Daar heeft Fann er wel een paar van in de kast liggen.quote:
waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 5 november 2016 11:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar heeft Fann er wel een paar van in de kast liggen.
Met oren eraan.![]()
Nou ja, een en ander moet toch bij elkaar passen ga ik vanuit.quote:
Ik had ooit eens een heel leuk jasje/vesje gekocht van straatverkopers uit Peru,quote:
Heb je geen naaimachine?quote:Op zaterdag 5 november 2016 11:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Nehhhhhhhhhhhh...... eigenlijk wil ik dit spijkerjasje erbij![]()
[ afbeelding ]
maar ja ik wil zovéél
nee ik heb geen naaimachine en meer dan een zoompje of een knoop aanzetten wordt al lastigquote:Op zaterdag 5 november 2016 11:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je geen naaimachine?
Volgens mij de ideale 'hobby' voor vrouwen die 'noodgedwongen' thuis zitten, je bent bezig en bespaart geld.
Voor een zoompje of een knoop heb je geen machine nodig.quote:Op zaterdag 5 november 2016 11:36 schreef FANN het volgende:
[..]
nee ik heb geen naaimachine en meer dan een zoompje of een knoop aanzetten wordt al lastig
grapjasquote:Op zaterdag 5 november 2016 11:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor een zoompje of een knoop heb je geen machine nodig.
Persoonlijk zie ik het als een must dat vrouwen een naaimachine kunnen hanteren, net zo goed als dat een kerel met een boormachine en een hamer uit de voeten moet kunnen.
ik hoop toch dat je dat niet serieus meent, maar ik vrees van welquote:Op zaterdag 5 november 2016 11:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik het als een must dat vrouwen een naaimachine kunnen hanteren, net zo goed als dat een kerel met een boormachine en een hamer uit de voeten moet kunnen.
Godsammequote:Op zaterdag 5 november 2016 11:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ja dat dusquote:Op zaterdag 5 november 2016 11:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Godsamme![]()
Ik kan echt wel, zoals knopen aanzetten, naadjes dicht stikken enzo, maar een naaimachine heb je vooral nodig voor het maken van je eigen kleding en die koop ik liever
alléén als het in zijn eigen straatje pastquote:
Maar jij zit ook niet de hele dag thuis, en ik begrijp heus wel dat het niet voor iedereen is weggelegd, maar toch.....quote:Op zaterdag 5 november 2016 11:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Godsamme![]()
Ik kan echt wel, zoals knopen aanzetten, naadjes dicht stikken enzo, maar een naaimachine heb je vooral nodig voor het maken van je eigen kleding en die koop ik liever
Je krabbelt al weer terug......................quote:Op zaterdag 5 november 2016 12:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar jij zit ook niet de hele dag thuis, en ik begrijp heus wel dat het niet voor iedereen is weggelegd, maar toch.....
Onzin, zo vind ik ook dat een kerel best moet kunnen koken en vrouwen ook niet moeten zeuren om een spijker die in een muur moet.quote:
Dus toch geen must dat vrouwen een naaimachine kan bedienenquote:Op zaterdag 5 november 2016 12:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar jij zit ook niet de hele dag thuis, en ik begrijp heus wel dat het niet voor iedereen is weggelegd, maar toch.....
zeg jij?quote:Op zaterdag 5 november 2016 12:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
het gaat me erom dat men überhaupt iets doet.
Helemaal niet, ik gebruikte gewoon teveel woorden en gaf te omslachtig en voorzichtig aan dat ik je nogal lui vind.quote:Op zaterdag 5 november 2016 12:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Je krabbelt al weer terug......................
Nou, wel een pre, zeker als je de hele dag thuis op je reet zit.quote:Op zaterdag 5 november 2016 12:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus toch geen must dat vrouwen een naaimachine kan bedienen
ah...... je vindt mij lui... je hebt géén idee waar je over praat Mo, géén idee.........quote:Op zaterdag 5 november 2016 12:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik gebruikte gewoon teveel woorden en gaf te omslachtig en voorzichtig aan dat ik je nogal lui vind.
Dito.quote:Op zaterdag 5 november 2016 12:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ah...... je vindt mij lui... je hebt géén idee waar je over praat Mo, géén idee.........
en dat je in feite geen klote mankeert....quote:Op zaterdag 5 november 2016 12:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Verschil is dat ik toegeef dat ik behoorlijk lui ben.
Ach, je voelt je aangevallen......lange tenen dus.quote:
Maatje 37 valt mee..... ik voel me zéker niet aangesproken door die onzin die je aan het uitkramenquote:Op zaterdag 5 november 2016 12:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, je voelt je aangevallen......lange tenen dus.
Oh, ging het over jou?quote:Op zaterdag 5 november 2016 12:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Maatje 37 valt mee..... ik voel me zéker niet aangesproken door die onzin die je aan het uitkramen
bent
quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2016 12:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik gebruikte gewoon teveel woorden en gaf te omslachtig en voorzichtig aan dat ik je nogal lui vind.
Doe maar zwartquote:Op zaterdag 5 november 2016 12:13 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik weet niet eens of je suiker en/of melk erin wil
Alleen die post, al die andere waren 'in het algemeen', en ja, ik heb sterk die indruk, net als jij dezelfde indruk van mij hebt, en ik vind dat prima.quote:Op zaterdag 5 november 2016 12:14 schreef FANN het volgende:
[..]ik dacht toch dat je het tegen mij had ...
[..]
Ik niet.quote:Op zaterdag 5 november 2016 12:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ach... je voelt je og slachtoffer ook?
Je lult uit je nek.quote:Op zaterdag 5 november 2016 12:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Je bent een naar stokerig gluiperig mannetje Mo, maar dat had ik al eerder door.......
Oordelen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 12:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind van niet, de rest mag het zelf beoordelen
Ja.quote:Op zaterdag 5 november 2016 12:26 schreef FANN het volgende:
Moest je geen boodschappen doen trouwens....
Oh, daar heb ik niks van meegekregen.quote:
even vannacht teruglezen luilakquote:Op zaterdag 5 november 2016 12:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik niks van meegekregen.
Maar soms gaat het hier veels te snel... FF boodschappen doen plus wat verse broodjes scoren...quote:
Holleeder toch ?quote:
Hoe doe je dat zonder ABO?quote:Op zaterdag 5 november 2016 16:55 schreef FANN het volgende:
Maar ik heb hem geblockt geen last meer van
Oh in DM bedoel je.. OKquote:Op zaterdag 5 november 2016 16:59 schreef FANN het volgende:
[..]
op een dingetje klikken in de DM die je krijgt....
Stuur jij zo vaak dm's dan?quote:Op zaterdag 5 november 2016 17:02 schreef chufi het volgende:
In PM zie ik ehet wel maar in DM niet, maar niet meer doen
Ik gebruik meer DM dan PMs.. afgelopen nacht nog een hele seriequote:Op zaterdag 5 november 2016 17:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Stuur jij zo vaak dm's dan?![]()
Je PM kan je op slot gooien, had ik ook héél lang, maar volgens mij is ie weer open nu.
Ja in PM dat zie ikquote:Op zaterdag 5 november 2016 17:04 schreef FANN het volgende:
je kan per persoon blokken hoor Chuf....
spannendquote:Op zaterdag 5 november 2016 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik gebruik meer DM dan PMs.. afgelopen nacht nog een hele serie
ja moet je me even een DM sturen, er zit een dingetje waar je op moet klikkenquote:Op zaterdag 5 november 2016 17:17 schreef chufi het volgende:
Even naar mn eten kijken... Pikant stoofvlees ....
niveautje piet!quote:Op zaterdag 5 november 2016 17:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is wel handig hoor een vrouw die goed met de naaimachine is en van de wasmachine weet ze ook alles.
Ja een man die goed kan klussen is ook handig, maar ja niet iedereen kan datquote:Op zaterdag 5 november 2016 17:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is wel handig hoor een vrouw die goed met de naaimachine is en van de wasmachine weet ze ook alles.
lekker.... stoofvlees vond ik altijd het lekkerstequote:Op zaterdag 5 november 2016 17:24 schreef chufi het volgende:
Nou OK stoofvlees in pikante saus dan.. En dan maak ik daar een groentestamppotovenschotel bij
In de pop-up zie ik links nu idd een klein instelling button staanquote:Op zaterdag 5 november 2016 17:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ja moet je me even een DM sturen, er zit een dingetje waar je op moet klikken
weet ik zo niet uit mijn hoofd, links of rechts...
ik heb het uitgelegd in de dmquote:Op zaterdag 5 november 2016 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
In de pop-up zie ik links nu idd een klein instelling button staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |