Misschien is zo'n nederlaag juist goed ook.quote:Op zondag 6 november 2016 18:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze dachten het allemaal wel een beetje freewheelend af te kunnen.
PSV is dan ook treurig bezig.quote:Op zondag 6 november 2016 18:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toen er 9 punten verschil was met PSV deed je mij pesten
Gio ook anders begin je niet zonder Elia en Toornstra opeens.quote:Op zondag 6 november 2016 18:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze dachten het allemaal wel een beetje freewheelend af te kunnen.
Elia verdient niet bepaald een basisplek verder met zijn spelquote:Op zondag 6 november 2016 18:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gio ook anders begin je niet zonder Elia en Toornstra opeens.
Die waren overigens ook beiden erg slecht.quote:Op zondag 6 november 2016 18:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gio ook anders begin je niet zonder Elia en Toornstra opeens.
Doe maar.quote:Op zondag 6 november 2016 18:49 schreef GGMM het volgende:
Gaan we al posts terughalen van mensen die dachten dat dit Feyenoord (met Van der Heijden, Tapia, Veijnovic, Bilal,..![]()
) kampioen zou worden?
Of wachten we daar nog even mee?
die is traag van begrip.quote:Op zondag 6 november 2016 18:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er is een spreekwoord, iets met wie het laatst lacht.
nog 24 wedstrijden... Als ik jou was zou ik ook niet al te vroeg gaan juichen.quote:Op zondag 6 november 2016 18:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er is een spreekwoord, iets met wie het laatst lacht.
Doe ik datquote:Op zondag 6 november 2016 18:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
nog 24 wedstrijden... Als ik jou was zou ik ook niet al te vroeg gaan juichen.
In Zwolle ook alquote:Op zondag 6 november 2016 18:49 schreef Pascalus het volgende:
Wat is dat toch met die Eagles dat we het daar altijd zo moeilijk hebben?
Ga je gang, Renequote:Op zondag 6 november 2016 18:49 schreef GGMM het volgende:
Gaan we al posts terughalen van mensen die dachten dat dit Feyenoord (met Van der Heijden, Tapia, Veijnovic, Bilal,..![]()
) kampioen zou worden?
Of wachten we daar nog even mee?
Vetkampvrees.quote:Op zondag 6 november 2016 18:49 schreef Pascalus het volgende:
Maar doorgaans beter als Bilal en Berghuis.quote:Op zondag 6 november 2016 18:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die waren overigens ook beiden erg slecht.
Spelen altijd de wedstrijd van het seizoen tegen ons. Als de joden op bezoek komen zijn het makke lammetjesquote:Op zondag 6 november 2016 18:49 schreef Pascalus het volgende:
Zinnige teksten.quote:Op zondag 6 november 2016 18:41 schreef PSVCL het volgende:
De laatste 3 wedstrijden 2 punten , het verval is dit seizoen vroeg ingezet
Ik had jullie nog gewaarschuwd
Dat kon je al zien in die wedstrijd tegen FC Oss. Verschrikkelijk slecht was dat, met onze B-keus.quote:Op zondag 6 november 2016 18:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
De mythe van onze 'BREDE BANK' wordt ook elke wedstrijd weer door onze bankzitters ontkracht.
Lekker dan. We missen Botteghin ook al tegen United....quote:Op zondag 6 november 2016 18:55 schreef Slobeend het volgende:
Kongolo zijn we voorlopig kwijt lijkt me. Aub geen Nelom-time.
Ik zie die wedstrijd sowieso somber in.quote:Op zondag 6 november 2016 18:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Lekker dan. We missen Botteghin ook al tegen United....
Niks mis met Elia.quote:Op zondag 6 november 2016 18:56 schreef Elan het volgende:
Dat er mensen serieus dachten dat je met spelers als Bilal en Elia mee zou spelen om de titel is natuurlijk lachwekkend
Ja, die is net terug van een fikse blessure en mag dan dus niet de tijd hebben om terug te komen in vorm. Lekker man.quote:
Klopt, die speelt 2 wedstrijden per seizoen goed.quote:
Iedereen speelde ruk. Wie wilde je anders op links? Toch niet blind paard Bilal.quote:Op zondag 6 november 2016 18:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen nuttige voorzet gegeven vandaag.
Speelt alleen voor zichzelf
Dat is dan ook de meest waardeloze trainer die je maar kan hebbenquote:
El Hankouriquote:Op zondag 6 november 2016 18:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
Iedereen speelde ruk. Wie wilde je anders op links? Toch niet blind paard Bilal.
Ik snap ineens hoe die januari reeks tot stand is gekomen.quote:Op zondag 6 november 2016 18:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gio is niet boos geworden en geeft de spelers een compliment man man man.
Dickie maar vast bellen. Die heeft vast wel een clausule.quote:Op zondag 6 november 2016 19:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik snap ineens hoe die januari reeks tot stand is gekomen.
Elia ook niet. Waardeloze zak stront. Creëert niks.quote:Op zondag 6 november 2016 19:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat is toch geen dragende speler man.
Helemaal niet, maar dat betekent niet dat je zomaar even 4 bankspelers erin kunt zetten zonder dat het niveau ontzettend daalt. Dat is bij elke club zo muv de absolute top.quote:Op zondag 6 november 2016 18:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
De mythe van onze 'BREDE BANK' wordt ook elke wedstrijd weer door onze bankzitters ontkracht.
quote:Op zondag 6 november 2016 18:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Spelen altijd de wedstrijd van het seizoen tegen ons. Als de joden op bezoek komen zijn het makke lammetjes
Ik mag hopen dat dat alleen een tekst voor de camera was maar dat ie intern de boel even verrot gescholden heeftquote:Op zondag 6 november 2016 18:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gio is niet boos geworden en geeft de spelers een compliment man man man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |