Jammer Oppassen! is echt genotquote:
Keek ik alleen vroeger. Kan me niet herinneren dat ze voor Feyenoord waren, wat een flopshow zeg.quote:
Heel de serie was in Rotterdam.quote:Op zondag 6 november 2016 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Keek ik alleen vroeger. Kan me niet herinneren dat ze voor Feyenoord waren, wat een flopshow zeg.
En Sam&Sam ik begrijp meteen waarom hij geen vrienden heeft. (Is een grapje Fylax)quote:Op zondag 6 november 2016 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kent Flodder en Kees & Co zeker ook niet
Kees & Co was als enige van die 3 leuk. En Commisaris Rexgodquote:Op zondag 6 november 2016 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jawel allebeiquote:Op zondag 6 november 2016 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was als kind bang van die honden door die kut serie.quote:Op zondag 6 november 2016 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kees & Co was als enige van die 3 leuk. En Commisaris Rexgod
Kan het me ook maar heel vaag herinneren hoor, keek het ook niet heel vaak.quote:
Nol Brouwerquote:Op zondag 6 november 2016 02:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En Sam&Sam ik begrijp meteen waarom hij geen vrienden heeft. (Is een grapje Fylax)
Kees en Co van voor of na Sascha Visser?quote:
Hoezo bang, hij liep alleen maar kaiserbroodjes met worst te eten voor de cameraquote:Op zondag 6 november 2016 02:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was als kind bang van die honden door die kut serie.
Doe normaal gekquote:Op zondag 6 november 2016 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kees & Co was als enige van die 3 leuk. En Commisaris Rexgod
joh weet ik veel ik keek dat exht niet bewust ofzoquote:Op zondag 6 november 2016 02:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kees en Co van voor of na Sascha Visser?
Ik vond All Stars ook geen kut aanquote:Op zondag 6 november 2016 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe normaal gekFlodder niet waarderen
Commisaris Rex vond ik kut omdat het van de moffen was.
De serie was wel stuk matiger nadat Ben Heistee een toiletpot op zijn hoofd kreeg.quote:Op zondag 6 november 2016 02:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kees en Co van voor of na Sascha Visser?
Feuten vond ik ook wel grappig ja,quote:
Doe je dit expres ?quote:Op zondag 6 november 2016 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond All Stars ook geen kut aan
Kinderen geen bezwaar vond ik wel weer leuke serie
Waarom?quote:
B'oh jaquote:Op zondag 6 november 2016 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Feuten vond ik ook wel grappig ja,
Abby Hoes
All Stars de serie nooit gezien, vond de films wel leuk.quote:Op zondag 6 november 2016 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond All Stars ook geen kut aan
Kinderen geen bezwaar vond ik wel weer leuke serie
Best laat als ik het zo om me heen lees altijd, denk pas 13 ofzoquote:Op zondag 6 november 2016 02:39 schreef Fylax het volgende:
sinds welke leeftijd zitten jullie op internet
ja toen was het echt kut daarna. Oppassen was ook minder na het overlijden van Opa Henry maar bleef ik toch kijken, Bij kees en Co afgehaakt.quote:Op zondag 6 november 2016 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De serie was wel stuk matiger nadat Ben Heistee een toiletpot op zijn hoofd kreeg.
Toen ik 7 was ofzoquote:Op zondag 6 november 2016 02:39 schreef Fylax het volgende:
ben denk ik wel de jongzte hier op fokquote:Op zondag 6 november 2016 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Best laat als ik het zo om me heen lees altijd, denk pas 13 ofzo
Heb wel alles gezien nog ervan.quote:Op zondag 6 november 2016 02:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja toen was het echt kut daarna. Oppassen was ook minder na het overlijden van Opa Henry maar bleef ik toch kijken, Bij kees en Co afgehaakt.
10,quote:Op zondag 6 november 2016 02:39 schreef Fylax het volgende:
Als kind haten op die Martine omdat ze altijd zo gemeen tegen die opa was.quote:Op zondag 6 november 2016 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb wel alles gezien nog ervan.
Zonnetje in Huis was ook leuk.
Opaatje pestenquote:Op zondag 6 november 2016 02:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als kind haten op die Martine omdat ze altijd zo gemeen tegen die opa was.
Toen wij 6 waren had Nederland nog geen internet.quote:
Wel vies jong voor internet al tbhquote:
daarom ben ik jongste op internetquote:Op zondag 6 november 2016 02:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen wij 6 waren had Nederland nog geen internet.
Ik ging de msn fixen van meisjes op kindertent.com en toen op de webcamquote:Op zondag 6 november 2016 02:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
10,
Op mijn twaalfde ging ik chickies hosselen op de fox kids chat.
quote:Op zondag 6 november 2016 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging de msn fixen van meisjes op kindertent.com en toen op de webcam
Toentertijd was dat echt heel erg, veel erger eigenlijk dan tegenwoordig hoe makkelijk iedereen toen wasquote:Op zondag 6 november 2016 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik wilde gewoon die spelletjes spelen en dan steeds daar vieze gedoe daar bahquote:Op zondag 6 november 2016 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn broer van 17 was hier vandaag, Gaat nog zo maar via snapchat en die shit.quote:Op zondag 6 november 2016 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toentertijd was dat echt heel erg, veel erger eigenlijk dan tegenwoordig hoe makkelijk iedereen toen was![]()
TMF-chat was ook 1 groot slettenparadijs
ik heb dat nietquote:Op zondag 6 november 2016 02:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mijn broer van 17 was hier vandaag, Gaat nog zo maar via snapchat en die shit.
Omdat eenzame mannen van in de 40 ook gingen meedoen op ten duur.quote:Op zondag 6 november 2016 02:43 schreef Fok-it het volgende:
Maar die werd toen de lucht uit gehaald toen het te ver ging
Heb er nooit iets mee gefixt, kon ook niet natuurlijk, ik was 10/11 jaarquote:Op zondag 6 november 2016 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toentertijd was dat echt heel erg, veel erger eigenlijk dan tegenwoordig hoe makkelijk iedereen toen was![]()
TMF-chat was ook 1 groot slettenparadijs
Ja, true. Maar webcamperiode is wel voorbij. Iedereen is doodsbenauwd dat ze gehackt worden achter d`r cameraatjesquote:Op zondag 6 november 2016 02:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
beetje sixpack showe enzoquote:Op zondag 6 november 2016 02:45 schreef Mortaxx het volgende:
Ik snap dat hosselen via insta en snap niet. Hoe dan
Sommige mensen regelen veel via instagram hoorde ik altijd.quote:Op zondag 6 november 2016 02:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
jaquote:Op zondag 6 november 2016 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sommige mensen regelen veel via instagram hoorde ik altijd.
Vind ik al helemaal fascinerend.
Ik heb dat beide niet, maar je zal wel privéberichten kunnen sturen dat iemand er leuk uitziet ofzo?quote:Op zondag 6 november 2016 02:45 schreef Mortaxx het volgende:
Ik snap dat hosselen via insta en snap niet. Hoe dan
Black Mirror episodequote:Op zondag 6 november 2016 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, true. Maar webcamperiode is wel voorbij. Iedereen is doodsbenauwd dat ze gehackt worden achter d`r cameraatjes
Nee, je kan alleen priveberichten sturen als je bevriend met diegene bent volgens mij.quote:Op zondag 6 november 2016 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb dat beide niet, maar je zal wel privéberichten kunnen sturen dat iemand er leuk uitziet ofzo?
ik zeg toch zo doen mensen datquote:Op zondag 6 november 2016 02:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je zegt net ik heb dat niet mr twoface
ja is toch raar.quote:Op zondag 6 november 2016 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb dat beide niet, maar je zal wel privéberichten kunnen sturen dat iemand er leuk uitziet ofzo?
Het verschil met vroeger is dat wij via chatboxen eerder anoniem contact konden leggen met iedereen, Nu moet je weer meer chicks in het echte leven eerst aanspreken om de snapchat/Facebook/Whattsapp te fixen.quote:
hoe weet je dan hoequote:Op zondag 6 november 2016 02:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik zeg toch zo doen mensen dat
ik doe dat niet ik heb niet eens sixpaxk
neehoorquote:Op zondag 6 november 2016 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, je kan alleen priveberichten sturen als je bevriend met diegene bent volgens mij.
Ik vind Instagram verder de ultieme hipster likes aids die er is, dus ik begin er niet aan. Wat een gemis voor die meisjes.quote:Op zondag 6 november 2016 02:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja
gwn beetje liken beetje commeten en dan DM sturen
Ja, die was ook erg he. En ik kwam er pas op het laatst achter hoe het zat,quote:
Al die meisjes accepteren toch wel iedereen, kunnen ze lekker die duckface showen aan 4045 miljoen miljard dorstige boys.quote:Op zondag 6 november 2016 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, je kan alleen priveberichten sturen als je bevriend met diegene bent volgens mij.
quote:Op zondag 6 november 2016 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al die meisjes accepteren toch wel iedereen, kunnen ze lekker die duckface showen aan 4045 miljoen miljard dorstige boys.
Ja het besef viel bij mij ook laat, ik dacht "waar maakt hij zich druk om?". Maar toen viel het kwartje.quote:Op zondag 6 november 2016 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, die was ook erg he. En ik kwam er pas op het laatst achter hoe het zat,
had ik eigenlijk meteen al kunnen weten aan die reactie van dat ventje te zien.
Wie?quote:Op zondag 6 november 2016 02:48 schreef Fylax het volgende:
Ik heb met Eythora Thorsdittir geDMt op Insta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |