quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:45 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Hij heet baldrgoogle maar op baldr ehbo
Dus datquote:Op dinsdag 8 november 2016 19:48 schreef rubbereend het volgende:
eerst denk je dat de quote heel wat is als ze over de Grieken begint maar dan komt de quote uit een film
oh ja, sorry, je hebt gelijk, ik zie nu inderdaad in elke kamer zo'n kast aan de muur hangenquote:Op maandag 7 november 2016 23:38 schreef Basxt het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als.. hete lucht verwarming.
Zijn ouders hadden een vooruitziende blik toen ze hem een naam gaven?quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:45 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Hij heet baldrgoogle maar op baldr ehbo
Carmencita?quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:32 schreef Funzel het volgende:
Melissa wegDie andere wijven mis je ook niks aan.
Even bedenken wie mn favoriet is nu.
Hij was hartstikke populair, iedereen kende hem.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:45 schreef Zaebos het volgende:
[ afbeelding ]
Was dit eigenlijk de minst populaire persoon die in het huis had gezeten?
Ik had een aflevering teruggekeken en toen wilde iedereen hem eruit hebbenquote:Op dinsdag 8 november 2016 20:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij was hartstikke populair, iedereen kende hem.
Spannend, ik ben benieuwd of alle 12 kijkers 'm zullen bellen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:40 schreef mtchel112 het volgende:
Boy zn 06- nummer was even vol in beeld
Haha zou lullig zijn, de editors hadden een beetje op moeten letten. Toch een beetje slordig.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Spannend, ik ben benieuwd of alle 12 kijkers 'm zullen bellen.
Precies, iedereen kende hemquote:Op dinsdag 8 november 2016 20:49 schreef Zaebos het volgende:
[..]
Ik had een aflevering teruggekeken en toen wilde iedereen hem eruit hebben
gewoon een irritant dingquote:Op dinsdag 8 november 2016 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik snap niet waarom iedereen haar uitkotst?
Ik heb iets gemist denk ik?
Maar hier pissen ze in je zuipen ipv over je heen.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:52 schreef DKUp het volgende:
Gelukkig hebben ze het niet over landen.....
Elke aflevering gemist?quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik snap niet waarom iedereen haar uitkotst?
Ik heb iets gemist denk ik?
misschien moet irini eens met do gaan pratenquote:Op woensdag 9 november 2016 19:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar hier pissen ze in je zuipen ipv over je heen.
Hahaha heerlijk! Paupertelevisie ten top! Staan ze dronken te janken daar buitenquote:Op woensdag 9 november 2016 20:16 schreef Funzel het volgende:
Die emotionele uitbarsting tussen Baldr en LorenzoEn dan David met z'n bezopen kop ernaast
Sowieso is dat wel m'n favoriet van de laatste afleveringen, wat een vent. 'We gaan stappuuuhh, ik betaal'
De preview beloofd ook oorlog met die open geborken kast
Cc wilde een eigen hele fles wijn, ofzo.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:49 schreef MaJo het volgende:
Waarom wilde die ene vrouw nou niet drinken maar later welIets van nu nog even niet, een principekwestie ofzo. Waar de fuck ging dat over?
Nee Larissa toch juist? omdat de rest dat allemaal had.quote:Op donderdag 10 november 2016 10:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Cc wilde een eigen hele fles wijn, ofzo.
Owja klopt, Cc bood juist die van haar aan.quote:Op donderdag 10 november 2016 10:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee Larissa toch juist? omdat de rest dat allemaal had.
Waar je je al niet druk om kunt makenquote:Op donderdag 10 november 2016 10:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Cc wilde een eigen hele fles wijn, ofzo.
Alle spellen zijn dan ook redelijk haalbaarquote:Op donderdag 10 november 2016 19:22 schreef Urb het volgende:
Ze zegt weer dat ze een spel mogen spelen, heb ze dat nog nooit zien weigeren.
Dus dat.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:25 schreef itchycoo het volgende:
Waar the fuck komt deze Vito ineens vandaan? Nog nooit gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |