Misschien is zo'n nederlaag juist goed ook.quote:Op zondag 6 november 2016 18:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze dachten het allemaal wel een beetje freewheelend af te kunnen.
PSV is dan ook treurig bezig.quote:Op zondag 6 november 2016 18:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toen er 9 punten verschil was met PSV deed je mij pesten
Gio ook anders begin je niet zonder Elia en Toornstra opeens.quote:Op zondag 6 november 2016 18:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze dachten het allemaal wel een beetje freewheelend af te kunnen.
Elia verdient niet bepaald een basisplek verder met zijn spelquote:Op zondag 6 november 2016 18:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gio ook anders begin je niet zonder Elia en Toornstra opeens.
Die waren overigens ook beiden erg slecht.quote:Op zondag 6 november 2016 18:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gio ook anders begin je niet zonder Elia en Toornstra opeens.
Doe maar.quote:Op zondag 6 november 2016 18:49 schreef GGMM het volgende:
Gaan we al posts terughalen van mensen die dachten dat dit Feyenoord (met Van der Heijden, Tapia, Veijnovic, Bilal,..![]()
) kampioen zou worden?
Of wachten we daar nog even mee?
die is traag van begrip.quote:Op zondag 6 november 2016 18:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er is een spreekwoord, iets met wie het laatst lacht.
nog 24 wedstrijden... Als ik jou was zou ik ook niet al te vroeg gaan juichen.quote:Op zondag 6 november 2016 18:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er is een spreekwoord, iets met wie het laatst lacht.
Doe ik datquote:Op zondag 6 november 2016 18:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
nog 24 wedstrijden... Als ik jou was zou ik ook niet al te vroeg gaan juichen.
In Zwolle ook alquote:Op zondag 6 november 2016 18:49 schreef Pascalus het volgende:
Wat is dat toch met die Eagles dat we het daar altijd zo moeilijk hebben?
Ga je gang, Renequote:Op zondag 6 november 2016 18:49 schreef GGMM het volgende:
Gaan we al posts terughalen van mensen die dachten dat dit Feyenoord (met Van der Heijden, Tapia, Veijnovic, Bilal,..![]()
) kampioen zou worden?
Of wachten we daar nog even mee?
Vetkampvrees.quote:Op zondag 6 november 2016 18:49 schreef Pascalus het volgende:
Maar doorgaans beter als Bilal en Berghuis.quote:Op zondag 6 november 2016 18:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die waren overigens ook beiden erg slecht.
Spelen altijd de wedstrijd van het seizoen tegen ons. Als de joden op bezoek komen zijn het makke lammetjesquote:Op zondag 6 november 2016 18:49 schreef Pascalus het volgende:
Zinnige teksten.quote:Op zondag 6 november 2016 18:41 schreef PSVCL het volgende:
De laatste 3 wedstrijden 2 punten , het verval is dit seizoen vroeg ingezet
Ik had jullie nog gewaarschuwd
Dat kon je al zien in die wedstrijd tegen FC Oss. Verschrikkelijk slecht was dat, met onze B-keus.quote:Op zondag 6 november 2016 18:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
De mythe van onze 'BREDE BANK' wordt ook elke wedstrijd weer door onze bankzitters ontkracht.
Lekker dan. We missen Botteghin ook al tegen United....quote:Op zondag 6 november 2016 18:55 schreef Slobeend het volgende:
Kongolo zijn we voorlopig kwijt lijkt me. Aub geen Nelom-time.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |