eensquote:
Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
Zo hoort het!quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
bork borkquote:Op dinsdag 8 november 2016 22:11 schreef Fogel het volgende:
De uitspraak is hetzelfde als Noorse slang voor toilet: "do". Geeft me altijd een negatieve connotatie bij dit nummer
Moet ie ook maar af en toe koffie nemen, dan valt het allemaal wel meequote:
Vandaar dat deze nog nét kan.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Mevrouw de President is het straks...
with a big nukequote:Op dinsdag 8 november 2016 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Dat is wel te hopen ja. Eerst zien, dan pas geloven.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen zegt wel dat ze gaat winnen maar men dacht ook dat de Brexit niet ging gebeuren.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is wel te hopen ja. Eerst zien, dan pas geloven.
Ik heb de wijsheid wat dit betreft ook niet in pacht.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Iedereen zegt wel dat ze gaat winnen maar men dacht ook dat de Brexit niet ging gebeuren.
Jimmy Page speelde heul niet mee in dit liedjequote:
Plee det fankie mjoesik!quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
Tijd voor funk, funk and nothing but the funk.,
Ik ben al weg...quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
Beste droogkloten, bedankt voor de bijdrage. Fijn dat jullie er andere mensen op weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |