Hele winkelwagen?quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:05 schreef Xperia het volgende:
IDEAL werkt weer, zojuist mijn hele winkelwagen ermee betaald
Waar?quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:38 schreef Jonmen het volgende:
Dark Grey Xiaomi MI5S voor ¤298 inclusief DHL shipping zonder importkosten
https://nl.aliexpress.com(...)e-5/32740701953.html?quote:
Nouquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:10 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hele winkelwagen?
Deel eens even wat dealtjes dan?
Ik vind er vrij weinig tussen zitten inderdaad!
Doet het hier ook niet (meer). Morgen maar even proberen af te rekenen dan.quote:
Wel andere sites nog even gecheckt? De deals van Ali 11.11 zijn vaak niet zo bijzonder als dat ze doen voorkomenquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:23 schreef Xperia het volgende:
[..]
Nou![]()
3x IP camera's
Alarm installatie
Lichtgevende schoentjes (spiderman) voor mn neefjes
Lego blokken
Baardtrimmer
welke andere sites? en kun je daar ook gebruik maken van IDEAL?quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:28 schreef Downstar het volgende:
[..]
Wel andere sites nog even gecheckt? De deals van Ali 11.11 zijn vaak niet zo bijzonder als dat ze doen voorkomen.
Nou, mijn Orico kabel was anders wel 4 cent goedkoper dan vorige weekquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:28 schreef Downstar het volgende:
[..]
Wel andere sites nog even gecheckt? De deals van Ali 11.11 zijn vaak niet zo bijzonder als dat ze doen voorkomen.
Check de openingspost in dit topic even..quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:40 schreef Xperia het volgende:
[..]
welke andere sites? en kun je daar ook gebruik maken van IDEAL?
quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:04 schreef Downstar het volgende:
[..]
Check de openingspost in dit topic even..
Bij de meest grote shops is IDEAL inmiddels wel aanwezig ja..
Mijn horloge dus wel 40 centen ten opzichte van de actie van Gearbestquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:53 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Nou, mijn Orico kabel was anders wel 4 cent goedkoper dan vorige week
Dat ding aan de onderkant lijkt mij echt super irritant.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:31 schreef Dromer het volgende:
Alleen twee dingetjes gekocht die ik toch al in het vizier had. Volgens chinaprices waren die al het goedkoopst bij AE met de oude prijs, dus met de extra korting helemaal.
Deze bv. https://nl.aliexpress.com(...)categoryId=100001877
(wel elders op AE voor iets minder gezien, maar die had 'm alleen in metallic geloof ik)
Verder zie ik niet veel soeps. Als iemand nog een tip heeft...hoor ik het graag.
Welke ip camera's heb je gekocht?quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:23 schreef Xperia het volgende:
[..]
Nou![]()
3x IP camera's
Alarm installatie
Lichtgevende schoentjes (spiderman) voor mn neefjes
Lego blokken
Baardtrimmer
Ik heb de 'echte' al en moet zeggen dat ik er geen last van heb. Als ik zo snel kijk, zit er weinig verschil tussen de 'hendeltjes'.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat ding aan de onderkant lijkt mij echt super irritant.
Verder vind ik hem beter ogen dan de stoffen versie een paar posts terug.
Ligt eraan wat je nuttig noemt? Is dit Xiaomi MiBand 2 om mij pols nuttig? Nou eigenlijk is ie net zo nuttig als een Casio digitaal horloge, alleen de stopwatch is ingeruild voor een stappenteller.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:24 schreef Dirkos1987 het volgende:
Zijn er echt nuttige dingen goedkoper?? Tips??
Idd, een simpel doorzichtig hoesje voor mijn Huawei p9 lite, 17,95 bij de belsimpel en maar liefst 1,75 (en nog minder als je goed zoektquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:09 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Echter waar ik vaak voor uit China koop zijn accessoires, eigenlijk zeg maar die dingen waar je bij de Mediamarkt gewoon een fortuin voor betaald!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |