Wishful thinking mag al eens héquote:Op dinsdag 8 november 2016 20:39 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Proberen de moraal hoog te houden in plaats van met modder gooien; kan dat hier?
Iets om de moraal gevenquote:Op dinsdag 8 november 2016 20:39 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Proberen de moraal hoog te houden in plaats van met modder gooien; kan dat hier?
Dat zal je dus geen twee keer meer doen!quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Shit man ik zat van Stevie Ray Vaughan te genieten terwijl jullie aan het haxballen waren.
Ik was helemaal bezetenquote:Op dinsdag 8 november 2016 20:45 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dat zal je dus geen twee keer meer doen!
Nicequote:
"Zit het nog steeds zo diep?"quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:47 schreef GGMM het volgende:
Stevie Ray Vaughan maakt muziek die ook minder begaafde mensen kunnen volgen.
#7 beste gitarist volgens Rolling Stone bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 8 november 2016 20:50 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik ken hem zelfs niet, dus speciaal zal het allemaal wel niet zijn.
Gisteren 2 man, vanavond 10 man.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Shit man ik zat van Stevie Ray Vaughan te genieten terwijl jullie aan het haxballen waren.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:41 [/quote] [quote]
[b]Op dinsdag 13 mei 2014 19:05 schreef Euribob het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Maak zelf een keer een room aan zeikerds!quote:
Daar kwam hij na de ban achterquote:Op dinsdag 8 november 2016 23:53 schreef GGMM het volgende:
Het zit nogal diep bij Messi.
Het zou zeer prettig zijn als niemand anders maps heeft.
Ik had ze nog, nu weet ik niet of ze die hebben.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:53 schreef GGMM het volgende:
Het zit nogal diep bij Messi.
Het zou zeer prettig zijn als niemand anders maps heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |