Bij zo'n groot verschil hoef je voor HC ook niet meer te gaan stemmen, toch?quote:Op zondag 6 november 2016 03:15 schreef Mike het volgende:
[..]
Jazeker: http://elections.huffingtonpost.com/2016/forecast/president

Niks soort van. Ze kennen elkaar al decennia door zich in dezelfde kringen te bevinden. Die kringen zijn het hogere establishment.quote:Op zondag 6 november 2016 03:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Soort van maar de bedriijven die continue de schaduwmacht hebben in de USA hebben liever HC dan Trump als president omdat HC wat vaardiger is.

Trump campagne heeft geen enkel idee welke route naar 270 meest kansrijkst is, dus doen ze gewoon alle staten maarquote:Op zondag 6 november 2016 03:14 schreef Nintex het volgende:
moar ralliestwitter:sahilkapur twitterde op zaterdag 05-11-2016 om 23:08:30Trump's closing schedule is intenseSaturdayFL NC NV COSundayIA MN WI MI PA VAMondayFL NC PA NHTuesdayNYC (election night party) reageer retweet

Voor de 'gezondheid' van de rechterlijke macht zou ik toch eerder voor trump gaanquote:Op zondag 6 november 2016 03:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks soort van. Ze kennen elkaar al decennia door zich in dezelfde kringen te bevinden. Die kringen zijn het hogere establishment.
En ik zou persoonlijk als ik MOEST kiezen eerder zaken doen met de Clintons. Donalds zakelijke projectjes hebben niet zo'n beste reputatie...

Want?quote:Op zondag 6 november 2016 03:20 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Voor de 'gezondheid' van de juridische macht zou ik toch eerder voor trump gaan

Laat ik nou toevallig jurist zijn en daar echt 180 graden anders over denken...quote:Op zondag 6 november 2016 03:20 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Voor de 'gezondheid' van de juridische macht zou ik toch eerder voor trump gaan

quote:Op zondag 6 november 2016 03:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laat ik nou toevallig jurist zijn en daar echt 180 graden anders over denken...

Je hebt dus geen idee wat je zegt.. Helder..quote:Op zondag 6 november 2016 03:22 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Alle 'onder de pet' gehouden zaken .. ruiken niet meer maar stinken inmiddels.

Het spijt me voor je, maar het is zoals het is...quote:

Wellicht te veel emails van wikileaks gelezenquote:Op zondag 6 november 2016 03:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt dus geen idee wat je zegt.. Helder..

Ja.quote:Op zondag 6 november 2016 03:26 schreef skysherrif het volgende:
oja dat zag ik inderdaad net, lijkt me toch vals alarm?

Jij? Zou kunnen, geen idee..quote:Op zondag 6 november 2016 03:25 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Wellicht te veel emails van wikileaks gelezen![]()

Beetje rare reactie, maar goed, Trump zou niks onder de pet houden, zoals het verkrachten van 13 jarigen, afpersen via nep universiteiten, en weet ik het?quote:Op zondag 6 november 2016 03:22 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Alle 'onder de pet' gehouden zaken .. ruiken niet meer maar stinken inmiddels.

Die rechtzaak heeft ze in getrokken. Die van de 13 jarige..quote:Op zondag 6 november 2016 03:27 schreef OMG het volgende:
[..]
Beetje rare reactie, maar goed, Trump zou niks onder de pet houden, zoals het verkrachten van 13 jarigen, afpersen via nep universiteiten, en weet ik het?

Nou ja, die 12 die bij hun pussy zijn gegrabbed dan.quote:Op zondag 6 november 2016 03:28 schreef Tweek het volgende:
[..]
Die rechtzaak heeft ze in getrokken. Die van de 13 jarige..

Latten we he het bij feiten houwen, 15 waren ze.quote:Op zondag 6 november 2016 03:30 schreef OMG het volgende:
[..]
Nou ja, die 12 die bij hun pussy zijn gegrabbed dan.

Het ging over de rechterlijke macht, mocht hij het zelf nog weten...quote:Op zondag 6 november 2016 03:27 schreef OMG het volgende:
[..]
Beetje rare reactie, maar goed, Trump zou niks onder de pet houden, zoals het verkrachten van 13 jarigen, afpersen via nep universiteiten, en weet ik het?

belastingaangiftenquote:Op zondag 6 november 2016 03:27 schreef OMG het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |