Ik hoop dat je dit niet meentquote:Op donderdag 3 november 2016 21:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Werk aan de winkel voor van Geel. Vast nog wel ergens een ouwe keeper gratis op te pikken voor zondag. Wie weet worden we zelf wel gebeld.
Nee natuurlijk meen ik dat nietquote:Op donderdag 3 november 2016 21:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit niet meent
We hebben 3 fitte keepers
Als we daar nog centen voor gaan krijgen ooktwitter:MikosGouka twitterde op donderdag 03-11-2016 om 17:13:12FC Midtjylland wil keeper Par Hansson in winterstop ophalen bij #Feyenoord. Dat is bespreekbaar, doelman Warner Hahn is immers bijna fit. reageer retweet
Je weet maar nooit met al die mensen die maar om nieuwe keepers blijven roepen bij elke blessure. Al moet ik toegeven dat het halen van Jones een hele goede keuze is geweest.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee natuurlijk meen ik dat niet.
Ik ben 1 van die idioten dat nog steeds niet kan begrijpen, ook al pakt het nu goed uit.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je weet maar nooit met al die mensen die maar om nieuwe keepers blijven roepen bij elke blessure. Al moet ik toegeven dat het halen van Jones een hele goede keuze is geweest.
Max 200k natuurlijk, maar geld is geld en we hoeven minder salaris te betalenquote:Op donderdag 3 november 2016 21:43 schreef Scrummie het volgende:
Als we daar nog centen voor gaan krijgen ooktwitter:MikosGouka twitterde op donderdag 03-11-2016 om 17:13:12FC Midtjylland wil keeper Par Hansson in winterstop ophalen bij #Feyenoord. Dat is bespreekbaar, doelman Warner Hahn is immers bijna fit. reageer retweet
.
En Scrummie was daar al behoorlijk tegen, het leek mij ook niet echt nodig tbhquote:Op donderdag 3 november 2016 21:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je weet maar nooit met al die mensen die maar om nieuwe keepers blijven roepen bij elke blessure. Al moet ik toegeven dat het halen van Jones een hele goede keuze is geweest.
#nacompetitie we komen eraan!1!1!quote:Op donderdag 3 november 2016 21:55 schreef Caland het volgende:
Dus Jones geblesseerd
El Ahmadi geblesseerd
Vilhena afwezig
Jorgensen niet fit
Karsdorp is op
Wordt lachen zondag
Ach, zal je zien dat het een makkelijke 0-4 overwinning wordt.. Net als de laatste keer dat we daar speelden.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:55 schreef Caland het volgende:
Dus Jones geblesseerd
El Ahmadi geblesseerd
Vilhena afwezig
Jorgensen niet fit
Karsdorp is op
Wordt lachen zondag
Hopelijk ziet Gio in dat Vejinovic voor Vilhena echt niet kan en zet ie Toornstra daar neer. 2 van Berghuis, Bilal en Elia op de vleugels. Ik lees ook niets over Jörgensenquote:Op donderdag 3 november 2016 22:00 schreef onlogisch het volgende:
Geelgod kennende trekt ie nog wel ergens een keepertje vandaan.
KEA wordt vervangen door de Taap
Vilhena is wel een issue ja.
Jorgensen niet fit? Waar las je dat?
Karsdorp heeft longen voor 10. Die staat er zondag gewoon.
Zondag 0-2.
Lijkt mij momenteel ook wel de beste optie ja.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hopelijk ziet Gio in dat Vejinovic voor Vilhena echt niet kan en zet ie Toornstra daar neer. 2 van Berghuis, Bilal en Elia op de vleugels.
Er zaten natuurlijk ook niet meer echt geweldige middenvelders op de bank. Toornstra was ook eerder op.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lijkt mij momenteel ook wel de beste optie ja.
Snap ook niet dat hij Vejinovic de hele wedstrijd liet staan. Zou wel gedaan zijn met het idee dat dat vertrouwen uitstraalt of zo.
Maarja, had je zomaar nog een punt kunnen kosten.
Afgezien van dat belachelijke schot viel Nelom niet slecht in vond ik.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ach, zal je zien dat het een makkelijke 0-4 overwinning wordt.. Net als de laatste keer dat we daar speelden.
Het ging overigens de goede kant op met Feyenoord.. spelers die constant voor ergernis zorgden door hun onkunde en / of hun slappe spel verdwenen steeds meer uit beeld.. Immers is weg.. Kramer zien we amper nog.. Vilhena is opgeleefd.. Maar verhip, zie ik opeens weer de waggelkont van Nelom voorbij schuifelen in beeld.. en dan Vejinovic.. wat een tiefusspeler is dat. Ooit was ik blij met zijn komst, maar die gozer mist zowel de vaardigheden als de beleving voor een club als Feyenoord. Snel lozen a.u.b.
Zo gauw het tempo omhoog gaat kan ie het niet bijbenen, maar hij deed het niet onaardig inderdaad.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Afgezien van dat belachelijke schot viel Nelom niet slecht in vond ik.
Ja, klopt. Al las ik dat die bal via z'n hoofd op de arm kwam, maar alsnog moet je arm daar helemaal niet zwaaien. Vragen om problemen.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:18 schreef DonRaja het volgende:
Alleen de eerste helft gezien. Gelukkig uiteindelijk niet verloren, maar wat voor debiel gedoe Botteghin allemaal uitspookt in 1 minuut...
We hebben al vaker kunnen zien dat de motoriek van Botteghin niet geweldig is, volgens mij was het gewoon een hele ongelukkige actie. Ik snap ook wel dat je protesteert als ie dan via je hoofd op zo'n onbewust rondvliegende arm komt. Dat het dan resulteert in een rode kaart is wel echt heel erg kutquote:Op donderdag 3 november 2016 22:22 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ja, klopt. Al las ik dat die bal via z'n hoofd op de arm kwam, maar alsnog moet je arm daar helemaal niet zwaaien. Vragen om problemen.
Vind het wel schattig. Dat hij dit nog steeds allemaal zou doen om te scoren bij Feyenoord-supporters geloof ik inmiddels niks meer van. Hij heeft gewoon een teringhekel aan die neuzenclub.quote:
Er was ook wat onrust op de bank bij mij vanavond.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:14 schreef Scrummie het volgende:
Filmpjes van de onrust vanavond rond het stadion: https://www.youtube.com/channel/UCBB2fzE-hBbUrP7GnHOs5_A
Winst op Fenerbahce lijkt me best waarschijnlijk, dan moet je of met 2 doelpunten verschil winnen of een beetje geluk hebben met de andere resultaten. Ik schat onze kansen op meer dan 50% denk ik.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind het wel schattig. Dat hij dit nog steeds allemaal zou doen om te scoren bij Feyenoord-supporters geloof ik inmiddels niks meer van. Hij heeft gewoon een teringhekel aan die neuzenclub.![]()
Verder een slechte avond, vanwege die winst van Fener. Leuk, de 1e plaats in de poule maar overwinteren wordt een lastig verhaal nu.
En GAE moet dit seizoen normaal een makkie zijn maar met die Hanson op goal en wat sterkhouders onbeschikbaar.. hopelijk zit het een beetje mee in Deventer.
Ik dacht dat Hahn alweer meetrainde sinds de vorige interlandbreak. Is die nog niet fit genoeg?quote:Op donderdag 3 november 2016 23:53 schreef Typisch het volgende:
Drie (eerste) keepers geblesseerd, godverdomme ook wel zuur.
Wacht wat, is er na zondag wéér een interlandbreak?quote:Op donderdag 3 november 2016 23:53 schreef Typisch het volgende:
Drie (eerste) keepers geblesseerd, godverdomme ook wel zuur.
Hopelijk is Jones weer fit na de interlandbreak.
Si.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wacht wat, is er na zondag wéér een interlandbreak?![]()
Ja, kwam ik ook achter.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wacht wat, is er na zondag wéér een interlandbreak?![]()
Erg triest.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://voetbalflitsen.nl/(...)enoord-en-tegen-ajax
Eigenlijk best jammer hoe het gelopen is, werd hem na die hattrick tegen Ajax een goude toekomst voorspelt maar hij heeft door die zenuwziekte dat niveau nooit meer gehaaldquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nou ja dat vind ik toch wel schromelijk overdreven. Nu is hij echt niet minder als toen hoor. Ontwikkeling is wel gestagneerd, maar dat heeft ook grotendeels met zijn eigen keuzes te maken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:11 schreef Henrys het volgende:
[..]
Eigenlijk best jammer hoe het gelopen is, werd hem na die hattrick tegen Ajax een goude toekomst voorspelt maar hij heeft door die zenuwziekte dat niveau nooit meer gehaald
Hoe kom jij aan deze kennis?quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:17 schreef Oldground het volgende:
[..]
Nou ja dat vind ik toch wel schromelijk overdreven. Nu is hij echt niet minder als toen hoor. Ontwikkeling is wel gestagneerd, maar dat heeft ook grotendeels met zijn eigen keuzes te maken.
Ach... ik vind het wel leuk eigenlijk. Beter een beetje maf en kinderachtig dan dat eeuwige politiek correcte mediatraining gelul.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij blijft het in elk geval volhouden en gaat niet hetzelfde roepen bij de volgende club.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:31 schreef Pokkelmans het volgende:
Haha ik vind dat wel mooi. Die vent is na één seizoen gewoon Feyenoorder geworden en gebleven. Geen modelprof zo, maar wel lachen.
Zo echt dat hij 2 weken terug niet eens wist dat de klassieker was. Poeh poeh wat een echte.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:31 schreef Pokkelmans het volgende:
Haha ik vind dat wel mooi. Die vent is na één seizoen gewoon Feyenoorder geworden en gebleven. Geen modelprof zo, maar wel lachen.
Goh, het is wat hé!quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zo echt dat hij 2 weken terug niet eens wist dat de klassieker was. Poeh poeh wat een echte.
Boeiend.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zo echt dat hij 2 weken terug niet eens wist dat de klassieker was. Poeh poeh wat een echte.
Ach joh, die Guidetti is gewoon zwakbegaafd. Dat verklaart alles.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart bij jou ook een hoop dan.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach joh, die Guidetti is gewoon zwakbegaafd. Dat verklaart alles.
Ik blijf het opmerkelijk vinden dat een Heracles Almelo supporter het stelselmatig nodig vindt om in het Feyenoordtopic zure berichten te plaatsen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niks zuurs. Ik post toch gewoon de waarheid?quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik blijf het opmerkelijk vinden waarom een Heracles Almelo supporter het stelselmatig nodig vindt om in het Feyenoordtopic zure berichten te plaatsen.
Je lijkt wel een Ajacied man.
Nee, jij komt hier structureel om te zuigen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niks zuurs. Ik post toch gewoon de waarheid?
Nou wat zuigen zeg. Verman jezelf eens en loop niet zo te janken pleasequote:Op vrijdag 4 november 2016 01:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, jij komt hier structureel om te zuigen.
Misschien dat ze dat in Almelo lekker vinden maar het is vooral nogal zielig.
Het is vooral de ergernis van je structurele kutposts eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nou wat zuigen zeg. Verman jezelf eens en loop niet zo te janken please
quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik blijf het opmerkelijk vinden dat een Heracles Almelo supporter het stelselmatig nodig vindt om in het Feyenoordtopic zure berichten te plaatsen.
Je lijkt wel een Ajacied man.
dus hij denkt volgens jou niet elke dag meer aan de club?quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:48 schreef Pascalus het volgende:
Hafcfan heeft gewoon gelijk, Koedettie is al lang niet meer met Feyenoord bezig. Ja nu effe omdat ie toevallig tegen Ajax moet. Het is een act. Maar wel een act waar ik om kan lachen.
Ik heb jarenlang bij de la place gewerkt. Toen V&D failliet ging, vond ik dat toch gewoon klote, ook al werkte ik er drie jaar niet meer en was ik er echt niet meer mee bezig.quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:48 schreef Pascalus het volgende:
Hafcfan heeft gewoon gelijk, Koedettie is al lang niet meer met Feyenoord bezig. Ja nu effe omdat ie toevallig tegen Ajax moet. Het is een act. Maar wel een act waar ik om kan lachen.
Tweede helft ja. Eerste helft was het niet veel. Veel verloren duels e veel onnodig balverlies.quote:Op vrijdag 4 november 2016 06:29 schreef Haringkop het volgende:
Gezien het wedstrijdverloop moet je ergens blij zijn met 1-1, maar het was wederom een wedstrijd waar we weer ontzettend slordig waren in de eindpass. Ook lijkt het toch iedere keer lastig om als je de kans hebt deze tussen de twee palen te schieten. Uiteindelijk toch het gevoel dat we twee cruciale punten (ook met tien man) laten liggen.
Absoluut pluspunt was Tapia, speelde echt heel sterk
die tandenknarsende joden dan, die hem vanaf warmloopminuut-1 afzeiken vanaf de tribune.quote:Op vrijdag 4 november 2016 06:38 schreef Bronson_ het volgende:
Goede act van Kwiedettie. En het zielige is, de Feyenoorders trappen er allemaal in
http://taaladvies.net/taa(...)aamwoorden_algemeen/quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:13 schreef onlogisch het volgende:
Gelukkig geven de neuzen zijn dochtertje op twitter er ongenadig van langs
[ afbeelding ]
Uh, ok.quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:17 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taa(...)aamwoorden_algemeen/
Goede vergelijkingquote:Op vrijdag 4 november 2016 06:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang bij de la place gewerkt. Toen V&D failliet ging, vond ik dat toch gewoon klote, ook al werkte ik er drie jaar niet meer en was ik er echt niet meer mee bezig.
Het is ook niet gezond als hij nu nog erg met feyenoord bezig zou zijn, wil niet zeggen dat je er af en toe of als het zijdelings alsnog op je pad komt niet even met een warm hart aan teeug kan denken
Maar het doet ze HELEMAAL NIKS hoor! En ze zijn zo zeker dag Feyenoord weer gaat falen dat ze om de haverklap in het Feyenoord topic zitten. Genotquote:
Foutief, Feyenoord staat eerste.quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:54 schreef Gutanoth het volgende:
Wat is dit trouwens voor onzin jongens?
[ afbeelding ]
wordt er in de EL eerst naar onderling resultaat gekeken voor er naar doelsaldo gekeken wordt ofzo?
Dat was ook mijn eerste gedachte, mocht het niet zo zijn dat deze tabel van de officiele UEFA site komt. Ik mag hopen dat dat nog rechtgetrokken wordt?quote:
Doelsaldo is in het voordeel van Feyenoord, ze zullen het vast nog wel rechttrekken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:58 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte, mocht het niet zo zijn dat deze tabel van de officiele UEFA site komt. Ik mag hopen dat dat nog rechtgetrokken wordt?
Onderling resultaat geldt idd voor het doelsaldo. 1-0 verloren in Istanbul, dus 2e.quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:54 schreef Gutanoth het volgende:
Wat is dit trouwens voor onzin jongens?
[ afbeelding ]
wordt er in de EL eerst naar onderling resultaat gekeken voor er naar doelsaldo gekeken wordt ofzo?
Is dat alleen in de EL? Kan me geen situatie bedenken waar het in die volgorde gerekend wordt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:59 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Onderling resultaat geldt idd voor het doelsaldo. 1-0 verloren in Istanbul, dus 2e.
In de Spaanse competitie ook meen ik.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Is dat alleen in de EL? Kan me geen situatie bedenken waar het in die volgorde gerekend wordt.
Huh, echt? Gaat toch pas gelden wanneer het doelsaldo gelijk is? In jouw geval staat het op teletekst weer fout weergeven..quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:59 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Onderling resultaat geldt idd voor het doelsaldo. 1-0 verloren in Istanbul, dus 2e.
Dit bedoel ik dus, super verwarrend. Vind het ook erg bizar, een systeem waar onderling resultaat boven het doelsaldo geldt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:03 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Huh, echt? Gaat toch pas gelden wanneer het doelsaldo gelijk is? In jouw geval staat het op teletekst weer fout weergeven..
Ja, want dat hij uitgefloten werd had er niks mee te maken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik dacht altijd dat Guidetti een act was, maar hij dat hij nu na 4 jaar weg te zijn nog steeds zo fanatiek loopt te roepen doet mij toch steeds meer denken dat hij daadwerkelijk oprecht is.
Dit.quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:53 schreef Scrummie het volgende:
Dat er daadwerkelijk mensen zijn die denken dat Guidetti denkt "he, ik speel al jaren niet meer bij die club, maar als ik in Amsterdam speel, ga ik zus en zo doen, want dan lig ik weer goed bij supporters waar ik niets meer mee te maken heb!".
De enige act is is dat hij het overdrijft omdat ie er van houd, dat hele vijandige sfeertje.
Hij doet het niet alleen als ie word uitgefloten. Ik snap dat het jaloersmakend is dat jullie niet 1 speler of ex speler hebben die telkens op nieuw de liefde aan jullie club betuigd.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want dat hij uitgefloten werd had er niks mee te maken.
En waarom werd hij uitgefloten, juist ja, omdat hij bij Feyenoord heeft gespeeld. De kans die hij van Feyenoord heeft gekregen om zich daar te ontwikkelen tot wie hij nu is geworden, heeft hem zoveel goed gedaan dat hij nog steeds supporter is gebleven. Dat het jouw club aangaat waar hij een hekel aan heeft omdat hij dus supporter is, doet je wel pijn blijkt uit je reacties.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want dat hij uitgefloten werd had er niks mee te maken.
Dit is juist veel eerlijker.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:08 schreef HulkHeld het volgende:
Wat een kromme kutregelWin je bij wijze van spreke 2* met 3-0 van United, ga je op onderling resultaat tegen Fener eruit. Blijkbaar is niet overal die regel duidelijk gezien de verschillende standen.
betuigtquote:Op vrijdag 4 november 2016 09:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij doet het niet alleen als ie word uitgefloten. Ik snap dat het jaloersmakend is dat jullie niet 1 speler of ex speler hebben die telkens op nieuw de liefde aan jullie club betuigd.
Vind je? Onderling resultaat is een momentopname, doelsaldo is een prestatie over de gehele voorronde periode.quote:
De stand is correct weergegeven. Pas bij de eindstand wordt gekeken naar doelsaldo en onderling resultaat. Tot die tijd is bij een gelijk aantal punten de alfabetische volgorde leidend.quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:58 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte, mocht het niet zo zijn dat deze tabel van de officiele UEFA site komt. Ik mag hopen dat dat nog rechtgetrokken wordt?
Ja, ik heb er bijna niet van geslapen vannacht.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:17 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
En waarom werd hij uitgefloten, juist ja, omdat hij bij Feyenoord heeft gespeeld. De kans die hij van Feyenoord heeft gekregen om zich daar te ontwikkelen tot wie hij nu is geworden, heeft hem zoveel goed gedaan dat hij nog steeds supporter is gebleven. Dat het jouw club aangaat waar hij een hekel aan heeft omdat hij dus supporter is, doet je wel pijn blijkt uit je reacties.
Dit is wéér een ander verhaal.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De stand is correct weergegeven. Pas bij de eindstand wordt gekeken naar doelsaldo en onderling resultaat. Tot die tijd is bij een gelijk aantal punten de alfabetische volgorde leidend.
onderling resultaat zijn 2 wedstrijden. Zo worden de knock out fases ook beslist. Prima om zo te meten wie de betere is van de 2.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:20 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Vind je? Onderling resultaat is een momentopname, doelsaldo is een prestatie over de gehele voorronde periode.
Is het dan ook zo dat nu, bij onderling resultaat, de uitgoals dubbel tellen?quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
onderling resultaat zijn 2 wedstrijden. Zo worden de knock out fases ook beslist. Prima om zo te meten wie de betere is van de 2.
Bedankt Hans. Als de spelers dit lezen zullen ze dat ook wel een goed idee vinden.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:27 schreef onlogisch het volgende:
Gewoon zorgen dat je niet afhankelijk bent van een gelijke stand.
Ze werden echt vies mad in de arena, bij het warmlopen al. Geinig om te zien.quote:
Yep.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:26 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Is het dan ook zo dat nu, bij onderling resultaat, de uitgoals dubbel tellen?
Niet dubbel uiteraard, maar zijn na gelijke stand wel beslissend.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:26 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Is het dan ook zo dat nu, bij onderling resultaat, de uitgoals dubbel tellen?
100% eensquote:Op vrijdag 4 november 2016 09:40 schreef Caland het volgende:
Hopelijk zondag Bijlow trouwens. Die andere wil toch weg en kan er geen klote van.
Als je bij de warming-ups al loopt uit te dagen en voor/na wedstrijden zulke praatjes hebt kan je wel wat verwachten natuurlijkquote:Op vrijdag 4 november 2016 09:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Guidetti![]()
ajax fans die 4 jaar na dato nog steeds mad zijn
Nee hoor, dat kwam door Guidetti zijn liefde voor Feyenoord!quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je bij de warming-ups al loopt uit te dagen en voor/na wedstrijden zulke praatjes hebt kan je wel wat verwachten natuurlijk
Nee hoor dat had er niets mee te maken! Het was alleen omdat hij gemeen deed tijdens de warming up!quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, dat kwam door Guidetti zijn liefde voor Feyenoord!
Echt hèquote:Op vrijdag 4 november 2016 10:03 schreef hhh38 het volgende:
Dat onderling resultaat doorslaggevend is is echt al jaaaaaren zo in de CL en EL. Soms vraag je je af of mensen wel ooit voetbal kijken.
Seedorf, Davids, Guidetti, Vermeer. Ik heb het idee dat als Cruijff weer op zou staan uit de dood hij nog met een hels fluitconcert de Arena zou binnenkomen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:20 schreef Caland het volgende:
Ach, zo behandelden ze Seedorf ook in Amsterdam. Het lijkt wel alsof ze in dat stadion in een soort constante staat van madheid verkeren.
Volgens mij is dat al tijden zo toch? Kan me in ieder geval herinneren dat Rutten na de 2-0 tegen Rijeka zo blij was omdat we dan die mensen sowieso voor zouden blijven op onderling resultaat.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:45 schreef Oldground het volgende:
Wist het ook niet van het onderling resultaat (mede omdat we vorig jaar niet meededen), maar ik vind het wel een betere graadmeter dan algeheel doelsaldo.
Echt? Oké, verrassend.quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:03 schreef hhh38 het volgende:
Dat onderling resultaat doorslaggevend is is echt al jaaaaaren zo in de CL en EL. Soms vraag je je af of mensen wel ooit voetbal kijken.
Geld, ja?quote:Op vrijdag 4 november 2016 11:50 schreef Scrummie het volgende:
Vanaf nu gedragen jongens, Don heeft weer moeten vegen hier.
Geldt voor GGMM, onlogisch en kapiteeltje.
Geldtquote:Op vrijdag 4 november 2016 11:50 schreef Scrummie het volgende:
Vanaf nu gedragen jongens, Don heeft weer moeten vegen hier.
Geldt voor GGMM, onlogisch en kapiteeltje.
Bedankt Grootmeester Donquote:Op vrijdag 4 november 2016 12:14 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb je gered met geld. Kapiteeltje vind ik op zich nog wel grappig.
Zo liep hij ook bij Celtic rond en dit doet hij ook voor Celta laat ik mij vertellen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik dacht altijd dat Guidetti een act was, maar hij dat hij nu na 4 jaar weg te zijn nog steeds zo fanatiek loopt te roepen doet mij toch steeds meer denken dat hij daadwerkelijk oprecht is.
http://www.mirror.co.uk/s(...)s-would-open-9120147quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij doet het niet alleen als ie word uitgefloten. Ik snap dat het jaloersmakend is dat jullie niet 1 speler of ex speler hebben die telkens op nieuw de liefde aan jullie club betuigd.
Bedankt?quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:09 schreef Brammess het volgende:
[..]
http://www.mirror.co.uk/s(...)s-would-open-9120147
quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:09 schreef Brammess het volgende:
[..]
http://www.mirror.co.uk/s(...)s-would-open-9120147
Voor Seedorf liepen we in de Kuip ooit te klappen tijdsns een Europees duel wat was daar ook al weer de aanleiding voor?quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Seedorf, Davids, Guidetti, Vermeer. Ik heb het idee dat als Cruijff weer op zou staan uit de dood hij nog met een hels fluitconcert de Arena zou binnenkomen.
Brak ie zijn been?quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voor Seedorf liepen we in de Kuip ooit te klappen tijdsns een Europees duel wat was daar ook al weer de aanleiding voor?
Argh ja, helemaal met de kennis van nu.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:57 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Kan me nog herinneren dat er toen voor Ziyech ook werd geklapt (toen ie nog bij Heerenveen speelde en misschien naar Feyenoord zou gaan)
M'n tenen krommen nog als ik er aan denk
Was die wedstrijd op 5 december?quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voor Seedorf liepen we in de Kuip ooit te klappen tijdsns een Europees duel wat was daar ook al weer de aanleiding voor?
Zo frustrerend, die gast hoorde gewoon bij ons te ballen want Twente mocht hem helemaal niet halen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Argh ja, helemaal met de kennis van nu.
De harde realiteit is ook nog dat ie Ajax flink veel beter laat voetballen. Zag gisteravond een statistiekje met wedstrijden voor en na z'n komst en dat was zorgwekkend. Ze zijn in ieder geval een grotere concurrent dan PSV.
Was voor een toernooitje.quote:
quote:
UEFA cup halve finale tegen Inter, denk ik dan.quote:
Ik was bij die wedstrijd maar ik kan me niet herinneren dat er voor Seedorf werd geklapt. Volgens mij werd hij gewoon uitgefloten. Zoals het hoortquote:Op vrijdag 4 november 2016 13:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Volgens mij was het ook tijdens zo een oefen toernooi in de zomerstop.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik was bij die wedstrijd maar ik kan me niet herinneren dat er voor Seedorf werd geklapt. Volgens mij werd hij gewoon uitgefloten. Zoals het hoort
Oh, ik dacht Feyenoord - Inter in 2002quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Volgens mij was het ook tijdens zo een oefen toernooi in de zomerstop.
Mijn oom flipte hem helemaal welke idioot loopt te klappen voor die jood riep hij toen.
Nee joh, toen zat heel de media te zeiken dat hij werd uitgeflotenquote:Op vrijdag 4 november 2016 17:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht Feyenoord - Inter in 2002
Heerenveen is een hype.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Sparta wint wel gewoon eventjes van Heerenveen (bijna 4-1 zelfs!)
Oh zeker, een leuke opleving zoals wel meer subtoppers hebben.quote:
Ach, zo heeft iedereen wel eens zijn zure wedstrijden. Ajax tegen Roda, PSV tegen Groningen.. De laatste weken is het besef er weer dat winnen voor Feyenoord geen vanzelfsprekendheid is, hopelijk gaat het vanaf nu weer wat soepeler. Jammer dat we niet wat meer aanvallers hebben zoals Jorgensen, die tot nu toe vrij makkelijk scoort. Had ik niet verwachtquote:Op vrijdag 4 november 2016 23:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oh zeker, een leuke opleving zoals wel meer subtoppers hebben.
Maar nu vind ik het dus nog zuurder dat wij zelf niet hebben weten te winnen van Heerenveen.
Sparte ook.quote:
Het pijnlijke wat je jezelf mag afvragen is of Feyenoord ook niet een leuke opleving had zoals wel meer subtoppers.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oh zeker, een leuke opleving zoals wel meer subtoppers hebben.
Maar nu vind ik het dus nog zuurder dat wij zelf niet hebben weten te winnen van Heerenveen.
Ik wist helemaal niet dat er een Randy Wolters bestond.quote:Op zaterdag 5 november 2016 14:21 schreef Scrummie het volgende:
Ik wist helemaal niet dat die Randy Wolters van GAE een Feyenoorder was.
Hallo, heb je de liefde van Caland voor Randy Wolters gemist?quote:Op zaterdag 5 november 2016 14:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat er een Randy Wolters bestond.
Blijkbaar ja.quote:Op zaterdag 5 november 2016 14:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hallo, heb je de liefde van Caland voor Randy Wolters gemist?
Ik niet maar vroeg me wel af wie het was.quote:Op zaterdag 5 november 2016 14:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hallo, heb je de liefde van Caland voor Randy Wolters gemist?
Paar goeie wedstrijden daar spelen en we vangen er straks gewoon nog geld voor ookquote:Op zaterdag 5 november 2016 20:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Bilal geselecteerd voor Turkije.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:13 schreef Scrummie het volgende:
Onderling resultaat is veel eerlijker dan doelsaldo.
Vindt ik niet. Een onderling duel tegen de concurrent zegt toch veel meer dan toevallig met 7-0 i.p.v. met 3-0 winnen van het kneusje van de groep?quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Bij doelsaldo wordt er, net als bij punten, gekeken naar de resultaten van de gehele poule/competitie. Eerlijker dan dat wordt het niet.
onderling resultaat is veel meer afhankelijk van toevalsvariabelen, geblesseerde/geschorste spelers, scheidsrechterlijke beslissingen, off days, spelsystemen etc.. Best hoor, als je dat wil, heeft ook wel een bepaalde charme, maar maak er dan gewoon een knock-out toernooi van.
Twente nietquote:Op zaterdag 5 november 2016 20:54 schreef Merkie het volgende:
Iedereen wint van PSV. Iedereen wint van Man U. Misschien zijn we ook weer niet zo goed.
Idem.quote:Op zondag 6 november 2016 01:10 schreef MPC60 het volgende:
Ik ben er niet helemaal gerust op voor morgen.
'pisvee'quote:Op zondag 6 november 2016 01:22 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Lekker hoor dat pisvee en die verongelijkte kutkop van L de Jong
Ik eigenlijk wel.quote:Op zondag 6 november 2016 01:10 schreef MPC60 het volgende:
Ik ben er niet helemaal gerust op voor morgen.
Ajax gaat AZ gewoon pakken. AZ zit niet bepaald in een lekkere flow en moet van Tel Aviv komen.quote:Op zondag 6 november 2016 09:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat Heerenveen tegen ons goed speelt en het daarna tegen Sparta laat liggen is ook niet zo vreemd op zich. Daar zit je als koploper altijd mee, dat sommige ploegen optimaal presteren tegen de top-3. Utrecht vlamt ook altijd tegen Ajax en krijgen dan de wedstrijd erna klop van Willem II en dergelijke.
In principe is de wedstrijd van vanavond qua timing wel essentieel zo in een vervelende week. Tweemaal puntverlies op rij, persoonlijk drama van Vilhena, Europees niet je-van-het. Maar met puntverlies PSV en misschien/hopelijk Ajax kun je zo'n week toch met een lichtpuntje eindigen.
Mwah. Alsof Ajax in zo'n goeie flow zit. Ja, leuke winst partijtjes elke keer maar voetballend op wat lichtpuntjes na 1 groot drama. Als AZ het achterin dicht weet te houden geef ik ze best een kans vandaag.quote:Op zondag 6 november 2016 09:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ajax gaat AZ gewoon pakken. AZ zit niet bepaald in een lekkere flow en moet van Tel Aviv komen.
Komt goed vandaag. Kutpot maar wel gewoon 0-2.quote:Op zondag 6 november 2016 09:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwah. Alsof Ajax in zo'n goeie flow zit. Ja, leuke winst partijtjes elke keer maar voetballend op wat lichtpuntjes na 1 groot drama. Als AZ het achterin dicht weet te houden geef ik ze best een kans vandaag.
En wij zouden gewoon moeten winnen vandaag, maar 'gewoon' bestaat niet meer. Als wij een kut dag hebben, en dat GAE gaat lopen stormen, word 't een lastig middagje. Hebben wij een normale dag win je daar gewoon met 0-3.
Doorgestoken kaart alles.quote:Op zondag 6 november 2016 10:23 schreef Oldground het volgende:
Volgens de website van de Eredivisie worden we dit jaar kampioen.
http://www.eredivisie.nl/Statistieken/Historisch-Club
Mocht dat zo zijn dan hoeven we het hier niet meer over kampioensaspiraties te hebben.quote:Op zondag 6 november 2016 10:42 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Wordt weer ouderwets geploeter waarschijnlijk,
Ben je vergeten hoe Twente kampioen werd?quote:Op zondag 6 november 2016 10:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Mocht dat zo zijn dan hoeven we het hier niet meer over kampioensaspiraties te hebben.
GAE moet dit seizoen uit en thuis een makkelijke 3 punten opleveren.
Ik weet dat het voor sommige mensen moeilijk is om te zeggen, maar Ajax speelt daadwerkelijk goed voetbal op dit moment.quote:Op zondag 6 november 2016 09:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwah. Alsof Ajax in zo'n goeie flow zit. Ja, leuke winst partijtjes elke keer maar voetballend op wat lichtpuntjes na 1 groot drama. Als AZ het achterin dicht weet te houden geef ik ze best een kans vandaag.
En wij zouden gewoon moeten winnen vandaag, maar 'gewoon' bestaat niet meer. Als wij een kut dag hebben, en dat GAE gaat lopen stormen, word 't een lastig middagje. Hebben wij een normale dag win je daar gewoon met 0-3.
Dan kijk jij andere wedstrijden als ik. Totaal niet onder de indruk, op wat momenten na. Ze draaien puur op de klasse van een Ziyech, Dolberg, maar als team is het 3 keer niets.quote:Op zondag 6 november 2016 11:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik weet dat het voor sommige mensen moeilijk is om te zeggen, maar Ajax speelt daadwerkelijk goed voetbal op dit moment.
Ik moet hele tijd terug denken aan 94/95 ofzo. Stonden ze ook ergens onderin, werd het 2-2.quote:Op zondag 6 november 2016 12:03 schreef DonRaja het volgende:
Het is GAE en ze staan laatste. Toch ben ik er niet zeker op, it sucks to be Feyenoorder.
Ik moest 'm googlen, Gustavo Hamer dus. Waarom zou je Guga op je shirt willen als je zo'n bazenachternaam hebt...quote:Op zondag 6 november 2016 12:05 schreef Slobeend het volgende:
Ik vind dat Guga een kans moet krijgen ten kostE van Vejinovic. Ga het nu appen naar Gio.
Feyenoord daarentegen speelt fenomenaalquote:Op zondag 6 november 2016 11:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan kijk jij andere wedstrijden als ik. Totaal niet onder de indruk, op wat momenten na. Ze draaien puur op de klasse van een Ziyech, Dolberg, maar als team is het 3 keer niets.
Tuurlijk. Maar als je dit soort wedstrijden steeds op een "NEC uit"-manier speelt dan gaat je dat uiteindelijk te veel punten kosten. Een kampioenskandidaat wint onomstreden bij de nummer 18 van de eredivisie.quote:Op zondag 6 november 2016 11:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ben je vergeten hoe Twente kampioen werd?
3 punten zijn 3 punten.
Ik moet helemaal niet serieus op je ingaan, maar toch; beter als team als Ajax ja. Wij hebben alleen minder individuele kwaliteiten voorin lopen en kunnen dus minder op basis van die kwaliteiten wedstrijden beslissen.quote:Op zondag 6 november 2016 12:09 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Feyenoord daarentegen speelt fenomenaal
In 1984 speelden we er gelijk las ik net, en werden we kampioen.quote:Op zondag 6 november 2016 12:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar als je dit soort wedstrijden steeds op een "NEC uit"-manier speelt dan gaat je dat uiteindelijk te veel punten kosten. Een kampioenskandidaat wint onomstreden bij de nummer 18 van de eredivisie.
Braziliaantjes houden van bijnamen.quote:Op zondag 6 november 2016 12:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moest 'm googlen, Gustavo Hamer dus. Waarom zou je Guga op je shirt willen als je zo'n bazenachternaam hebt...
Stond GAE toen ook 18e met gemiddeld 2 goals per werdsrijd tegen?quote:Op zondag 6 november 2016 12:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In 1984 speelden we er gelijk las ik net, en werden we kampioen.
Niet eens kunnen winnen van fucking Luhanskquote:Op zondag 6 november 2016 12:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niet serieus op je ingaan, maar toch; beter als team als Ajax ja. Wij hebben alleen minder individuele kwaliteiten voorin lopen en kunnen dus minder op basis van die kwaliteiten wedstrijden beslissen.
Stond NEC ook laatste met gemiddeld 2 goals per wedstrijd? Die neem jij namelijk wel meequote:Op zondag 6 november 2016 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Stond GAE toen ook 18e met gemiddeld 2 goals per werdsrijd tegen?
Als je wilt vergelijken, pak dat dan ook even mee
Haha wederom een nogal vage poging om een punt te maken. Hopelijk gaat het vanmiddag soepeler.quote:Op zondag 6 november 2016 12:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Stond NEC ook laatste met gemiddeld 2 goals per wedstrijd? Die neem jij namelijk wel mee
Stop. Hamertijd.quote:Op zondag 6 november 2016 12:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De Hamergod dan he, we hebben gewoon fucking Thor in de selectie..
Ja, wedstrijd kan ik me nog herinneren, met de trein erheen vol SCF die regelrechte ht uit Parkzicht kwamen, 1 - 0 voor behoorlijk onder druk staan, bevrijdende 2 - 0 maken, maar het werd toch nog gelijk.quote:Op zondag 6 november 2016 12:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik moet hele tijd terug denken aan 94/95 ofzo. Stonden ze ook ergens onderin, werd het 2-2.
Haha, mooie tijd. Ik was toen nog maar een klein ventje, maar om de 1 of andere reden kan ik het me nog goed herinneren dat ik op het voebtalveldje bij mijn ouders voor met een balletje aan het trappen was terwijl ik ondertussen een radiootje aan had en die wedstrijd volgde. Iets andere setting dan die van jouw, maar toch.quote:Op zondag 6 november 2016 12:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Ja, wedstrijd kan ik me nog herinneren, met de trein erheen vol SCF die regelrechte ht uit Parkzicht kwamen, 1 - 0 voor behoorlijk onder druk staan, bevrijdende 2 - 0 maken, maar het werd toch nog gelijk.
Ben bang dat ze het nog wel gaan winnen. Anders zou het een mooi weekendje kunnen worden. Al moeten wij zelf ook nog maar zien te winnenquote:Op zondag 6 november 2016 14:52 schreef Alxander het volgende:
Mooi, Fc de Snavels staan lekker achter
Tot nu toe geef ik met vreugde in het hart mijn ongelijk toequote:Op zondag 6 november 2016 09:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Duur jammer genoeg nog ruim een uur inderdaad.quote:Op zondag 6 november 2016 14:57 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ben bang dat ze het nog wel gaan winnen. Anders zou het een mooi weekendje kunnen worden. Al moeten wij zelf ook nog maar zien te winnen
Weet eigenlijk wel 100% zeker dat die gewoon op FOX Sports komt hoorquote:Op zondag 6 november 2016 15:02 schreef Oldground het volgende:
[..]
Duur jammer genoeg nog ruim een uur inderdaad.
Weet jij trouwens waar die titlefight van Conor te zien zal zijn? FOX Sports zendt het soms uit, maar lang niet altijd.
Volgend jaar in de CL.quote:Op zondag 6 november 2016 15:31 schreef PSVCL het volgende:
Wanneer is de 1e lastige uitwedstrijd voor Feyenoord?
PSV was niet lastig?quote:Op zondag 6 november 2016 15:31 schreef PSVCL het volgende:
PSV uit was geen lastige uitwedstrijd dan?quote:Op zondag 6 november 2016 15:31 schreef PSVCL het volgende:
en Basacikoglu.quote:
Zal wel niet fit zijn, het is een redelijk zware periode geweest natuurlijk. Ik hoop dat ze na de interland allemaal een beetje bijgekomen zijn. Ik hoop stiekem echt dat Kars gewoon afzegt, die oogt ook erg vermoeidquote:Op zondag 6 november 2016 15:51 schreef PizzaGeit het volgende:
Geen ToornstraHoezo dat dan.
Wel weer benieuwd naar Berghuis nu z'n rugblessure een beetje voorbij is. Tapia speelde ook prima tegen Zorya. Alleen jammer van Fiets
Het is maar wat je zoek spelen noemt.quote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 6 november 2016 16:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nu zorgen dat wij onze voorsprong weer vergroten. Ik ben daar helaas niet gerust op.
Puur om het feit dat die club 'm wil hebben, lijkt het me niet zo'n slechte keeper.quote:Op zondag 6 november 2016 15:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Hansson lekker weg doen aan fc mietjesland dit was een prima wedstrijd voor Bijlow geweest.
Ik hou mn hart vast.quote:Op zondag 6 november 2016 16:23 schreef Typisch het volgende:
Ajax dus ook gelijk.
Nou gvd zelf winnen gvd.
Doen ze wekelijks, ongeacht de tegenstander. Noemen we in de volksmond gewoon "arrogantie"quote:Op zondag 6 november 2016 16:33 schreef hhh38 het volgende:
Je ziet wel wat een jarenlange underdogpositie met supporters doet. In het Ajaxtopic hadden ze de 3 punten al bijgeschreven.
Je weet hoe dat bij Feyenoord gaat over het algemeen.quote:Op zondag 6 november 2016 16:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Koploper tegen de nummer laatst. Beetje vertrouwen mag wel.
Ik zeg ook niet dat dat beter isquote:Op zondag 6 november 2016 16:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doen ze wekelijks, ongeacht de tegenstander. Noemen we in de volksmond gewoon "arrogantie"
Je eerste seizoen ooit?quote:Op zondag 6 november 2016 16:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Koploper tegen de nummer laatst. Beetje vertrouwen mag wel.
Grootste voordeel van de matige prestaties van zowel ajax als psv is het gebrek aan trolletjes hier... Iig tijdelijkquote:
Niet heel groot voor een keeper. Maar 3 cm langer dan Kenneth.quote:Op zondag 6 november 2016 16:45 schreef Multiply het volgende:
Kenneth Perez die zegt dat we een hele kleine keeper hebben.. hij is 1.85.
Geen calimero-rol. Gewoon realisme.quote:Op zondag 6 november 2016 16:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
Tuurlijk niet, maar ik word wel een beetje moe van die eeuwige calimero-rol.
Nee maar het is geen Kostas Lamprou ofzo.quote:Op zondag 6 november 2016 16:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Niet heel groot voor een keeper. Maar 3 cm langer dan Kenneth.
Mwah, meer zelfbescherming gok ik. Altijd zeggen dat je wel moet kunnen winnen bij zo'n tegenstander en 9 van de 10 keer krijg je de deksel op je neusquote:Op zondag 6 november 2016 16:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
Tuurlijk niet, maar ik word wel een beetje moe van die eeuwige calimero-rol.
Jep, is en blijft Eredivisie. Iedereen ken van mekaar winnuh!quote:Op zondag 6 november 2016 16:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Geen calimero-rol. Gewoon realisme.
Ik snap het wel, maar dit Feyenoord is het sterkste/stabielste in jaren. Beetje vertrouwen mag wel.quote:Op zondag 6 november 2016 16:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mwah, meer zelfbescherming gok ik. Altijd zeggen dat je wel moet kunnen winnen bij zo'n tegenstander en 9 van de 10 keer krijg je de deksel op je neus
In ieder geval gaat het vrijwel nooit eenvoudig bij ons.quote:Op zondag 6 november 2016 16:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mwah, meer zelfbescherming gok ik. Altijd zeggen dat je wel moet kunnen winnen bij zo'n tegenstander en 9 van de 10 keer krijg je de deksel op je neus
Dat wel 3x op rij niet heeft gewonnen.quote:Op zondag 6 november 2016 16:46 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar dit Feyenoord is het sterkste/stabielste in jaren. Beetje vertrouwen mag wel.
Maar zeker niet door de ondergrens is gezakt.quote:Op zondag 6 november 2016 16:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat wel 3x op rij niet heeft gewonnen.
Zeker niet inderdaad. Maar Feyenoord heeft nogal eens een handje van het meegaan in het niveau van de tegenstander.quote:Op zondag 6 november 2016 16:48 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maar zeker niet door de ondergrens is gezakt.
Een basisplaats voor Tapiaquote:Op zondag 6 november 2016 16:51 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Hallo Kapiteintje. Wat gaat het worden
Buiten die goal tegen Excelsior heb ik hem nog weinig goeds zien doen inderdaadquote:Op zondag 6 november 2016 16:57 schreef TC03 het volgende:
Wie vindt dat Berghuis wat toevoegt? Ik vind het eigenlijk helemaal niks tot nu toe dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |