 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

En hoe wou je dat meten met een polsbandje?

Ik kan me ook buiten China geen sportstrackers voorstellen die dat doen. En wat versta je onder 'vermoeidheid'? Dat voel je toch? Of bedoel je 'verzuring' ofzo?
zoiets, maar dan met iets meer functie van de mi band 2.
http://www.geekbuying.com(...)---Black-354553.html
  donderdag 10 november 2016 @ 15:41:05 #74
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166561929
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 15:32 schreef THEFXR het volgende:

[..]

zoiets, maar dan met iets meer functie van de mi band 2.
http://www.geekbuying.com(...)---Black-354553.html
Je snapt toch hoop ik dat dit pure kul is hè?

Bloeddruk kun je niet meten zo en 'vermoeidheid' al helemaal niet.
pi_166561959
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 15:41 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Je snapt toch hoop ik dat dit pure kul is hè?

Bloeddruk kun je niet meten zo en 'vermoeidheid' al helemaal niet.
ik heb het over HRV, dat jij dat niet weet, hoef je het niet als onzin af te doen.
  donderdag 10 november 2016 @ 15:47:03 #76
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166562049
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 15:42 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik heb het over HRV, dat jij dat niet weet, hoef je het niet als onzin af te doen.
Prima joh. Ik geef alleen aan dat je de dingen waar jij om vraagt niet kunt meten met een bandje van ¤ 25,- uit China.

Succes verder.
pi_166562090
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 15:47 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Prima joh. Ik geef alleen aan dat je de dingen waar jij om vraagt niet kunt meten met een bandje van ¤ 25,- uit China.

Succes verder.
dus het is spielerij
  donderdag 10 november 2016 @ 15:52:11 #78
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_166562128
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 15:50 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dus het is spielerij
Dat bandje? Ja. HRV? Nee.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 10 november 2016 @ 15:53:08 #79
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166562153
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 15:50 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dus het is spielerij
Wat is spielerij?

Je vraag tof je met zo'n bandje je bloeddruk en 'vermoeidheid'( whatever that may be) kunt meten. Ik geef aan dat dat onzin is en niet kan.

Vervolgens begin je over HRV, wat weer iets totaal anders is. Mijn conclusie: je hebt geen idee wat je wilt en daarnaast totaal geen realistisch beeld van wat je op welke manier kunt meten.

Allemaal prima hoor, maar nu weten we nog niet wat je nu eigenlijk wilt meten. HRV kun je meten met een hartslagmeter, gekoppeld aan een app die aan de hand van de metingen je HRV uitrekent.

Overigens zweeft HRV nog wel een enigszins tussen de reguliere wetenschap. Ja, HRV bestaat en is een medische term, het nut van het beïnvloeden van het HRV en het daarmee verbeteren van je 'gezondheid' is echter aan behoorlijke discussie onderhevig.

[ Bericht 46% gewijzigd door BadderHaring op 10-11-2016 16:01:38 ]
  donderdag 10 november 2016 @ 16:44:31 #80
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166563210
Voor zover ik weet kun je de bloeddruk alleen meten door een ader tijdelijk dicht te knijpen. Dat gaat met zo'n bandje niet gebeuren, lijkt me. :)
Maar het raakt wat off-topic zo..
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_166564275
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 16:44 schreef Dromer het volgende:
Voor zover ik weet kun je de bloeddruk alleen meten door een ader tijdelijk dicht te knijpen. Dat gaat met zo'n bandje niet gebeuren, lijkt me. :)
Maar het raakt wat off-topic zo..
Dit inderdaad.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_166577639
Happy Singles day! AliExpress is met de 24h sale gestart *) *O*
pi_166577774
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 09:04 schreef Jonmen het volgende:
Happy Singles day! AliExpress is met de 24h sale gestart *) *O*
Site is bij mij wel half down nu.. xD
pi_166577886
Zijn er echt nuttige dingen goedkoper?? Tips??
pi_166577939
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 09:24 schreef Dirkos1987 het volgende:
Zijn er echt nuttige dingen goedkoper?? Tips??
Jawel, maar sommige hebben de prijzen voor de Sale ineens verhoogd :')
  vrijdag 11 november 2016 @ 09:32:18 #87
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166578005
Gewoon alles via de app doen, levert ook voordeel op. ;)
YI / Xiaomi spulletjes. Audio-gein. Zit best wat leuks bij.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_166578048
IDEAL betalingen nu weer niet meer mogelijk op Aliexpress?
Blijft volgens mij ook schommelen.. maandje terug gewoon met ideal betaald (aangezien geen CC).

Zag nu een leuk horloge, maar kan dus opeens daar niet met ideal betalen.. :')
  vrijdag 11 november 2016 @ 09:35:54 #89
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166578060
Tijd voor een Skrill. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_166578081
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 09:35 schreef Downstar het volgende:
IDEAL betalingen nu weer niet meer mogelijk op Aliexpress?
Blijft volgens mij ook schommelen.. maandje terug gewoon met ideal betaald (aangezien geen CC).

Zag nu een leuk horloge, maar kan dus opeens daar niet met ideal betalen.. :')
Oh fuck, je hebt gelijk ook .. een heel waslijst in mn winkelwagentje die ik niet meer kan betalen :') :')
pi_166578082
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 09:35 schreef shiznuts het volgende:
Tijd voor een Skrill. :P
Tijd dat ze gewoon weer PayPal gaan accepteren. :P
  vrijdag 11 november 2016 @ 09:37:34 #92
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166578086
True true.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_166578183
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 09:37 schreef Xperia het volgende:

[..]

Oh fuck, je hebt gelijk ook .. een heel waslijst in mn winkelwagentje die niet meer kan betalen :') :')


Had dit horloge gezien. Normale gemiddelde prijs rond de 20$..

Her en der een andere kleur nog in +-15$. Nu in 11.11 was hij dus 12$.
Komt niet op die paar euro neer, maar toch jammer dat ideal via aliexpress niet mogelijk is.

Klokje krijgt wel positieve feedback. Ben zelf nooit zo van die goedkopere klokjes uit China.
Al werd ik ook blij verrast door de Shark Salmon! Dus voor deze prijs toch maar eens proberen :D
pi_166578303
Matige deals allemaal.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_166578330
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 09:44 schreef Downstar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Had dit horloge gezien. Normale gemiddelde prijs rond de 20$..

Her en der een andere kleur nog in +-15$. Nu in 11.11 was hij dus 12$.
Komt niet op die paar euro neer, maar toch jammer dat ideal via aliexpress niet mogelijk is.

Klokje krijgt wel positieve feedback. Ben zelf nooit zo van die goedkopere klokjes uit China.
Al werd ik ook blij verrast door de Shark Salmon! Dus voor deze prijs toch maar eens proberen :D
Mooi dingetje :P
Overigens, even afwachten het kan zo zijn dat IDEAL weer in de lucht is, Aliexpress heeft blijkbaar vaker hier last van las ik op internet
pi_166578367
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 09:54 schreef Xperia het volgende:

[..]

Mooi dingetje :P
Overigens, even afwachten het kan zo zijn dat IDEAL weer in de lucht is, Aliexpress heeft blijkbaar vaker hier last van las ik op internet
Met een beetje researchen kwam ik er achter dat Gearbest hem ook heeft voor 15$
maar dat die bruine ( die ik dus wil :P..) ook nog eens extra korting heeft 12.63$ ofzo.

Haal ik hem daar wel.. :{w
pi_166578806
Vind AE maar weinig aan dit jaar. Weinig toffe deals :'(
  vrijdag 11 november 2016 @ 10:34:34 #98
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166578845
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 10:31 schreef davedavy het volgende:
Vind AE maar weinig aan dit jaar. Weinig toffe deals :'(
Inderdaad. Het meeste is elders al weken voor dezelfde prijzen te scoren.
pi_166578898
Dark Grey Xiaomi MI5S voor ¤298 inclusief DHL shipping zonder importkosten *O*
pi_166578926
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 09:35 schreef Downstar het volgende:
IDEAL betalingen nu weer niet meer mogelijk op Aliexpress?
Blijft volgens mij ook schommelen.. maandje terug gewoon met ideal betaald (aangezien geen CC).

Zag nu een leuk horloge, maar kan dus opeens daar niet met ideal betalen.. :')
doe dan met paypal.
pi_166578936
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 10:40 schreef tailfox het volgende:

[..]

doe dan met paypal.
Kan niet op AE.....
Uitvinder van de biersmiley.
pi_166578966
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 10:40 schreef dimmak het volgende:

[..]

Kan niet op AE.....
wat een kut site
pi_166579048
Heb vanochtend om 09:05 op AE een MiBand 2 besteld en betaald met iDeal, na drie keer proberen. Maar nu lijkt iDeal er helemaal uit te liggen inderdaad. Matig :') .

Als hij het weer doet, hoor ik het graag!

Edit: als je het vaak genoeg probeert kom je er blijkbaar vanzelf doorheen. Net kunnen betalen voor een ander item.

[ Bericht 17% gewijzigd door BerryBoterham op 11-11-2016 10:54:15 ]
pi_166579291
IDEAL werkt weer, zojuist mijn hele winkelwagen ermee betaald *O*
pi_166579371
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 11:05 schreef Xperia het volgende:
IDEAL werkt weer, zojuist mijn hele winkelwagen ermee betaald *O*
Hele winkelwagen?
Deel eens even wat dealtjes dan :)?

Ik vind er vrij weinig tussen zitten inderdaad!
  vrijdag 11 november 2016 @ 11:13:47 #106
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166579413
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 10:38 schreef Jonmen het volgende:
Dark Grey Xiaomi MI5S voor ¤298 inclusief DHL shipping zonder importkosten *O*
Waar?
pi_166579437
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 10:42 schreef tailfox het volgende:

[..]

wat een kut site
Je bent zelf een kut site.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_166579439
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 11:13 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Waar?
https://nl.aliexpress.com(...)e-5/32740701953.html?
+ 2 coupons die ik heb gekregen via de app (nieuw account aanmaken -> banner 'get over $100 coupons')
pi_166579552
Kon inderdaad zojuist (na eerst wederom een error) via de mobile app het horloge betalen met IDEAL. *O*
pi_166579567
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 11:10 schreef Downstar het volgende:

[..]

Hele winkelwagen?
Deel eens even wat dealtjes dan :)?

Ik vind er vrij weinig tussen zitten inderdaad!
Nou :P

3x IP camera's
Alarm installatie
Lichtgevende schoentjes (spiderman) voor mn neefjes
Lego blokken
Baardtrimmer

*O*
pi_166579633
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 10:40 schreef tailfox het volgende:

[..]

doe dan met paypal.
Doet het hier ook niet (meer). Morgen maar even proberen af te rekenen dan.

edit: wordt wel afgeschreven ondanks foutmelding

[ Bericht 5% gewijzigd door eddepetfokt op 11-11-2016 11:52:37 ]
pi_166579642
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 11:23 schreef Xperia het volgende:

[..]

Nou :P

3x IP camera's
Alarm installatie
Lichtgevende schoentjes (spiderman) voor mn neefjes
Lego blokken
Baardtrimmer

*O*
Wel andere sites nog even gecheckt? De deals van Ali 11.11 zijn vaak niet zo bijzonder als dat ze doen voorkomen ;).
pi_166579842
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 11:28 schreef Downstar het volgende:

[..]

Wel andere sites nog even gecheckt? De deals van Ali 11.11 zijn vaak niet zo bijzonder als dat ze doen voorkomen ;).
welke andere sites? en kun je daar ook gebruik maken van IDEAL?
pi_166580033
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 11:28 schreef Downstar het volgende:

[..]

Wel andere sites nog even gecheckt? De deals van Ali 11.11 zijn vaak niet zo bijzonder als dat ze doen voorkomen ;).
Nou, mijn Orico kabel was anders wel 4 cent goedkoper dan vorige week ^O^
pi_166580236
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 11:40 schreef Xperia het volgende:

[..]

welke andere sites? en kun je daar ook gebruik maken van IDEAL?
Check de openingspost in dit topic even.. :P
Bij de meest grote shops is IDEAL inmiddels wel aanwezig ja..
pi_166580278
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 12:04 schreef Downstar het volgende:

[..]

Check de openingspost in dit topic even.. :P
Bij de meest grote shops is IDEAL inmiddels wel aanwezig ja..
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 11:53 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Nou, mijn Orico kabel was anders wel 4 cent goedkoper dan vorige week ^O^
Mijn horloge dus wel 40 centen ten opzichte van de actie van Gearbest :P!

Maar bedoel meer mensen staren zich soms blind op aliexpress en zeker nu met de deals.
Het horloge dat ik net voor die 12$ heb gekocht zou volgens de deal normaliter 35$ hebben gekost en ik zie ze zelfs voor 59$ voorbij komen :').

Gemiddeld gezien zie ik hem dus bij andere shops voor 15-20$ staan. Dan mag die 12$ dus wel wat goedkoper zijn, maar lang niet zo spectaculair meer ;)..
pi_166580620
Het wordt steeds gekker, niet alleen de prijzen worden vandaag aangepast. Ook de beloofde free shipping is het afgelopen uur aangepast. Gekke Chinezen.
  vrijdag 11 november 2016 @ 12:31:55 #118
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166580680
Alleen twee dingetjes gekocht die ik toch al in het vizier had. Volgens chinaprices waren die al het goedkoopst bij AE met de oude prijs, dus met de extra korting helemaal.
Deze bv. https://nl.aliexpress.com(...)categoryId=100001877

(wel elders op AE voor iets minder gezien, maar die had 'm alleen in metallic geloof ik)

Verder zie ik niet veel soeps. Als iemand nog een tip heeft...hoor ik het graag. :)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  vrijdag 11 november 2016 @ 13:20:54 #119
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_166581524
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 12:31 schreef Dromer het volgende:
Alleen twee dingetjes gekocht die ik toch al in het vizier had. Volgens chinaprices waren die al het goedkoopst bij AE met de oude prijs, dus met de extra korting helemaal.
Deze bv. https://nl.aliexpress.com(...)categoryId=100001877

(wel elders op AE voor iets minder gezien, maar die had 'm alleen in metallic geloof ik)

Verder zie ik niet veel soeps. Als iemand nog een tip heeft...hoor ik het graag. :)
Dat ding aan de onderkant lijkt mij echt super irritant.
Verder vind ik hem beter ogen dan de stoffen versie een paar posts terug.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_166582038
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 11:23 schreef Xperia het volgende:

[..]

Nou :P

3x IP camera's
Alarm installatie
Lichtgevende schoentjes (spiderman) voor mn neefjes
Lego blokken
Baardtrimmer

*O*
Welke ip camera's heb je gekocht?
Linkje please
Ben zelf ook nog op zoek.
pi_166582050
Toch wel leuk hoor, alleen je moet goed op de prijzen letten. Net een Samsung Tab 2 digitizer scherm + earphone jack + UTP coupler + USB->PS/2 adapter besteld voor 10,43 ipv 13,55. Toch leuk.
  vrijdag 11 november 2016 @ 13:47:02 #122
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166582128
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 13:20 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dat ding aan de onderkant lijkt mij echt super irritant.
Verder vind ik hem beter ogen dan de stoffen versie een paar posts terug.
Ik heb de 'echte' al en moet zeggen dat ik er geen last van heb. Als ik zo snel kijk, zit er weinig verschil tussen de 'hendeltjes'.
Een collega van me had wel het probleem dat de hoekjes van het ding zelf zijn broekzak had beschadigd. Is bij mij nog niet gebeurd. Hij heeft de hoekjes wat gepolijst met een dremeltje.

Het werkt echt fijn omdat de kaartjes er met één klik uitkomen en het met één hand bedienbaar is. (vooral handig met toegangspasjes als je spullen in je hand(en) hebt) Dat lijkt me bij het stoffen exemplaar wat lastiger omdat je dan aan het lipje moet trekken.

Ik ben benieuwd of deze net zo goed werkt als de originele. Dat laat ik hier wel weten. :)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_166583676
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 09:24 schreef Dirkos1987 het volgende:
Zijn er echt nuttige dingen goedkoper?? Tips??
Ligt eraan wat je nuttig noemt? Is dit Xiaomi MiBand 2 om mij pols nuttig? Nou eigenlijk is ie net zo nuttig als een Casio digitaal horloge, alleen de stopwatch is ingeruild voor een stappenteller.

Echter waar ik vaak voor uit China koop zijn accessoires, eigenlijk zeg maar die dingen waar je bij de Mediamarkt gewoon een fortuin voor betaald!
pi_166586282
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 15:09 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]


Echter waar ik vaak voor uit China koop zijn accessoires, eigenlijk zeg maar die dingen waar je bij de Mediamarkt gewoon een fortuin voor betaald!
Idd, een simpel doorzichtig hoesje voor mijn Huawei p9 lite, 17,95 bij de belsimpel en maar liefst 1,75 (en nog minder als je goed zoekt
  vrijdag 11 november 2016 @ 17:48:17 #125
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_166586470
heb iets stoms gedaan, eerste keer dat ik op aliexpress heb besteld. Heb bij de eerste keer invullen van mijn adres, een foutje gemaakt.
In plaats van nummer 15, is het nummer 1 geworden...

Ik kan mijn orders niet wijzigen. Heb ondertussen mijn adres in "My addresses" al gewijzigd naar het correcte adres, maar bij de orders zie ik die wijziging niet doorkomen. Al mijn orders zijn nog Awaiting payment confirmation, en kunnen daardoor geen wijzigingen aan...

Komt dit nog in orde? Of kan ik best al mijn orders cancellen en gewoon opnieuw bestellen?
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  vrijdag 11 november 2016 @ 17:49:38 #126
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_166586484
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 17:48 schreef ASSpirine het volgende:
heb iets stoms gedaan, eerste keer dat ik op aliexpress heb besteld. Heb bij de eerste keer invullen van mijn adres, een foutje gemaakt.
In plaats van nummer 15, is het nummer 1 geworden...

Ik kan mijn orders niet wijzigen. Heb ondertussen mijn adres in "My addresses" al gewijzigd naar het correcte adres, maar bij de orders zie ik die wijziging niet doorkomen. Al mijn orders zijn nog Awaiting payment confirmation, en kunnen daardoor geen wijzigingen aan...

Komt dit nog in orde? Of kan ik best al mijn orders cancellen en gewoon opnieuw bestellen?
Verkoper een bericht sturen?
Bij de buren gaan kamperen? Vragen of de buren het pakketje willen brengen als het binnen is?
  vrijdag 11 november 2016 @ 17:52:45 #127
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_166586533
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 17:49 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Verkoper een bericht sturen?
Bij de buren gaan kamperen? Vragen of de buren het pakketje willen brengen als het binnen is?
Heb ik ondertussen ook al gedaan en wachten op hun reactie.
Ik heb het naar mijn vriendin haar werk gestuurd. Omdat zij dat kan/mag ontvangen op werk. Overdag zijn we niet thuis en moeten anders altijd naar de postkantoor gaan.
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_166586692
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 17:52 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Heb ik ondertussen ook al gedaan en wachten op hun reactie.
Ik heb het naar mijn vriendin haar werk gestuurd. Omdat zij dat kan/mag ontvangen op werk. Overdag zijn we niet thuis en moeten anders altijd naar de postkantoor gaan.
Best annuleren en opnieuw bestellen. Je kan wel in discussie gaan met onze chinese vrienden, maar grote kans dat ze traag reageren, ze begrijpen je niet, of ze zeggen dat het opgelost wordt en doen niks...
  vrijdag 11 november 2016 @ 18:12:35 #129
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_166586839
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 18:03 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Best annuleren en opnieuw bestellen. Je kan wel in discussie gaan met onze chinese vrienden, maar grote kans dat ze traag reageren, ze begrijpen je niet, of ze zeggen dat het opgelost wordt en doen niks...
Maar het is niet dat nadat mijn order bevestigd wordt (payment confirmation) dat ik adres nog kan wijzigen manueel?
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  vrijdag 11 november 2016 @ 18:29:21 #130
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_166587089
Nog leuke dingen gevonden met de 11-11 sale? Zo ja deel de linkjes dan ff... Ik heb wat USB-c kabeltjes gekocht voor mijn telefoon:
http://s.aliexpress.com/YbimMbqU
Veel positieve reacties gelezen op ugreen kabeltje.
pi_166587213
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 18:12 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Maar het is niet dat nadat mijn order bevestigd wordt (payment confirmation) dat ik adres nog kan wijzigen manueel?
Nee, dat kan je niet dus.
Dus zolang de payment nog moet goedgekeurd worden:
1. Ga in contact met de verkoper, zeg dat het naar nummer 15 MOET verstuurd worden ipv. 1
2. Annuleer order, zeg erbij dat de nummer in het adres fout is en dat je de order opnieuw plaatst. Hier moet de verkoper nog wel je annulatie goedkeuren, dus zorg dat je tekst erbij staat.
Je plaatst de order opnieuw, met het correcte adres, maar betaald nog NIET! Dat doe je pas als de verkoper de annulatie van de eerste order heeft geaccepteerd.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 18:29 schreef Boppos het volgende:
Nog leuke dingen gevonden met de 11-11 sale? Zo ja deel de linkjes dan ff... Ik heb wat USB-c kabeltjes gekocht voor mijn telefoon:
http://s.aliexpress.com/YbimMbqU
Veel positieve reacties gelezen op ugreen kabeltje.
Hehe! Die heb ik ook besteld :D
  vrijdag 11 november 2016 @ 19:02:33 #132
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_166587642
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 18:38 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Nee, dat kan je niet dus.
Dus zolang de payment nog moet goedgekeurd worden:
1. Ga in contact met de verkoper, zeg dat het naar nummer 15 MOET verstuurd worden ipv. 1
2. Annuleer order, zeg erbij dat de nummer in het adres fout is en dat je de order opnieuw plaatst. Hier moet de verkoper nog wel je annulatie goedkeuren, dus zorg dat je tekst erbij staat.
Je plaatst de order opnieuw, met het correcte adres, maar betaald nog NIET! Dat doe je pas als de verkoper de annulatie van de eerste order heeft geaccepteerd.

[..]

Hehe! Die heb ik ook besteld :D
Ondertussen zijn al enkele orders waar de payment al goedgekeurd is, en nog andere orders wachtend op payment confirmation.

Voor payment confirmation orders, als ik deze annulleer, moeten deze dan alsnog bevestigd worden door de verkoper?

Voor de payment confirmed orders begrijp ik dat bevestiging van de verkoper zeker nodig is.

Pfft, echt stom van me. In mijn haast gewoon een getalletje vergeten in te tikken,,,
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  vrijdag 11 november 2016 @ 19:58:51 #133
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166588864
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 18:29 schreef Boppos het volgende:
Nog leuke dingen gevonden met de 11-11 sale? Zo ja deel de linkjes dan ff... Ik heb wat USB-c kabeltjes gekocht voor mijn telefoon:
http://s.aliexpress.com/YbimMbqU
Veel positieve reacties gelezen op ugreen kabeltje.
Ik heb er dan ook maar 2 besteld. Alvast voor m'n Xiaomi Mix. *)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  vrijdag 11 november 2016 @ 20:10:17 #134
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166589087
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 19:58 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik heb er dan ook maar 2 besteld. Alvast voor m'n Xiaomi Mix. *)
Ik zou die mix zelf laten liggen. Volgens mij is dat ding bizar kwetsbaar
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166589105
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 19:02 schreef ASSpirine het volgende:

[..].

Voor payment confirmation orders, als ik deze annulleer, moeten deze dan alsnog bevestigd worden door de verkoper?
Probeer het eens. Misschien inderdaad als de payment nog niet bevestigd is, dat dit niet hoeft
  vrijdag 11 november 2016 @ 20:23:32 #136
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166589353
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 20:10 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik zou die mix zelf laten liggen. Volgens mij is dat ding bizar kwetsbaar
Toch twijfel ik er ook over; super mooi toestel.
Helaas zit ik nog (te) lang vast aan mijn huidige provider om over te stappen naar T-mobile zodat je de juiste 4G banden hebt :'(.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 11 november 2016 @ 20:32:38 #137
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166589594
'k Vind het een cool concept, maar... je krijgt dus ook een concept. :P
Ik wacht wel tot ze ervan geleerd hebben. :D
Een camera aan de onderkant?? En tegenvallende rear cam? Vage geluidsreproductie.
Nee, ik wacht wel. :+ Maar dat betekent wel, dat ik nog altijd geen Z9-vervanger heb. :')
De MI Note 2 is ook niet echt wat ik ervan gedacht had. 't Moet toch nog ff wat slicker zijn hoor.

Misschien haal ik wel gewoon een Samsung Galaxy S8 straks. Als 'ie niet explodeert. Wel jammer dat ik dan dualSIM moet opgeven... ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_166589822
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 18:29 schreef Boppos het volgende:
Nog leuke dingen gevonden met de 11-11 sale? Zo ja deel de linkjes dan ff... Ik heb wat USB-c kabeltjes gekocht voor mijn telefoon:
http://s.aliexpress.com/YbimMbqU
Veel positieve reacties gelezen op ugreen kabeltje.
Een hoesje voor mijn iPhone 5C.

https://m.aliexpress.com/(...)bAZbY&aff_platform=y
pi_166590341
@TT: eten? :P Voor de rest is er China :+

Anyway mijn Xiaomi mi2s en Mi Band 1 multicolour mogen met pensioen. :W Hallo Xiaomi Redmi Note 3 Pro Prime (kate) en Xiaomi Mi Band 2. Is die Mi Band 2 gewoon net zo duur als mijn Mi Band destijds qua reguliere prijs :7
mag het weten
pi_166592000
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2016 20:32 schreef shiznuts het volgende:
Wel jammer dat ik dan dualSIM moet opgeven... ;(
Het taboe op het tweede simkaartslot - Waarom niet elke dure telefoon dualsim heeft

Op Tweakers beweert iemand dat de Yi 4K op Aliexpress voor ¤197 staat.
Hij heeft geen link erbij en ik neem er de moeite ook niet voor om te kijken waar; maar dat is wel een zéér nette prijs. :Y
  vrijdag 11 november 2016 @ 21:47:30 #141
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166592092
quote:
Ja, het is triest gesteld. ;( Maar ik weet dat in de UK en India bijvoorbeeld wel HTC en Samsungs als dualSIM verkrijgbaar zijn ook.
quote:
Op Tweakers beweert iemand dat die de Yi 4K op Aliexpress voor ¤197 staat.
Hij heeft geen link erbij en ik neem er de moeite ook niet voor om te kijken waar; maar dat is wel een zéér nette prijs. :Y
I know. O-) En de YI M1 was ook in de aanbieding. ;) En hier lokaal hadden ze de nieuwste GoPro voor ¤382,69.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_166592186
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 21:47 schreef shiznuts het volgende:
I know. O-)
Het zal ook eens niet. _O-
quote:
En de YI M1 was ook in de aanbieding. ;)
Waar ging/gaat die voor weg dan? Linkje?

Want dat ding is gruwelijk overpriced als je de oorspronkelijke berichten van dat ding las.
  vrijdag 11 november 2016 @ 21:50:23 #143
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166592218
Gewoon via http://brands.aliexpress.com/en > http://sale.aliexpress.com/__pc/161111_xiaoyi.htm ($206.39 & $379.97)

Wat accessoires verder van: https://www.aliexpress.com/store/630476 , die producten goed klonen en niet zelf met een minderwaardig concept komen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 11 november 2016 @ 22:31:42 #144
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166593824
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2016 20:32 schreef shiznuts het volgende:
'k Vind het een cool concept, maar... je krijgt dus ook een concept. :P
Ik wacht wel tot ze ervan geleerd hebben. :D
Een camera aan de onderkant?? En tegenvallende rear cam? Vage geluidsreproductie.
Nee, ik wacht wel. :+ Maar dat betekent wel, dat ik nog altijd geen Z9-vervanger heb. :')
De MI Note 2 is ook niet echt wat ik ervan gedacht had. 't Moet toch nog ff wat slicker zijn hoor.

Misschien haal ik wel gewoon een Samsung Galaxy S8 straks. Als 'ie niet explodeert. Wel jammer dat ik dan dualSIM moet opgeven... ;(
Tja, ik heb graag iets mafs. :)
Apple komt volgend jaar met iets vergelijkbaars en dan is de mix niet meer bijzonder.
Ik móet dus wel. :P
Waar is jouw gevoel voor avontuur gebleven? ;)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  vrijdag 11 november 2016 @ 22:43:17 #145
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166594137
Not sure. :P De Z9 was zo'n revolutie... ik voelde alsof 't een toestel uit de toekomst was, zo edgeless en vooral met FIT (frame interactive technology). Of de camera met NeoVision control app en optical image stabilization. IR blaster. Mist alleen: FM Radio (RLY? :') C'mon), NFC & fingerprintreader, USB-C/QC/Qi charging. Ja en meer intern geheugen of de mogelijkheid dit uit te breiden. Maar goed 't is eigenlijk nog een prima phone verder en 't design/formaat, FIT en OIS opgeven, is nogal wat gevraagd. De Z11 viel me een beetje tegen, van Xiaomi en Meizu heb ik niet echt iets gezien. Sommige fabrikanten gaan voor alleen witte front op hun displays. Enz etc. De MIX... ja tuurlijk is het cool, maar buiten 't scherm wat best cool is, is 'ie eigenlijk niet vooruitstrevend genoeg voor me. P9000 Edge leek me altijd al interessant, zoiets, maar ja, Elephone - 'the render company'. :') Geloof dat er aankomende week nog een handvol announcements zijn, en anders moet ik maar in 2017 toeslaan. Of een LG V20 halen ofzo.

Was trouwens ook een Z9 Elite on sale voor 290 ofzo (ik heb er destijds meen ik 670 voor betaald, voor de gewone versie), maar dat terzijde.

-- btw, zag deze voorbijkomen:
Verder, 't smartphone topic is natuurlijk hier: CHI / [Chinese Smartphones] #62 Waar Mediatek de handschoen oppakt .

[ Bericht 12% gewijzigd door shiz op 11-11-2016 23:33:26 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  CHI shopkeeper zaterdag 12 november 2016 @ 04:18:46 #146
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_166598961
GOED NIEUWS!
Voor al onze producten waarbij de verzendmethode PDM (Priority Direct Mail) beschikbaar is, betaal je geen extra kosten als inklaringskosten en BTW meer wanneer je deze verzendmethode selecteert! :D

Dit geldt momenteel voor al onze Chinese warehouses, en nog niet voor het warehouse in Hong Kong, waarvan een deel van de telefoons en tablets wordt verzonden. Voor dit warehouse runnen we momenteel een test voor Italiaanse klanten, en als die er gretig gebruik van maken volgt PDM bij dat warehouse voor Nederlandse klanten ook snel!

Mocht je na PDM te hebben gebruikt onverhoopt toch een keer worden verrast door extra kosten, dan betalen wij deze op vertoon van de factuur direct terug! :)
  zaterdag 12 november 2016 @ 07:37:40 #147
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166599399
Maar... betaal je dan extra voor die 'tax free' garantie?
Is er een 'cap' op het bedrag van de artikels (als je het tot 22 EUR doet, is 't weinig interessant tuulk)?
Maar goede ontwikkeling! ^O^ Er is ook zoiets bij http://www.onestop-digita(...)pages.view&page_id=8 bijvoorbeeld. :Y
Oostenrijk valt daar natuurlijk weer niet onder. ;(
quote:
8. Watis de "BTW-vrije"garantie?

Wij bieden een "BTW-vrije" garantie op al onze producten, wat betekent dat u geen importkosten (douanebelasting, koeriertoeslag, BTW) hoeft te betalen, ook wel BELASTINGVRIJ genoemd. Als u zulke kosten moet betalen, betaal ze dan alstublieft en wij zullen u alles terugbetalen. Lees onze algemene voorwaarden voor meer details over onze BTW-vrije garantie.

Op dit moment is de BTW-vrije garantie alleen van toepassing op bestellingen die naar Australië, Canada, Frankrijk, Ierland, Italië, Nederland, Spanje, Zwitserland, Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk worden verzonden. Als u nog vragen heeft over eventuele importkosten, kunt u altijd contact met ons opnemen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  CHI shopkeeper zaterdag 12 november 2016 @ 08:30:37 #148
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_166599608
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 07:37 schreef shiznuts het volgende:
Maar... betaal je dan extra voor die 'tax free' garantie?
Is er een 'cap' op het bedrag van de artikels (als je het tot 22 EUR doet, is 't weinig interessant tuulk)?
Maar goede ontwikkeling! ^O^ Er is ook zoiets bij http://www.onestop-digita(...)pages.view&page_id=8 bijvoorbeeld. :Y
Oostenrijk valt daar natuurlijk weer niet onder. ;(

[..]

Nope, alleen de shipping costs die komen kijken bij PDM, maar die zijn aanzienlijk lager dan een eventuele douane-aanslag (of in sommige gevallen zelfs gratis). Er is ook geen maximale value verder. Het is alleen even aankijken hoe de vervoerders gaan reageren, maar dat merken we vanzelf ;)
pi_166599629
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 08:30 schreef Banggood het volgende:

[..]

Nope, alleen de shipping costs die komen kijken bij PDM, maar die zijn aanzienlijk lager dan een eventuele douane-aanslag (of in sommige gevallen zelfs gratis). Er is ook geen maximale value verder. Het is alleen even aankijken hoe de vervoerders gaan reageren, maar dat merken we vanzelf ;)
Jullie zijn er net te laat mee voor die 26 euro die ik voor mijn Gitup Git2 moest bijbetalen :p
Zie dat die ook wordt verstuurd met PDM zonder extra kosten .
Wel een goeie ontwikkeling! Hopen dat het zo blijft en voor alles gaat gelden :)
  zaterdag 12 november 2016 @ 08:37:31 #150
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166599633
Ja, ok, je hebt er ook stores bij en die maken er dan een '%'-deal van namelijk, soort van 'betaal nu 10% of later 21%'. :P
Dus dat is idd nice. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_166599665
Ik was toch tijdje terug in China....er komt vandaag een tof artikel van mijn bezoek bij Banggood, warehouses / afdelingen etc, het komt allemaal voorbij ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 12 november 2016 @ 09:54:42 #152
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_166600333
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 08:44 schreef rene90 het volgende:
Ik was toch tijdje terug in China....er komt vandaag een tof artikel van mijn bezoek bij Banggood, warehouses / afdelingen etc, het komt allemaal voorbij ;)
Ben benieuwd :) altijd leuk om een kijkje achter de schermen te nemen ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zaterdag 12 november 2016 @ 09:59:27 #153
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166600384
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 04:18 schreef Banggood het volgende:
GOED NIEUWS!
Voor al onze producten waarbij de verzendmethode PDM (Priority Direct Mail) beschikbaar is, betaal je geen extra kosten als inklaringskosten en BTW meer wanneer je deze verzendmethode selecteert! :D

Dit geldt momenteel voor al onze Chinese warehouses, en nog niet voor het warehouse in Hong Kong, waarvan een deel van de telefoons en tablets wordt verzonden. Voor dit warehouse runnen we momenteel een test voor Italiaanse klanten, en als die er gretig gebruik van maken volgt PDM bij dat warehouse voor Nederlandse klanten ook snel!

Mocht je na PDM te hebben gebruikt onverhoopt toch een keer worden verrast door extra kosten, dan betalen wij deze op vertoon van de factuur direct terug! :)
Super geregeld!

Nu alleen Hong Kong nog, zodat ook de Xiaomi's op deze manier verzonden kunnen worden! ;)
pi_166600665
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 08:30 schreef Banggood het volgende:

[..]

Nope, alleen de shipping costs die komen kijken bij PDM, maar die zijn aanzienlijk lager dan een eventuele douane-aanslag (of in sommige gevallen zelfs gratis). Er is ook geen maximale value verder. Het is alleen even aankijken hoe de vervoerders gaan reageren, maar dat merken we vanzelf ;)
Ik heb iets besteld wat op 2 november is verzonden met PDM. Geldt deze regeling ook voor die bestelling?
pi_166601135
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 08:37 schreef shiznuts het volgende:
Ja, ok, je hebt er ook stores bij en die maken er dan een '%'-deal van namelijk, soort van 'betaal nu 10% of later 21%'. :P
Dus dat is idd nice. :Y
DX heeft dit ook maar met een cap van 40usd aan douanekosten.

[ Bericht 0% gewijzigd door eddepetfokt op 12-11-2016 16:10:22 ]
pi_166603092
quote:
Tof gemaakt!
  zaterdag 12 november 2016 @ 15:53:59 #158
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166606603
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 04:18 schreef Banggood het volgende:
GOED NIEUWS!
Voor al onze producten waarbij de verzendmethode PDM (Priority Direct Mail) beschikbaar is, betaal je geen extra kosten als inklaringskosten en BTW meer wanneer je deze verzendmethode selecteert!

Dit geldt momenteel voor al onze Chinese warehouses, en nog niet voor het warehouse in Hong Kong,
Dus als er CN Warehouse staat, geldt dit?

Super actie iig! Dat maakt BG voor mij favoriet bij de grotere aankopen. :)

[ Bericht 10% gewijzigd door Dromer op 12-11-2016 16:02:38 ]
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zaterdag 12 november 2016 @ 19:52:36 #159
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166611032
quote:
Erg tof!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_166611416
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 04:18 schreef Banggood het volgende:
GOED NIEUWS!
Voor al onze producten waarbij de verzendmethode PDM (Priority Direct Mail) beschikbaar is, betaal je geen extra kosten als inklaringskosten en BTW meer wanneer je deze verzendmethode selecteert! :D

Dit geldt momenteel voor al onze Chinese warehouses, en nog niet voor het warehouse in Hong Kong, waarvan een deel van de telefoons en tablets wordt verzonden. Voor dit warehouse runnen we momenteel een test voor Italiaanse klanten, en als die er gretig gebruik van maken volgt PDM bij dat warehouse voor Nederlandse klanten ook snel!

Mocht je na PDM te hebben gebruikt onverhoopt toch een keer worden verrast door extra kosten, dan betalen wij deze op vertoon van de factuur direct terug! :)
Heel erg tof! Hopelijk wordt de trail voor de Hong Kong warehouse ook een succes.
Dat zou BG nóg interessanter maken dan ze al zijn, mits deze verzendoptie natuurlijk mogelijk is wat lang niet altijd zo is.

Zou ik alleen nog eens wat spul moeten bestellen :+ ...

[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 12-11-2016 20:37:58 ]
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 12 november 2016 @ 20:18:02 #161
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_166612698
Heeft iemand hier trouwens goede ervaringen met led strips?

Ik heb eentje nodig die dimbaar is en van kleur kan veranderen. Liefst met afstandsbediening en die in te korten is :P

Heb er eentje van 2 en eentje van 4 meter nodig.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_166615382
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 21:10 schreef relativity het volgende:
Heeft iemand hier trouwens goede ervaringen met led strips?

Ik heb eentje nodig die dimbaar is en van kleur kan veranderen. Liefst met afstandsbediening en die in te korten is :P

Heb er eentje van 2 en eentje van 4 meter nodig.
Tuurlijk :) elke ledstrip is dimbaar, afhankelijk van de controller natuurlijk.
Als je met verschillende kleuren wilt, prefeer ik sowieso RGBW boven RGB
pi_166616231
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 20:11 schreef Iemand91 het volgende:
Zou ik alleen nog eens wat spul moeten bestellen :+ ...
Hmm, daar kom ik snel op terug; net een paar Xiaomi USB LED's gekocht.
¤2.33 lijkt me aardig goedkoop.



En die Rock oordopjes mogen ook wel eens binnen komen. :(
pi_166620587
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 23:24 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Tuurlijk :) elke ledstrip is dimbaar, afhankelijk van de controller natuurlijk.
Als je met verschillende kleuren wilt, prefeer ik sowieso RGBW boven RGB
Oké bedankt. Daar kan ik wat mee :)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_166620612
quote:
Top!

Leuk om te lezen en meteen gebruik gemaakt van coupon: een Broadlink IR zender.
En natuurlijk voor PDM gekozen voor 0,16 extra.
pi_166621301
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 00:10 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Hmm, daar kom ik snel op terug; net een paar Xiaomi USB LED's gekocht.
¤2.33 lijkt me aardig goedkoop.


De oude originele Xiaomi versie was vorig jaar 60 cent bij o.a. GB. Ik heb er hier een stuk of 10 liggen. Jammer dat de meeste Xiaomi producten zoveel duurder zijn geworden. Zelfs de EOL producten. We mogen nu bijv. blij zijn dat de 10k powerbank 12 euro is terwijl 10 euro vorig jaar de normale prijs was.
pi_166624589
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 09:53 schreef relativity het volgende:

[..]

Oké bedankt. Daar kan ik wat mee :)
Wat is het uiteindelijke doel?
Overigs, als je 2 rollen van 5m koopt, je kan deze zelf op bepaalde overbruggingen inkorten :) natuurlijk kan je de overige stukken pas terug gebruiken als je daar nieuwe draden op soldeert.
Ik adviseer trouwens Mi Light als controller / remote.
pi_166631939
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 14:18 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Wat is het uiteindelijke doel?
Overigs, als je 2 rollen van 5m koopt, je kan deze zelf op bepaalde overbruggingen inkorten :) natuurlijk kan je de overige stukken pas terug gebruiken als je daar nieuwe draden op soldeert.
Ik adviseer trouwens Mi Light als controller / remote.
Ah ik doe als hobby meubels maken van natuurlijke materialen zoals beton, plaatwerk en hout. Dus ben nu bezig met een lamp te ontwerpen :)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zondag 13 november 2016 @ 21:22:40 #170
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166638657
Heb de Rocks gister binnen gekregen. Nu even het geluid checken.

Eerste indruk, ielig kabeltje en de aansluiting op de stekker is kwetsbaar. Standaard tips passen me goed en sluiten goed af. Geluid lijkt vrij goed te klinken. In het hoog misschien wat schel. Bass is wel heftig, op een goede manier.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  CHI shopkeeper maandag 14 november 2016 @ 03:13:27 #171
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_166642960
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 09:59 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Super geregeld!

Nu alleen Hong Kong nog, zodat ook de Xiaomi's op deze manier verzonden kunnen worden! ;)
Hong Kong zou het inderdaad mooi afmaken. ;) Ik zag wel dat er een klein aantal verschillende Xiaomi-toestellen met PDM kan worden verzonden, maar het gros ligt inderdaad in HK.

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 10:21 schreef BerryBoterham het volgende:

[..]

Ik heb iets besteld wat op 2 november is verzonden met PDM. Geldt deze regeling ook voor die bestelling?
De regel met terugbetaling indien je toch tegen kosten aanloopt geldt helaas niet voor die bestelling, maar we waren op 2 november wel al aan het testen met deze methode, dus de kans is heel groot dat je geen kosten hebt. :)
  CHI shopkeeper maandag 14 november 2016 @ 03:15:56 #172
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_166642961
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:53 schreef Dromer het volgende:

[..]

Dus als er CN Warehouse staat, geldt dit?

Super actie iig! Dat maakt BG voor mij favoriet bij de grotere aankopen. :)
Niet helemaal, want voor een deel van de producten uit het HK-warehouse staat ook CN om een bij mij onbekende reden. Als er echter PDM beschikbaar is en je die ook daadwerkelijk selecteert als verzendmethode dan geldt het ;)
  CHI shopkeeper maandag 14 november 2016 @ 03:34:30 #173
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_166642977
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 10:59 schreef eddepetfokt het volgende:

Jammer dat de meeste Xiaomi producten zoveel duurder zijn geworden. Zelfs de EOL producten. We mogen nu bijv. blij zijn dat de 10k powerbank 12 euro is terwijl 10 euro vorig jaar de normale prijs was.
De reden dat een tientje nu niet mogelijk is, is ten eerste dat er alleen PDM beschikbaar is a ¤1,08 (in NL wordt streng gecontroleerd op (losse) batterijen momenteel en daarom geen reguliere/free shipping beschikbaar) en ten tweede gaat Xiaomi stoppen met deze powerbank, omdat ie wordt vervangen door de tweede generatie. De laatste batches bij leveranciers gaan per opbod en ze zijn nog steeds erg populair, dus hogere prijs voor inkoop. Met deze couponprijs houden we er incl. shipping geen cent aan over.

quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 21:22 schreef Catch22- het volgende:
Heb de Rocks gister binnen gekregen. Nu even het geluid checken.

Eerste indruk, ielig kabeltje en de aansluiting op de stekker is kwetsbaar. Standaard tips passen me goed en sluiten goed af. Geluid lijkt vrij goed te klinken. In het hoog misschien wat schel. Bass is wel heftig, op een goede manier.
Ik heb net te horen gekregen dat wij ze helemaal niet meer gaan verkopen. Volgens onze productmanager is er een probleem met de bouwkwaliteit waardoor ze doorgaans maar voor een beperkte periode schijnen mee te gaan. Ik hoop uiteraard dat die van jou een lang leven beschoren is! ;)
  maandag 14 november 2016 @ 10:20:04 #174
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166644751
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 03:34 schreef Banggood het volgende:
[..]

Ik heb net te horen gekregen dat wij ze helemaal niet meer gaan verkopen. Volgens onze productmanager is er een probleem met de bouwkwaliteit waardoor ze doorgaans maar voor een beperkte periode schijnen mee te gaan. Ik hoop uiteraard dat die van jou een lang leven beschoren is! ;)
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen. De Piston 3's die ik een keer voor 6 euro bij jullie heb besteld voelen veel degelijker aan. Klinken wel iets minder goed, maar dat verschil is niet zo heel groot.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166647755
quote:
11s.gif Op maandag 14 november 2016 10:20 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Daar kan ik me wel wat bij voorstellen. De Piston 3's die ik een keer voor 6 euro bij jullie heb besteld voelen veel degelijker aan. Klinken wel iets minder goed, maar dat verschil is niet zo heel groot.
Helaas is de kwaliteit van die Piston 3s ook maar matig. Ik heb er 6 voor die aanbiedingsprijs gekocht en ik begin nu met nummer 4! Ik ben best voorzichtig met mijn spullen, toch is bij alle 3 de Pistons het rechter oortje defect, zonder zichtbare schade. Ben blij dat ik er toen de hoofdprijs niet voor betaald heb.
  maandag 14 november 2016 @ 13:37:26 #176
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166647941
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 13:29 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Helaas is de kwaliteit van die Piston 3s ook maar matig. Ik heb er 6 voor die aanbiedingsprijs gekocht en ik begin nu met nummer 4! Ik ben best voorzichtig met mijn spullen, toch is bij alle 3 de Pistons het rechter oortje defect, zonder zichtbare schade. Ben blij dat ik er toen de hoofdprijs niet voor betaald heb.
O, ik heb ze nog heel. Maar bij mij blijven de meeste spullen wel heel
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166648061
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 03:34 schreef Banggood het volgende:

[..]

De reden dat een tientje nu niet mogelijk is, is ten eerste dat er alleen PDM beschikbaar is a ¤1,08 (in NL wordt streng gecontroleerd op (losse) batterijen momenteel en daarom geen reguliere/free shipping beschikbaar) en ten tweede gaat Xiaomi stoppen met deze powerbank, omdat ie wordt vervangen door de tweede generatie. De laatste batches bij leveranciers gaan per opbod en ze zijn nog steeds erg populair, dus hogere prijs voor inkoop. Met deze couponprijs houden we er incl. shipping geen cent aan over.

[..]

Ik heb net te horen gekregen dat wij ze helemaal niet meer gaan verkopen. Volgens onze productmanager is er een probleem met de bouwkwaliteit waardoor ze doorgaans maar voor een beperkte periode schijnen mee te gaan. Ik hoop uiteraard dat die van jou een lang leven beschoren is! ;)
Jammer dat die Rock zircon niet geleverd kunnen worden.
lees zelf niet echt slechte ervaringen over bouwkwaliteit. Ik heb ze nog niet besteld, maar zat dus te wachten op BG's deal voor die dopjes ;)..

Andere fokkers die deze ervaring delen met Catch22-?

De laatste tijd is BG bij mij wel af en toe heeeeeel traag. Carts die niet updaten etc.
Wilde zojuist even blitzwolf kabeltje bestellen met coupon, maar er staan nog wat oude spullen in mijn cart. Maar die willen er dus nu niet uit..
  maandag 14 november 2016 @ 14:06:08 #178
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166648539
Rock heeft gewoon een AliExpress flagship store, hè... https://www.aliexpress.com/store/1872645

Vandaag bij de brand deals: Orico! http://brands.aliexpress.com/en . Leuke doorzichtige 2.5" casing voor $5.99 bijvoorbeeld.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_166648599
quote:
12s.gif Op maandag 14 november 2016 14:06 schreef shiznuts het volgende:
Rock heeft gewoon een AliExpress flagship store, hè... https://www.aliexpress.com/store/1872645

Vandaag bij de brand deals: Orico! http://brands.aliexpress.com/en . Leuke doorzichtige 2.5" casing voor $5.99 bijvoorbeeld.
Klopt, maar BG kon mogelijk een betere prijs leveren, vandaar dat ik daar even op had gewacht.
Maar na het lezen van de review van Catch22- ben ik dus benieuwd of meer mensen dezelfde mening hadden.

Had jij ze ook al niet gehaald, volgens mij vond jij ze 'mwoah' qua geluid toch?
Hoe was de bouwkwaliteit?
  maandag 14 november 2016 @ 14:09:48 #180
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166648602
Mijn kabel is van touw? Van de connector naar de oortjes normale kabels, maar niet veel flimsier dan menig ander set oortjes. Alleen het geluid was niet zoals de 'hype' deed laten geloven. Ik vind het volume op max alles nogal laag (vergelijkbaar met sommige oortjes die kneiterhard kunnen op 13%) en de vocals te veel op de achtergrond.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 14 november 2016 @ 15:04:59 #181
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166649632
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 14:09 schreef shiznuts het volgende:
Mijn kabel is van touw? Van de connector naar de oortjes normale kabels, maar niet veel flimsier dan menig ander set oortjes. Alleen het geluid was niet zoals de 'hype' deed laten geloven. Ik vind het volume op max alles nogal laag (vergelijkbaar met sommige oortjes die kneiterhard kunnen op 13%) en de vocals te veel op de achtergrond.
Ik kan ze niet verdragen op vol volume (Nexus 5x). Met name de aansluiting van de kabel <> stekker vind ik niet echt duurzaam over komen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166650935
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 13:37 schreef Catch22- het volgende:

[..]

O, ik heb ze nog heel. Maar bij mij blijven de meeste spullen wel heel
Ik ben zeer zuinig op mijn gadgets. Ik heb zelfs een Xiaomi hoekje waar niemand aan mag komen. 😇
  maandag 14 november 2016 @ 16:35:02 #183
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166651346
quote:
17s.gif Op maandag 14 november 2016 16:09 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik ben zeer zuinig op mijn gadgets. Ik heb zelfs een Xiaomi hoekje waar niemand aan mag komen. 😇
Ik kies wel altijd de kabeltjes/oordopjes uit die mijn vriendin mag gebruiken (en mij niet bevallen) omdat zij op 1 of andere manier alles stuk krijgt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 14 november 2016 @ 16:43:41 #184
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166651493
Voortaan als iets stuk gaat zelf een 3D fix uitprinten:

~ http://www.gizmochina.com(...)i-3d-printer-leaked/

[ Bericht 23% gewijzigd door shiz op 14-11-2016 19:00:20 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 14 november 2016 @ 20:07:29 #185
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166655854
quote:
10s.gif Op maandag 14 november 2016 16:43 schreef shiznuts het volgende:
Voortaan als iets stuk gaat zelf een 3D fix uitprinten:
[ afbeelding ]
~ http://www.gizmochina.com(...)i-3d-printer-leaked/
Ik wacht nog steeds op MI bakstenen om mijn eigen huis te bouwen :7
_
Meer mensen die ineens weer Swiss-post zendingen hebben?
Banggood doet zo te zien weer eens een poging met de Zwitsers :o

Ah, Flyt heeft weer een nieuw contract; nog (veel) meer pakketjes gaan via Zwitserland zie ik.
quote:
12s.gif Op maandag 14 november 2016 14:06 schreef shiznuts het volgende:
Rock heeft gewoon een AliExpress flagship store, hè... https://www.aliexpress.com/store/1872645
Hé, deze is wel interessant:
https://www.aliexpress.co(...)4.8147860.0.0.e9zr9L
Nu alleen nog even een versie met QC3.0 :D

[ Bericht 8% gewijzigd door RobertNL op 14-11-2016 20:18:18 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_166656140
Ik ben op zoek naar:
- Flux gel dispenser (spul wordt in spuiten geleverd maar ik vind nergens de plunjer en mondstukje)
- BGA reballing gereedschap (raster voor plaatsen tin balls)
- BGA soldeerstation
- Goed soldeerstation (geen aoyue!)
- Soldeerpotje (verwarmingsplaat met tinpot erop, ideaal voor desolderen veelpolige connectors)
  maandag 14 november 2016 @ 20:35:47 #187
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_166656643
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 20:18 schreef eRKa het volgende:
Ik ben op zoek naar:
- Flux gel dispenser (spul wordt in spuiten geleverd maar ik vind nergens de plunjer en mondstukje)
- BGA reballing gereedschap (raster voor plaatsen tin balls)
- BGA soldeerstation
- Goed soldeerstation (geen aoyue!)
- Soldeerpotje (verwarmingsplaat met tinpot erop, ideaal voor desolderen veelpolige connectors)
*inkopper*
En wat heb je zelf al gevonden?
Gewoon je lijstje hier neerplempen en verwachten dat 't uitgezocht wordt is niet echt de bedoeling...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 14 november 2016 @ 20:40:34 #188
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166656765
Elke zaterdag nieuwe tools: http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_zaterdag_1911_5_20581.html :P . Of 's maandags bij de Lidl: http://www.lidl.nl/nl/Offerdate.htm?id=1134 . Komt er vast wel weer soldeerspul voorbij.

quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 20:07 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hé, deze is wel interessant:
https://www.aliexpress.co(...)4.8147860.0.0.e9zr9L
Nu alleen nog even een versie met QC3.0 :D

Neem dan een Orico uit de branddeal. :P

[ Bericht 26% gewijzigd door shiz op 14-11-2016 20:46:55 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 14 november 2016 @ 20:49:37 #189
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166657071
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 20:40 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Neem dan een Orico uit de branddeal. :P
maar die hebben geen met-zonder pump-express :'(
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 14 november 2016 @ 20:59:38 #190
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166657359
Ik ga wel die Porsche Design foon van 1395,- EUR halen. Die laadt 58% v/d 4000mAh accu op in 30m.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 14 november 2016 @ 21:28:48 #191
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166658191
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 20:59 schreef shiznuts het volgende:
Ik ga wel die Porsche Design foon van 1395,- EUR halen. Die laadt 58% v/d 4000mAh accu op in 30m.
Het grappige is dat snelladen heel slecht is voor een accu. Daarom laden 18650s zo traag bijvoorbeeld. Zou fijn zijn als telefoons slim genoeg is worden dat ze doorhebben dat je bijv s nachts laadt en dat het dan niet zo snel hoeft.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166661108
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 13:42 schreef Downstar het volgende:

[..]

Jammer dat die Rock zircon niet geleverd kunnen worden.
lees zelf niet echt slechte ervaringen over bouwkwaliteit. Ik heb ze nog niet besteld, maar zat dus te wachten op BG's deal voor die dopjes ;)..

Andere fokkers die deze ervaring delen met Catch22-?

Mijn Rocks zijn niet beter of slechter dan de Xiaomi's die ik heb versleten (Piston 2,3, Hybrid). Het grootste probleem bij alle oordoppen is voor mij de stoffen buitenlaag van het koord dat na een maand of wat aan begint te verschuiven en dan de draad eronder in allerlei rare bochten dwingt. Daarna is het slechts een kwestie van tijd voordat de draad breekt.

Enige dat je daar tegen kunt doen is je koord zo onregelmatig mogelijk 'oprollen' (ik stouw de doppen gewoon in mijn doosje, ik rol ze niet netjes op) en het koord iedere dag op beginnende kinken te controleren en daarna voorzichtig weer recht te trekken.
--
Een innige omhelzing,
Broempot
pi_166665319
Nu zijn er zijn oordopjes van Xiaomi met 3 drivers:

http://www.banggood.com/O(...).html?rmmds=preorder
pi_166666328
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:01 schreef Broempot het volgende:

[..]

Mijn Rocks zijn niet beter of slechter dan de Xiaomi's die ik heb versleten (Piston 2,3, Hybrid). Het grootste probleem bij alle oordoppen is voor mij de stoffen buitenlaag van het koord dat na een maand of wat aan begint te verschuiven en dan de draad eronder in allerlei rare bochten dwingt. Daarna is het slechts een kwestie van tijd voordat de draad breekt.

Enige dat je daar tegen kunt doen is je koord zo onregelmatig mogelijk 'oprollen' (ik stouw de doppen gewoon in mijn doosje, ik rol ze niet netjes op) en het koord iedere dag op beginnende kinken te controleren en daarna voorzichtig weer recht te trekken.
Ik ga ze gewoon proberen. Had ze al willen kopen hoor :P.. Maar door de deal van BG had ik even gewacht. Maar die krijgen ze dus helemaal niet meer.
Gearbest heeft de doppen ook voor 11.65$ en had nog een 8% coupon gevonden.

Maar ik heb even contact gezocht met Customer Support aangezien ze vaak coupons hebben voor producten (net als bij BG vind ik daar de prijzen ook vaak hoog en zijn er dus voor veel producten alsnog gewoon coupons beschikbaar!) kreeg daar binnen enkele minuten coupon rockz terug.
Prijs 9.99$ ^O^

Toch wel leuk dealtje voor de Rock zircon's lijkt me. Zijn inmiddels besteld met PostNL tracking, hopelijk snel binnen, ben benieuwd! ^O^

[ Bericht 1% gewijzigd door Downstar op 15-11-2016 12:41:10 ]
pi_166668652
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 21:28 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Het grappige is dat snelladen heel slecht is voor een accu. Daarom laden 18650s zo traag bijvoorbeeld. Zou fijn zijn als telefoons slim genoeg is worden dat ze doorhebben dat je bijv s nachts laadt en dat het dan niet zo snel hoeft.
Daarom heb ik een 'slome' lader langs me bed liggen...
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_166669480
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 12:50 schreef relativity het volgende:

[..]

Daarom heb ik een 'slome' lader langs me bed liggen...
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar fatsoenlijke (goedkope) standaard slome laders, maar ik vind die dan ook echt nergens..
Alles is tegenwoordig quickcharge of je hebt er ineens een met 4 USB's...
pi_166670708
Dat is het voordeel van mijn 'oude' smartphone; die heeft niet eens QC. :+
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 00:10 schreef Iemand91 het volgende:
En die Rock oordopjes mogen ook wel eens binnen komen. :(
Nou ook duidelijk waarom zo lang duurt: "Er ligt een pakje uit het buitenland bij uw Postkantoor of Pakketpunt."

Gebeurt mij voor het eerst...
  dinsdag 15 november 2016 @ 15:30:41 #198
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166671628
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 14:44 schreef Iemand91 het volgende:
Dat is het voordeel van mijn 'oude' smartphone; die heeft niet eens QC. :+

[..]

Nou ook duidelijk waarom zo lang duurt: "Er ligt een pakje uit het buitenland bij uw Postkantoor of Pakketpunt."

Gebeurt mij voor het eerst...
Ook voor het laatst; per 22 november komen ze met de postbode als het goed is.

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 15-11-2016 16:14:42 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 15 november 2016 @ 16:01:08 #199
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166672366
Hier een pakketje verstuurd (YI) met DPD. :o
Straks komt het gewoon uit Duitsland zetten omdat ze daar een warehouse hebben...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 15 november 2016 @ 16:15:39 #200
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166672762
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 16:01 schreef shiznuts het volgende:
Hier een pakketje verstuurd (YI) met DPD. :o
Straks komt het gewoon uit Duitsland zetten omdat ze daar een warehouse hebben...
Dat is vlot; ben benieuwd :Y.

Hier een pakketje van Banggood dat op de tracking direct op London staat. Zou uit China verzonden moeten zijn; stiekem toch een warehouse daar :+?
Tweede keer overigens al; en bij het zelfde item.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 15 november 2016 @ 16:18:00 #201
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166672832
Ik weet dat ze (YI) ook zelf op Amazon verkopen, dus zou zomaar kunnen natuurlijk. Volgens mij nog niet iets ontvangen uit China met DPD. Zou natuurlijk wel zo fijn zijn als 't al vanuit de EU komt. c_/ * shiznuts vingers kruist

Verder zijn al m'n 11.11 orders al de deur uit, dus dat wordt over 2 weken weer een festijn voor de postbode. :P

-- Ja! YI-spul komt uit Duitsland zetten. _O_ 'Lehrte (DE) - In transit.' (bij Hannover). Bril-fucking-jant!

[ Bericht 14% gewijzigd door shiz op 15-11-2016 17:36:32 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_166674397
Ik ben een tijdje weg geweest van fok en ik zie nu pas die reportage over Banggood, erg leuk om te zien! Ondertussen dreigen mijn Piston Hybrids het definitief te begeven en heb ik dus een nieuw setje oortjes nodig, heeft iemand daar nog een tip voor? Ik zie op Banggood Xiaomi Piston 3, Air capsule, Basic en 1More, maar dat zegt me allemaal erg weinig :P
pi_166674988
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 16:15 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dat is vlot; ben benieuwd :Y.

Hier een pakketje van Banggood dat op de tracking direct op London staat. Zou uit China verzonden moeten zijn; stiekem toch een warehouse daar :+?
Tweede keer overigens al; en bij het zelfde item.
Om welk item gaat het?
pi_166683377
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 17:31 schreef J.B. het volgende:
Ik ben een tijdje weg geweest van fok en ik zie nu pas die reportage over Banggood, erg leuk om te zien! Ondertussen dreigen mijn Piston Hybrids het definitief te begeven en heb ik dus een nieuw setje oortjes nodig, heeft iemand daar nog een tip voor? Ik zie op Banggood Xiaomi Piston 3, Air capsule, Basic en 1More, maar dat zegt me allemaal erg weinig :P
https://audiobudget.com
--
Een innige omhelzing,
Broempot
pi_166683957
Ik ben op zoek naar goedkope karting shoes, of schoenen met dunne zolen maar ik heb nog niet zoveel gevonden, enig idee waar ik het beste kan kijken? Veel webshops hebben toch niet echt een breed assortiment van schoenen :(
  dinsdag 15 november 2016 @ 23:44:58 #206
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166684065
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 23:39 schreef Proxzor het volgende:
Ik ben op zoek naar goedkope karting shoes, of schoenen met dunne zolen maar ik heb nog niet zoveel gevonden, enig idee waar ik het beste kan kijken? Veel webshops hebben toch niet echt een breed assortiment van schoenen :(
Ali
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166684127
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 23:44 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ali
Die heeft ze niet goedkoop :(
  dinsdag 15 november 2016 @ 23:59:45 #208
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_166684432
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 23:47 schreef Proxzor het volgende:

[..]

Die heeft ze niet goedkoop :(
chinaprices en pandacheck al 's gechecked ?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_166684671
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 november 2016 23:59 schreef dodge_911 het volgende:
pandacheck
Nu wel... helaas niet zoveel te vinden.
  woensdag 16 november 2016 @ 00:34:51 #210
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166685048
Taobao/Tmall. eBay. (Ofwel, alles wat in de OP al genoemd is)
Zal wel niet zo'n grote afzetmarkt hebben, dus zullen ook wel niet al te goedkoop zijn, want dan zou het voor een bedrijf niet lonen eraan te beginnen. Hebben Puma zulke schoenen niet? Geloof ik weleens in een reguliere sportwinkel gezien.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 16 november 2016 @ 13:13:24 #211
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_166691130
Ik zit de laatste tijd een beetje te kijken om een mediaspeler te kopen in China. In het verleden zijn er volgens mij wat MiniX kastjes langsgekomen in het topic, maar dat is volgens mij al weer een tijdje terug.

Heeft er iemand nog tips/opmerkingen voor het kopen van het mediaspeler met het liefst een ethernetpoort (ben niet zo'n fan van wifi en de kabel ligt er toch al) tot een bedrag van ongeveer 40-50 euro ex douanekosten?
pi_166691489
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 17:31 schreef J.B. het volgende:
Ik ben een tijdje weg geweest van fok en ik zie nu pas die reportage over Banggood, erg leuk om te zien! Ondertussen dreigen mijn Piston Hybrids het definitief te begeven en heb ik dus een nieuw setje oortjes nodig, heeft iemand daar nog een tip voor? Ik zie op Banggood Xiaomi Piston 3, Air capsule, Basic en 1More, maar dat zegt me allemaal erg weinig :P
http://www.brainwavzaudio.com/

Ik ben erg te spreken over dit merk :)
pi_166692350
Heeft iemand hier enig idee of je voor de miband 2 andere software op je telefoon nodig hebt dan de eerste miband?
  woensdag 16 november 2016 @ 14:34:53 #214
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_166692670
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 14:15 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Heeft iemand hier enig idee of je voor de miband 2 andere software op je telefoon nodig hebt dan de eerste miband?
Volgens mij niet. Je hebt MiFit nodig en meer niet. Wel schijnt er een verschil te zitten tussen de playstore (Android) versie en de apk van de Xiaomi site (continue hartslagmeting, maar geen koppeling met Google Fit).
Bij IOS heb ik geen idee, maar lijkt het me ook niet.
pi_166692902
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 14:34 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Je hebt MiFit nodig en meer niet. Wel schijnt er een verschil te zitten tussen de playstore (Android) versie en de apk van de Xiaomi site (continue hartslagmeting, maar geen koppeling met Google Fit).
Bij IOS heb ik geen idee, maar lijkt het me ook niet.
Da's het rare, als ik die van de Mi-site download, dan doet hij niks, hij opent dan een webpagina vol met rare tekentjes.
Herkent iemand dit?
pi_166693014
Iemand ooit een slowjuicer gekocht uit China? Ik ben een beetje aan het rond kijken, ik vind een aantal Hurom's op aliexpress, maar die lijken nep. Kan de type nummers nergens terug vinden..
Veni, vidi, vodka.
  woensdag 16 november 2016 @ 15:12:17 #217
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166693239
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 13:30 schreef Questular het volgende:

[..]

http://www.brainwavzaudio.com/

Ik ben erg te spreken over dit merk :)
Ik ook. Toch vind ik de hybride van Xiaomi momenteel de beste bang-for-the-buck.

Maar dat is hier zeker niet een breed gedeelde mening.
pi_166693686
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 14:15 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Heeft iemand hier enig idee of je voor de miband 2 andere software op je telefoon nodig hebt dan de eerste miband?
Tools & Mi Band schijnt wel een goede te zijn.
  woensdag 16 november 2016 @ 15:53:37 #219
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166694114
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 14:57 schreef dumble het volgende:
Iemand ooit een slowjuicer gekocht uit China? Ik ben een beetje aan het rond kijken, ik vind een aantal Hurom's op aliexpress, maar die lijken nep. Kan de type nummers nergens terug vinden..
Persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat een dergelijk apparaat uit China echt meerwaarde heeft. Ik denk dat je beter af bent met het huismerk van de Blokker ofzo.

Ik ken Hurom verder niet, maar als het een niet-Chinees merk is dan zijn twee dingen zeker:
- Als ze op Aliexpress verkocht worden zijn ze waarschijnlijk duurder dan in Nederland
- Zijn ze op Aliexpress goedkoper dan hier, dan kun je er vanuit gaan dat ze nep zijn

Westerse, Japanse en Koreaanse merken zijn meestal duurder als je ze in China koopt (tenzij er een productie-overeenkomst is en ze onder licentie onder een andere naam verkocht worden). Incidenteel zijn hier uitzonderingen op, bijvoorbeeld bij Samsung geheugenkaartjes, maar dan is het ook altijd maar de vraag of ze echt zijn, het geen B-keus is, of je via een andere weg compleet besodemieterd wordt.
pi_166694742
Iemand ervaring met een dergelijke bluetooth cadanssensor voor op de fiets?
https://nl.aliexpress.com(...)m=1007.12783.35057.0
  woensdag 16 november 2016 @ 17:01:43 #221
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_166695560
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 16:22 schreef ridsel het volgende:
Iemand ervaring met een dergelijke bluetooth cadanssensor voor op de fiets?
https://nl.aliexpress.com(...)m=1007.12783.35057.0
Ik heb er eentje van CooSpo, werkt prima icm Runtastic Road Bike.
Heb ook de CooSpo Bluetooth hartslagmeter, werkt ook prima!
  woensdag 16 november 2016 @ 17:13:43 #222
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166695839
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 13:13 schreef ThaBrain het volgende:
Ik zit de laatste tijd een beetje te kijken om een mediaspeler te kopen in China. In het verleden zijn er volgens mij wat MiniX kastjes langsgekomen in het topic, maar dat is volgens mij al weer een tijdje terug.

Heeft er iemand nog tips/opmerkingen voor het kopen van het mediaspeler met het liefst een ethernetpoort (ben niet zo'n fan van wifi en de kabel ligt er toch al) tot een bedrag van ongeveer 40-50 euro ex douanekosten?
Misschien 't budget niet helemaal, maar ik dacht, ik zal m ff noemen:
https://www.kickstarter.c(...)ed-all-in-one-device
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_166701091
Even een vraagje voor de led experts.

Kan ik die Mi light controller en remote op elke led kabel aansluiten?

Of heeft iemand betere/goedkopere alternatieven?
Ik had deze gezien: http://www.banggood.com/5(...)91.html?rmmds=search
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_166702964
Xiaomi Mix brutal test 😥

https://www.droidapp.nl/nieuws/xiaomi-mi-mix-duurzaamheidstest/

[ Bericht 4% gewijzigd door eddepetfokt op 16-11-2016 21:58:21 ]
  donderdag 17 november 2016 @ 08:38:42 #225
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_166708208
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 17:13 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Misschien 't budget niet helemaal, maar ik dacht, ik zal m ff noemen:
https://www.kickstarter.c(...)ed-all-in-one-device
Ziet er wel goed uit, maar ik ben nog niet toe aan 4K (ivm wat oudere TV FULL HD).
Ik zou hem alleen willen gebruiken als vervanger voor mijn oplossing nu die niet helemaal lekker werkt. Ik gebruik nu PS mediaserver op mijn laptop (bekabeld i-net) en speel dan af via mijn PS3(ook bekabeld i-net) op de TV. Hij speelt niet alle bestanden meer af of hij gaat haperen bij 1080p ivm het omzetten van mkv's op de laptop.
Daarom denk ik dat een mediaserver (met ethernet ivm mogelijk toekomstige NAS) en een usb-aansluiting om een externe hdd aan te hangen alles is wat ik nu nodig heb :) En Kodi lijkt me wel lekker werken.
pi_166708279
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 17:01 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik heb er eentje van CooSpo, werkt prima icm Runtastic Road Bike.
Heb ook de CooSpo Bluetooth hartslagmeter, werkt ook prima!
Waar heb je deze gekocht? En tegen welke prijs?
pi_166708298
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 08:38 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Ziet er wel goed uit, maar ik ben nog niet toe aan 4K (ivm wat oudere TV FULL HD).
Ik zou hem alleen willen gebruiken als vervanger voor mijn oplossing nu die niet helemaal lekker werkt. Ik gebruik nu PS mediaserver op mijn laptop (bekabeld i-net) en speel dan af via mijn PS3(ook bekabeld i-net) op de TV. Hij speelt niet alle bestanden meer af of hij gaat haperen bij 1080p ivm het omzetten van mkv's op de laptop.
Daarom denk ik dat een mediaserver (met ethernet ivm mogelijk toekomstige NAS) en een usb-aansluiting om een externe hdd aan te hangen alles is wat ik nu nodig heb :) En Kodi lijkt me wel lekker werken.
Ik zou er wat meer geld voor uit trekken en die nieuwe Mi Box kopen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_166708346
Iemand die een goede koptelefoon weet voor op de Xbox voor max ¤20? Ik heb er eentje van de Action maar daar doet een schelp het al niet meer van...
  donderdag 17 november 2016 @ 09:11:11 #229
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_166708558
j
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 08:48 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik zou er wat meer geld voor uit trekken en die nieuwe Mi Box kopen.
Ik heb even gekeken en de box ziet er zeker mooi uit (en het is Xiaomi :9 ), maar ik mis een ethernetpoort en ik zou graag Kodi hebben.
pi_166708579
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 09:11 schreef ThaBrain het volgende:
j

[..]

Ik heb even gekeken en de box ziet er zeker mooi uit (en het is Xiaomi :9 ), maar ik mis een ethernetpoort en ik zou graag Kodi hebben.
De volgens mij is de ondersteuning voor Kodi op Android TV beter geregeld dan elk goedkoop kastje. Die leveren vaak een aangepaste versie van Kodi mee. En je kan natuurlijk een USB to LAN verloop gebruiken. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_166709374
Ja, nieuwe Mi box luks gd. http://www.mi.com/mibox3s/ en 299 CNY/RMB is 43.50 USD/40.60 EUR (tot +30% voor resell price (~52)). Geen ethernet idd, maar schijnbaar wil 't prima zonder? USB/LAN is idd een ding, al weet ik niet 100% of dat op zo'n kastje wil. Anders een kastje met iets van een Amlogic S912 met 3GB RAM zou ik zeggen, maar hier weet ik de laatste stand niet van merken/modellen, moet je ff in de tv box categorieën kijken van stores.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_166709406
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 10:09 schreef shiznuts het volgende:
Ja, nieuwe Mi box luks gd. http://www.mi.com/mibox3s/ en 299 CNY/RMB is 43.50 USD/40.60 EUR (tot +30% voor resell price (~52)). Geen ethernet idd, maar schijnbaar wil 't prima zonder? USB/LAN is idd een ding, al weet ik niet 100% of dat op zo'n kastje wil. Anders een kastje met iets van een Amlogic S912 met 3GB RAM zou ik zeggen, maar hier weet ik de laatste stand niet van merken/modellen, moet je ff in de tv box categorieën kijken van stores.
grote misser geen LAN, wifi is bij de meeste mensen om te huilen en zelfs op 5Ghz wordt dat steeds matiger
pi_166709855
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 20:47 schreef relativity het volgende:
Even een vraagje voor de led experts.

Kan ik die Mi light controller en remote op elke led kabel aansluiten?

Of heeft iemand betere/goedkopere alternatieven?
Ik had deze gezien: http://www.banggood.com/5(...)91.html?rmmds=search
Elke ledstrip.

https://www.aliexpress.co(...)LED/32251954694.html
https://www.aliexpress.co(...)ght/32730356264.html -> dit moet goedkoper kunnen maar dat kan je zelf ook wel zoeken :)

Ik weet niet hoeveel plaats je hebt in je meubelstuk / lamp, maar een RGB ledstrip (dus NIET RGBW) met ernaast een dual white ledstrip https://www.aliexpress.co(...)-CT/32634887082.html met de allernieuwste Mi Light Controller + remote geeft je enorm veel mogelijkheden (kijk vooraan in dit topic).

Er is ook een ledstrip (cct) die warm wit + koud wit + de 3 kleuren combineert, al is die nog maar moeilijk te vinden.
pi_166709926
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 10:12 schreef mschol het volgende:

[..]

grote misser geen LAN, wifi is bij de meeste mensen om te huilen en zelfs op 5Ghz wordt dat steeds matiger
Ja, mmmkai. Anders heb je die nieuwe Mi Box 3s qua specs in een ander kastje als Black Friday deal op Banggood: http://www.banggood.com/N(...)ni-PC-p-1066669.html . US$37.99.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 17 november 2016 @ 10:58:32 #235
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_166710011
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 10:09 schreef shiznuts het volgende:
Ja, nieuwe Mi box luks gd. http://www.mi.com/mibox3s/ en 299 CNY/RMB is 43.50 USD/40.60 EUR (tot +30% voor resell price (~52)). Geen ethernet idd, maar schijnbaar wil 't prima zonder? USB/LAN is idd een ding, al weet ik niet 100% of dat op zo'n kastje wil. Anders een kastje met iets van een Amlogic S912 met 3GB RAM zou ik zeggen, maar hier weet ik de laatste stand niet van merken/modellen, moet je ff in de tv box categorieën kijken van stores.
Ik heb natuurlijk ook al even bij de stores gekeken wat daar te koop is en zag inderdaad die Amlogic dingen, maar die zijn er in zoveel smaken dat ik het overzicht een beetje kwijt raakte. Omdat er eerder in het topic van die boxen zijn langsgekomen dacht ik: laat ik eens vragen om tips :)
Dat USB naar ethernet kende ik nog niet. Ik zie dat er maar 1 usb poort op de Xiaomi box zit

quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 10:12 schreef mschol het volgende:

[..]

grote misser geen LAN, wifi is bij de meeste mensen om te huilen en zelfs op 5Ghz wordt dat steeds matiger
Ik heb een matige KPN experiabox (V8 volgens mij...die witte... die ik inmiddels 2x per week aan en uit moet zetten omdat de wifi en/of internet uitvalt) en daarom heb ik liever ethernet :) Wanneer hij het wel doet, loopt alles prima (glasvezel :9 ) alleen kan ik niet draadloos printen (afgeschermd :') )

quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 10:52 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, mmmkai. Anders heb je die nieuwe Mi Box 3s qua specs in een ander kastje als Black Friday deal op Banggood: http://www.banggood.com/N(...)ni-PC-p-1066669.html . US$37.99.
Die ziet er wel leuk uit en ook binnen de price range :)
pi_166710105
Haha, ook al zo'n geweldig kastje/service daar. ;( Heb net vorige week m'n modem laten uitwisselen, omdat ik ook telkens drop-outs had. Natuurlijk met de nieuwe nog altijd hetzelfde probleem. :') _O- UPC (ex-Chello). Als 't doet, is 't wel aardig (75Mb/down, 7.5Mb/up), maar soms urenlang internet via m'n mobiel moeten laten gaan is een bitch.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 17 november 2016 @ 11:27:03 #237
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_166710368
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 11:06 schreef shiznuts het volgende:
Haha, ook al zo'n geweldig kastje/service daar. ;( Heb net vorige week m'n modem laten uitwisselen, omdat ik ook telkens drop-outs had. Natuurlijk met de nieuwe nog altijd hetzelfde probleem. :') _O- UPC (ex-Chello). Als 't doet, is 't wel aardig (75Mb/down, 7.5Mb/up), maar soms urenlang internet via m'n mobiel moeten laten gaan is een bitch.
Ach...we hebben dat ding geloof ik al 3 jaar hagen in de meterkast. Ik heb verder nog geen contact gezocht met KPN, maar het begint me de laatste tijd wel op te vallen dat ik hem vaker aan en uit moet zetten, dus binnenkort ga ik toch maar een keer kijken of de KPN er iets mee wil doen.

Qua abonnementskosten(alles in 1) vind ik het prima te doen, zeker met de voordelen van KPN compleet (en dus korting op 2 mobiele abonnementen en verdubbeling minuten/Mbs).

quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 10:52 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, mmmkai. Anders heb je die nieuwe Mi Box 3s qua specs in een ander kastje als Black Friday deal op Banggood: http://www.banggood.com/N(...)ni-PC-p-1066669.html . US$37.99.
Ik heb deze net besteld (met PDM *O*). Bedankt voor het meedenken iedereen! :)

[ Bericht 27% gewijzigd door ThaBrain op 17-11-2016 13:16:40 (keuze gemaakt) ]
  donderdag 17 november 2016 @ 14:06:44 #238
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_166713037
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 08:46 schreef ridsel het volgende:

[..]

Waar heb je deze gekocht? En tegen welke prijs?
Hartslagmeter, ik betaalde 21,40 euro:
http://www.aliexpress.com/item/32537673385/32537673385.html

Cadans/Snelheidssensor, ik betaalde 18,20 euro:
http://www.aliexpress.com/item/32538253970/32538253970.html

Maar misschien als je even zoekt op AliExpress kom je ze ook voor die prijs tegen.
  donderdag 17 november 2016 @ 17:33:56 #239
462391 LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL
LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL
pi_166716743
Ik zoek LED-lampen met een lichtopbrengst van 1500+ lumen (vergelijkbaar met 100+ Watt gloeilamp). Vermeldde lumen en wattages op Chinese sites klopt vaak geen kont van lees ik her en der. Wat is jullie ervaring? Waar vind ik (E27) lampen die een gegarandeerde bak licht geven?
LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL
  donderdag 17 november 2016 @ 18:42:24 #240
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_166718252
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 08:38 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Ziet er wel goed uit, maar ik ben nog niet toe aan 4K (ivm wat oudere TV FULL HD).
Ik zou hem alleen willen gebruiken als vervanger voor mijn oplossing nu die niet helemaal lekker werkt. Ik gebruik nu PS mediaserver op mijn laptop (bekabeld i-net) en speel dan af via mijn PS3(ook bekabeld i-net) op de TV. Hij speelt niet alle bestanden meer af of hij gaat haperen bij 1080p ivm het omzetten van mkv's op de laptop.
Daarom denk ik dat een mediaserver (met ethernet ivm mogelijk toekomstige NAS) en een usb-aansluiting om een externe hdd aan te hangen alles is wat ik nu nodig heb :) En Kodi lijkt me wel lekker werken.
Je moet er gewoon een paar honderd euro voor uittrekken voor een intel nuc + nas. Ik heb een aantal jaar ook zitten kloten met goedkope china mediaplayers, maar wat ik nu heb is echt genot. Altijd stabiel.

[ Bericht 1% gewijzigd door RobertNL op 17-11-2016 19:37:37 ]
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
  donderdag 17 november 2016 @ 18:48:05 #241
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166718398
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 18:42 schreef mabo11 het volgende:

[..]

Je moet er gewoon een paar honderd euro voor uittrekken voor een intel nuc + nas. Ik heb een aantal jaar ook zitten kloten met goedkope china mediaplayers, maar wat ik nu heb is echt genot. Altijd stabiel .
Een nuc voor een beetje streamen is echt belachelijke overkill.

[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 17-11-2016 19:36:59 ]
  donderdag 17 november 2016 @ 20:12:35 #242
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166720431
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 13:13 schreef ThaBrain het volgende:
Ik zit de laatste tijd een beetje te kijken om een mediaspeler te kopen in China. In het verleden zijn er volgens mij wat MiniX kastjes langsgekomen in het topic, maar dat is volgens mij al weer een tijdje terug.

Heeft er iemand nog tips/opmerkingen voor het kopen van het mediaspeler met het liefst een ethernetpoort (ben niet zo'n fan van wifi en de kabel ligt er toch al) tot een bedrag van ongeveer 40-50 euro ex douanekosten?
Ja die zijn er zat. Bij de buren hebben ze er hele topics over. Hier loopt het niet enorm hard, maar een S912 of S905X heb je beiden wel voor die prijs.

TV Box: Tanix TX5 Pro; Android 6.0 mediaspeler
Die heb ik als laatste gereviewd. Voor het geld meer dan prima ding :Y. Zeker met de fixes/firmwares die te vinden zijn.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 10:52 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, mmmkai. Anders heb je die nieuwe Mi Box 3s qua specs in een ander kastje als Black Friday deal op Banggood: http://www.banggood.com/N(...)ni-PC-p-1066669.html . US$37.99.
Zelfde als de Tanix dus; prima keuze inderdaad.
quote:
5s.gif Op donderdag 17 november 2016 17:33 schreef LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL het volgende:
Ik zoek LED-lampen met een lichtopbrengst van 1500+ lumen (vergelijkbaar met 100+ Watt gloeilamp). Vermeldde lumen en wattages op Chinese sites klopt vaak geen kont van lees ik her en der. Wat is jullie ervaring? Waar vind ik (E27) lampen die een gegarandeerde bak licht geven?
Dan zal je toch moeten proberen ben ik bang; ik heb er geen ervaring mee.
Al kan je het vaak wel aan de advertentie enigszins afleiden; niet al te goedkoop en kijken of er veel feedback is op Aliexpress doet vaak al een boel in het schiften op LED gebied.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_166728716
quote:
Die zijn best aardig zeg en door de verpakking ook geschikt als kerstcadeau. Alleen had de prijs de helft lager moeten zijn. En ik gok dat ze niet gemaakt zijn voor Europese kolenschoppen....

[ Bericht 2% gewijzigd door eddepetfokt op 18-11-2016 14:03:34 ]
  vrijdag 18 november 2016 @ 06:32:11 #245
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166728891
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 03:23 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Die zijn best aardig zeg en door de verpakking ook geschikt als kerstcadeau. Alleen had de prijs de helft lager moeten zijn.
Die van mij liggen nog altijd ergens in Korea. Kwamen 1 dag na vertrek aan :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_166740519
quote:
MI heeft ook een scarf:)

Vanmorgen besteld voor de vriendin:D

https://www.ibuygou.com/p(...)and-winter-8669.html
pi_166742816
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 10:46 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Elke ledstrip.

https://www.aliexpress.co(...)LED/32251954694.html
https://www.aliexpress.co(...)ght/32730356264.html -> dit moet goedkoper kunnen maar dat kan je zelf ook wel zoeken :)

Ik weet niet hoeveel plaats je hebt in je meubelstuk / lamp, maar een RGB ledstrip (dus NIET RGBW) met ernaast een dual white ledstrip https://www.aliexpress.co(...)-CT/32634887082.html met de allernieuwste Mi Light Controller + remote geeft je enorm veel mogelijkheden (kijk vooraan in dit topic).

Er is ook een ledstrip (cct) die warm wit + koud wit + de 3 kleuren combineert, al is die nog maar moeilijk te vinden.
Oke bedankt. Wat is het verschil eigenlijk tussen die dual white ledstrip en een rgbw?

Heb ongeveer 5 m (rondom) mijn tv-dressoir. Zal zo eens eens foto uploaden :)
Bij die controllers staat vaak alleen rgbw controller, Werkt het dan ook bij gewoon rgb? En is het dan ook warm white?

Informatie op aliexpress en consorten is niet erg consistent...
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_166742984
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:49 schreef relativity het volgende:

[..]

Oke bedankt. Wat is het verschil eigenlijk tussen die dual white ledstrip en een rgbw?

Heb ongeveer 5 m (rondom) mijn tv-dressoir. Zal zo eens eens foto uploaden :)
Kan ik deze controller erbij gebruiken dan? https://www.aliexpress.co(...)3c-bb75-6be54a244afb
Met een dual white kan je mengen tussen wit (kunst)licht en warm wit. Met RGBW(W) kan je mengen tussen Rood, Groen, Blauw en (warm) wit.

RGB remote is dezelfde als de RGBW remote.
Bij de controller moet je kijken naar een controller met 5 uitgangen voor RGBW. RGB heeft er 4. Warm wit geeft mooiste resultaat. Maar het wit kan je niet tegelijk gebruiken met de kleuren. Daarvoor moet je de nieuwe remote + controller hebben.
pi_166744036
Ik heb een vraag die best of topic is. Ik ga aankomende kerstvakantie mogelijke naar Amerika en daar ben ik van plan misschien om een laptop te halen. Nou kan die laptop alleen opgeladen worden met 110v en dat terwijl het in Nederland het standaard 240v is. Nou heb ik thuis een Xiaomi power socket kan ik die laptop daar op aansluiten zonder zo omvormer moet kopen ?
  vrijdag 18 november 2016 @ 21:46:06 #250
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_166744864
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 21:22 schreef Lazvic het volgende:
Ik heb een vraag die best of topic is. Ik ga aankomende kerstvakantie mogelijke naar Amerika en daar ben ik van plan misschien om een laptop te halen. Nou kan die laptop alleen opgeladen worden met 110v en dat terwijl het in Nederland het standaard 240v is. Nou heb ik thuis een Xiaomi power socket kan ik die laptop daar op aansluiten zonder zo omvormer moet kopen ?
Meeste adapters pakken gewoon 110-240v. Anders koop je ene nieuwe adapter voor je laptop.
pi_166745270
Voor de kopers van Chinese telefoons; lees dit even door.

En Aliexpress heeft wat cijfers online gezet over hun 11.11 sale.
quote:
Wow, after an amazing 24 hours the 11.11 Global Shopping Festival is over for another year. Thanks everyone for making this a truly international event.

To recap this incredible day of shopping, we've collected some of the highlights from this year's event.
EDIT: Gearbest vond het vandaag ook eindelijk eens tijd om m'n (onderstaande) Xiaomi USB LED's op te sturen...

quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 00:10 schreef Iemand91 het volgende:
Hmm, daar kom ik snel op terug; net een paar Xiaomi USB LED's gekocht.
¤2.33 lijkt me aardig goedkoop.


[ Bericht 32% gewijzigd door Iemand91 op 18-11-2016 22:46:50 ]
  vrijdag 18 november 2016 @ 22:04:44 #252
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166745418
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:00 schreef Iemand91 het volgende:
Voor de kopers van Chinese telefoons; lees dit even door.


[..]

Het zijn ook wel weer de merkjes waar iedereen met verstand toch wel bij weg blijft...
  vrijdag 18 november 2016 @ 23:01:05 #253
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_166747414
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:04 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het zijn ook wel weer de merkjes waar iedereen met verstand toch wel bij weg blijft...
Doogee is nog wel soort van acceptabel, hebben wel oke toestellen gehad. Hoe dat nu zit weet ik eigenlijk niet precies.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_166751722
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:00 schreef Iemand91 het volgende:
Voor de kopers van Chinese telefoons; lees dit even door.

Mooi stukje voor in de openingspost.
  zaterdag 19 november 2016 @ 10:42:04 #255
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_166753013
Gekke jongens bij banggood,
Ik bestelde een klein multie tool dingertje en betaalde ¤3.74 en bedacht me ineens... hé.. er stond wat anders. Namelijk ¤2.87.
Ik heb contact gezocht met de webcare en ze(?) gaf me aan dat ik via de app had moeten betalen en dat het pas dan ¤2.87 zou zijn.
Ik doe een 2e bestelling via mijn computer ipv via mijn tablet, en wat blijkt, toch ¤2.87
de webcare mevrouw had geen idee ik kon me niet vertellen hoe dit kon. beetje vreemd is het wel.
http://imgur.com/a/EK0TM
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
  zaterdag 19 november 2016 @ 10:46:40 #256
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166753073
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 10:42 schreef Vieze_Freddy het volgende:
Gekke jongens bij banggood,
Ik bestelde een klein multie tool dingertje en betaalde ¤3.74 en bedacht me ineens... hé.. er stond wat anders. Namelijk ¤2.87.
Ik heb contact gezocht met de webcare en ze(?) gaf me aan dat ik via de app had moeten betalen en dat het pas dan ¤2.87 zou zijn.
Ik doe een 2e bestelling via mijn computer ipv via mijn tablet, en wat blijkt, toch ¤2.87
de webcare mevrouw had geen idee ik kon me niet vertellen hoe dit kon. beetje vreemd is het wel.
Ik heb soms het idee dat de prijzen bij Banggood 5x op een dag wijzigen. Sterker nog, ik heb wel eens het idee dat hoe vaker je bij een product kijkt, hoe hoger de prijs wordt :')

Een soort van kijken-kijken-niet-kopen toeslag. :')

Ik weet dat het zo niet werkt hoor, in mijn geval zijn het gewoon veranderingen van de dollar-koers ofzo en dat zal echt niet zo vaak gebeuren.

Jouw verhaal is wel wat raar.
  zaterdag 19 november 2016 @ 10:47:30 #257
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166753080
:T !
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 19 november 2016 @ 10:58:36 #258
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_166753229
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 10:46 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik heb soms het idee dat de prijzen bij Banggood 5x op een dag wijzigen. Sterker nog, ik heb wel eens het idee dat hoe vaker je bij een product kijkt, hoe hoger de prijs wordt :')

Een soort van kijken-kijken-niet-kopen toeslag. :')

Ik weet dat het zo niet werkt hoor, in mijn geval zijn het gewoon veranderingen van de dollar-koers ofzo en dat zal echt niet zo vaak gebeuren.

Jouw verhaal is wel wat raar.
Als de dollar-koers zo snel veranderd, dan hebben we denk ik een heel ander probleem😋
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
  zaterdag 19 november 2016 @ 11:29:15 #259
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_166753566
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 10:46 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik heb soms het idee dat de prijzen bij Banggood 5x op een dag wijzigen. Sterker nog, ik heb wel eens het idee dat hoe vaker je bij een product kijkt, hoe hoger de prijs wordt :')

Een soort van kijken-kijken-niet-kopen toeslag. :')

Ik weet dat het zo niet werkt hoor, in mijn geval zijn het gewoon veranderingen van de dollar-koers ofzo en dat zal echt niet zo vaak gebeuren.

Jouw verhaal is wel wat raar.
Dat heet dynamic pricing, en is wel degelijk opzet/tactiek
pi_166754927
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 11:29 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Dat heet dynamic pricing, en is wel degelijk opzet/tactiek
Daar zijn die lekkere cookies o.a. voor. Zelfde bij reis-en ticketsites... Bij grote aankopen wil ik nog wel eens via een incognito tablad controleren of de prijs wijzigt :P

Amazon wijzigt de prijzen ook zeer regelmatig, daarom kijk ik na een week meestal even mijn aankopen na en bij een prijsverlaging stuur ik de helpdesk even een berichtje. Dit werkt ook bij veel normale winkels O-) . O.a. zo bij MediaMarkt, het oude V&D, Paradigit, Coolblue en wat modezaken zo al geld teruggekregen.
Consumenten laten vaak geld liggen. Durf ook om korting te vragen bij grotere aankopen. In 90% van je aankopen krijg je dat dan ook. En gebruik zo mogelijk shopkorting sites. O.a. krijg je zo bij AE en BG 5% korting. Zelfs even voor je aankoop om een kortingscode vragen werkt bij sommige chinese webwinkels.

De tijd van 'winkeltrouw' is [helaas] voorbij. In veel gevallen kun je prima bij dozenschuivers terecht. Een tv instellen kunnen de meeste mensen zelf wel. Soms wil je een goede relatie met de verkoper [bijv. Cv ketel] ivm garantie en onderhoud, maar vaak wordt garantie door de importeur of fabriek zelf afgehandeld en heb je verkoper niet eens nodig.
Trouw zijn wordt ook bijna nergens beloond. Bij abonnementen, energie, verzekeringen etc. ben je dom als je niet elk jaar gaat shoppen. Maar goed ik ga wel erg off topic zo :|W .

[ Bericht 4% gewijzigd door eddepetfokt op 19-11-2016 13:28:24 ]
  zaterdag 19 november 2016 @ 13:06:41 #261
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_166754954
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 11:29 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Dat heet dynamic pricing, en is wel degelijk opzet/tactiek
Ik heb de eerste bestelling geannuleerd.Toch vreemd dat je je bestelling nog eens moet doen om bijna 30% prijsverschil te krijgen.
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
pi_166755256
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 13:06 schreef Vieze_Freddy het volgende:

[..]

Ik heb de eerste bestelling geannuleerd.Toch vreemd dat je je bestelling nog eens moet doen om bijna 30% prijsverschil te krijgen.
^O^


Overigens... lk heb al 4 AE pakjes van 11.11 binnen. Eindelijk weer vlotte verzending. w/ Een aantal pakjes van 6 a 7 weken terug is nog onderweg.

[ Bericht 7% gewijzigd door eddepetfokt op 19-11-2016 13:59:15 ]
pi_166756417
Afgelopen woensdag na exact 14 dagen mijn Git2 van Banggood mogen ontvangen. Is met PDM verzonden, hoefde geen belasting te betalen. Top _O_
  zaterdag 19 november 2016 @ 16:47:10 #264
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_166758172
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 00:10 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Hmm, daar kom ik snel op terug; net een paar Xiaomi USB LED's gekocht.
¤2.33 lijkt me aardig goedkoop.

[ afbeelding ]

:(
Bij de kruidvat heb je die lampjes voor 1 euro...
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
  zaterdag 19 november 2016 @ 17:15:06 #265
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_166758625
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 16:47 schreef Vieze_Freddy het volgende:

[..]

Bij de kruidvat heb je die lampjes voor 1 euro...
Niet dimbaar en niet aan en uit te zetten met de knop op je XIaomi powerbank.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zaterdag 19 november 2016 @ 18:07:01 #266
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_166759543
quote:
12s.gif Op zaterdag 19 november 2016 17:15 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Niet dimbaar en niet aan en uit te zetten met de knop op je XIaomi powerbank.
Klopt ...
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
  zaterdag 19 november 2016 @ 19:05:34 #267
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166760552
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 18:07 schreef Vieze_Freddy het volgende:

[..]

Klopt ...
Dan zijn het dus niet 'die lampjes'. ;)
  zaterdag 19 november 2016 @ 20:26:07 #268
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_166762306
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 19:05 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dan zijn het dus niet 'die lampjes'. ;)
Klopt😇
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
pi_166762352
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 19:05 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dan zijn het dus niet 'die lampjes'. ;)
Dit dus:
pi_166764202
quote:
quote:
Ik vind die nepperds waar ik maar 1 cent voor betaald heb prima, al zie je, als je de open maakt, dat de originele net wat netter in elkaar steekt. Het licht zelf komt best overeen maar ik vind ze beiden te wit voor waar ik ze wil gebruiken. Dat heb ik opgelost met oranje glasverf van de action {minder dan een euro, ik gebruik het ook voor gewone ledlampen}. 30 seconden kliederen en je hebt gezellig warm licht.
Enige nadeel, het aan/uit knopje van de xioami powerbank werkt niet met de nepperds....

[ Bericht 0% gewijzigd door eddepetfokt op 20-11-2016 17:03:02 ]
pi_166778871
Ik had al de eerste versie van Xiaomi hier rondliggen, voor een trip naar ZA ook twee stuks van de nieuwe dimbare lampjes aangeschaft.
Het zijn van die hebbedingetjes die je normaal voor carbondatering in je la gebruikt - maar in de bushbush waren ze echt super handig! Powerbankje erbij, en je hebt met de oude een bak licht. Met de nieuwe nog iets meer licht, maar zeer fijn schaalbaar voor lopen in het donker / lezen / op tafel bijschijnen.. ideaal.
En via GB idd voor ~ 3euro p/s prima deal. In de Xiaomi 20.000mAh pb kan je er ook nog eens 2 stoppen voor een bijna-doag ervaring :+

(En als de PB dan op is omdat de smartphone ermee gecharged is - BlitzWolf 20W Solar kitje erbij. Werkte ook prima in de volle zon :Y )
pi_166786387
Ik ben opzoek naar een goede USB lader voor oa. Mijn iPad mini2 en xiaomi note 3 telefoon. Zijn er USB laders met 2 USB poortjes met een prijs/kwaliteits verhouding dan een blitzwolf? Of moet ik gewoon maar een blitzwolf halen?
Don't trust anyone else!
Trust me!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 20 november 2016 @ 20:27:21 #273
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_166787112
Ik zoek zo'n adapter:



AV to HDMI dus :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 20 november 2016 @ 20:29:45 #274
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166787197
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 20:06 schreef groggy het volgende:
Ik ben opzoek naar een goede USB lader voor oa. Mijn iPad mini2 en xiaomi note 3 telefoon. Zijn er USB laders met 2 USB poortjes met een prijs/kwaliteits verhouding dan een blitzwolf? Of moet ik gewoon maar een blitzwolf halen?
Blitzwolf, Anker, Tronsmart, Orico, RAVPower, Aukey, eventueel van Amazon.de , probably doesn't really matter which you go for.
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 20:27 schreef Rewimo het volgende:
Ik zoek zo'n adapter:

[ afbeelding ]

AV to HDMI dus :)
Eh... zie OP:
:T
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 20 november 2016 @ 20:33:51 #275
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_166787337
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 20:29 schreef shiznuts het volgende:

Eh... zie OP:
[ afbeelding ] :T
Ik snap je niet :?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 20 november 2016 @ 20:34:31 #276
164283 Luco
Buongiorno!
pi_166787359
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 20:33 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik snap je niet :?
Heb je zelf al gezocht?
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 20 november 2016 @ 20:38:11 #277
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_166787493
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 20:34 schreef Luco het volgende:

Heb je zelf al gezocht?
Ja, maar ik vind ze alleen maar andersom -O- Had er eentje gevonden met het juiste plaatje, maar bleek na toezending toch de verkeerde te zijn en ik kreeg maar de helft van mijn geld terug (niet via een van de shops hier overigens). Dus ik wil wel heel graag de goede bestellen deze keer. Vandaar dat ik hier hulp kwam zoeken :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 20 november 2016 @ 20:38:20 #278
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166787497
Ja, OP = OpeningsPost, dat zou je als crewmember toch moeten weten.
De rest lijkt me duidelijk, kijk onder het kopje 'search'.
Verder staat er in de OP
quote:
Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!
En
quote:
First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 20 november 2016 @ 20:39:29 #279
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_166787548
quote:
12s.gif Op zondag 20 november 2016 20:38 schreef shiznuts het volgende:
Ja, OP = OpeningsPost, dat zou je als crewmember toch moeten weten.
De rest lijkt me duidelijk, kijk onder het kopje 'search'.
Verder staat er in de OP

[..]

En

[..]

Zie boven dan maar...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 20 november 2016 @ 20:40:15 #280
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166787576
Ben geen fan van de store, maar ik kom met een snelle search al gauw bijvoorbeeld op http://www.miniinthebox.com/nl/hdmi-splitters-omvormers-_c9766 uit. En daar staat 'ie vast tussen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 20 november 2016 @ 20:43:11 #281
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_166787672
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 20:40 schreef shiznuts het volgende:
Ben geen fan van de store, maar ik kom met een snelle search al gauw bijvoorbeeld op http://www.miniinthebox.com/nl/hdmi-splitters-omvormers-_c9766 uit. En daar staat 'ie vast tussen.
Daar staat hij inderdaad tussen ^O^

Waarom ben je geen fan? :@ Als het geen goed adres is bestel ik er liever niet natuurlijk.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 20 november 2016 @ 20:49:33 #282
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166787915
Ligt eraan... als je niet verder dan je neus lang is kijkt, dan betaal je mogelijk te veel. Anderzijds richten ze zich specifiek op Nederlanders en wekken het indruk dat het een Nederlandse webshop is, wat natuurlijk niet het geval is, hierdoor lopen er echter veel klachten op het internet van miepen die dom zijn. Eigen schuld natuurlijk, niet zozeer van hun, behalve dan misschien een beetje misleidend. Maar verder is de customerservice ook niet echt denderend. In principe kun je daar best kopen... en zo snel zie ik bij een van de tegeltjes stores (puzzelstukjes in de OP zijn stores die over het algemeen goed aangeschreven staan bij ons), Banggood, zo snel niet iets goedkopers. Maar als je langer dan een minuut zoekt kom je misschien iets beters tegen. AliExpress heeft ze sowieso (vb), daar dan weer letten op ratings, maar heb je iig AliExpress die nog in kan springen als er iets misgegaan is. eBay kan ook tuurlijk.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 20 november 2016 @ 20:52:28 #283
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_166787987
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 20:49 schreef shiznuts het volgende:
Ligt eraan... als je niet verder dan je neus lang is kijkt, dan betaal je mogelijk te veel. Anderzijds richten ze zich specifiek op Nederlanders en wekken het indruk dat het een Nederlandse webshop is, wat natuurlijk niet het geval is, hierdoor lopen er echter veel klachten op het internet van miepen die dom zijn. Eigen schuld natuurlijk, niet zozeer van hun, behalve dan misschien een beetje misleidend. Maar verder is de customerservice ook niet echt denderend. In principe kun je daar best kopen... en zo snel zie ik bij een van de tegeltjes stores (puzzelstukjes in de OP zijn stores die over het algemeen goed aangeschreven staan bij ons), Banggood, zo snel niet iets goedkopers. Maar als je langer dan een minuut zoekt kom je misschien iets beters tegen. AliExpress heeft ze sowieso, daar dan weer letten op ratings, maar heb je iig AliExpress die nog in kan springen als er iets misgegaan is.
Aha, nou daar was ik ook rustig ingetuind. Bedankt voor je uitleg :)

Ik had me niet gerealiseerd dat ik de tegeltjes kan aanklikken. Dat maakt zoeken handiger ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 20 november 2016 @ 20:54:11 #284
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166788060
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 20:49 schreef shiznuts het volgende:
Maar verder is de customerservice ook niet echt denderend
Mwha, ik heb een keer een resend met DHL gehad zonder daar maar op gehint te hebben. Voor een product dat ook nog met een prijsfout geleverd was.

Niets te klagen over de klantenservice in zodanig maar meer:
- Duur
- Verzendkosten (nog duurder)
- Wisselende verzendmethodes (soms ongevraagd express = extra kosten)

Verder wat je aangeeft inderdaad; ontwetendheid van mensen geeft ze vooral slechte reviews. Maar dat is bij veel shops :'(.
Koop er van dat wel liever dan bijvoorbeeld Gearbest of DX.

Oh en ze hebben natuurlijk veel van het Shiz-aproved spul niet. Vaker gewoon troep voor hoge prijzen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 20 november 2016 @ 20:55:37 #285
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166788114
De OpeningsPost is er om je op weg te helpen. :Y Daarom wordt er ook op gehamerd dat je die doorneemt. Er is zelfs een topicpointer voor 'Voordat je reageert' 'Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen'. Want als een ander je moet helpen, gaat het er niet veel anders aan toe dan a.d.h.v. dingen die in de OP staan. Tenzij het gaat om ervaringen van mensen op een bepaald gebied. Maar als je een product zoekt... help yoself. :P

-- ja, en er zijn overal wel slechte ervaringen en indrukken... maar bij de een wel meer dan de ander. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 20 november 2016 @ 21:05:59 #286
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_166788554
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 20:55 schreef shiznuts het volgende:
De OpeningsPost is er om je op weg te helpen. :Y Daarom wordt er ook op gehamerd dat je die doorneemt. Er is zelfs een topicpointer voor 'Voordat je reageert' 'Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen'. Want als een ander je moet helpen, gaat het er niet veel anders aan toe dan a.d.h.v. dingen die in de OP staan. Tenzij het gaat om ervaringen van mensen op een bepaald gebied. Maar als je een product zoekt... help yoself. :P

-- ja, en er zijn overal wel slechte ervaringen en indrukken... maar bij de een wel meer dan de ander. :P
Zeg, je denkt toch niet dat ik de gebruiksaanwijzing ga lezen? :P

:@
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 20 november 2016 @ 21:08:16 #287
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166788633
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 20:54 schreef RobertNL het volgende:
Mwha, ik heb een keer een resend met DHL gehad zonder daar maar op gehint te hebben. Voor een product dat ook nog met een prijsfout geleverd was.
Mij hebben ze een keer ongevraagd een tablet met DHL gestuurd omdat ze één of andere actie hadden. 100% kans op inklaring dus. :(
Verder geen slechte ervaringen met light- en miniinthebox.

Irritant is overigens dat Google Shopping ook op deze webshops en DX zoekt, terwijl ik vaak alleen maar spullen in NL wil zoeken op die manier.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 20 november 2016 @ 21:08:54 #288
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166788651
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 21:05 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Zeg, je denkt toch niet dat ik de gebruiksaanwijzing ga lezen? :P

:@
Je heul wel! :( })
o|O
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 20 november 2016 @ 23:49:18 #289
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166793170
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 18:02 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Om welk item gaat het?
Daar moest ik nog even op terug komen :D.
http://www.banggood.com/U(...)6.html?rmmds=myorder

Maar ook dat portemonneetje kwam via Londen:
http://www.flytexpress.co(...)ckingNumber=20690662
http://www.flytexpress.co(...)ckingNumber=20827992
Die orders bijvoorbeeld.

Ah, nvm. Niet uitgeslapen. Nog steeds uit China maar gewoon via Londen verzonden.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 20 november 2016 @ 23:55:35 #290
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_166793250
Zijn er nog nieuwe kabels die echt robuust zijn? Dus geen tronsmart kabels meer want die vallen van ellende uit elkaar.
Iemand de gouden tip voor me?
Nilkin was destijds ook maar matig en anker weet ik niet meer, maar volgens mij hetzelfde verhaal. De plug wordt vaak snel lam.
  maandag 21 november 2016 @ 00:00:58 #291
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166793336
Tronsmart en Anker was het zelfde dacht ik.

Bliitzwolf proberen?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 21 november 2016 @ 00:04:55 #292
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_166793404
Alweer een nieuwe smaak Quick Charge... V4.0 deze keer. Qualcomm blijft maar standaarden uitpoepen :)
Meer info op BG's Tumblr : http://banggoodblog.tumbl(...)-charge-qc-4-0-works
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 21 november 2016 @ 00:05:19 #293
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_166793413
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 23:55 schreef ErkendFokker het volgende:
Zijn er nog nieuwe kabels die echt robuust zijn? Dus geen tronsmart kabels meer want die vallen van ellende uit elkaar.
Iemand de gouden tip voor me?
Nilkin was destijds ook maar matig en anker weet ik niet meer, maar volgens mij hetzelfde verhaal. De plug wordt vaak snel lam.
Orico. Tot nu toe nog geen klachten over gehoord van onze huis-kabelmoller :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 21 november 2016 @ 00:05:47 #294
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_166793422
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 00:00 schreef RobertNL het volgende:
Tronsmart en Anker was het zelfde dacht ik.

Bliitzwolf proberen?
Kan, remax heeft metalen connectors toch? Is dat beter misschien?
  maandag 21 november 2016 @ 01:04:47 #295
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166794035
Wat is het trouwens kudt dat AliExpress af en toe opent in NL, IT, RU enz. :') Doe gewoon de global site. Geez louise. :|W

Neways. Ik zou gaan voor gold-plated ones! De fijnste kabel die ik heb is deze:
https://www.aliexpress.co(...)553_32716552335.html (of Amazon.de !)
Ook UGreen heeft daar wel wat van: https://ugreen.aliexpress(...)01635_502606192.html
'Tronsmart MUPP6' is een setje van 5 gold plated USB kabels.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 21 november 2016 @ 09:15:02 #296
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166795365
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 01:04 schreef shiznuts het volgende:
Wat is het trouwens kudt dat AliExpress af en toe opent in NL, IT, RU enz. :') Doe gewoon de global site. Geez louise. :|W
Man man, daar had ik het gisteren ook al met iemand over.
Eerder leek het ding tenminste nog te onthouden dat je liever global had; tegenwoordig opent hij iedere nieuwe pagina in het Nederlands (en gelinkte pagina's afhankelijk van wat die persoon als link gebruikt).

Zwaar irritant, en als je dan klikt op go to global site dan ben je het product weer kwijt :')!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_166795829
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 09:15 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Man man, daar had ik het gisteren ook al met iemand over.
Eerder leek het ding tenminste nog te onthouden dat je liever global had; tegenwoordig opent hij iedere nieuwe pagina in het Nederlands (en gelinkte pagina's afhankelijk van wat die persoon als link gebruikt).

Zwaar irritant, en als je dan klikt op go to global site dan ben je het product weer kwijt :')!
Ja dat is helemaal kut!
  maandag 21 november 2016 @ 10:20:33 #298
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_166796129
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 01:04 schreef shiznuts het volgende:
Wat is het trouwens kudt dat AliExpress af en toe opent in NL, IT, RU enz. :') Doe gewoon de global site. Geez louise. :|W

Neways. Ik zou gaan voor gold-plated ones! De fijnste kabel die ik heb is deze:
https://www.aliexpress.co(...)553_32716552335.html (of Amazon.de !)
Ook UGreen heeft daar wel wat van: https://ugreen.aliexpress(...)01635_502606192.html
'Tronsmart MUPP6' is een setje van 5 gold plated USB kabels.
Ik wil dus geen tronsmart meer. Die anker ziet er wel ok uit. Verder nog tips iemand? Had ook graag minimaal 2 meter
pi_166796206
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2016 10:20 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Ik wil dus geen tronsmart meer. Die anker ziet er wel ok uit. Verder nog tips iemand? Had ook graag minimaal 2 meter
Ik heb slechte ervaring met de anker kabels. Hartstikke gammel
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_166796324
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2016 10:26 schreef groggy het volgende:

[..]

Ik heb slechte ervaring met de anker kabels. Hartstikke gammel
The same, van in het begin zat de connector helemaal niet vast in mijn gsm.
Maar nu zelfs Blitzwolf kabels kuren beginnen krijgen, heb ik maar weinig vertrouwen in micro-usd kabels. De enige die het goed blijven doen, zijn de korste kabels van de Xiaomi Powerbank.
pi_166796341
1
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')