Beide, er is nogal wat tijdsverschil tussen de staten.quote:Op zondag 6 november 2016 01:33 schreef Coelho het volgende:
[..]
O vast, maar met 2 topics per dag weet ik niet meer in welk topic. En de OP is er ook niet duidelijk over. In dit topic stond verder niets
[..]
Dus East Coast wordt al bekend voordat West Coast sluit? Of alleen exit-polls?
hey was jij niet diegene die steeds riep dat trump geld gaf aan nambla?quote:Op zondag 6 november 2016 01:40 schreef Tweek het volgende:
[..]
Hie gelooft weer in polls, want hij staat voor. Wat een loser.
Wie niet? Maar dat is hier wel erg offtopic.quote:Op zondag 6 november 2016 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En 1 op 1 vraag ik het inderdaad. Uit interesse. Net als bij een blanke. Of een Aziaat.
Maar in een groep heb je het over een neger? Wie was bier halen, die neger!quote:Op zondag 6 november 2016 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En 1 op 1 vraag ik het inderdaad. Uit interesse. Net als bij een blanke. Of een Aziaat.
Ik dacht dat het in veel landen gebruikelijk was om pas definitieve uitslagen te geven nadat de stembureaus gesloten zijn, zoals in NL ook gebeurt. Dit om te voorkomen dat mensen hun stem aanpassen aan de voorlopige uitslagen.quote:Op zondag 6 november 2016 01:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is geen voetbalcompetitie waarbij je wil voorkomen dat twee teams de uitslag van een andere laatste wedstrijd in de poule kennen om valsspelen tegen te gaan.
Hij heeft anders 3 maanden later nog steeds ze belastingaangifte niet vrij gegeven.quote:Op zondag 6 november 2016 01:41 schreef vigen98 het volgende:
[..]
hey was jij niet diegene die steeds riep dat trump geld gaf aan nambla?
quote:Op zondag 6 november 2016 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beide, er is nogal wat tijdsverschil tussen de staten.
hoe kom je er bij dan dat hij geld heeft gegeven aan nambla?quote:Op zondag 6 november 2016 01:42 schreef Tweek het volgende:
[..]
Hij heeft anders 3 maanden later nog steeds ze belastingaangifte niet vrij gegeven.
Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 6 november 2016 01:41 schreef Tweek het volgende:
[..]
Maar in een groep heb je het over een neger? Wie was bier halen, die neger!
Bewijs het tegen deel maar.quote:Op zondag 6 november 2016 01:43 schreef vigen98 het volgende:
[..]
hoe kom je er bij dan dat hij geld heeft gegeven aan nambla?
Whites, Asians and Niggers.quote:Op zondag 6 november 2016 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?
Ik zei groepsomschrijving. Blanken, Aziaten, negers..
Oh dus voor Trump werkt het wel zo, maar niet voor Clinton?quote:Op zondag 6 november 2016 01:44 schreef vigen98 het volgende:
[..]
jij bent degene die wat claimt en dus daarom moet jij het ook bewijzen
ik weet echt niet waar je het over hebt wat voor clinton niet? wat werd er gezegd dan?quote:Op zondag 6 november 2016 01:44 schreef Tweek het volgende:
[..]
Oh dus voor Trump werkt het wel zo, maar niet voor Clinton?
Last van de spatieziekte?quote:
Je kunt aan de gang blijven met je pogingen tot framen hoor, mij deert het niet. Misschien overtuig je iemand anders..quote:
Benghazi, e-mails, eten van kinderen, satanisme etc.quote:Op zondag 6 november 2016 01:45 schreef vigen98 het volgende:
[..]
ik weet echt niet waar je het over hebt wat voor clinton niet? wat werd er gezegd dan?
emails kloppen toch gewoon? en benghazi ook wel en ik weet niet waar je het over hebt met eten van kinderen en satanisme tja de mensen die met haar betrokken zijn doen daar aanquote:Op zondag 6 november 2016 01:46 schreef Tweek het volgende:
[..]
Benghazi, e-mails, eten van kinderen, satanisme etc.
Is ook niet nodig.quote:Op zondag 6 november 2016 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kunt aan de gang blijven met je pogingen tot framen hoor, mij deert het niet. Misschien overtuig je iemand anders..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |