Was het maar waar, maar nee, zo technisch ben ik niet.quote:
Ik kijk ook alles af bijv, bij Mad Prof. Was tof daar in de studio.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was het maar waar, maar nee, zo technisch ben ik niet.
Het leukste van live muziek is zien hoe men 'het' doet.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kijk ook alles af bijv, bij Mad Prof. Was tof daar in de studio.
Pre Bad Brainsquote:Op donderdag 3 november 2016 08:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat was een goed bandje in die tijd.
De band wel misschien het nummer ook. Ongeveer gelijk klopt. Dit is de softe kant van Bad Brains. Je zou HR hier zo bij kunnen denkenquote:Op donderdag 3 november 2016 08:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ongeveer gelijk wel maar goed ken je dit?
Het is ochtend nu, snoeihard gaat 'm niet worden.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
De band wel misschien het nummer ook. Ongeveer gelijk klopt. Dit is de softe kant van Bad Brains. Je zou HR hier zo bij kunnen denken
Ik ben juist aan het knallen. Afleiding, kicking, energie.....etcquote:Op donderdag 3 november 2016 08:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is ochtend nu, snoeihard gaat 'm niet worden.
Sjoef zit vast al wel naast dat tafelvoetbalspel en dicht in de buurt van snoep pot.quote:Op donderdag 3 november 2016 09:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook, van katoen, gisteren toevallig nog even op de hand gewassen want het wordt kouder en zonder muts op de fiets, zelfs mèt haar, is niks.
Of bij de koffieautomaat.quote:Op donderdag 3 november 2016 09:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sjoef zit vast al wel naast dat tafelvoetbalspel en dicht in de buurt van snoep pot.
ik dacht oudoom of hulp-Opaquote:
met een hoofdletter. hulp-Opaquote:Op donderdag 3 november 2016 10:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hulp opa lijkt me wel goed idee.
Maakt dat nog verschil denk je?quote:Op donderdag 3 november 2016 10:06 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
met een hoofdletter. hulp-Opa
nog één daggie Chuf en dan is het weekendquote:Op donderdag 3 november 2016 17:27 schreef chufi het volgende:
Op dag 3 al het diepe in ... Maar ik ben weer thuis...
Dan was je een dag te laat geweestquote:Op donderdag 3 november 2016 13:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nou moe, zo te zien moeten we morgen toch weer gewoon aan de bak.![]()
Ik had mijn plunjebaal al bij de deur liggen.
Ik doe nu dingen die ik later niet zou hoeven doen, maar het is wel essentieel om zo in de materie te gerakenquote:Op donderdag 3 november 2016 18:36 schreef FANN het volgende:
[..]
nog één daggie Chuf en dan is het weekend![]()
mar het zal best vermoeiend zijn geweest......
Maar het bevalt wél?quote:Op donderdag 3 november 2016 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe nu dingen die ik later niet zou hoeven doen, maar het is wel essentieel om zo in de materie te geraken
Da geloof ik graag ja... en dat is dus vermoeiend, maar mooi dat het bevalt in elk geval.....quote:Op donderdag 3 november 2016 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik word overvoerd met info .....
Een weekje geen last van zequote:Op donderdag 3 november 2016 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Da geloof ik graag ja... en dat is dus vermoeiend, maar mooi dat het bevalt in elk geval.....
Vanavond gaan de zussen op het vlegtuigbehalve ikke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |