SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's![]()
Bij MadMaster ook, dus dat zal bij hem daar ook wel staanquote:Op donderdag 3 november 2016 22:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
History staat bij mij linksonder in Mixxx.
Hele shows kun je ermee herhalen.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij MadMaster ook, dus dat zal bij hem daar ook wel staan
Ik welquote:Op donderdag 3 november 2016 22:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat een pret kan je toch hebben om andermans leed hè.
Ik probeer te helpen.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat een pret kan je toch hebben om andermans leed hè.
quote:Op donderdag 3 november 2016 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
Eggs, dank voor de muziek![]()
Ik ga er van tussen
Tsjuus!quote:Op donderdag 3 november 2016 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
Eggs, dank voor de muziek![]()
Ik ga er van tussen
Aye slaapze menquote:Op donderdag 3 november 2016 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Eggs, dank, maar ik ga langzaam in horizontale stand...
Ik ben dan ook scherper.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Rook altijd eerst een blow voordat ik ga autorijden.
Ik postte: "Eitje!quote:Op donderdag 3 november 2016 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen idee? Eggs kan wel zien volgens mij?
Verkeerde knop en hop weg is de post.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Niets gedelete. Soms werkt het ook niet he, heb ik op de FP veel last van.
Hmmm weird!quote:Op donderdag 3 november 2016 23:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Niets gedelete. Soms werkt het ook niet he, heb ik op de FP veel last van.
Ja posten, ik heb er last van dat soms klik ik invoeren en dan komt mn post er niet, vooral op de fp.. als die button verandert naar "bezig..."quote:
Hoe moet dat dan met R&P?quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:13 schreef EggsTC het volgende:
Ik ga op bed liggen met de muziek aan, ik kan niet meer reageren.
Oh. Doe dat dan eerst maarquote:Op vrijdag 4 november 2016 01:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben nog wat muziek aan het draaien.
Hij valt mee hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Genre: Doom metal. Vrees dat ik het niet heb.
Rustige Doom metal, is dat nieuw?quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:58 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Hij valt mee hoor.
Zeker rustiger dan Black Sabbath
quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Rustige Doom metal, is dat nieuw?
Ga ik wat later doen.quote:
Zou ik leuk vinden als je laat weten hoe je dat vindt. Ik zeg eerder "zwaar" dan "hard".quote:
Ga nu ff houthakken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 02:08 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Zou ik leuk vinden als je laat weten hoe je dat vindt. Ik zeg eerder "zwaar" dan "hard".
iig kun je mij met meerdere muziekstijlen plezier. *hint* zie avatar *hint*
Niet alleen midden in de nachtquote:Op vrijdag 4 november 2016 02:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet kunnen midden in de nacht dit toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |