SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
RIPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi!quote:Op donderdag 3 november 2016 21:51 schreef ddx het volgende:
En stukje zwiften is vanavond gelukt
[ afbeelding ]
Waar is dat Tommeke?quote:Op donderdag 3 november 2016 22:57 schreef Tommeke het volgende:
Mooi man!
Ik ga volgende week een crossje rijden, in Apeldoorn.
Alles in Nederland is vlakbij Utrechtquote:
Sterrewijk 't houtplein en 't lange rozedaal....quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:33 schreef Gripper het volgende:
[..]
Alles in Nederland is vlakbij Utrecht
Utereg, me stadsie daar gebeurt van allehand
't bruis aan alle kant, in 't hatsie van 't land
quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:39 schreef kanovinnie het volgende:
https://www.instagram.com/puckmoonen/
Godverdomme zeg
JA ZEG HIJ ZAL NOG ES WAT DELENquote:Op vrijdag 4 november 2016 13:55 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Haar nu pas ontdekken is wel een beetje...laat. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Kaas vindt haar lelijk meen ik me te herinneren.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:39 schreef kanovinnie het volgende:
Godverdomme zeg
\Echt he? Stelletje zeikerds. En zelf nooit wat delenquote:
Als ik wat deel vinden jullie me of een luie hypochonder of een vuile seksist. Doe ik ook niet moeiliik over.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
\Echt he? Stelletje zeikerds. En zelf nooit wat delen
Niks waar je harder van gaat fietsen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Alsof Kano een teer bloempje is dat nu geschokt en trillend onder z'n buro is gedoken. Heb je nog interessante dope medicijnen op het moment in onderzoek trouwens?
haha hoe kom je daar nu bij, ik vind haar juist het boegbeeld voor 't vrouwenwielrennen, dat ze hard kunnen rije is eigenlijk niet belangrijkquote:Op vrijdag 4 november 2016 14:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Kaas vindt haar lelijk meen ik me te herinneren.
Het wordt tijd dat Kaas een Labrador en een stok voor z'n verjaardag krijgt.
Ik teken d'r wel 1 op d'r voor je als ik binnenkort eens tijd heb.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:16 schreef kaasplankje het volgende:
enige wat nog ontbreekt is een borstvergroting vind ik
als dat van dezelfde qualiteit is als je proza laat dan maar zittenquote:Op vrijdag 4 november 2016 14:44 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik teken d'r wel 1 op d'r voor je als ik binnenkort eens tijd heb.
Ja ze heeft inderdaad niks hangen, en die wielrensters zijn altijd al zo mager.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
enige wat nog ontbreekt is een borstvergroting vind ik
Ik ben de Jan des Bouvrie van de kwarktas, dus niet miepen voordat je het ziet.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
als dat van dezelfde qualiteit is als je proza laat dan maar zitten
volgens mij is dat mens echt 1m50 ofzo... Dat soort dwergen lijken al gauw dikke tieten te hebben.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:23 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja ze heeft inderdaad niks hangen, en die wielrensters zijn altijd al zo mager.
voor een wielrenster heeft ze grote tieten hoorquote:Op vrijdag 4 november 2016 15:23 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja ze heeft inderdaad niks hangen, en die wielrensters zijn altijd al zo mager.
Dit was ironie. Ik vind juist dat ze lekkere grote sappige ballen heeft waar ik wel tussen zou willen motorboaten.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
voor een wielrenster heeft ze grote tieten hoor
Is het nieuwste van het nieuwste. Minder last van zijwind.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
gesmolten? Staat vast mooi in zo een pinarello met van die kromme buizen
Al kreeg ik geld toequote:Op vrijdag 4 november 2016 16:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is het nieuwste van het nieuwste. Minder last van zijwind.
Slechts 4000 euro.
hij komt alleen nog in het zonnepenelentopicquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:53 schreef Najieto het volgende:
Mag Patroon hier niet meer komen sinds hij getrouwd is?
Ik heb nog wel een setje wielen liggen waar je nóg minder last van zijwind hebt. Mag je hebben voor de helft van de helft van 4000 euries.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is het nieuwste van het nieuwste. Minder last van zijwind.
Slechts 4000 euro.
Hij heeft z'n fietsen moeten verkopen om de trouwerij te kunnen betalen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:53 schreef Najieto het volgende:
Mag Patroon hier niet meer komen sinds hij getrouwd is?
hij zei dat hij een defy sora ging kopen van de winst op de zonnepanelenquote:Op vrijdag 4 november 2016 17:22 schreef ratatat het volgende:
[..]
Hij heeft z'n fietsen moeten verkopen om de trouwerij te kunnen betalen.
Zo te zien begrijp je het niet.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een setje wielen liggen waar je nóg minder last van zijwind hebt. Mag je hebben voor de helft van de helft van 4000 euries.
En het hardlooptopicquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hij komt alleen nog in het zonnepenelentopic
Ik ookquote:Op donderdag 3 november 2016 22:57 schreef Tommeke het volgende:
Mooi man!
Ik ga volgende week een crossje rijden, in Apeldoorn.
Gezellig man! Verwacht er niet veel van, heb een zeer slechte techniek.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:16 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik ookKun je mij er mooi overleggen. Lekker samen met me achteraan starten
Ik met de atb.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:34 schreef Oksel het volgende:
Iemand die hier tubeless rijdt? Op crosser of atb?
Beide mountainbikes, al ga ik nu weer wisselen i.v.m. winterbandjes, weinig zin om ze tubeless erop te leggen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:34 schreef Oksel het volgende:
Iemand die hier tubeless rijdt? Op crosser of atb?
Was prachtig ja, fietspaden liggen hier op sommige plekken ook bomvol met blad. Herfst is prachtig op de fiets in het bosquote:Op zaterdag 5 november 2016 17:21 schreef No-P het volgende:
Wat is het bos mooi vandaag. Vorige week ook al. Nog even genieten voordat de verscheidenheid van kleuren al weer minder wordt. Heb eerst 3 uur door het Reichswald gefietst over de paden met de semicrossfiets. Vanmiddag nog 2 uur het bos in geweest met de singlespeed mtb. Moest nog wachten voor een herder met een kudde schapen, wel leuk om te zien.
Was erg lastig, glibberige vettige klei op schuine kant, ik kon mijn krachten niet zo goed kwijt. Naja elke wedstrijd is een les.quote:Op zaterdag 5 november 2016 17:31 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Beide mountainbikes, al ga ik nu weer wisselen i.v.m. winterbandjes, weinig zin om ze tubeless erop te leggen.
Vandaag conditie maar eens getest, 1,5uur lekker zitten knallen door de bossen en over de weg. Had verwacht er slechter voor te staan na 3maanden thuis zitten met af en toe iets lichamelijke beweging. Ben van 80kg naar 85kg gegaan. Eind van deze maand hopelijk weer volledig inzetbaar op 't werk en dan hoop ik dat ik eind van dit jaar in het dagelijkse leven ook weer alles kan oppakken.
Hoe ging de cross vandaag Kaas?
Volgens mij zijn de meeste sauna's in zuid Limburg en België niet primair bedoeld om ff lekker te komen chillenquote:
Ze ziet er een beetje nep uit..quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:39 schreef kanovinnie het volgende:
Godverdomme zeg
Oh ik ga net mn crosser van shimano naar SRAM ombouwenquote:
Inderdaad best tof.quote:Op zondag 6 november 2016 18:30 schreef ratatat het volgende:
Liev dagboek,
Vandaag een baanclinic gehad. Dat is toch best wel tof om te doen.
gr,
je hebt toch ook al 1x 12? Maar dat is mtb?quote:Op zondag 6 november 2016 17:22 schreef Tommeke het volgende:
Dacht dat je d'r al SRAM op had? SRAM 1x11 lijkt mij ook wel wat hoor! Met hydraulische schijfremmen.
Wat ga je d'r opzetten?
Nee had nu ultegra. Was niks mis mee, maar ik vind vooral de vaste remhendel van een SRAM setup heel fijn bij het crossen. Zie met ultegra maar eens af te remmen en tegelijk op te schakelen.quote:Op zondag 6 november 2016 17:22 schreef Tommeke het volgende:
Dacht dat je d'r al SRAM op had? SRAM 1x11 lijkt mij ook wel wat hoor! Met hydraulische schijfremmen.
Wat ga je d'r opzetten?
Ik ben er vanmorgen (in de regen) maar één tegengekomen. Vanmiddag was het wel wat beter volgens mij.quote:Op zondag 6 november 2016 19:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zag vandaag behoorlijk wat racefietsers op de weg en stiekum was ik een beetje jaloers. Maar ik durf niet goed nu er zoveel blad op de weg ligt
Hier in de omgeving is het één groot bladerdek op de weg, dus ik wacht nog wel even. Hardlopen kan ook nog (en dat is ook nodig)quote:Op zondag 6 november 2016 19:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ben er vanmorgen (in de regen) maar één tegengekomen. Vanmiddag was het wel wat beter volgens mij.
Op zich kun je nu best op de weg fietsen, hoor.
Ik rijd nu met 28mm, en verder is het vooral een beetje uitkijken
Ja, dat kan ik niet meer (verrotte enkel), dus ik moet wel.quote:Op zondag 6 november 2016 19:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hier in de omgeving is het één groot bladerdek op de weg, dus ik wacht nog wel even. Hardlopen kan ook nog (en dat is ook nodig)
Op een doorgaande weg schuif je echt niet zo zomaar ineens weg, gewoon in de bochten rustig aan doen en je blijft wel zitten. Ik vind dit soort omstandigheden juist leuk om te fietsen, iets meer spanning.quote:Op zondag 6 november 2016 19:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zag vandaag behoorlijk wat racefietsers op de weg en stiekum was ik een beetje jaloers. Maar ik durf niet goed nu er zoveel blad op de weg ligt
Kameraad waarmee ik fietste ging onderuit ondanks 55mm bandjes (mtb). Was in de bocht en schoof weg op de bladeren.quote:Op zondag 6 november 2016 20:59 schreef Z het volgende:
Ik heb er ook weinig last van met mn 28mm bandjes. Wel zeikend nat geregend vandaag het laatste stuk, ik dacht het wel ff droog te houden. Nog tips voor regenjacks? Mn windstopper houdt het niet helemaal droog alsnhet hard regent.
Je moet geen angst hebben, in de bochten uitkijken en dan komt het allemaal wel goed.quote:Op zondag 6 november 2016 19:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hier in de omgeving is het één groot bladerdek op de weg, dus ik wacht nog wel even. Hardlopen kan ook nog (en dat is ook nodig)
quote:Op zondag 6 november 2016 23:00 schreef Andyy het volgende:
Het is ook lastig om door al die blaadjes te zien waar het wegdek ophoudt. Vorig jaar genoeg mensen zien crossen daardoor
Beetje Anna Kournikova, wel lekker maar nooit winnenquote:Op zondag 6 november 2016 15:25 schreef Tommeke het volgende:
Puck fietst ook niet eens zo heel hard trouwens.
Dat is best knap! Maar je hebt gelijk, je moet wel een beetje opletten met al dat blad.quote:Op zondag 6 november 2016 21:57 schreef No-P het volgende:
[..]
Kameraad waarmee ik fietste ging onderuit ondanks 55mm bandjes (mtb). Was in de bocht en schoof weg op de bladeren.
Je hebt van die provinciale wegen waar 't fietspad net iets lager ligt dan de rijweg. Dan schijnen die koplampen in je toet en dan zie je echt helemaal niets meer. Zo heb ik ook wel ineens int gras gezeten.quote:
Ik heb het ook een keer gedaan. Samen met critic.quote:Op zondag 6 november 2016 18:30 schreef ratatat het volgende:
Liev dagboek,
Vandaag een baanclinic gehad. Dat is toch best wel tof om te doen.
gr,
quote:Op maandag 7 november 2016 09:55 schreef poiuytr het volgende:
https://www.bakkerracingp(...)lt/?q=longsleeve+top
Leuke deal bij Bakker 2 shirts voor 30¤
Dit is dan wel weer jammer.quote:In vergelijking met het losse shirt heeft deze 2-PACK wel een minder lang rugpand. Bovendien is de pasvorm iets losser dan het reguliere shirt.
Ja en je kan bij bakker niet naar het postkantoor toe sturen. Dat vind ik ook altijd kut want dan ligt het weer bij de buren.quote:Op maandag 7 november 2016 10:21 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
[..]
Dit is dan wel weer jammer.
Heb ik weinig last van, bij ons is bijna altijd iemand thuis. En anders gooien ze het vaak onder het afdak van het tuinhuis. Dat kan gewoon hier in Schubbekutteveen.quote:Op maandag 7 november 2016 10:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja en je kan bij bakker niet naar het postkantoor toe sturen. Dat vind ik ook altijd kut want dan ligt het weer bij de buren.
Ik ben happy single en overdag aan het werk.quote:Op maandag 7 november 2016 10:45 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Heb ik weinig last van, bij ons is bijna altijd iemand thuis. En anders gooien ze het vaak onder het afdak van het tuinhuis. Dat kan gewoon hier in Schubbekutteveen.
Zijn ze hier niet zo blij mee. Dat doe ik heeeeeeel soms.quote:
Mooi pakje aan overgehouden!quote:Op maandag 7 november 2016 09:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb het ook een keer gedaan. Samen met critic.
Inderdaad leuk,maar vrij prijzig en je moet elke keer weer naar die baan toe.
Geen goede relatie met de buren? Hier gaat dat altijd prima.. Met 2 kleine kids is er eigenlijk altijd wel iemand thuis dus neen juist vaak aan voor andere mensen in de straat.. Maar soms ook gewoon even bij de buren pakketjes halen.quote:Op maandag 7 november 2016 10:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja en je kan bij bakker niet naar het postkantoor toe sturen. Dat vind ik ook altijd kut want dan ligt het weer bij de buren.
Jawel hoor. Maar ik heb geen zin om elke keer er heen te moeten om m'n pakketten te halen. Ik zit er zelf ook niet op te wachten om hun pakketten te hebben staan.quote:Op maandag 7 november 2016 11:04 schreef the_critic het volgende:
[..]
Geen goede relatie met de buren? Hier gaat dat altijd prima.. Met 2 kleine kids is er eigenlijk altijd wel iemand thuis dus neen juist vaak aan voor andere mensen in de straat.. Maar soms ook gewoon even bij de buren pakketjes halen.
quote:Mijn vriendin is Nederlands beste klant van de h&m.. Dus tsja
quote:
Jij woont daar nog redelijk dichtbij, toch? Voor mij is de dichtstbijzijnde baan 100+kmquote:Op maandag 7 november 2016 09:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb het ook een keer gedaan. Samen met critic.
Inderdaad leuk,maar vrij prijzig en je moet elke keer weer naar die baan toe.
quote:Op maandag 7 november 2016 11:19 schreef muzas het volgende:
Meerdere redenen, maar vooral de aftersales is echt superkut... Hoop gezeur om dingen te regelen. Zou op zich geen punt zijn als ze de goede meuk opsturen, wat ze bij mij al 2 keer niet gelukt is.
Op mail reageren ze niet als ze het niet aanstaat (als je wat wil kopen mailen ze binnen 5 minuten terug), en als je belt beginnen ze gelijk te zeiken.
En gewoon onvriendelijk en dom.
Nee ik koop er niks meer.
De klantenservice is echt drama ja, maar daar zijn de prijzen ook naar. Boven de 25¤ geen verzendkosten, vaak leuke aanbiedingen. Je moet er gewoon geen dingen bestellen wat je gelijk nodig bent, want kan wel een week duren voordat ze het opsturen. Zo'n ondershirt kost normaal 30-40¤ per stuk. Nu 2 stuks voor 30¤ is echt een koopje.quote:Op maandag 7 november 2016 11:24 schreef muzas het volgende:
..En dan krijg je een retouretiket (na lang zeuren), pak je de zooi die terug moet (verkeerde levering 1) in, loop je naar het postkantoor.. werkt die barcode niet.. Is al gebruikt volgens de mensen daar... Weer bakker bellen, die dat ontkennenweer zeuren.
Irritant gewoon.
Ze zijn wel heel goedkoop... dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |