Oké, maar op één voorwaarde: als jij uitlegt hoe de zwaartekracht werkt.quote:Op maandag 7 november 2016 20:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Natuurkunde voldoet wel aan de voorwaarde dat je kennis vergroot waar je blijvend wat aan hebt. Uitkomsten zijn ook reproduceerbaar en kunnen voorspellingen doen. Iedereen kan het dus controleren. Verder hebben ze over het algemeen een impact op ons dagelijkse leven.
En leg me nu uit hoe dat werkt bij de genderwetenschap.
Ah, daar komt je enge obsessie voor het jodendom vandaan.quote:Op maandag 7 november 2016 20:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Taal- en letterkunde op professioneel vlak, biologie, filosofie, astronomie en religie op privévlak.
Zoals psychologie nu wordt bedreven heb je geen bedenkingen bij?quote:Op maandag 7 november 2016 20:25 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Oké. Heb je er gewoon geen hoge pet van op. Sommige mensen hebben geen hoge pet op van natuurkunde. Vind ik ook niet meer dan een wat dommige mening.
Woedefreak is er!quote:Op maandag 7 november 2016 20:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, daar komt je enge obsessie voor het jodendom vandaan.
Ik herken mijzelf in Napoleon. En ik behoor op dezelfde afdeling opgesloten te worden als de antipieten.quote:Op maandag 7 november 2016 20:21 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Jawel die zijn (symbolisch) vertegenwoordigd door Zwarte Piet in het verhaal van Schenk. Er zijn ook nog geen zwarte families die de Sint en zijn zwarte knecht ontvangen. Het was nog niet hun traditie.
[ afbeelding ]
Kies maar uit waar jij je je het meest in vertegenwoordigd voelt in dit plaatje. De heer des huizes?
Nu snap ik ook dat je mij daarmee hebt gediagnosticeerd. Wel jammer dat je schijnbaar toch niet zo'n expert bentquote:
Ja, hahahahaha!quote:Op maandag 7 november 2016 20:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu snap ik ook dat je mij daarmee hebt gediagnosticeerd. Wel jammer dat je schijnbaar toch niet zo'n expert bent.
Volgens mij weet je zelf niet waar je over ouwehoert.quote:Op maandag 7 november 2016 20:27 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik moet je nu gaan uitleggen wat filosofie inhoudt? Nee, ga ik niet doen.
Jawel. Wetenschapsfilosofie is nog altijd een vast onderdeel van de meeste studies.quote:Op maandag 7 november 2016 20:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij weet je zelf niet waar je over ouwehoert.
Binnen de psychiatrie bijvoorbeeld zijn wel degelijk ontwikkelingen gaande t.a.v. medicatie en het diagnosticeren. Maar toch bedankt voor het etaleren van je domheid.quote:Op maandag 7 november 2016 20:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, is een vrij gebruikelijk standpunt dat je in de sociale wetenschappen totaal geen ontwikkeling ziet als in: we weten meer. In natuurwetenschappen wel daarentegen. Dat jullie van je stoel vallen, ligt niet aan mij.
Waarom zou ik dat moeten doen, jij legt gezellig uit waarom, en dat vind ik een hele leuke, genderwetenschappen dezelfde soort van kennis oplevert als de natuurwetenschap. Want die zijn voor jou volkomen gelijk.quote:Op maandag 7 november 2016 20:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Oké, maar op één voorwaarde: als jij uitlegt hoe de zwaartekracht werkt.
Toch bedankt dat je het niet kan laten mensen te beledigen.quote:Op maandag 7 november 2016 20:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Binnen de psychiatrie bijvoorbeeld zijn wel degelijk ontwikkelingen gaande t.a.v. medicatie en het diagnosticeren. Maar toch bedankt voor het etaleren van je domheid.
Nee, die niet, maar daar heb jij geen kaas van gegeten.quote:Op maandag 7 november 2016 20:33 schreef Jigzoz het volgende:
O, wacht. Wetenschapsfilosofie is vast ook allemaal onzin hè...
Punt is (om ook maar weer even een bruggetje te slaan naar het onderwerp): je kunt niet doodleuk iets tot onzin verklaren als je niet weet waar je het over hebt.quote:Op maandag 7 november 2016 20:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten doen, jij legt gezellig uit waarom, en dat vind ik een hele leuke, genderwetenschappen dezelfde soort van kennis oplevert als de natuurwetenschap. Want die zijn voor jou volkomen gelijk.
Antropologie mag ook hoor.
Of eh filosofie.
Psychologie?
Politicologie, ook een mooie.
Dus waarmee heeft een genderwetenschap dezelfde kennis opgeleverd als de natuurkunde als wetenschap bijv. de zwaartekracht heeft opgeleverd?
Mensen die doen alsof ze overal wat vanaf weten verdienen dat ook gewoon.quote:Op maandag 7 november 2016 20:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Toch bedankt dat je het niet kan laten mensen te beledigen.
Ik zie dat je je al weer helemaal diskwalificeert voor discussie.quote:Op maandag 7 november 2016 20:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Binnen de psychiatrie bijvoorbeeld zijn wel degelijk ontwikkelingen gaande t.a.v. medicatie en het diagnosticeren. Maar toch bedankt voor het etaleren van je domheid.
Ach, ik haalde het vak. Genoeg, lijkt me.quote:Op maandag 7 november 2016 20:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, die niet, maar daar heb jij geen kaas van gegeten.
Dat heb je met je eerdere statement al gedaan.quote:Op maandag 7 november 2016 20:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zie dat je je al weer helemaal diskwalificeert voor discussie.
Je ziet hoe het er hier aan toe gaat iig.quote:Op maandag 7 november 2016 20:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Toch bedankt dat je het niet kan laten mensen te beledigen.
Nee, hoor. Leg je ook niet uit ook, dus jij diskwalificeert je. Maar goed dat doe je wel vaker toch?quote:Op maandag 7 november 2016 20:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat heb je met je eerdere statement al gedaan.
Oe... Dit is wel schrijnend. Als je het zo niet wil, doe het dan niet.quote:Op maandag 7 november 2016 20:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je ziet hoe het er hier aan toe gaat iig.
6-?quote:Op maandag 7 november 2016 20:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ach, ik haalde het vak. Genoeg, lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |