Was het maar waar, maar nee, zo technisch ben ik niet.quote:
Ik kijk ook alles af bijv, bij Mad Prof. Was tof daar in de studio.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was het maar waar, maar nee, zo technisch ben ik niet.
Het leukste van live muziek is zien hoe men 'het' doet.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kijk ook alles af bijv, bij Mad Prof. Was tof daar in de studio.
Pre Bad Brainsquote:Op donderdag 3 november 2016 08:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat was een goed bandje in die tijd.
De band wel misschien het nummer ook. Ongeveer gelijk klopt. Dit is de softe kant van Bad Brains. Je zou HR hier zo bij kunnen denkenquote:Op donderdag 3 november 2016 08:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ongeveer gelijk wel maar goed ken je dit?
Het is ochtend nu, snoeihard gaat 'm niet worden.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
De band wel misschien het nummer ook. Ongeveer gelijk klopt. Dit is de softe kant van Bad Brains. Je zou HR hier zo bij kunnen denken
Ik ben juist aan het knallen. Afleiding, kicking, energie.....etcquote:Op donderdag 3 november 2016 08:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is ochtend nu, snoeihard gaat 'm niet worden.
Sjoef zit vast al wel naast dat tafelvoetbalspel en dicht in de buurt van snoep pot.quote:Op donderdag 3 november 2016 09:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook, van katoen, gisteren toevallig nog even op de hand gewassen want het wordt kouder en zonder muts op de fiets, zelfs mčt haar, is niks.
Of bij de koffieautomaat.quote:Op donderdag 3 november 2016 09:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sjoef zit vast al wel naast dat tafelvoetbalspel en dicht in de buurt van snoep pot.
ik dacht oudoom of hulp-Opaquote:
met een hoofdletter. hulp-Opaquote:Op donderdag 3 november 2016 10:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hulp opa lijkt me wel goed idee.
Maakt dat nog verschil denk je?quote:Op donderdag 3 november 2016 10:06 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
met een hoofdletter. hulp-Opa
nog één daggie Chuf en dan is het weekendquote:Op donderdag 3 november 2016 17:27 schreef chufi het volgende:
Op dag 3 al het diepe in ... Maar ik ben weer thuis...
Dan was je een dag te laat geweestquote:Op donderdag 3 november 2016 13:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nou moe, zo te zien moeten we morgen toch weer gewoon aan de bak.![]()
Ik had mijn plunjebaal al bij de deur liggen.
Ik doe nu dingen die ik later niet zou hoeven doen, maar het is wel essentieel om zo in de materie te gerakenquote:Op donderdag 3 november 2016 18:36 schreef FANN het volgende:
[..]
nog één daggie Chuf en dan is het weekend![]()
mar het zal best vermoeiend zijn geweest......
Maar het bevalt wél?quote:Op donderdag 3 november 2016 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe nu dingen die ik later niet zou hoeven doen, maar het is wel essentieel om zo in de materie te geraken
Da geloof ik graag ja... en dat is dus vermoeiend, maar mooi dat het bevalt in elk geval.....quote:Op donderdag 3 november 2016 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik word overvoerd met info .....
Een weekje geen last van zequote:Op donderdag 3 november 2016 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Da geloof ik graag ja... en dat is dus vermoeiend, maar mooi dat het bevalt in elk geval.....
Vanavond gaan de zussen op het vlegtuigbehalve ikke
ik heb ze állemaal aan de phone gehad en nog eentje op de koffiequote:
De eerste tijd krijg je zoveel info, dat hč denkt dat het niet goed komt.quote:Op donderdag 3 november 2016 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik word overvoerd met info .....
Maar goed het is nu eenmaal zo gegaan en ik hoop voor ze dat er zonder jou ook van kunnen genietenquote:Op donderdag 3 november 2016 18:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb ze állemaal aan de phone gehad en nog eentje op de koffiedus ja een weekje is
niet zo erg
Lukte het je toch niet om mee te gaan?quote:Op donderdag 3 november 2016 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Da geloof ik graag ja... en dat is dus vermoeiend, maar mooi dat het bevalt in elk geval.....
Vanavond gaan de zussen op het vlegtuigbehalve ikke
Tuurlijk komt het goed ....quote:Op donderdag 3 november 2016 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De eerste tijd krijg je zoveel info, dat hč denkt dat het niet goed komt.
Maar dat komt het echt wel.
neh... gaat hem niet worden Deesquote:Op donderdag 3 november 2016 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lukte het je toch niet om mee te gaan?
Ik heb gezegd dat ze ''moeten''quote:Op donderdag 3 november 2016 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar goed het is nu eenmaal zo gegaan en ik hoop voor ze dat er zonder jou ook van kunnen genieten
Ja goed wel, gisteren weer gewerkt, maar nog steeds aan het nagenieten.quote:Op donderdag 3 november 2016 18:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Tuurlijk komt het goed ....![]()
Hoest met jou Dees?
Natuurlijk snappen ze dat wel, maar wel jammer voor jouquote:Op donderdag 3 november 2016 18:49 schreef FANN het volgende:
[..]
neh... gaat hem niet worden Deessnappen ze ook wel hoor... gelukkig....
Nagnieten van je vakantie? hoe doe je dat?quote:Op donderdag 3 november 2016 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja goed wel, gisteren weer gewerkt, maar nog steeds aan het nagenieten.
Het is nou eenmaal niet anders en het geeft niet, ik ben thuis beter af...quote:Op donderdag 3 november 2016 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk snappen ze dat wel, maar wel jammer voor jou
Fotos kijkenquote:Op donderdag 3 november 2016 18:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Nagnieten van je vakantie? hoe doe je dat?
en de meegebrachte drank en aanverwante artikelen opmaken misschienquote:
Positieve gedachten moet je proberen zo lang mogelijk vast te houdenquote:Op donderdag 3 november 2016 18:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Nagnieten van je vakantie? hoe doe je dat?
Dit. Vandaag kreeg ik weer veel foto's toegestuurd van mensen die ik daar heb leren kennen.quote:
Dat is helemaal wáárquote:Op donderdag 3 november 2016 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Positieve gedachten moet je proberen zo lang mogelijk vast te houden
Ik heb geen drank mee naar huis genomen, de tequila smaakt daar sowieso beterquote:Op donderdag 3 november 2016 18:53 schreef FANN het volgende:
[..]
en de meegebrachte drank en aanverwante artikelen opmaken misschien![]()
ik zou nu ook wel een borrel lusten trouwens![]()
sorry Tong
Ik zou er ook wel een lusten maar doe het niet ...quote:Op donderdag 3 november 2016 18:53 schreef FANN het volgende:
[..]
en de meegebrachte drank en aanverwante artikelen opmaken misschien![]()
ik zou nu ook wel een borrel lusten trouwens![]()
sorry Tong
Ah... vind ik ook altijd leukquote:Op donderdag 3 november 2016 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit. Vandaag kreeg ik weer veel foto's toegestuurd van mensen die ik daar heb leren kennen.
Dus weer leuk!
Kijk, dat zijn positieve gedachtenquote:Op donderdag 3 november 2016 18:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is helemaal wáár![]()
mijn zuipzussie belde net en het eerste wat we gaan doen als ze terug is is een Irish Coffe drinken
op het door ons bekend adresga ik daar gewoon naar toeleven
Is zo... sommige dingen moet je dáár eten of drinken is altijd anders...quote:Op donderdag 3 november 2016 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen drank mee naar huis genomen, de tequila smaakt daar sowieso beter
Beter... morgen mag je weer Chuf..quote:Op donderdag 3 november 2016 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou er ook wel een lusten maar doe het niet ...
Ik heb een filmpje van een neusbeertje, die van mijn cocktail zit te pikkenquote:Op donderdag 3 november 2016 18:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... vind ik ook altijd leuk![]()
Maken jullie nooit flmpjes?
quote:Op donderdag 3 november 2016 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een filmpje van een neusbeertje, die van mijn cocktail zit te pikken
Ik heb hem de rest van de middag niet meer gezien, lag zijn roes waarschijnlijk uit te slapenquote:
dat is heerlijk om naar uit te kijken, toch?quote:Op donderdag 3 november 2016 18:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is helemaal wáár![]()
mijn zuipzussie belde net en het eerste wat we gaan doen als ze terug is is een Irish Coffe drinken
op het door ons bekend adresga ik daar gewoon naar toeleven
quote:Op donderdag 3 november 2016 19:06 schreef Deisyy het volgende:
Tijdens mijn vakantie was er een herdenkingsdienst van de hospice van mijn zus, helaas kon ik er niet bij zijn. Maar nu ligt er dus al sinds maandag een boekje van hier en ik heb er nog niet in durven kijken.
sterkte deesquote:Op donderdag 3 november 2016 19:06 schreef Deisyy het volgende:
Tijdens mijn vakantie was er een herdenkingsdienst van de hospice van mijn zus, helaas kon ik er niet bij zijn. Maar nu ligt er dus al sinds maandag een boekje van hier en ik heb er nog niet in durven kijken.
ah ja da's niet echt nagenieten Deesquote:Op donderdag 3 november 2016 19:06 schreef Deisyy het volgende:
Alles op zn tijdquote:Op donderdag 3 november 2016 19:26 schreef Deisyy het volgende:
Bedankt dames, ik wacht maar even af tot ik er aan toe ben.
Daaromquote:
Gloria wie?quote:Op donderdag 3 november 2016 19:36 schreef FANN het volgende:
De vrouw van Trump is aan het speechen, ze doet me altijd aan Gloria denken
Die ken ik inderdaad niet, ik kijk heel weinig tvquote:Op donderdag 3 november 2016 19:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Van Modern Family... ken je die serie niet?
Is leuke serie![]()
ik ook...quote:Op donderdag 3 november 2016 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die ken ik inderdaad niet, ik kijk heel weinig tv
Gedownloade series zijn fijn, kan je achter elkaar lekker veel afleveringen kijken. Het nadeel is dat het zo jammer is als je alles gekeken hebtquote:Op donderdag 3 november 2016 19:44 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook...
Hij is wel op TV die serie maar die Griek download altijd, op TV daar lopen ze 2 seizoenen achter
ook, maar je kan het dus downloaden, kan je achterelkaar een paar afleveringen kijken....
er is nog veel te zien, ik weet niet eens meer hoeveel series ik nu doorelkaar kijkquote:Op donderdag 3 november 2016 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gedownloade series zijn fijn, kan je achter elkaar lekker veel afleveringen kijken. Het nadeel is dat het zo jammer is als je alles gekeken hebt
Jij kijkt series door elkaar?quote:Op donderdag 3 november 2016 19:47 schreef FANN het volgende:
[..]
er is nog veel te zien, ik weet niet eens meer hoeveel series ik nu doorelkaar kijk
Soms als er lang tussengezeten heeft moet ik ook een halve aflevering terugkijken voordat ik het weer weetquote:Op donderdag 3 november 2016 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij kijkt series door elkaar?
Lijkt me heel verwarrend.
Ik slaap niet helemaal 100% lekker, maar het valt met behoorlijk mee... Lig er meestal tegen middernacht in en om 7 uur gaat de wekker..quote:Op donderdag 3 november 2016 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom![]()
Wil het dag- en nachtritme al een beetje wennen?
Je bent er natuurlijk ook een tijdje uit geweest, dus dat slapen zal wel even een dingetje blijven en een nacht van 7 uur is toch niet verkeerd.quote:Op donderdag 3 november 2016 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik slaap niet helemaal 100% lekker, maar het valt met behoorlijk mee... Lig er meestal tegen middernacht in en om 7 uur gaat de wekker..
Ik heb er geen tijd meer voor ...quote:Op donderdag 3 november 2016 19:52 schreef sacha het volgende:
ik kijk niks, volg niks, zó lekker rustig
Hebben ze geen siësta op je werk?quote:Op donderdag 3 november 2016 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik slaap niet helemaal 100% lekker, maar het valt met behoorlijk mee... Lig er meestal tegen middernacht in en om 7 uur gaat de wekker..
7 uur is meer dan voldoendde voor mij.. Ik heb nooit 8 uur geslapen de laatste 10 jaar terwijl ik werkte danquote:Op donderdag 3 november 2016 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent er natuurlijk ook een tijdje uit geweest, dus dat slapen zal wel even een dingetje blijven en een nacht van 7 uur is toch niet verkeerd.
Vertelquote:Op donderdag 3 november 2016 19:56 schreef sacha het volgende:
hahahaha!![]()
krijg zojuist een mailtje van één van mijn werkgevers![]()
![]()
raap me op
Nee maar ik zat vanmiddag wel in Mexico te werken bij wijze van sprekenquote:Op donderdag 3 november 2016 19:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hebben ze geen siësta op je werk?
vertel danquote:Op donderdag 3 november 2016 19:56 schreef sacha het volgende:
hahahaha!![]()
krijg zojuist een mailtje van één van mijn werkgevers![]()
![]()
raap me op
Had je een Mexicaanse schone aan de haak geslagen?quote:Op donderdag 3 november 2016 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar ik zat vanmiddag wel in Mexico te werken bij wijze van spreken
Nee hoorquote:Op donderdag 3 november 2016 20:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Had je een Mexicaanse schone aan de haak geslagen?
Ja maar dat is ook al weer heel lang geleden... Nog voor FOK!quote:Op donderdag 3 november 2016 20:03 schreef FANN het volgende:
Dat is vast hard werken zo'n Mexicaanse hottie
dooie......... ik bedoel als je in zo'n Mexicaanse Hottie aan het werk bent geweestquote:
dit verhaal gaat feest worden in alle 'armoede' topics op dit forumquote:
ah... en oh... en mooi klote danquote:Op donderdag 3 november 2016 20:11 schreef sacha het volgende:
[..]
dit verhaal gaat feest worden in alle 'armoede' topics op dit forum![]()
maar ik zal mij inhouden, privacy en zo![]()
één van mijn werkgevers zegt 'voorlopig' geen gebruik te hoeven maken van mijn diensten omdat ze op haar geld moet letten
Wie niet tegenwoordig?quote:Op donderdag 3 november 2016 20:11 schreef sacha het volgende:
[..]
dit verhaal gaat feest worden in alle 'armoede' topics op dit forum![]()
maar ik zal mij inhouden, privacy en zo![]()
één van mijn werkgevers zegt 'voorlopig' geen gebruik te hoeven maken van mijn diensten omdat ze op haar geld moet letten
ik was weer te ongeduldigquote:Op donderdag 3 november 2016 20:11 schreef FANN het volgende:
Nou Sas kom op met je verhaal........
ik háát dat
De enige manier om het te worden.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:13 schreef sacha het volgende:
alles, maar dan ook alles is relatief, zelfs miljonairs moeten bezuinigen
quote:Op donderdag 3 november 2016 20:14 schreef sacha het volgende:
[..]
mij een biet, was toch een kutwijf
Nog een poot uitdraaien dan.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:14 schreef sacha het volgende:
[..]
mij een biet, was toch een kutwijf
quote:Op donderdag 3 november 2016 20:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog een poot uitdraaien dan.
Dat heb ik ook een keer gehad, maar gelukkig liep het gewoon via een slag weg, maar het heeft me wel een verhoogde water rekening gekost voordat ik er achter was..quote:Op donderdag 3 november 2016 20:19 schreef mrspoeZ het volgende:
*mopper*
De cvketel-condens-afvoer-pijpje-zwanehals-mof heeft een miniem scheurtje, net genoeg om in de maand tussen de vorige keer dat het oud papier opgehaald werd (en ik dus in die ruimte was) en deze avond een ruime tien cm water op de grond van mijn kelderkast te druppen.
De cvketelwinkel komt het morgen repareren maar nou vraag ik me alleen af of zij ook het opruimen van dat water moeten regelen? Of is dat 'gevolgschade' en moet ik dat zelf doen?
Ik ben bang dat je dat zelf moet doenquote:Op donderdag 3 november 2016 20:19 schreef mrspoeZ het volgende:
*mopper*
De cvketel-condens-afvoer-pijpje-zwanehals-mof heeft een miniem scheurtje, net genoeg om in de maand tussen de vorige keer dat het oud papier opgehaald werd (en ik dus in die ruimte was) en deze avond een ruime tien cm water op de grond van mijn kelderkast te druppen.
De cvketelwinkel komt het morgen repareren maar nou vraag ik me alleen af of zij ook het opruimen van dat water moeten regelen? Of is dat 'gevolgschade' en moet ik dat zelf doen?
Willen ze vast wel voor je opruimen voor het uurtarief dat ze rekenen.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:19 schreef mrspoeZ het volgende:
Klinkt als mijn oudste broerquote:Op donderdag 3 november 2016 20:21 schreef sacha het volgende:
'ja, we zijn net 4 weken op vakantie geweest, en de boot ligt er nog, onze andere huizen hebben ook onderhoud nodig, jadie jadie jadie bla bla bla'![]()
schattig hč!
Via een slang wordt lastig als je het communicerende vaten idee bedoelt tenminste; de kast ligt ongeveer 50 cm onder begane grond niveau.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gehad, maar gelukkig liep het gewoon via een slag weg, maar het heeft me wel een verhoogde water rekening gekost voordat ik er achter was..
Uurtarief is nul want huurketel.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Willen ze vast wel voor je opruimen voor het uurtarief dat ze rekenen.
Dan zal het wel duct tape worden.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:22 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Uurtarief is nul want huurketel.
Gewoon nog een vette faktuur sturen wegens inkomensderving of anders .....quote:Op donderdag 3 november 2016 20:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog een poot uitdraaien dan.
quote:Op donderdag 3 november 2016 20:22 schreef FANN het volgende:
Bij Blokker verkopen ze goeie dweilen heb ik wel eens gehoord
quote:Op donderdag 3 november 2016 20:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan zal het wel duct tape worden.
ik heb allang een oplossing maar ik blijf blokker treiteren tot in den treurequote:Op donderdag 3 november 2016 20:29 schreef FANN het volgende:
[..]
kan je die bestelling niet cancelen en die zoi ergens anders kopen?
ik ben trots op jequote:Op donderdag 3 november 2016 20:30 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb allang een oplossing maar ik blijf blokker treiteren tot in den treure
Die hebben het al zo zwaar.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:30 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb allang een oplossing maar ik blijf blokker treiteren tot in den treure
Ik was deze week in Zaandam in een ''vernieuwde'' blokker, zag er wel mooi uitquote:
Het 1e gezellige winkelcentrum moet ik nog ontdekken.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:36 schreef FANN het volgende:
was gisteren, misschien zijn ze nu klaar ...
wél gezellig daar dat winkelcentrummetje trouwens...
dat is wel héél slordig danquote:Op donderdag 3 november 2016 20:38 schreef tong80 het volgende:
Gisteren nieuwe medicatie doorgegeven en of ze het willen bezorgen. Niks. Andere medicatie dan voor de alcohol. Mooi kut. Ga ik dadelijk dubbel afkicken. Kan wel bij de bloeddruk van 205. Als jullie niks meer horen ben ik even zweven.
Nah jah, is wel waar.... je moet het gezellig máken, het was in elk gval wel effe gezellig,quote:Op donderdag 3 november 2016 20:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het 1e gezellige winkelcentrum moet ik nog ontdekken.
De laatste stuiptrekkingquote:Op donderdag 3 november 2016 20:38 schreef FANN het volgende:
Nouuuuuuuuuuuuuu zo moeilijk hebben ze het niet als ze er 100 miljoen tegenaan
kunnen gooien![]()
http://www.emerce.nl/nieu(...)radicale-vernieuwing
het wordt hem niet fanquote:Op donderdag 3 november 2016 20:38 schreef FANN het volgende:
Nouuuuuuuuuuuuuu zo moeilijk hebben ze het niet als ze er 100 miljoen tegenaan
kunnen gooien![]()
http://www.emerce.nl/nieu(...)radicale-vernieuwing
ow, dus...quote:Op donderdag 3 november 2016 20:38 schreef tong80 het volgende:
Gisteren nieuwe medicatie doorgegeven en of ze het willen bezorgen. Niks. Andere medicatie dan voor de alcohol. Mooi kut. Ga ik dadelijk dubbel afkicken. Kan wel bij de bloeddruk van 205. Als jullie niks meer horen ben ik even zweven.
Geen ramp één dag overslaan. M'n Hansje doet morgen boodschappen voor me en gaat ze oppikken. Wel erg slordig idd.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:39 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is wel héél slordig dan.... je had moeten bellen joh... u kan het niet meer...
Sterkte dan!
Kom je de nacht wel door dan?quote:Op donderdag 3 november 2016 20:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen ramp één dag overslaan. M'n Hansje doet morgen boodschappen voor me en gaat ze oppikken. Wel erg slordig idd.
Nee, jan wel een dagje zonder.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:44 schreef FANN het volgende:
[..]
eigenlijk de spoedhulp bellen misschien?
is Hansje je spv'er?quote:Op donderdag 3 november 2016 20:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen ramp één dag overslaan. M'n Hansje doet morgen boodschappen voor me en gaat ze oppikken. Wel erg slordig idd.
Anti Depressivum. Slik ik al 15 jaar. En voor mijn bloedruk toevallig ook vandaag op. M'n medicijnenkastje voelt zich leeg.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Kom je de nacht wel door dan?
Was het de midicatie voor je bloeddruk of je valium?
Pariciperende Held die onder me woont. Heb een topic voor hem aangemaakt in GC kun je het ';eén en ander lezen.quote:
ah....... zo vroeg mogelijk morgen innemen dan...quote:Op donderdag 3 november 2016 20:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Anti Depressivum. Slik ik al 15 jaar. En voor mijn bloedruk toevallig ook vandaag op. M'n medicijnenkastje voelt zich leeg.
okéquote:Op donderdag 3 november 2016 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pariciperende Held die onder me woont. Heb een topic voor hem aangemaakt in GC kun je het ';eén en ander lezen.
quote:Op donderdag 3 november 2016 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ah....... zo vroeg mogelijk morgen innemen dan...
Ja je moet op tijd aan de bel trekken Tong, nóóit wachten tot je pillen op zijn of bíjna op...
minstens één doosje op voorraad
Ik heb wel een voorraadje hoor...quote:Op donderdag 3 november 2016 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]Mag ik een doosje extra mevrouw ? Ik heb gewoon op tijd besteld.
Ik eet geen tweede hands medicijen.quote:
zijn geen tweedehands gekquote:Op donderdag 3 november 2016 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik eet geen tweede hands medicijen.
quote:Op donderdag 3 november 2016 20:59 schreef FANN het volgende:
Mijn medisch paspoort kan ik straks wel wegflikkeren trouwens
ik haal ze ook zelf, alleen als het écht niet gaat vraag ik of ze het brengen, doen ze altijdquote:Op donderdag 3 november 2016 20:57 schreef chufi het volgende:
Ze leggen ze voor mij elke 3 maanden iets van 2.5 week van te voren klaar en sturen me een mailtje dat ik ze vanaf dan en dan kan afhalen of laten brengen... Maar tis om de hoek dus ik haal ze wel
Bij mij net zo.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:57 schreef chufi het volgende:
Ze leggen ze voor mij elke 3 maanden iets van 2.5 week van te voren klaar en sturen me een mailtje dat ik ze vanaf dan en dan kan afhalen of laten brengen... Maar tis om de hoek dus ik haal ze wel
brengen?quote:Op donderdag 3 november 2016 21:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ik haal ze ook zelf, alleen als het écht niet gaat vraag ik of ze het brengen, doen ze altijd
Hier ook, eerste keer dat het mjmis gaatquote:Op donderdag 3 november 2016 21:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ik haal ze ook zelf, alleen als het écht niet gaat vraag ik of ze het brengen, doen ze altijd
dat doen ze daar niet?quote:Op donderdag 3 november 2016 21:02 schreef sacha het volgende:
[..]
brengen?
ik weet het, ik woon in een achterlijk gebied
Hierhebbenwe een speedy Gonzalez die heel de dag medicijnen en dingen bezorgdquote:Op donderdag 3 november 2016 21:02 schreef sacha het volgende:
[..]
brengen?
ik weet het, ik woon in een achterlijk gebied
Nahja valt mee dan ... kán gebeuren, maar ja met sommige medicatie is het wel gevaarlijk, magquote:Op donderdag 3 november 2016 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier ook, eerste keer dat het mjmis gaat
Ik heb zo'n postbodequote:Op donderdag 3 november 2016 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hierhebbenwe een speedy Gonzalez die heel de dag medicijnen en dingen bezorgd
Herkenbaarquote:Op donderdag 3 november 2016 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb zo'n postbode![]()
omdat ik altijd de pakjes van buren aanneem is ie blij met me denk ik, dus als ik zelf iets
verwacht komt ie het ook boven brengen, rent ie in 1 minuut 3 trappen op![]()
snelle negert is het
niet normaal die gozerquote:Op donderdag 3 november 2016 21:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
HerkenbaarWat was dat ? De postbode
Zit die ook aan de pillen?quote:Op donderdag 3 november 2016 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hierhebbenwe een speedy Gonzalez die heel de dag medicijnen en dingen bezorgd
Zit er toch ook vlak bij ?quote:Op donderdag 3 november 2016 21:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ehm: met dit lijstjequote:
plus een splitijsje kom je echt nog niet boven het minimum wat aangeraden wordt als gezond in de dieettopics hier hoor.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:31 schreef FANN het volgende:
Ik heb vandaag ect achterlijk veel gegeten voor mijn doen![]()
bak muesli met yogurt, 2 krentenbollen, 2 boterhammen met 2 gebakken eieren en net patatje
satésaus![]()
vreetdag![]()
en eigenlijk wil ik nu een ijsje
jezus, ik tel nooit calorieën, maar het voelt als 5000quote:Op donderdag 3 november 2016 21:22 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Nou ehm: met dit lijstje
[..]
plus een splitijsje kom je echt nog niet boven het minimum wat aangeraden wordt als gezond in de dieettopics hier hoor.
bak muesli met yogurt = 250, 2 krentenbollen = 400, 2 boterhammen met 2 gebakken eieren = 400 en net patatje satésaus = 500. . Ijsje = 150. Samen 1700.
Morgen dus weer zo een dag (nouja, misschien moet ietsje meer groente).
ze is de 6 koppen koffie met koffiemelk vergetenquote:
Heb ik ook een tijdje gedaan , maar schiet ook niet echt op ... En nu weet ik ongeveer wel wat alles voor hoeveelheden aan calorieën oplevertquote:
Ja tsss die had je niet gezegd. Koffie met ongeveer 1 cupje van die vieze koffieroomtroep is 10 kcal, 0%biertje ongeveer 100, wijn = 750 per fles.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ze is de 6 koppen koffie met koffiemelk vergeten![]()
en een 0% biertje en vanavond neem ik een wijntje
geen fles wijn, één glas ofzo, misschien 2quote:Op donderdag 3 november 2016 21:28 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ja tsss die had je niet gezegd. Koffie met ongeveer 1 cupje van die vieze koffieroomtroep is 10 kcal, 0%biertje ongeveer 100, wijn = 750 per fles.
ali chemicalie?quote:Op donderdag 3 november 2016 21:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ik er tekort kom dan bel ik gewoon Ali.
750 gedeeld door 5 x aantal glazen = 150 x aantalquote:Op donderdag 3 november 2016 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]
geen fles wijn, één glas ofzo, misschien 2
Zou me niks verbazenquote:
ah... nah... morgen eet ik automatisch minder, zo werkt dat bij mijquote:Op donderdag 3 november 2016 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
750 gedeeld door 5 x aantal glazen
wat?quote:Op donderdag 3 november 2016 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
750 gedeeld door 5 x aantal glazen = 150 x aantal
Juist en ook nog de grootte van de fles...quote:Op donderdag 3 november 2016 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ligt aan de grootte van de glazen denk ik
Die haal ik nooit meer inquote:Op donderdag 3 november 2016 21:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is met jouw pillen aan de haal.
Dus ik bestaquote:
Gebeurt nietquote:Op donderdag 3 november 2016 21:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hee maar ff serieus, pas wel op dat je niet de ene verslaving voor een andere inruilt.
anti depressiva mag je niet zomaar in één klap mee stoppen hoorquote:Op donderdag 3 november 2016 21:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hee maar ff serieus, pas wel op dat je niet de ene verslaving voor een andere inruilt.
Dat wordt een dagje overslaan. Is geen ramp. Je merkt het wel.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
anti depressiva mag je niet zomaar in één klap mee stoppen hoor![]()
dát is wel gevaarlijk
Nah, meteen morgen zo vroeg mogelijk innemen Tongquote:Op donderdag 3 november 2016 21:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat wordt een dagje overslaan. Is geen ramp. Je merkt het wel.
quote:Op donderdag 3 november 2016 21:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat wordt een dagje overslaan. Is geen ramp. Je merkt het wel.
Weet ik veel wat ie allemaal slikt? Was gewoon goede raad.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
anti depressiva mag je niet zomaar in één klap mee stoppen hoor![]()
dát is wel gevaarlijk
snap ik...quote:Op donderdag 3 november 2016 21:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Weet ik veel wat ie allemaal slikt? Was gewoon goede raad.
Na... tegenwoordig heb ik dat ook wel een beetje....quote:
Ik reken altijd in kratten bier, sterker drink ik niet meer.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:46 schreef mrspoeZ het volgende:
Drie flessen wijn per dag voor een werkdag, twee als je enkel op de bank hangt, anderhalf als je aan de lijn bent. Prima richtlijn.
Nu ga ik naar bed.quote:
Vind het gewoon een hypocriet kutfeest.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Na... tegenwoordig heb ik dat ook wel een beetje....
Ouders én schoonouders zijn er niet meer dat merk je met zulke dagen extra
maar misschien wordt dat beter...
Truste Tong en morgen gezond weer opquote:Op donderdag 3 november 2016 21:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu ga ik naar bed.
Trusten jongens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het ook.... ik heb ook nooit een kertboom of al die shit...quote:Op donderdag 3 november 2016 21:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vind het gewoon een hypocriet kutfeest.
en wie zijn dat allemaal?quote:Op donderdag 3 november 2016 21:50 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik vind Kerst heerlijk, zie ik iedereen waar ik door het jaar geen tijd voor neem, en zij niet voor mij, maar die ik toch heus na aan mijn hartje koester.
Maak een grote pan stamppot en slaap erg veel die 2 dagen.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:50 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik vind Kerst heerlijk, zie ik iedereen waar ik door het jaar geen tijd voor neem, en zij niet voor mij, maar die ik toch heus na aan mijn hartje koester.
Lijkt me een goed planquote:Op donderdag 3 november 2016 21:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maak een grote pan stamppot en slaap erg veel die 2 dagen.
jaquote:Op donderdag 3 november 2016 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
1 Januari is soort van bevrijding.
Kan ie weer vierkante pita broodjes meenemen...quote:Op donderdag 3 november 2016 21:54 schreef FANN het volgende:
Misschien komt neef weer, dat scheelt ook...
Die swingende Griek?quote:Op donderdag 3 november 2016 21:54 schreef FANN het volgende:
Misschien komt neef weer, dat scheelt ook...
zékerquote:Op donderdag 3 november 2016 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ie weer vierkante pita broodjes meenemen...
Klinkt als een toffe neef.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:56 schreef FANN het volgende:
[..]
De Veganist die zich hier altijd tegoed doet aan ijs, oliebollen en andere zooi
quote:Op donderdag 3 november 2016 21:58 schreef FANN het volgende:
Ik ga languit op de bank met film en wijntje ....
toedeloe
Mijn tantes en ooms, nichten en neven, onze oude buren, tussen kerst en nieuw: opleidingsetentje (dit keer voor de 21e keer) en met o&n alle aanhang van de band.quote:
Herkenbaar en oud op nieuw is wel geinig, begin van een nieuw kalenderjaar.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
1 Januari is soort van bevrijding.
Feestdagen vallen weer kut komende kerstdagen...quote:Op donderdag 3 november 2016 22:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Herkenbaar en oud op nieuw is wel geinig, begin van een nieuw kalenderjaar.
zei de werkende man!quote:Op donderdag 3 november 2016 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Feestdagen vallen weer kut komende kerstdagen...
Alleen 2e Kerstdag, maar mn Spaanse collega werkt dan, want 2e kerstdag is lang niet overal een vrije dag...quote:
Zo'n katholiek land en dan geen week vrij?quote:Op donderdag 3 november 2016 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen 2e Kerstdag, maar mn Spaanse collega werkt dan, want 2e kerstdag is lang niet overal een vrije dag...
Die waren afgelopen maandag en dinsdag vrij ...quote:Op donderdag 3 november 2016 22:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n katholiek land en dan geen week vrij?
Was je dinsdag helemaal alleen daar?quote:Op donderdag 3 november 2016 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Die waren afgelopen maandag en dinsdag vrij ...
Die gast heeft gewoon een NL contract dus iedereen moest gewoon werken.. Hij krijgt 2e KD ook gewoon 200% of zo volgens mij of een of een andere dag vrij of zo..quote:Op donderdag 3 november 2016 22:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was je dinsdag helemaal alleen daar?
Ja dat geloof ik zekerquote:Op donderdag 3 november 2016 23:02 schreef mrspoeZ het volgende:
Onderwijs is wat feestdagen betreft nog altijd met stip de beste CAO.
Dan doe je toch iets niet goed.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:05 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik háát het de hele dag te moeten praten, heb een hekel aan kennis overbrengen, word misselijk als kinderen me knuffelen en ouders vind ik al helemaal een bezoeking, maar die 12 weken vakantie maken veel goed.
Oh?quote:Op donderdag 3 november 2016 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets niet goed.
Ah dankje. Kun jij niet op de pabo gaan lesgeven?quote:Op donderdag 3 november 2016 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kinderen moet je aan het werk zetten en de ouders lul je gewoon plat.
Zou het zo kunnen maar te oud en niet de goede papieren.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:12 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ah dankje. Kun jij niet op de pabo gaan lesgeven?
Jajaquote:Op donderdag 3 november 2016 23:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zou het zo kunnen maar te oud en niet de goede papieren.
zOh ja die zetten je gewoon buiten op straat ...quote:Op donderdag 3 november 2016 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een busje vol ADHD'ers was geen probleem.
Die zette ik op straat na 2x waarschuwen.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
zOh ja die zetten je gewoon buiten op straat ...
OK maar genoeg weer voor vandaag.. Mogen heb ik misschien meer tijd...quote:Op donderdag 3 november 2016 23:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uiteraard was het de grootste rotzak en die liep sowieso op straat rond.
Succes weer morgen Sjoef.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
OK maar genoeg weer voor vandaag.. Mogen heb ik misschien meer tijd...
Vanaf 16.00 uur was het bier drinken toch?quote:Op donderdag 3 november 2016 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
OK maar genoeg weer voor vandaag.. Mogen heb ik misschien meer tijd...
15:30 Tafeltennisquote:Op vrijdag 4 november 2016 11:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Vanaf 16.00 uur was het bier drinken toch?
Hier slaan ze gelukkig weer aan. Voelde me kut vannacht. Huisartsenpost gebeld. Was verward heeft ie me gerustgesteld. Nu voel ik me voor mijn doen van de laatste tijd weer redelijk. Hoef vandaag m'n bed niet op te zoeken denk ik.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor een portie pillen.
Ik zag welwat mensen met een blikje of een flesje aan hun buro, maar ik gewoon lekker naar huis gegaan..quote:Op vrijdag 4 november 2016 11:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Vanaf 16.00 uur was het bier drinken toch?
Ga je braaf worden op je ouwe dag?quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag welwat mensen met een blikje of een flesje aan hun buro, maar ik gewoon lekker naar huis gegaan..
nah... je bent te aniekerig denk ik... maar goed zal er wel bij horen misschien, wel klotequote:Op vrijdag 4 november 2016 15:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier slaan ze gelukkig weer aan. Voelde me kut vannacht. Huisartsenpost gebeld. Was verward heeft ie me gerustgesteld. Nu voel ik me voor mijn doen van de laatste tijd weer redelijk. Hoef vandaag m'n bed niet op te zoeken denk ik.
Ik wou voor donker thuis zijnquote:Op vrijdag 4 november 2016 17:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga je braaf worden op je ouwe dag?![]()
of gewoon geen zin in?
Nee hoor, voelde weer epileptische en tevens grieperig. Ben wel wat gewend tegenwoordig.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:22 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... je bent te aniekerig denk ik... maar goed zal er wel bij horen misschien, wel klote
maar nu voel je je weer beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |