Vanaf maandag 3 oktober, 19:19, RTL5.quote:Nicolette Kluijver presenteert deze dagelijkse realitygameshow waarin honderd mensen de strijd met elkaar aangaan. Ze verblijven in een woning die bedoeld is voor slechts vier personen. Het gebrek aan ruimte en faciliteiten zorgt meteen voor de nodige ontberingen: schaarste aan voedsel, gebrek aan hygiëne en privacy zetten het deelnemersveld van het begin af aan onder druk. In deze snelkookpan vindt een overlevingsstrijd plaats die bol staat van geheime opdrachten, uitdagingen verleidingen en het wegsturen van deelnemers. Degene die na vijftig dagen als laatste overblijft, wint de pot met het overgebleven huishoudgeld. De deelnemers krijgen een huishoudpot van 100.000 euro. Hoe zuiniger de groep leeft, hoe meer geld er overblijft... voor the last (wo)man standing.
Denk het welquote:Op vrijdag 4 november 2016 19:49 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat zou ze gedronken hebben? Urine?
quote:
Huh?? Er is toch alleen Irini, dat meiske die psycho werd met de peuken en het vriendinnetje van Boy was?quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:44 schreef Arcee het volgende:
Sinds deze uitzending trouwens ben ik er eindelijk uit dat er niet 2 Irina's zijn, maar een Irina en een Irini.
Dat is een anderequote:Op vrijdag 4 november 2016 21:04 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Huh?? Er is toch alleen Irini, dat meiske die psycho werd met de peuken en het vriendinnetje van Boy was?
quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:04 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Huh?? Er is toch alleen Irini, dat meiske die psycho werd met de peuken en het vriendinnetje van Boy was?
dat soort shit moet je als programmamakers gewoon duidelijk maken. Dit wist ik ook niet.quote:
Nu nog het hek kapot trappenquote:Op vrijdag 4 november 2016 22:23 schreef mtchel112 het volgende:
Man man man, moeten we weer wachten op de volgende aflevering. Denk dat het een leuke gaat worden (Irini die iets raars drinkt, en eindelijk de de aflevering waar het meubilair naar buiten geflikkerd wordt)
Die lijken ook helemaal niet op elkaar. Alleen hun namen.quote:
Dat kunnen alleen weer vrouwen zien hequote:Op zaterdag 5 november 2016 09:53 schreef Copycat het volgende:
Die Irina had enorm grijze uitgroei, zag ik van de week.
Het viel echt enorm op. Shotje van boven. Voor zo'n jonge meid best lullig.quote:Op zaterdag 5 november 2016 09:58 schreef mtchel112 het volgende:
Dat kunnen alleen weer vrouwen zien he
Nja kun je nog verven.quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het viel echt enorm op. Shotje van boven. Voor zo'n jonge meid best lullig.
Ja, dat had ze dus blijkbaar niet goed gedaan, voor de start.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2016 09:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die lijken ook helemaal niet op elkaar. Alleen hun namen.
Ik wist geeneens dat er een IrinA bestondquote:
Dit snapte ik ook de hele tijd niet en de naam van Irini is ook niet in beeld gekomen sinds ik erop gng letten.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:44 schreef Arcee het volgende:
Sinds deze uitzending trouwens ben ik er eindelijk uit dat er niet 2 Irina's zijn, maar een Irina en een Irini.
Donald sowieso joh.quote:Op zaterdag 5 november 2016 12:02 schreef DKUp het volgende:
Melissa: Ik heb nog liever Angelique en Donald terug........
hij is leukquote:Op zaterdag 5 november 2016 11:40 schreef Urb het volgende:
[ afbeelding ]
Waarzegster "Heb je ook vragen?"
Tarek "Wie heeft vannacht de tomaten uit de koelkast gehaald?"
quote:Op zaterdag 5 november 2016 11:40 schreef Urb het volgende:
[ afbeelding ]
Waarzegster "Heb je ook vragen?"
Tarek "Wie heeft vannacht de tomaten uit de koelkast gehaald?"
Ik heb het ook gezien, het begint leuker te wordenquote:Op zaterdag 5 november 2016 16:34 schreef rowan634 het volgende:
heb de aflevering van maandag al gezien![]()
het wordt echt steeds een groter asociaal gekkenhuis naarmate er meer mensen afvallen![]()
![]()
quote:Op maandag 7 november 2016 19:31 schreef Chai het volgende:
Volgens mij heeft carmencita een hersennloeding, ze loopt helemaal vast op een zinnetje
ain't nobody fucking with youquote:Op maandag 7 november 2016 19:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
"Iedereen mag toch zijn mening zeggen?"
Fuck jou Carmencita.
quote:
Inderdaad.. GET THE FUCK OUT!quote:Op maandag 7 november 2016 19:53 schreef rubbereend het volgende:
altijd wegsturen toch, waarom zou je iemand erin houden
Irritant wijfquote:
Dat deden ze om te kijken of iemand er 's nachts van zou drinken, denken is niet zo moeilijk hoorquote:Op maandag 7 november 2016 19:45 schreef Chai het volgende:
Maar wanneer is drinken van die Ice tea stelen dan? Aangezien het bedoeld was voor de dief.
viel mij dus ook al op...quote:Op maandag 7 november 2016 21:48 schreef Basxt het volgende:
Wie is die middelste? Alweer een nieuwe?
[ afbeelding ]
quote:
Er bestaat zoiets als.. hete lucht verwarming.quote:Op maandag 7 november 2016 23:15 schreef JOHANK88 het volgende:
dat slapen op de vloer is trouwens niet eens zo erg als het lijkt want je ziet nergens radiatoren, dus er is gewoon vloerverwarming en het zal dus lekker warm zijn om op te liggen. (natuurlijk wel hard)
De aids pis onder de verwarmingenquote:Op maandag 7 november 2016 23:38 schreef Basxt het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als.. hete lucht verwarming.
Dat vraag ik toch niet?quote:Op maandag 7 november 2016 21:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat deden ze om te kijken of iemand er 's nachts van zou drinken, denken is niet zo moeilijk hoor
Het gaat erom dat iemand midden in de nacht het zou pakken als er niemand in de buurt is, nu was het duidelijk nog avond.quote:Op dinsdag 8 november 2016 08:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat vraag ik toch niet?Ik vraag waarom het 's nachts ineens een probleem is en overdag niet. Als er gewoon uit dat pak gedronken mag worden heeft het weinig met stelen te maken, ook als iemand dat 's nachts doet.
Lezen is niet zo moeilijk hoor.
Maar dat maakt toch niets uit? Of je nu overdag in aanwezigheid van de groep of 's nachts in afwezigheid van de groep een slok neemt, is toch in principe hetzelfde? Of is het alleen stelen als je alleen bent en is het geen stelen als er mensen bij zijn?quote:Op dinsdag 8 november 2016 09:47 schreef MaJo het volgende:
Het gaat erom dat iemand midden in de nacht het zou pakken als er niemand in de buurt is, nu was het duidelijk nog avond.
Het gaat blijkbaar om stelen wanneer het 's nachts gebeurd ja. Maar de vraag is inderdaad wat de afspraken voor overdag zijn. Zou raar zijn als het overdag wel mag en 's nachts als jatten wordt gezien.quote:Op dinsdag 8 november 2016 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat maakt toch niets uit? Of je nu overdag in aanwezigheid van de groep of 's nachts in afwezigheid van de groep een slok neemt, is toch in principe hetzelfde? Of is het alleen stelen als je alleen bent en is het geen stelen als er mensen bij zijn?
Ik zie constant mensen met drinken (jus d'orange bijvoorbeeld) lopen (waarbij anderen om een slokje vragen, dus niet in groepsverband uitgedeeld), dat wordt toch ook niet als stelen gezien?
Ik denk eerlijk gezegd eerder dat het gaat om herrie in de tent. Kast openbreken is vier keer de waarde of zo toch? Zelfde als vorige week met die drank die uit de kast werd gejat.quote:Op dinsdag 8 november 2016 09:57 schreef MaJo het volgende:
Het gaat blijkbaar om stelen wanneer het 's nachts gebeurd ja. Maar de vraag is inderdaad wat de afspraken voor overdag zijn. Zou raar zijn als het overdag wel mag en 's nachts als jatten wordt gezien.
Ik ben ook benieuwd naar de straf die er komt omdat irini de kast openbreekt!
Oh, net gemistquote:Op dinsdag 8 november 2016 19:40 schreef mtchel112 het volgende:
Boy zn 06- nummer was even vol in beeld
Ik kijk het terug, was aan het begin.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:42 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik kijk het terug, was aan het begin.
Ik zit eraan om een soundboard te maken van John panman en dan Boy bellen
quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:45 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Hij heet baldrgoogle maar op baldr ehbo
Dus datquote:Op dinsdag 8 november 2016 19:48 schreef rubbereend het volgende:
eerst denk je dat de quote heel wat is als ze over de Grieken begint maar dan komt de quote uit een film
oh ja, sorry, je hebt gelijk, ik zie nu inderdaad in elke kamer zo'n kast aan de muur hangenquote:Op maandag 7 november 2016 23:38 schreef Basxt het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als.. hete lucht verwarming.
Zijn ouders hadden een vooruitziende blik toen ze hem een naam gaven?quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:45 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Hij heet baldrgoogle maar op baldr ehbo
Carmencita?quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:32 schreef Funzel het volgende:
Melissa wegDie andere wijven mis je ook niks aan.
Even bedenken wie mn favoriet is nu.
Hij was hartstikke populair, iedereen kende hem.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:45 schreef Zaebos het volgende:
[ afbeelding ]
Was dit eigenlijk de minst populaire persoon die in het huis had gezeten?
Ik had een aflevering teruggekeken en toen wilde iedereen hem eruit hebbenquote:Op dinsdag 8 november 2016 20:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij was hartstikke populair, iedereen kende hem.
Spannend, ik ben benieuwd of alle 12 kijkers 'm zullen bellen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:40 schreef mtchel112 het volgende:
Boy zn 06- nummer was even vol in beeld
Haha zou lullig zijn, de editors hadden een beetje op moeten letten. Toch een beetje slordig.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Spannend, ik ben benieuwd of alle 12 kijkers 'm zullen bellen.
Precies, iedereen kende hemquote:Op dinsdag 8 november 2016 20:49 schreef Zaebos het volgende:
[..]
Ik had een aflevering teruggekeken en toen wilde iedereen hem eruit hebben
gewoon een irritant dingquote:Op dinsdag 8 november 2016 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik snap niet waarom iedereen haar uitkotst?
Ik heb iets gemist denk ik?
Maar hier pissen ze in je zuipen ipv over je heen.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:52 schreef DKUp het volgende:
Gelukkig hebben ze het niet over landen.....
Elke aflevering gemist?quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik snap niet waarom iedereen haar uitkotst?
Ik heb iets gemist denk ik?
misschien moet irini eens met do gaan pratenquote:Op woensdag 9 november 2016 19:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar hier pissen ze in je zuipen ipv over je heen.
Hahaha heerlijk! Paupertelevisie ten top! Staan ze dronken te janken daar buitenquote:Op woensdag 9 november 2016 20:16 schreef Funzel het volgende:
Die emotionele uitbarsting tussen Baldr en LorenzoEn dan David met z'n bezopen kop ernaast
Sowieso is dat wel m'n favoriet van de laatste afleveringen, wat een vent. 'We gaan stappuuuhh, ik betaal'
De preview beloofd ook oorlog met die open geborken kast
Cc wilde een eigen hele fles wijn, ofzo.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:49 schreef MaJo het volgende:
Waarom wilde die ene vrouw nou niet drinken maar later welIets van nu nog even niet, een principekwestie ofzo. Waar de fuck ging dat over?
Nee Larissa toch juist? omdat de rest dat allemaal had.quote:Op donderdag 10 november 2016 10:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Cc wilde een eigen hele fles wijn, ofzo.
Owja klopt, Cc bood juist die van haar aan.quote:Op donderdag 10 november 2016 10:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee Larissa toch juist? omdat de rest dat allemaal had.
Waar je je al niet druk om kunt makenquote:Op donderdag 10 november 2016 10:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Cc wilde een eigen hele fles wijn, ofzo.
Alle spellen zijn dan ook redelijk haalbaarquote:Op donderdag 10 november 2016 19:22 schreef Urb het volgende:
Ze zegt weer dat ze een spel mogen spelen, heb ze dat nog nooit zien weigeren.
Dus dat.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:25 schreef itchycoo het volgende:
Waar the fuck komt deze Vito ineens vandaan? Nog nooit gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |