quote:Op zondag 6 november 2016 17:24 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord laat zich weer van haar sportiefste kant zien.
meeste dingen onthoud ik echt niet hoor, maar die dag was wel de mooiste 'standaard' competitieronde van de afgelopen 5 jaar qua lachstuipen.quote:Op zondag 6 november 2016 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat jij dit soort dingen onthoudtIk weet alleen de dagen dat echt het kampioenschap beslist werd.
Zoals toen Ajax bij Heerenveen uit won nadat die vroeg rood kregen, en alle andere concurrenten verloren toen.
Als de egeltjes het zelf al niet nodig vinden om te stoppen, waarom zou Feyenoord het dan wel moeten doen?quote:Op zondag 6 november 2016 17:24 schreef GGMM het volgende:
De bal werd door GAE niet eens zelf buiten de lijnen gespeeld dus waarom moet Feyenoord dat wel doen?quote:Op zondag 6 november 2016 17:24 schreef GGMM het volgende:
Eeeh jawel.quote:Op zondag 6 november 2016 17:25 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
De bal werd door GAE niet eens zelf buiten de lijnen gespeeld dus waarom moet Feyenoord dat wel doen?
Darri. Was echt goed serieus.quote:Op zondag 6 november 2016 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vraag me na dit weekend echt af wie er in godsnaam speler van de week moet worden...
Haha praat het maar goed, want het is Feyenoord.quote:Op zondag 6 november 2016 17:25 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
De bal werd door GAE niet eens zelf buiten de lijnen gespeeld dus waarom moet Feyenoord dat wel doen?
KNJB is aardig bezig dit weekend.quote:Op zondag 6 november 2016 17:26 schreef Coco98 het volgende:
Ik kijk nu ook mee. Ik zie dat GAE voorstaat op Feyenoord
Beugelsdijkquote:Op zondag 6 november 2016 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vraag me na dit weekend echt af wie er in godsnaam speler van de week moet worden...
quote:Op zondag 6 november 2016 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha praat het maar goed, want het is Feyenoord.
Ik hap niet op troll posts.quote:Op zondag 6 november 2016 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeejohquote:Op zondag 6 november 2016 17:26 schreef Coco98 het volgende:
Ik kijk nu ook mee. Ik zie dat GAE voorstaat op Feyenoord
Stijn, kan je hier wat aan doen?quote:Op zondag 6 november 2016 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig, dan kun je je tenminste niet voor lul zetten door jezelf te quoten.quote:
Tegenwoordig hebben ze Leonquote:Op zondag 6 november 2016 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen ze weer een leuk filmpje van opnemen.
Ach, we hebben tenminste geen Veltman.quote:Op zondag 6 november 2016 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als je ziet wat er bij Feyenoord in het veld staat is deze uitslag opzich ook weer niet heel gek.
Is de wedstrijd al afgelopen dan?quote:Op zondag 6 november 2016 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als je ziet wat er bij Feyenoord in het veld staat is deze uitslag opzich ook weer niet heel gek.
Als ik de inzet van Feyenoord zo zie, ja.quote:Op zondag 6 november 2016 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is de wedstrijd al afgelopen dan?
Nee jullie hebben van der Heijden.quote:Op zondag 6 november 2016 17:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ach, we hebben tenminste geen Veltman.
top oss vergeten?quote:Op zondag 6 november 2016 17:31 schreef Pascalus het volgende:
Wat een drama. Slechtste Feyenoord dat ik dit seizoen heb gezien.
Coco98 post drie jaar niet op fok als feyenoord verliest.quote:Op zondag 6 november 2016 17:32 schreef Coco98 het volgende:
Zijn er al weddenschappen gaande omtrent deze wedstrijd?
rustaaaaghhhquote:Op zondag 6 november 2016 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Coco98 post drie jaar niet op fok als feyenoord verliest.
Insgelijks vriendquote:Op zondag 6 november 2016 17:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zou je enorm missen makker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |