owja, dat kan natuurlijk ook gewoonquote:Op dinsdag 20 december 2016 13:42 schreef dimmak het volgende:
[..]
Gaat gewoon verder in het AFAS denk ik. Gaat alleen om de naam.
Ik hoorde ook iets dat waarschijnlijk OJK in de 2e zaal komt.
Nee, dan is het nog zuurder dat ik niet kan.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
owja, dat kan natuurlijk ook gewoon
en OJK in zaal 2 zou zeker niet verkeerd zijn
Ik hoorde juist dat in die tweede zaal een 'Future'-area komt met artiesten als Sub Zero Project, wat mstx dus net post.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:42 schreef dimmak het volgende:
Ik hoorde ook iets dat waarschijnlijk OJK in de 2e zaal komt.
op een ander forum las ik:quote:Op woensdag 21 december 2016 23:05 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik hoorde juist dat in die tweede zaal een 'Future'-area komt met artiesten als Sub Zero Project, wat mstx dus net post.
Beste Tijdreizigers,quote:Op donderdag 22 december 2016 08:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op een ander forum las ik:
Ignition
Retrospect
Demi Kanon
Galactixx
Devin Wild
Phuture Noize
Sub Zero Project
quote:Op maandag 26 december 2016 10:33 schreef StM het volgende:
Wie gaan er vanavond naar de Tijdmachine? Zit een beetje te twijfelen
Dit is best stoer.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:47 schreef mstx het volgende:
[..]
Beste Tijdreizigers,
Omdat niet alles een verrassing moet zijn presenteren wij hierbij de timetable van de kleine zaal in de Heineken Music Hall.
Hier gaan de legendes uit 2009 t/m 2011 kennismaken met de nieuwe legendes van 2020 t/m 2025.
Dus:
23:00 - 00:00: The Pitcher & Ignition
00:00 - 01:00: (verrassingsact 1) & Demi Kanon
01:00 - 02:00: Jones & Galactixx
02:00 - 03:00: Zany & Retrospect
03:00 - 04:00: (verrassingsact 2) & Devin Wild
04:00 - 05:00: Frontliner & Phuture Noize
05:00 - 06:00: Frequencerz & Sub Zero Project
Bij twijfel altijd doenquote:Op maandag 26 december 2016 10:33 schreef StM het volgende:
Wie gaan er vanavond naar de Tijdmachine? Zit een beetje te twijfelen
Sfeer zit bij de meeste hardstyle feesten wel goed. Zeker bij feestjes als de tijdmachine en andere feesten die met nostalgie te maken hebben. Tis ook nog met kerst, dus je krijgt waarschijnlijk wel de echte liefhebbers. Dagjesvolk zul je waarschijnlijk niet veel zien. Gewoon plezier maken met z'n allenquote:Op maandag 26 december 2016 18:47 schreef Stabiel het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij zo'n hardstyle feestje als vanavond? Leuke sfeer?
Thanks. Klinkt iig goed. Succes iedereen en misschien kom ik nog wel ff langs.quote:Op maandag 26 december 2016 18:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Sfeer zit bij de meeste hardstyle feesten wel goed. Zeker bij feestjes als de tijdmachine en andere feesten die met nostalgie te maken hebben. Tis ook nog met kerst, dus je krijgt waarschijnlijk wel de echte liefhebbers. Dagjesvolk zul je waarschijnlijk niet veel zien. Gewoon plezier maken met z'n allen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt, ik ga nietquote:Op maandag 26 december 2016 18:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Tis ook nog met kerst, dus je krijgt waarschijnlijk wel de echte liefhebbers. Dagjesvolk zul je waarschijnlijk niet veel zien.
Niks mis met dagjesvolk, als ze maar voor sfeer zorgenquote:
Gaat goed komenquote:Op maandag 26 december 2016 21:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Niks mis met dagjesvolk, als ze maar voor sfeer zorgen
Mijn eerstvolgende feest wordt waarschijnlijk Hardbass. Nog nooit geweest dus ben benieuwd. De lineup liegt er niet om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |