Ach, we hebben tenminste geen Veltman.quote:Op zondag 6 november 2016 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als je ziet wat er bij Feyenoord in het veld staat is deze uitslag opzich ook weer niet heel gek.
Is de wedstrijd al afgelopen dan?quote:Op zondag 6 november 2016 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als je ziet wat er bij Feyenoord in het veld staat is deze uitslag opzich ook weer niet heel gek.
Als ik de inzet van Feyenoord zo zie, ja.quote:Op zondag 6 november 2016 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is de wedstrijd al afgelopen dan?
Nee jullie hebben van der Heijden.quote:Op zondag 6 november 2016 17:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ach, we hebben tenminste geen Veltman.
top oss vergeten?quote:Op zondag 6 november 2016 17:31 schreef Pascalus het volgende:
Wat een drama. Slechtste Feyenoord dat ik dit seizoen heb gezien.
Coco98 post drie jaar niet op fok als feyenoord verliest.quote:Op zondag 6 november 2016 17:32 schreef Coco98 het volgende:
Zijn er al weddenschappen gaande omtrent deze wedstrijd?
rustaaaaghhhquote:Op zondag 6 november 2016 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Coco98 post drie jaar niet op fok als feyenoord verliest.
Insgelijks vriendquote:Op zondag 6 november 2016 17:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zou je enorm missen makker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |