Daar heeft Fann er wel een paar van in de kast liggen.quote:
waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 5 november 2016 11:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar heeft Fann er wel een paar van in de kast liggen.
Met oren eraan.![]()
Nou ja, een en ander moet toch bij elkaar passen ga ik vanuit.quote:
Ik had ooit eens een heel leuk jasje/vesje gekocht van straatverkopers uit Peru,quote:
Heb je geen naaimachine?quote:Op zaterdag 5 november 2016 11:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Nehhhhhhhhhhhh...... eigenlijk wil ik dit spijkerjasje erbij![]()
[ afbeelding ]
maar ja ik wil zovéél
nee ik heb geen naaimachine en meer dan een zoompje of een knoop aanzetten wordt al lastigquote:Op zaterdag 5 november 2016 11:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je geen naaimachine?
Volgens mij de ideale 'hobby' voor vrouwen die 'noodgedwongen' thuis zitten, je bent bezig en bespaart geld.
Voor een zoompje of een knoop heb je geen machine nodig.quote:Op zaterdag 5 november 2016 11:36 schreef FANN het volgende:
[..]
nee ik heb geen naaimachine en meer dan een zoompje of een knoop aanzetten wordt al lastig
grapjasquote:Op zaterdag 5 november 2016 11:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor een zoompje of een knoop heb je geen machine nodig.
Persoonlijk zie ik het als een must dat vrouwen een naaimachine kunnen hanteren, net zo goed als dat een kerel met een boormachine en een hamer uit de voeten moet kunnen.
ik hoop toch dat je dat niet serieus meent, maar ik vrees van welquote:Op zaterdag 5 november 2016 11:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik het als een must dat vrouwen een naaimachine kunnen hanteren, net zo goed als dat een kerel met een boormachine en een hamer uit de voeten moet kunnen.
Godsammequote:Op zaterdag 5 november 2016 11:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ja dat dusquote:Op zaterdag 5 november 2016 11:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Godsamme![]()
Ik kan echt wel, zoals knopen aanzetten, naadjes dicht stikken enzo, maar een naaimachine heb je vooral nodig voor het maken van je eigen kleding en die koop ik liever
alléén als het in zijn eigen straatje pastquote:
Maar jij zit ook niet de hele dag thuis, en ik begrijp heus wel dat het niet voor iedereen is weggelegd, maar toch.....quote:Op zaterdag 5 november 2016 11:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Godsamme![]()
Ik kan echt wel, zoals knopen aanzetten, naadjes dicht stikken enzo, maar een naaimachine heb je vooral nodig voor het maken van je eigen kleding en die koop ik liever
Je krabbelt al weer terug......................quote:Op zaterdag 5 november 2016 12:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar jij zit ook niet de hele dag thuis, en ik begrijp heus wel dat het niet voor iedereen is weggelegd, maar toch.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |