Ik hoop dat je dit niet meentquote:Op donderdag 3 november 2016 21:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Werk aan de winkel voor van Geel. Vast nog wel ergens een ouwe keeper gratis op te pikken voor zondag. Wie weet worden we zelf wel gebeld.
Nee natuurlijk meen ik dat nietquote:Op donderdag 3 november 2016 21:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit niet meent
We hebben 3 fitte keepers
Als we daar nog centen voor gaan krijgen ooktwitter:MikosGouka twitterde op donderdag 03-11-2016 om 17:13:12FC Midtjylland wil keeper Par Hansson in winterstop ophalen bij #Feyenoord. Dat is bespreekbaar, doelman Warner Hahn is immers bijna fit. reageer retweet
Je weet maar nooit met al die mensen die maar om nieuwe keepers blijven roepen bij elke blessure. Al moet ik toegeven dat het halen van Jones een hele goede keuze is geweest.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee natuurlijk meen ik dat niet.
Ik ben 1 van die idioten dat nog steeds niet kan begrijpen, ook al pakt het nu goed uit.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je weet maar nooit met al die mensen die maar om nieuwe keepers blijven roepen bij elke blessure. Al moet ik toegeven dat het halen van Jones een hele goede keuze is geweest.
Max 200k natuurlijk, maar geld is geld en we hoeven minder salaris te betalenquote:Op donderdag 3 november 2016 21:43 schreef Scrummie het volgende:
Als we daar nog centen voor gaan krijgen ooktwitter:MikosGouka twitterde op donderdag 03-11-2016 om 17:13:12FC Midtjylland wil keeper Par Hansson in winterstop ophalen bij #Feyenoord. Dat is bespreekbaar, doelman Warner Hahn is immers bijna fit. reageer retweet
.
En Scrummie was daar al behoorlijk tegen, het leek mij ook niet echt nodig tbhquote:Op donderdag 3 november 2016 21:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je weet maar nooit met al die mensen die maar om nieuwe keepers blijven roepen bij elke blessure. Al moet ik toegeven dat het halen van Jones een hele goede keuze is geweest.
#nacompetitie we komen eraan!1!1!quote:Op donderdag 3 november 2016 21:55 schreef Caland het volgende:
Dus Jones geblesseerd
El Ahmadi geblesseerd
Vilhena afwezig
Jorgensen niet fit
Karsdorp is op
Wordt lachen zondag
Ach, zal je zien dat het een makkelijke 0-4 overwinning wordt.. Net als de laatste keer dat we daar speelden.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:55 schreef Caland het volgende:
Dus Jones geblesseerd
El Ahmadi geblesseerd
Vilhena afwezig
Jorgensen niet fit
Karsdorp is op
Wordt lachen zondag
Hopelijk ziet Gio in dat Vejinovic voor Vilhena echt niet kan en zet ie Toornstra daar neer. 2 van Berghuis, Bilal en Elia op de vleugels. Ik lees ook niets over Jörgensenquote:Op donderdag 3 november 2016 22:00 schreef onlogisch het volgende:
Geelgod kennende trekt ie nog wel ergens een keepertje vandaan.
KEA wordt vervangen door de Taap
Vilhena is wel een issue ja.
Jorgensen niet fit? Waar las je dat?
Karsdorp heeft longen voor 10. Die staat er zondag gewoon.
Zondag 0-2.
Lijkt mij momenteel ook wel de beste optie ja.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hopelijk ziet Gio in dat Vejinovic voor Vilhena echt niet kan en zet ie Toornstra daar neer. 2 van Berghuis, Bilal en Elia op de vleugels.
Er zaten natuurlijk ook niet meer echt geweldige middenvelders op de bank. Toornstra was ook eerder op.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lijkt mij momenteel ook wel de beste optie ja.
Snap ook niet dat hij Vejinovic de hele wedstrijd liet staan. Zou wel gedaan zijn met het idee dat dat vertrouwen uitstraalt of zo.
Maarja, had je zomaar nog een punt kunnen kosten.
Afgezien van dat belachelijke schot viel Nelom niet slecht in vond ik.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ach, zal je zien dat het een makkelijke 0-4 overwinning wordt.. Net als de laatste keer dat we daar speelden.
Het ging overigens de goede kant op met Feyenoord.. spelers die constant voor ergernis zorgden door hun onkunde en / of hun slappe spel verdwenen steeds meer uit beeld.. Immers is weg.. Kramer zien we amper nog.. Vilhena is opgeleefd.. Maar verhip, zie ik opeens weer de waggelkont van Nelom voorbij schuifelen in beeld.. en dan Vejinovic.. wat een tiefusspeler is dat. Ooit was ik blij met zijn komst, maar die gozer mist zowel de vaardigheden als de beleving voor een club als Feyenoord. Snel lozen a.u.b.
Zo gauw het tempo omhoog gaat kan ie het niet bijbenen, maar hij deed het niet onaardig inderdaad.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Afgezien van dat belachelijke schot viel Nelom niet slecht in vond ik.
Ja, klopt. Al las ik dat die bal via z'n hoofd op de arm kwam, maar alsnog moet je arm daar helemaal niet zwaaien. Vragen om problemen.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:18 schreef DonRaja het volgende:
Alleen de eerste helft gezien. Gelukkig uiteindelijk niet verloren, maar wat voor debiel gedoe Botteghin allemaal uitspookt in 1 minuut...
We hebben al vaker kunnen zien dat de motoriek van Botteghin niet geweldig is, volgens mij was het gewoon een hele ongelukkige actie. Ik snap ook wel dat je protesteert als ie dan via je hoofd op zo'n onbewust rondvliegende arm komt. Dat het dan resulteert in een rode kaart is wel echt heel erg kutquote:Op donderdag 3 november 2016 22:22 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ja, klopt. Al las ik dat die bal via z'n hoofd op de arm kwam, maar alsnog moet je arm daar helemaal niet zwaaien. Vragen om problemen.
Vind het wel schattig. Dat hij dit nog steeds allemaal zou doen om te scoren bij Feyenoord-supporters geloof ik inmiddels niks meer van. Hij heeft gewoon een teringhekel aan die neuzenclub.quote:
Er was ook wat onrust op de bank bij mij vanavond.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:14 schreef Scrummie het volgende:
Filmpjes van de onrust vanavond rond het stadion: https://www.youtube.com/channel/UCBB2fzE-hBbUrP7GnHOs5_A
Winst op Fenerbahce lijkt me best waarschijnlijk, dan moet je of met 2 doelpunten verschil winnen of een beetje geluk hebben met de andere resultaten. Ik schat onze kansen op meer dan 50% denk ik.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind het wel schattig. Dat hij dit nog steeds allemaal zou doen om te scoren bij Feyenoord-supporters geloof ik inmiddels niks meer van. Hij heeft gewoon een teringhekel aan die neuzenclub.![]()
Verder een slechte avond, vanwege die winst van Fener. Leuk, de 1e plaats in de poule maar overwinteren wordt een lastig verhaal nu.
En GAE moet dit seizoen normaal een makkie zijn maar met die Hanson op goal en wat sterkhouders onbeschikbaar.. hopelijk zit het een beetje mee in Deventer.
Ik dacht dat Hahn alweer meetrainde sinds de vorige interlandbreak. Is die nog niet fit genoeg?quote:Op donderdag 3 november 2016 23:53 schreef Typisch het volgende:
Drie (eerste) keepers geblesseerd, godverdomme ook wel zuur.
Wacht wat, is er na zondag wéér een interlandbreak?quote:Op donderdag 3 november 2016 23:53 schreef Typisch het volgende:
Drie (eerste) keepers geblesseerd, godverdomme ook wel zuur.
Hopelijk is Jones weer fit na de interlandbreak.
Si.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wacht wat, is er na zondag wéér een interlandbreak?![]()
Ja, kwam ik ook achter.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wacht wat, is er na zondag wéér een interlandbreak?![]()
Erg triest.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://voetbalflitsen.nl/(...)enoord-en-tegen-ajax
Eigenlijk best jammer hoe het gelopen is, werd hem na die hattrick tegen Ajax een goude toekomst voorspelt maar hij heeft door die zenuwziekte dat niveau nooit meer gehaaldquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nou ja dat vind ik toch wel schromelijk overdreven. Nu is hij echt niet minder als toen hoor. Ontwikkeling is wel gestagneerd, maar dat heeft ook grotendeels met zijn eigen keuzes te maken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:11 schreef Henrys het volgende:
[..]
Eigenlijk best jammer hoe het gelopen is, werd hem na die hattrick tegen Ajax een goude toekomst voorspelt maar hij heeft door die zenuwziekte dat niveau nooit meer gehaald
Hoe kom jij aan deze kennis?quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:17 schreef Oldground het volgende:
[..]
Nou ja dat vind ik toch wel schromelijk overdreven. Nu is hij echt niet minder als toen hoor. Ontwikkeling is wel gestagneerd, maar dat heeft ook grotendeels met zijn eigen keuzes te maken.
Ach... ik vind het wel leuk eigenlijk. Beter een beetje maf en kinderachtig dan dat eeuwige politiek correcte mediatraining gelul.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij blijft het in elk geval volhouden en gaat niet hetzelfde roepen bij de volgende club.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:31 schreef Pokkelmans het volgende:
Haha ik vind dat wel mooi. Die vent is na één seizoen gewoon Feyenoorder geworden en gebleven. Geen modelprof zo, maar wel lachen.
Zo echt dat hij 2 weken terug niet eens wist dat de klassieker was. Poeh poeh wat een echte.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:31 schreef Pokkelmans het volgende:
Haha ik vind dat wel mooi. Die vent is na één seizoen gewoon Feyenoorder geworden en gebleven. Geen modelprof zo, maar wel lachen.
Goh, het is wat hé!quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zo echt dat hij 2 weken terug niet eens wist dat de klassieker was. Poeh poeh wat een echte.
Boeiend.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zo echt dat hij 2 weken terug niet eens wist dat de klassieker was. Poeh poeh wat een echte.
Ach joh, die Guidetti is gewoon zwakbegaafd. Dat verklaart alles.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart bij jou ook een hoop dan.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach joh, die Guidetti is gewoon zwakbegaafd. Dat verklaart alles.
Ik blijf het opmerkelijk vinden dat een Heracles Almelo supporter het stelselmatig nodig vindt om in het Feyenoordtopic zure berichten te plaatsen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niks zuurs. Ik post toch gewoon de waarheid?quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik blijf het opmerkelijk vinden waarom een Heracles Almelo supporter het stelselmatig nodig vindt om in het Feyenoordtopic zure berichten te plaatsen.
Je lijkt wel een Ajacied man.
Nee, jij komt hier structureel om te zuigen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niks zuurs. Ik post toch gewoon de waarheid?
Nou wat zuigen zeg. Verman jezelf eens en loop niet zo te janken pleasequote:Op vrijdag 4 november 2016 01:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, jij komt hier structureel om te zuigen.
Misschien dat ze dat in Almelo lekker vinden maar het is vooral nogal zielig.
Het is vooral de ergernis van je structurele kutposts eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nou wat zuigen zeg. Verman jezelf eens en loop niet zo te janken please
quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik blijf het opmerkelijk vinden dat een Heracles Almelo supporter het stelselmatig nodig vindt om in het Feyenoordtopic zure berichten te plaatsen.
Je lijkt wel een Ajacied man.
dus hij denkt volgens jou niet elke dag meer aan de club?quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:48 schreef Pascalus het volgende:
Hafcfan heeft gewoon gelijk, Koedettie is al lang niet meer met Feyenoord bezig. Ja nu effe omdat ie toevallig tegen Ajax moet. Het is een act. Maar wel een act waar ik om kan lachen.
Ik heb jarenlang bij de la place gewerkt. Toen V&D failliet ging, vond ik dat toch gewoon klote, ook al werkte ik er drie jaar niet meer en was ik er echt niet meer mee bezig.quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:48 schreef Pascalus het volgende:
Hafcfan heeft gewoon gelijk, Koedettie is al lang niet meer met Feyenoord bezig. Ja nu effe omdat ie toevallig tegen Ajax moet. Het is een act. Maar wel een act waar ik om kan lachen.
Tweede helft ja. Eerste helft was het niet veel. Veel verloren duels e veel onnodig balverlies.quote:Op vrijdag 4 november 2016 06:29 schreef Haringkop het volgende:
Gezien het wedstrijdverloop moet je ergens blij zijn met 1-1, maar het was wederom een wedstrijd waar we weer ontzettend slordig waren in de eindpass. Ook lijkt het toch iedere keer lastig om als je de kans hebt deze tussen de twee palen te schieten. Uiteindelijk toch het gevoel dat we twee cruciale punten (ook met tien man) laten liggen.
Absoluut pluspunt was Tapia, speelde echt heel sterk
die tandenknarsende joden dan, die hem vanaf warmloopminuut-1 afzeiken vanaf de tribune.quote:Op vrijdag 4 november 2016 06:38 schreef Bronson_ het volgende:
Goede act van Kwiedettie. En het zielige is, de Feyenoorders trappen er allemaal in
http://taaladvies.net/taa(...)aamwoorden_algemeen/quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:13 schreef onlogisch het volgende:
Gelukkig geven de neuzen zijn dochtertje op twitter er ongenadig van langs
[ afbeelding ]
Uh, ok.quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:17 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taa(...)aamwoorden_algemeen/
Goede vergelijkingquote:Op vrijdag 4 november 2016 06:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang bij de la place gewerkt. Toen V&D failliet ging, vond ik dat toch gewoon klote, ook al werkte ik er drie jaar niet meer en was ik er echt niet meer mee bezig.
Het is ook niet gezond als hij nu nog erg met feyenoord bezig zou zijn, wil niet zeggen dat je er af en toe of als het zijdelings alsnog op je pad komt niet even met een warm hart aan teeug kan denken
Maar het doet ze HELEMAAL NIKS hoor! En ze zijn zo zeker dag Feyenoord weer gaat falen dat ze om de haverklap in het Feyenoord topic zitten. Genotquote:
Foutief, Feyenoord staat eerste.quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:54 schreef Gutanoth het volgende:
Wat is dit trouwens voor onzin jongens?
[ afbeelding ]
wordt er in de EL eerst naar onderling resultaat gekeken voor er naar doelsaldo gekeken wordt ofzo?
Dat was ook mijn eerste gedachte, mocht het niet zo zijn dat deze tabel van de officiele UEFA site komt. Ik mag hopen dat dat nog rechtgetrokken wordt?quote:
Doelsaldo is in het voordeel van Feyenoord, ze zullen het vast nog wel rechttrekken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:58 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte, mocht het niet zo zijn dat deze tabel van de officiele UEFA site komt. Ik mag hopen dat dat nog rechtgetrokken wordt?
Onderling resultaat geldt idd voor het doelsaldo. 1-0 verloren in Istanbul, dus 2e.quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:54 schreef Gutanoth het volgende:
Wat is dit trouwens voor onzin jongens?
[ afbeelding ]
wordt er in de EL eerst naar onderling resultaat gekeken voor er naar doelsaldo gekeken wordt ofzo?
Is dat alleen in de EL? Kan me geen situatie bedenken waar het in die volgorde gerekend wordt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:59 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Onderling resultaat geldt idd voor het doelsaldo. 1-0 verloren in Istanbul, dus 2e.
In de Spaanse competitie ook meen ik.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Is dat alleen in de EL? Kan me geen situatie bedenken waar het in die volgorde gerekend wordt.
Huh, echt? Gaat toch pas gelden wanneer het doelsaldo gelijk is? In jouw geval staat het op teletekst weer fout weergeven..quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:59 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Onderling resultaat geldt idd voor het doelsaldo. 1-0 verloren in Istanbul, dus 2e.
Dit bedoel ik dus, super verwarrend. Vind het ook erg bizar, een systeem waar onderling resultaat boven het doelsaldo geldt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:03 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Huh, echt? Gaat toch pas gelden wanneer het doelsaldo gelijk is? In jouw geval staat het op teletekst weer fout weergeven..
Ja, want dat hij uitgefloten werd had er niks mee te maken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik dacht altijd dat Guidetti een act was, maar hij dat hij nu na 4 jaar weg te zijn nog steeds zo fanatiek loopt te roepen doet mij toch steeds meer denken dat hij daadwerkelijk oprecht is.
Dit.quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:53 schreef Scrummie het volgende:
Dat er daadwerkelijk mensen zijn die denken dat Guidetti denkt "he, ik speel al jaren niet meer bij die club, maar als ik in Amsterdam speel, ga ik zus en zo doen, want dan lig ik weer goed bij supporters waar ik niets meer mee te maken heb!".
De enige act is is dat hij het overdrijft omdat ie er van houd, dat hele vijandige sfeertje.
Hij doet het niet alleen als ie word uitgefloten. Ik snap dat het jaloersmakend is dat jullie niet 1 speler of ex speler hebben die telkens op nieuw de liefde aan jullie club betuigd.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want dat hij uitgefloten werd had er niks mee te maken.
En waarom werd hij uitgefloten, juist ja, omdat hij bij Feyenoord heeft gespeeld. De kans die hij van Feyenoord heeft gekregen om zich daar te ontwikkelen tot wie hij nu is geworden, heeft hem zoveel goed gedaan dat hij nog steeds supporter is gebleven. Dat het jouw club aangaat waar hij een hekel aan heeft omdat hij dus supporter is, doet je wel pijn blijkt uit je reacties.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want dat hij uitgefloten werd had er niks mee te maken.
Dit is juist veel eerlijker.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:08 schreef HulkHeld het volgende:
Wat een kromme kutregelWin je bij wijze van spreke 2* met 3-0 van United, ga je op onderling resultaat tegen Fener eruit. Blijkbaar is niet overal die regel duidelijk gezien de verschillende standen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |