Het is in ieder geval een remix van het nummer Frozen van Madonna. Maar daar zijn er behoorlijk wat van, zal straks eens even YouTube doorspittenquote:Op donderdag 3 november 2016 03:57 schreef CHEESEBURGERWALRUS het volgende:
Beste Hardstyle experts!
Ik heb ooit eens een filmpje gemaakt, in de tijd dat hardhouse/hardtrance overging in het wat zwaardere Hardstyle. Maar ik ben de naam kwijt van het liedje, dat ik er zelf over heb gezet! En somehow staat die nergens op mijn archief.
Is er een early-hardstyle enthousiast die deze nog in zijn collectie heeft? Of me in ieder geval de naam en titel kan geven?
Gaat om liedje van 00:00 - 02:23
quote:Op donderdag 3 november 2016 08:05 schreef dimmak het volgende:
https://www.facebook.com/(...)94880079/?permPage=1
Deze is ook goud.
I'm affraid dat ik heel youtube al heb afgezocht naar alles met 'madonna' 'frozen' 'remix'quote:Op donderdag 3 november 2016 06:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een remix van het nummer Frozen van Madonna. Maar daar zijn er behoorlijk wat van, zal straks eens even YouTube doorspitten
Ik heb zo'n vermoeden...quote:
Aahh..quote:Op zondag 6 november 2016 17:06 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden...
[ afbeelding ]
Oké.quote:Op zondag 6 november 2016 17:52 schreef JanCees het volgende:
Ik ben nu een hardstyle lijst op Spotify aan het luisteren maar wat is de helft van die platen slappe muziek zeg.
Volgens mij nog steeds samen met Michel..quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:47 schreef robuust89 het volgende:
Zeg, The Pitcher brengt de laatste jaren rawstyle uit, worden die platen nog steeds geproduceerd door Michel Pollen? Of doet hij nu alles zelf?
Ik had er acht zin in, maar ik ga die dag op vakantie kwam ik vanmorgen achter.quote:Op maandag 14 november 2016 13:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
https://www.facebook.com/events/328836734161932/
Ja prachtig evenement, maar op dezelfde dag als Hardclassics. Echt zonde.quote:Op maandag 14 november 2016 13:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
quote:Op maandag 14 november 2016 13:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
ja godverdomme, weer helemaal in Den Boschquote:Op maandag 14 november 2016 13:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Weer? Was dat maar zoquote:Op maandag 14 november 2016 21:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja godverdomme, weer helemaal in Den Bosch![]()
Tijdmachine was laatst in Eindhoven, daar doelde ik opquote:Op maandag 14 november 2016 22:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Weer? Was dat maar zoop hardstyle gebied is hier weinig te beleven.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 08:17 schreef ReMcOrE het volgende:
maar toen de vrouw de line-up zag zei ze: "dat is toch een hele vette line-up, met heel veel grote namen uit die tijd? en dat voor maar 3 tientjes?"
toen was ik er echt helemaal klaar mee!!
dus we hebben besloten: fuck yeah, we gaan gewoon![]()
_O)_
want we zagen ook dat het zaterdag al 14:00 begint (tot 01:00), dus met hotelletje erbij kan het prima![]()
Zo'n zin in!!!quote:
Oh jazeker!quote:
Same here hahaquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:46 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Oh jazeker!
Wordt mijn eerste Qlimax, ondanks dat ik toch al wel een jaar of 6 naar stampfeesten ga.
Sowwquote:Op maandag 14 november 2016 13:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Was genietenquote:Op woensdag 16 november 2016 21:25 schreef robuust89 het volgende:
http://www.slam.nl/live/slamwebcam.php
Jonge
m'n vriendin werd juist enthousiast na het zien van de line-upquote:Op donderdag 17 november 2016 13:55 schreef mstx het volgende:
Blij dat ik geen Tijdmachine kaartje heb, niet de moeite waard als ik het zo zie
Ach er zal vast weer een hoop van hetzelfde gedraaid worden als voorgaande tijdmachines. Maar dat wil niet zeggen dat ik het daardoor niet naar m'n zin zal hebben!quote:Op donderdag 17 november 2016 13:55 schreef mstx het volgende:
Blij dat ik geen Tijdmachine kaartje heb, niet de moeite waard als ik het zo zie
quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:07 schreef mstx het volgende:
https://www.facebook.com/(...)s/10157839322735473/
fuuuuuckquote:Op donderdag 3 november 2016 08:05 schreef dimmak het volgende:
https://www.facebook.com/(...)94880079/?permPage=1
Deze is ook goud.
Special Dquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:22 schreef nattermann het volgende:
[ afbeelding ]
Nog stuiterballen komende carnaval?
Ofcourse, eerst een halve dag draaien op de Dreamland feesttruck en dan dit thuiswedstrijdje meepakken.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:22 schreef nattermann het volgende:
[ afbeelding ]
Nog stuiterballen komende carnaval?
Lucky bastard, wat had ik ook graag gegaan hahaquote:Op zaterdag 19 november 2016 18:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zenuwen, zometeen in m'n eentje naar Qlimaxaltijd weer bang dat ik daar eenzaam rond de ga dwalen.
Is dat ooit gebeurd?quote:Op zaterdag 19 november 2016 18:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zenuwen, zometeen in m'n eentje naar Qlimaxaltijd weer bang dat ik daar eenzaam rond de ga dwalen.
OMFGquote:Op maandag 14 november 2016 13:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nee en vannacht weer nietquote:Op zaterdag 19 november 2016 21:20 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Is dat ooit gebeurd?
Ik denk dat je gewoon een toptijd gaat hebben!
Dat heehoo was deze keer echt verwaarloosbaar. Op Defqon hoor ik 't 10x vaker voorbij komen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 20 november 2016 19:33 schreef dimmak het volgende:
Allejezus wat heb ik genoten. Tuneboy die een setje met heerlijke tracks neerzet, toen kwam Blademasterz nog ff, Frequencerz met een een prima set met nieuwe tracks, B-Front die lekker opent met The Paradox en natuurlijk P1. Man man man wat een drive in dat Gelredome op dat moment.
Maar dit was wel mijn eerste en laatste Qlimax. Het hey oh begon al toen het feest 10 minuten oud was en er lopen zoveel buitenlanders. Die feesten toch net ff wat anders dan Nederlanders.
Later op de avond heb ik het idd ook niet meer gehoord, maar aan het begin was het vrij irritant. Door de set van Tuneboy heen heb ik het 3x gehoord als ik het goed heb. En wat de buitenlanders betreft kan het zijn dat het aan mijn locatie lag.quote:Op zondag 20 november 2016 20:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat heehoo was deze keer echt verwaarloosbaar. Op Defqon hoor ik 't 10x vaker voorbij komen bijvoorbeeld.
Heb me trouwens niet gestoord aan buitenlanders.
Vetquote:
https://lsdb.nl/set/185558/project-one-qlimax-2016-19-11-16quote:Op maandag 21 november 2016 09:03 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Vet![]()
Setje P1 gemistgelukkig hier terug te luisteren, helaas wel slechte kwaliteit: https://soundcloud.com/bastien-stephan/project-one-qlimax-2016-lq
Iemand een betere versie gevonden?
Blademasterzquote:Op zondag 20 november 2016 16:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee en vannacht weer nietPracht avond met compleet vreemden haha
Audiotricz
Blademasterz
P1
B-front
Beste sets van de avond
quote:Op maandag 21 november 2016 09:03 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Vet![]()
Setje P1 gemistgelukkig hier terug te luisteren, helaas wel slechte kwaliteit: https://soundcloud.com/bastien-stephan/project-one-qlimax-2016-lq
Iemand een betere versie gevonden?
Welke namen ken je niet goed dan?quote:Op maandag 21 november 2016 14:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Over een paar dagen krijg ik m'n loon gestort en dan ga ik toch zeker wel kaartjes kopen voor Vroeger was alles beter
Het is echt een fokking dikke line-up voor dat geld
Buiten de grote namen staan er ook namen die ik niet goed ken. Wat moet ik me vooral voorstellen wat betreft "vroeger"? 2002-2007 of 2007-2010?
Ik hoop persoonlijk dat laatste.
Op hun facebookpagina staat 2005-2010.quote:Op maandag 21 november 2016 14:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Over een paar dagen krijg ik m'n loon gestort en dan ga ik toch zeker wel kaartjes kopen voor Vroeger was alles beter
Het is echt een fokking dikke line-up voor dat geld
Buiten de grote namen staan er ook namen die ik niet goed ken. Wat moet ik me vooral voorstellen wat betreft "vroeger"? 2002-2007 of 2007-2010?
Ik hoop persoonlijk dat laatste.
Intractable One, Jones en Low-E zeggen me niksquote:Op maandag 21 november 2016 16:06 schreef luckass het volgende:
[..]
Welke namen ken je niet goed dan?
quote:Weinig mannen die al actief waren voor 2006, dus het zal vooral "06-"10 werk worden.
Thanksquote:Op maandag 21 november 2016 16:45 schreef mstx het volgende:
[..]
Op hun facebookpagina staat 2005-2010.
Welkom terug of was het een éénmalig terugkeer in de scene?quote:Op maandag 21 november 2016 16:58 schreef Mind.Illusion het volgende:
Na 2 jaar volledig uit te hardstyle scene te zijn verdwenen, toch maar weer eens Qlimax meegepakt. Wat was het vet!
Ik vermoed niet éénmalig!quote:Op maandag 21 november 2016 19:32 schreef dimmak het volgende:
[..]
Welkom terug of was het een éénmalig terugkeer in de scene?
kerel noemt even een paar van mijn meest favoriete, grote, namen uit de tijdquote:Op maandag 21 november 2016 19:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Intractable One, Jones en Low-E zeggen me niks![]()
2-Sidez ken ik van naam (weet ook wie t zijn), maar ken er weinig van. Zelfde geldt voor The Pitcher en Alphaverb. De rest is me wel redelijk tot goed bekend
Sorryquote:Op maandag 21 november 2016 21:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kerel noemt even een paar van mijn meest favoriete, grote, namen uit de tijd![]()
Pfftt... Snel je huiswerk doen jijquote:Op maandag 21 november 2016 19:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Intractable One, Jones en Low-E zeggen me niks![]()
2-Sidez ken ik van naam (weet ook wie t zijn), maar ken er weinig van. Zelfde geldt voor The Pitcher en Alphaverb. De rest is me wel redelijk tot goed bekend
[..]
[..]
ThanksGaat een mooi feestje voor me worden
Hopelijk kan ik ein-de-lijk Your Life (Jones&B-front remix) en Lunatick meepakken. Nog nooit live gehoordquote:Op maandag 21 november 2016 21:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kerel noemt even een paar van mijn meest favoriete, grote, namen uit de tijd![]()
Ik ontdek zelf ook nog dagelijk goede oude classics. Zelf ben ik begonnen in de periode 2003 en eindigde in 2005. Daarna mijn liefde weer in 2009 hervonden. Dus ik heb ook wat gemist.quote:Op maandag 21 november 2016 21:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Sorry
M'n eerste contact met hardstyle was in 2007 met wat nummers van Project 1 en Headhunterz. Maar toen had hardcore een veel grotere voorkeur voor me. In 2009 ben ik naar Qlimax gegaan en dat was m'n eerste hardstyle feest (en wat voor één) en rond die tijd is m'n voorkeur voor hardstyle steeds meer aangewakkerd
Vette plaat.quote:
Aan een track van Wildstylez.quote:Op dinsdag 22 november 2016 07:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vette plaat.
Waar doet die melodie me aan denken...... kom er ff niet op, maar die sound is exact hetzelfde als....... (help me out)
"We're talking about your life out there, your life!"quote:Op maandag 21 november 2016 23:10 schreef luckass het volgende:
[..]
Hopelijk kan ik ein-de-lijk Your Life (Jones&B-front remix) en Lunatick meepakken. Nog nooit live gehoord.
Straightforward inderdaad, nog veel geouwehoer over geweest met Deadmau5.quote:Op dinsdag 22 november 2016 08:15 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Aan een track van Wildstylez.
Nee, deze!quote:Op dinsdag 22 november 2016 08:15 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Aan een track van Wildstylez.
Is dat toen Deadmau5 ook die hardstyle track binnen een uur wilde maken maar toen gigantisch faalde?quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:02 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Straightforward inderdaad, nog veel geouwehoer over geweest met Deadmau5.
Deadmau5 is sowieso een enorm omhooggevallen pisventjequote:Op woensdag 23 november 2016 08:32 schreef dimmak het volgende:
[..]
Is dat toen Deadmau5 ook die hardstyle track binnen een uur wilde maken maar toen gigantisch faalde?
Inderdaad!quote:Op woensdag 23 november 2016 08:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Deadmau5 is sowieso een enorm omhooggevallen pisventje![]()
Zit trouwens dat hele Project One album voor de zoveelste keer grijs te draaien![]()
Life beyond earth, the story unfolds, art of creation, rate reducer, project one (laatste staat niet op het album, maar toch)!!
Halfway therequote:Op woensdag 23 november 2016 08:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Deadmau5 is sowieso een enorm omhooggevallen pisventje![]()
Zit trouwens dat hele Project One album voor de zoveelste keer grijs te draaien![]()
Life beyond earth, the story unfolds, art of creation, rate reducer, project one (laatste staat niet op het album, maar toch)!!
Ja hardstyle is kut, raw is beterquote:Op zaterdag 26 november 2016 19:49 schreef cherrycoke het volgende:
wat een schijt zooi die nu style alleen maar boing boing boing iedereen hetzelfde ritme met hetzelfde deuntje![]()
13 jaar geleden alweer, ik word oud
Leuk voor een uurtje, maar daarna heb ik het gehad. Reversed bass is leuk voor een drop, maar niet uren lang. Vind de hardstyle van 2007-2010 en 2013-heden eigenlijk nog het bestequote:Op zaterdag 26 november 2016 19:49 schreef cherrycoke het volgende:
wat een schijt zooi die nu style alleen maar boing boing boing iedereen hetzelfde ritme met hetzelfde deuntje![]()
13 jaar geleden alweer, ik word oud
Deze waren anders wel dikquote:Op zondag 27 november 2016 12:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dieptepunt was 2011. Wat een hoop meuk is er in dat jaar uitgebrachtook met al die dubstep invloeden erin. Nee bedankt.
quote:Op maandag 28 november 2016 16:16 schreef luckass het volgende:
VWAB wordt vooral 2005-2010 Hardstyle, volgens FB
bijna net zo fijn als de 'Daddy Jacob' editie van AV & IOquote:Op maandag 28 november 2016 19:47 schreef mstx het volgende:
https://www.facebook.com/ChemicalSoldiers/videos/569122849945171/
![]()
Ja dat album isquote:Op dinsdag 29 november 2016 11:44 schreef T-Force het volgende:
Ik lurk hier nog steeds een beetje mee af en toe. Vond die Qlimax anthem van dit jaar best oke eigenlijk
Oohja, en dit![]()
Wij gaan dit jaar ook weer. Vorig jaar was wel een succes. Maar wij zijn met een groepje van 6.quote:Op maandag 28 november 2016 20:01 schreef mstx het volgende:
Iemand zin om mee te gaan naar Hard Island? We zijn nog op zoek naar 1-3 extra personen
Ik vind The Funky Cat een stuk leuker dan Qult. Veelzijdiger, chillere vibe en beter over nagedacht. Wel een beetje subjectief aangezien ik in de organisatie zit, maar tochquote:Op dinsdag 29 november 2016 12:33 schreef dimmak het volgende:
Nog wel steeds jammer dat dat hele QULT concept is gestopt.
Ik heb nog geen enkele keer aanwezig kunnen zijn en dat vind ik heel kut!quote:Op woensdag 30 november 2016 16:57 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik vind The Funky Cat een stuk leuker dan Qult. Veelzijdiger, chillere vibe en beter over nagedacht. Wel een beetje subjectief aangezien ik in de organisatie zit, maar toch
Wij zijn nu ook met 6 manquote:Op dinsdag 29 november 2016 12:34 schreef dimmak het volgende:
[..]
Wij gaan dit jaar ook weer. Vorig jaar was wel een succes. Maar wij zijn met een groepje van 6.
opzich goede track met fijne afwisselende basslines, maar mis toch een melodie...quote:
quote:Op zondag 4 december 2016 17:33 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hard bass is vet! ik ga ook![]()
weinig hardstyle, lekker raw allemaal voornamelijk![]()
Van 8 tot 3, dat is niet ekt hardcore he. De ekte raw boiz gaan soberso door tot minimaal 8 uur!!11quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:53 schreef slangpie het volgende:
As vrijdag infinity, zou plaats vinden in een grote tent, met 1 stage, maar is verplaatst naar een discotheek en de line up is opgesplitst in 2 areas,
Toch wel jammer, ran-d en adaro tegelijk met malice, en radical tegelijk met d-fence
[ afbeelding ]
Lekker gesnoven?quote:Op maandag 5 december 2016 08:19 schreef dimmak het volgende:
Zaterdag ben ik onverwacht naar Penoze gegaan. Heb mij prima vermaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
ik las het, zwaar bagger!quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:38 schreef slangpie het volgende:
Neeeee....![]()
![]()
Een van de mooiste feestjes van het oosten![]()
Zo jammer dit...
https://www.facebook.com/(...)291757047762/?type=3
Wat een kutnieuws zeg
quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:09 schreef mstx het volgende:
[..]
Van 8 tot 3, dat is niet ekt hardcore he. De ekte raw boiz gaan soberso door tot minimaal 8 uur!!11
[..]
Lekker gesnoven?Doe het zelf, je weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nee, was voor de rest wel een leuk feestje.
Uitvinder van de biersmiley.
Headhunterz & Wildstylez - Project Onequote:Op maandag 12 december 2016 23:16 schreef Rowanyt1309 het volgende:
Wat zijn jullie favoriete tracks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm Mr. Brightside
Toch wel balen dat ik er niet bij was.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb trouwens sinds lange tijd weer een mixje in elkaar gezet
Opbouwende kritiek overigens altijd welkom! Ben benieuwd wat jullie er van vinden
Tracklist:Heb 'm net opstaan, het eerste kwartier klinkt iig lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only way you can be original, is to be yourself.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb trouwens sinds lange tijd weer een mixje in elkaar gezet
Opbouwende kritiek overigens altijd welkom! Ben benieuwd wat jullie er van vinden
Tracklist:Deze week even luisteren als ik tijd heb. Waar mix je mee als ik vragen mag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitvinder van de biersmiley.
Ik dacht al, volgens mij heb jij die thumbnail foto gemaakt. Nicequote:Op zaterdag 10 december 2016 17:31 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Wat was dat dik hey!![]()
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:10 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Toch wel balen dat ik er niet bij was.
[..]
Heb 'm net opstaan, het eerste kwartier klinkt iig lekker
VDJ 7 Pro icm een Hercules RMX 1.0quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:58 schreef dimmak het volgende:
[..]
Deze week even luisteren als ik tijd heb. Waar mix je mee als ik vragen mag?
quote:Op donderdag 15 december 2016 08:15 schreef ReMcOrE het volgende:
kaartjes voor Vroeger Was Alles Beter zijn binnen![]()
![]()
![]()
Nice. Ik heb eigenlijk nog nooit op zo'n controller gedraaid, dus weet ook niet goed wat ik er van moet verwachten. Maar je setje klinkt goed.quote:Op donderdag 15 december 2016 09:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Thanks
[..]
VDJ 7 Pro icm een Hercules RMX 1.0
Zwaar amateuristische soft- en hardware natuurlijk, maar ben best tevreden over wat ik ermee neerzet
Yes! Kon het niet laten om het podium op te rennen, was eigenlijk niet mijn positie tijdens P1 maar heb geen klachten gekregen over het resultaatquote:Op woensdag 14 december 2016 14:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik dacht al, volgens mij heb jij die thumbnail foto gemaakt. Nice
Ja zeg, kan er zo wel weer een weekendje Texel van maken.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:48 schreef robuust89 het volgende:
Nou, geesterambacht is wel iets dichterbij dan Schagen
Thanksquote:Op donderdag 15 december 2016 09:18 schreef dimmak het volgende:
[..]
Nice. Ik heb eigenlijk nog nooit op zo'n controller gedraaid, dus weet ook niet goed wat ik er van moet verwachten. Maar je setje klinkt goed.
quote:Op maandag 12 december 2016 23:16 schreef Rowanyt1309 het volgende:
Wat zijn jullie favoriete tracks?
quote:Deze dj's staan idd allemaal in de grote zaal. Uiteraard hebben wij nog een aantal verrassingen voor de bezoekers in petto. Ook hebben wij een programmering in de kleine zaal. Dit is iets nieuws. Maar tot op de avond zelf een verrassing!
quote:De artiesten die op onze flyer staan staan allemaal in de grote zaal, voor de kleine zaal gaan we iets nieuws doen. Maar dit houden we tot op de avond zelf nog even geheim.
Helaas ben ik niet bij. Maar ben wel benieuwd.quote:Op maandag 19 december 2016 11:17 schreef ReMcOrE het volgende:
reacties van LYM op Hardtraxx, inzake De Tijdmachine:
[..]
[..]
Indeed. Heb gister al wat gehoord. Zo lekker!quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:59 schreef mstx het volgende:
https://lsdb.nl/set/18632(...)-mixtape-02-19-12-16
![]()
![]()
Op de valreep nog even een van de beste setjes van het jaar![]()
Gaat gewoon verder in het AFAS denk ik. Gaat alleen om de naam.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:34 schreef ReMcOrE het volgende:
mailtje van LYM over Tijdmachine: "Nog 782 tickets beschikbaar."
daarnaast staat er iets in over "het allerlaatste hardstyle feestje in de HMH".
vanaf 1 januari alleen nog hardstyle feesten in Ziggo Dome?
hardstyle past niet in programmering AFAS Live?
owja, dat kan natuurlijk ook gewoonquote:Op dinsdag 20 december 2016 13:42 schreef dimmak het volgende:
[..]
Gaat gewoon verder in het AFAS denk ik. Gaat alleen om de naam.
Ik hoorde ook iets dat waarschijnlijk OJK in de 2e zaal komt.
Nee, dan is het nog zuurder dat ik niet kan.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
owja, dat kan natuurlijk ook gewoon
en OJK in zaal 2 zou zeker niet verkeerd zijn
Ik hoorde juist dat in die tweede zaal een 'Future'-area komt met artiesten als Sub Zero Project, wat mstx dus net post.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:42 schreef dimmak het volgende:
Ik hoorde ook iets dat waarschijnlijk OJK in de 2e zaal komt.
op een ander forum las ik:quote:Op woensdag 21 december 2016 23:05 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik hoorde juist dat in die tweede zaal een 'Future'-area komt met artiesten als Sub Zero Project, wat mstx dus net post.
Beste Tijdreizigers,quote:Op donderdag 22 december 2016 08:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op een ander forum las ik:
Ignition
Retrospect
Demi Kanon
Galactixx
Devin Wild
Phuture Noize
Sub Zero Project
quote:Op maandag 26 december 2016 10:33 schreef StM het volgende:
Wie gaan er vanavond naar de Tijdmachine? Zit een beetje te twijfelen
Dit is best stoer.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:47 schreef mstx het volgende:
[..]
Beste Tijdreizigers,
Omdat niet alles een verrassing moet zijn presenteren wij hierbij de timetable van de kleine zaal in de Heineken Music Hall.
Hier gaan de legendes uit 2009 t/m 2011 kennismaken met de nieuwe legendes van 2020 t/m 2025.
Dus:
23:00 - 00:00: The Pitcher & Ignition
00:00 - 01:00: (verrassingsact 1) & Demi Kanon
01:00 - 02:00: Jones & Galactixx
02:00 - 03:00: Zany & Retrospect
03:00 - 04:00: (verrassingsact 2) & Devin Wild
04:00 - 05:00: Frontliner & Phuture Noize
05:00 - 06:00: Frequencerz & Sub Zero Project
Bij twijfel altijd doenquote:Op maandag 26 december 2016 10:33 schreef StM het volgende:
Wie gaan er vanavond naar de Tijdmachine? Zit een beetje te twijfelen
Sfeer zit bij de meeste hardstyle feesten wel goed. Zeker bij feestjes als de tijdmachine en andere feesten die met nostalgie te maken hebben. Tis ook nog met kerst, dus je krijgt waarschijnlijk wel de echte liefhebbers. Dagjesvolk zul je waarschijnlijk niet veel zien. Gewoon plezier maken met z'n allenquote:Op maandag 26 december 2016 18:47 schreef Stabiel het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij zo'n hardstyle feestje als vanavond? Leuke sfeer?
Thanks. Klinkt iig goed. Succes iedereen en misschien kom ik nog wel ff langs.quote:Op maandag 26 december 2016 18:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Sfeer zit bij de meeste hardstyle feesten wel goed. Zeker bij feestjes als de tijdmachine en andere feesten die met nostalgie te maken hebben. Tis ook nog met kerst, dus je krijgt waarschijnlijk wel de echte liefhebbers. Dagjesvolk zul je waarschijnlijk niet veel zien. Gewoon plezier maken met z'n allen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt, ik ga nietquote:Op maandag 26 december 2016 18:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Tis ook nog met kerst, dus je krijgt waarschijnlijk wel de echte liefhebbers. Dagjesvolk zul je waarschijnlijk niet veel zien.
Niks mis met dagjesvolk, als ze maar voor sfeer zorgenquote:
Gaat goed komenquote:Op maandag 26 december 2016 21:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Niks mis met dagjesvolk, als ze maar voor sfeer zorgen
Mijn eerstvolgende feest wordt waarschijnlijk Hardbass. Nog nooit geweest dus ben benieuwd. De lineup liegt er niet om
Hmm. Dan ga ik al naar Qapital waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:42 schreef mstx het volgende:
Op 1 april is er weer Remember in de 013
[ afbeelding ]
tsja, vergeleken met Q-dance in de HMH is het bij LYM toch iets minderquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:06 schreef Mind.Illusion het volgende:
Muziek was vet, ontzettend gezellig gehad met vrienden maar verder leek het meer een low budget event. Zonde.
In welke zin?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:06 schreef Mind.Illusion het volgende:
Muziek was vet, ontzettend gezellig gehad met vrienden maar verder leek het meer een low budget event. Zonde.
weet niet waar jij hebt gestaan, maar geluid was niet heel best. erg wisselvallig en wat matig afgesteld, alsof ze per nummer aan de volumeknop zatenquote:Op woensdag 28 december 2016 22:06 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
In welke zin?
Ik vond het met die grote schermen er erg tof uitzien, geluid was prima en lichtshow ook.
Toch al behoorlijk vaak in de HMH geweest voor een Q feestje maar vond dit er zeker niet aan onderdoen, een van m'n vettere edities in HMH zelfs.
Het geluid was ok als je links of rechts voor de speakers stond. Midvoor was het geluid er gewoon niet.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:06 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
In welke zin?
Ik vond het met die grote schermen er erg tof uitzien, geluid was prima en lichtshow ook.
Toch al behoorlijk vaak in de HMH geweest voor een Q feestje maar vond dit er zeker niet aan onderdoen, een van m'n vettere edities in HMH zelfs.
Live-act met 6 man?quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:52 schreef ReMcOrE het volgende:
Lucky Number Six, iemand enig idee? filmpje met Isaac, The Prophet, Headhunterz, Noisecontrollers, Wildstylez, B-Front, Adaro, Adrenalize, Psyko Punkz en D-block & S-te-Fan. wordt ineens door veel DJ's gedeeld op FB.
de klok op de website loopt nog iets van 6 dagen en 5 uur, dus tot vrijdag 6 januari 01:00 aanstaande.
Hey die foto ken ikquote:Op vrijdag 30 december 2016 15:31 schreef dimmak het volgende:
En het mooiste setje van Qlimax na P1.![]()
![]()
Energyzed doet een Thyron'tje, wat een idiootquote:Hey friends (especially Producers/DJ's).
I have something to tell you about Xander Mourits (aka Energyzed).
I’ve given this guy so much the past few years, but sometimes it takes time for someones real character to peek through.
Let me tell you about this gem. After pushing/helping/guiding/teaching him both personally and business wise for more than four years,
he decides to fuck over his best friends to get a quick $$. No idea what for, he doesn’t really need money anyway to survive as he
still lives with his parents.
I am one who likes to share everything. Knowledge, tools, money, even a feature on my tracks, like you received plenty of times on our ‘collabs. You know, you name it. One condition; just communicate it with me. I sent you a kick and you used it in a track? Don’t let me find out through the promo mail of the label its getting released at. You’re selling one of my old projects to one of your close friends? Would be awesome if you’d let me know. Plus, take out my kicks man… and don’t come up with excuses like ‘yeah the guy who I sold it to ripped it from your track’, they all speak the truth when I ask them about it. You leave behind a pattern of lies and excuses just to cover your own ass. Because, that's all you care about.
I FUCKING WORSHIPPED the first Virus TI bank I got sent. It was my precious. I improved so much from just learning from those, seeing how its done… And I’d always keep them to myself, as I expect others to do so, too. They helped me move forward in my career, and I am most thankful for that. I don’t go around compiling OTHER PEOPLES patches, not even renaming the things, and then selling it for 500$… It’s someones fucking lifework you imbecile! Didn’t your parents teach you any respect?
Then there’s this. You spend time at my house. My studio. My pc. I go to bed, leave my PC unlocked. I trust you do no harm. Why do I have to find out from one of YOUR friends that you copied my fucking qlimax anthem project and god knows what more? How do you even consider sending out your best friends LIFEWORK for whatever reason? Are you sick in the head? What the fuck is wrong with you dude? Look in the mirror, man. Are you satisfied with yourself?
After posting a message on the Producers Forum, I feel the need to make this public. You’re a filthy compulsive liar who does everything for his own gain. A lot of people contacted me with doubts about you too, because apparently you’ve been a busy guy sending out more stuff. Also, scamming people into buying tracks from you and then never delivering? How are you even on a label? Btw, renaming ‘ATMOZFEARS KICK3.WAV’ to ‘ENERGYZEDKICK3.WAV’ doesn’t make it yours, you fucking clown. Yay! Why the fuck did I ever put any effort in you? I saw potential in you, but apparently it’s gone to fucking waste over greed. You gained some $$, but you’re gonna lose fucking everything with your shitty ass lifestyle.
Don’t worry, I’m gonna make sure you pay back all the people too that you’ve scammed. How do you even sleep at night when you tell a guy you’ll ghost him a tune for 1000$, having him send that and never even doing one fucking thing? Even worse, sending out MY DEMO TRACKS to them, to get them in the mood?
There’s so much more man, but this paints a clear picture. I gave you plenty of chances to act, explain, come clean, ask for help, but whatever man….
gl hf
zwaar geval van: wij van WC Eend...quote:
damn, ook al is slechts de helft waar dan is het echt fucked up!! zo misbruiken van iemand die je helpt, ongelooflijkquote:Op zondag 1 januari 2017 16:19 schreef robuust89 het volgende:
Atmozfears:
[..]
Energyzed doet een Thyron'tje, wat een idioot![]()
https://www.reddit.com/r/(...)e_what_has_happened/quote:Op maandag 2 januari 2017 00:13 schreef ReMcOrE het volgende:
iemand die trouwens een (korte) uitleg van het Thyron verhaal heeft voor mij? of is de strekking gelijk aan dit verhaal?
Hij heeft ook nog vocals van een andere Scantraxx artiest (die hij had gekregen om een remix te maken) verkochtquote:Op zondag 1 januari 2017 16:19 schreef robuust89 het volgende:
Atmozfears:
[..]
Energyzed doet een Thyron'tje, wat een idioot![]()
https://www.facebook.com/amedeevs/posts/1661538630811986quote:Hey guys. What can I say? I fucked up. I sold kicks and soundbanks from other artists that weren’t mine. To be honest it didn’t feel wrong to me until I saw the screenshot of the chat on Tim’s post. It didn’t feel wrong because I bought the sounds from someone else aswell.
I would probably save my own ass if I would mention the guy’s name but I’m not gonna do it, I’m not like that. I made a mistake, I fucked up and it’s ok if I will be punished for it. No need to involve more people in it. I just want to say I never had the intention of doing any harm to anyone. I never talked to the artists before which I was selling the sounds from and I had no idea the sounds were stolen.
I never talked to Xander neither and I didn’t buy the sounds from him. What happened between him and Tim has nothing to do with me. I just saw the sounds as an object because I bought them, like you would buy a car or whatever from someone. I asked the guy where he got the sounds from and he told me he bought them from “a guy that makes aftermovies”.
I never knew they were stolen from someone’s computer or that the artists themselves didn’t know about the sounds being out in the open. I thought they were giving away by them for free, like some artists do once in a while. I didn’t see much harm in it, I didn’t steal them.
Of course this doesn’t take away I made a horrible mistake. I sold other people’s intellectual property where they put their heart and soul in and I can understand a lot of people will hate me for it. But please, don’t think you know the story or that you know me as a person when you’ve never talked to me and because you see some bad screenshots going around. There’s always both sides to a story and more than what you can see.
I just want to say I’m sorry and I know I have disappointed a lot of people who believe(d) in me, and like I said before, I never had the intention of doing any harm to anyone. I helped a lot of other producers and colleagues (for free), by giving them help, feedback and tips on their music and business, while I had nothing to gain from it. I also do ghost producing for other artists for ridicilously cheap prices, so I am trying to give back to the community as much as I can.
Music has never been about money for me, I didn’t make a single cent from music for 6 years until I started ghost producing for other people last year. I’m 25 years old, I don’t have a job because I want to pursue this dream, I’m broke as fuck and I’m still living with my mum. It makes me sad to see that people will only remember the one mistake you made but forget about all the good stuff you have done.
To be honest I also don’t think it was a good idea from Tim to post this on Facebook, I’m not saying this to save my ass, but sometimes people just aren’t themselves, even if they fucked up really bad and I can’t imagine what Xander must feel like waking up to a post like that. Receiving negative and hateful messages from people who never talked to you. I don’t even want to know. Ok, he fucked up, but he only harmed Tim by it. Now all of Tim’s following is harming Xander, I don’t think that’s a fair trial, but it’s not my business I guess.
By the way I sold the kicks for prices between 30-75 dollars and I sold them to 4 or 5 people, so don’t think I became rich from it. If the artists would have given me the sounds in trust, so I could learn from it, I would never have sold them. But I bought them from a friend/producer and I guess he just lied to me about where they came from. I also never used the sounds in my own songs. I did a music production class fulltime for 1 year so I have enough knowledge about music to make my own sounds and songs. Every sound I use in my tracks is made by myself, even the main part of my kick is a kick I made 4 years ago, I just kept layering it over the years and I might have used a punch sample from other hardstyle tracks but that’s it, really.
It’s funny how I’m receiving a lot of emails from people now that are interested in the kicks, but in the meanwhile are talking shit about me on social media. If you’re just sharing a screenshot of someone else’s mistakes to get a bit attention and likes or whatever reason, you’re just as bad and hypocrite as everyone else.
This probably means the end of my carreer and I’m not sure what I am going to do from now on. I’m just gonna let this pass by for a while, as I’m really not feeling well. I never hated myself until now. I hope you understand. I made a mistake and I will probably make a lot more mistakes in my life, but I’m not a bad person.
I want to thank everyone that believed in me and supported me and I’m sorry I’ve let you down.
Love, Amedee
quote:Stephanie Ft Popr3b3l - Destiny
Stephanie & Proto Bytez - I'm Alive
Stephanie Ft Natski - My Vibrator and Me
Stephanie - #PinkBeats
Stephanie - The Future
wat een bagger zeg! die intro heeft niks met hardstyle te maken en die moeilijke kicks slaan ook he-le-maal nergens op!quote:
Dat psytrance stukje is nog wel tof ondanks dat dat de nieuwe hype is blijkbaarquote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat een bagger zeg! die intro heeft niks met hardstyle te maken en die moeilijke kicks slaan ook he-le-maal nergens op!
kijk, dit is het betere werk!quote:
wat een rotzooiquote:Op zondag 8 januari 2017 13:21 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat psytrance stukje is nog wel tof ondanks dat dat de nieuwe hype is blijkbaar
Maar die maskers/schmink zijn wel weer extreem lame
En de rest van de trailer kun je hier zo tussen plakken: https://soundcloud.com/audiofreqdj/21-raw-tracks
Huh? Is Intents 16+? Iig zeer nice!quote:Op dinsdag 17 januari 2017 00:00 schreef Fylax het volgende:
Dit jaar naar Intents, m'n eerste festival
17+quote:Op dinsdag 17 januari 2017 08:41 schreef dimmak het volgende:
[..]
Huh? Is Intents 16+? Iig zeer nice!
Waarom? Ken de locatie verder niet. Maar lijkt mij wel een toffe locatie.quote:Op woensdag 18 januari 2017 16:04 schreef mstx het volgende:
Jammer dat het op zo'n kansloze locatie is
Te ver wegquote:Op woensdag 18 januari 2017 16:07 schreef dimmak het volgende:
[..]
Waarom? Ken de locatie verder niet. Maar lijkt mij wel een toffe locatie.
Hahaha. Voor mij is het beter bereikbaar dan alle feesten wat in Zuid-Nederland gehouden wordt.quote:
Luchtdrummen met de kickrolls is dan wel weer vetquote:
Piano spelen in de luchtquote:Op woensdag 18 januari 2017 22:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Luchtdrummen met de kickrolls is dan wel weer vetbetrap ik mezelf iets te vaak op
quote:Op woensdag 18 januari 2017 22:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Luchtdrummen met de kickrolls is dan wel weer vetbetrap ik mezelf iets te vaak op
quote:
wat deze mensen zeggenquote:
Mijn schreeuwbox vrienden vonden het niet leuk toen ik deze de WhatsApp groep in slingerde.quote:
Ik ben er weer bijquote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:52 schreef mitchelll0181 het volgende:
Nog iemand naar http://www.supersized.nl/ ?
DJ Panic
Hij is leuk!quote:Op zondag 22 januari 2017 20:39 schreef mstx het volgende:
https://www.facebook.com/(...)924/?hc_ref=NEWSFEED
Verkeerd gelezenquote:
quote:Op maandag 23 januari 2017 07:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dus tijd voor "Vroeger was alles beter" en dan gewoon het festival seizoen!
quote:Op zondag 22 januari 2017 20:39 schreef mstx het volgende:
https://www.facebook.com/(...)924/?hc_ref=NEWSFEED
Wat is dat voor feest?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 12:01 schreef mstx het volgende:
Dit jaar weer naar Stockholm![]()
[ afbeelding ]
50e editie dus er zal wel een goeie line-up komen
Een cruiseschip met 2000 feestgangers die van Stockholm naar Riga en weer terug vaart in 40 uur met non-stop muziek (hardstyle/hardcore/trance) aan boord in een stuk of 4 zalen.quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 16:29 schreef mstx het volgende:
[..]
Een cruiseschip met 2000 feestgangers die van Stockholm naar Riga en weer terug vaart in 40 uur met non-stop muziek (hardstyle/hardcore/trance) aan boord in een stuk of 4 zalen.![]()
Ben tot nu toe alleen op de 2014 winter editie geweest was wel vet jaquote:
Niveautje jongensquote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:01 schreef mstx het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)waad_op_politie.html
Wat een kneus
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:01 schreef mstx het volgende:
Wat een kneus
FTSquote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:01 schreef mstx het volgende:
Wat een kneus
Hij schuift het nooit onder stoelen of banken. Ook zijn status als hij klaar is met draaien. Overal met zijn wappie hoofd op de foto's. Of het handig is.....quote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:01 schreef mstx het volgende:
Wat een kneus
Wowquote:Op maandag 6 februari 2017 09:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hij schuift het nooit onder stoelen of banken. Ook zijn status als hij klaar is met draaien. Overal met zijn wappie hoofd op de foto's. Of het handig is.....
quote:Op maandag 6 februari 2017 16:41 schreef Wereldgozer het volgende:
De screeches in de midtro van deze plaat
quote:ALBUM.
After 15 years of hardstyle we decided to give you a little present. On the 6th of May we will release our very first album, containing 15 years of hits, unreleased material and remixes! The official release will be at CRAFT festival.
15 years of hardstyle released on 1 album. That's how we roll.
#DR15YRS
gewoon van 14:00 tot 01:00 helemaal uit de pantyquote:Op maandag 13 februari 2017 19:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt echt volle bak gas geven van 16:30 - 19:30.
En kijk ook wel uit naar DBSTF, 2-Sidez en TTT
Bizar lekker inderdaad. Balen dat ik er niet bij kan zijn.quote:Op maandag 13 februari 2017 19:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[ afbeelding ]
* ReMcOrE + vriendin + 2 kameradenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 15:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wie gaan er wel allemaal naar VWAB?
Het begint pas om 12quote:Op maandag 13 februari 2017 19:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[ afbeelding ]
Nicequote:Op dinsdag 14 februari 2017 16:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE + vriendin + 2 kameraden
wij gaan 12:00 van huis weg, dus lekker opstarten met Jonesquote:Op vrijdag 17 februari 2017 13:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nicegaat een mooi feestje worden! Denk dat wij rond half 4 binnen zijn
![]()
Nu hopen dat Wildstylez er stiekem wat P1 plaatjes doorheen gooit.
Zin in!
Congrats kerel!quote:Op vrijdag 17 februari 2017 19:57 schreef mstx het volgende:
Even spammen in de topicreeks waar ik ook alweer meer dan 10 jaar in meepost![]()
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/events/206353366507327/
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat deze man zegtquote:Op zondag 19 februari 2017 12:15 schreef ReMcOrE het volgende:
wat een party in Den Bosch, wat een feest![]()
geluid top, setjes top en sfeer top!
Geluid was tijdens WS&NC en begin van 2S wel matig hoor. Daarbuiten prima.quote:Op zondag 19 februari 2017 12:15 schreef ReMcOrE het volgende:
wat een party in Den Bosch, wat een feest![]()
geluid top, setjes top en sfeer top!
quote:Op maandag 20 februari 2017 07:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
DBSTF. Die hadden gewoon op de play knop gedrukt van hun "best of" CD. Exact dezelfde setjes als op de tijdmachines. Sorry Neo-mullen, maar dat was echt een kut set! Mensen die dit tof vonden zijn volgens mij de dagjes mensen die een keer toevallig een early feestje bezoeken.
Ik snap jouw punt uiteraard ook. Ik kan me goed herinneren dat we met een groot aantal Fok!kers in Schagen stonden en toen waren we ook niet meer te houden toen al dit soort platen weer voor het eerst, na lange tijd, te horen waren.quote:Op maandag 20 februari 2017 09:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dit inderdaad de eerste keer voor me was op een early feestje.
De reden dat ik die set zo fijn vond is omdat ik Music made addict (album) grijs heb gedraaid in de tijd dat ie uitkwam. Heb er heerlijke herinneringen aan en heb die platen sinds Qlimax 2009 vrijwel nooit meer live gehoord. Daarom was het voor mij puur genieten![]()
Maar ik snap je argumentatie, kan me voorstellen dat je er anders over denkt.
quote:
Alleen zondag is nooit een optie toch hahaquote:Op vrijdag 3 maart 2017 18:32 schreef mstx het volgende:
Nog maar 3 weken om te beslissen of ik weekend of alleen zaterdag of zondag ga doen![]()
"During the pre-registration sale there are three types of tickets available:quote:Op vrijdag 3 maart 2017 18:45 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Alleen zondag is nooit een optie toch haha
Wat een prijzen trouwens man man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |