De aids pis onder de verwarmingenquote:Op maandag 7 november 2016 23:38 schreef Basxt het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als.. hete lucht verwarming.
Dat vraag ik toch niet?quote:Op maandag 7 november 2016 21:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat deden ze om te kijken of iemand er 's nachts van zou drinken, denken is niet zo moeilijk hoor
Het gaat erom dat iemand midden in de nacht het zou pakken als er niemand in de buurt is, nu was het duidelijk nog avond.quote:Op dinsdag 8 november 2016 08:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat vraag ik toch niet?Ik vraag waarom het 's nachts ineens een probleem is en overdag niet. Als er gewoon uit dat pak gedronken mag worden heeft het weinig met stelen te maken, ook als iemand dat 's nachts doet.
Lezen is niet zo moeilijk hoor.
Maar dat maakt toch niets uit? Of je nu overdag in aanwezigheid van de groep of 's nachts in afwezigheid van de groep een slok neemt, is toch in principe hetzelfde? Of is het alleen stelen als je alleen bent en is het geen stelen als er mensen bij zijn?quote:Op dinsdag 8 november 2016 09:47 schreef MaJo het volgende:
Het gaat erom dat iemand midden in de nacht het zou pakken als er niemand in de buurt is, nu was het duidelijk nog avond.
Het gaat blijkbaar om stelen wanneer het 's nachts gebeurd ja. Maar de vraag is inderdaad wat de afspraken voor overdag zijn. Zou raar zijn als het overdag wel mag en 's nachts als jatten wordt gezien.quote:Op dinsdag 8 november 2016 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat maakt toch niets uit? Of je nu overdag in aanwezigheid van de groep of 's nachts in afwezigheid van de groep een slok neemt, is toch in principe hetzelfde? Of is het alleen stelen als je alleen bent en is het geen stelen als er mensen bij zijn?
Ik zie constant mensen met drinken (jus d'orange bijvoorbeeld) lopen (waarbij anderen om een slokje vragen, dus niet in groepsverband uitgedeeld), dat wordt toch ook niet als stelen gezien?
Ik denk eerlijk gezegd eerder dat het gaat om herrie in de tent. Kast openbreken is vier keer de waarde of zo toch? Zelfde als vorige week met die drank die uit de kast werd gejat.quote:Op dinsdag 8 november 2016 09:57 schreef MaJo het volgende:
Het gaat blijkbaar om stelen wanneer het 's nachts gebeurd ja. Maar de vraag is inderdaad wat de afspraken voor overdag zijn. Zou raar zijn als het overdag wel mag en 's nachts als jatten wordt gezien.
Ik ben ook benieuwd naar de straf die er komt omdat irini de kast openbreekt!
Oh, net gemistquote:Op dinsdag 8 november 2016 19:40 schreef mtchel112 het volgende:
Boy zn 06- nummer was even vol in beeld
Ik kijk het terug, was aan het begin.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:42 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik kijk het terug, was aan het begin.
Ik zit eraan om een soundboard te maken van John panman en dan Boy bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |