Geen idee. Maar je kunt Spotify gratis gebruiken. Dus je kunt het altijd installeren, wat rondsnuffelen en het weer verwijderen als je niks van je gading kunt vinden. Voor mij is het sowieso een goudmijn.quote:Op donderdag 3 november 2016 02:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Valt nog mee, veel verzamelalbums denk ik.
Niet dat ik weet. Er zit een normale zoekfunctie in, dus als de naam van het label ook in de titel van het album staat, kun je dat wél vinden.quote:
Ik ga nog ff door een uurtje, heb nog wat luisteraars op server.quote:Op donderdag 3 november 2016 02:58 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga zo geleidelijk afhaken. Piet bedankt weer
quote:
Zelfs de voortuin is al niet meer veilig tegenwoordig.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:52 schreef just me het volgende:
[..]mijn fiets is uit de voortuin gestolen
![]()
wel verzekerd maar ook gedoe weer
Jij nog wakker ja?quote:Op donderdag 3 november 2016 08:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zelfs de voortuin is al niet meer veilig tegenwoordig.
quote:Op donderdag 3 november 2016 08:52 schreef just me het volgende:
![]()
dat is echt kl***equote:Op donderdag 3 november 2016 08:52 schreef just me het volgende:
![]()
Je zou er bijna je wekker voor zetten!quote:Op donderdag 3 november 2016 09:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb gewoon 3 keer Dieter Bohlen gemist vannacht
Balenquote:Op donderdag 3 november 2016 08:52 schreef just me het volgende:
mijn fiets is uit de voortuin gestolen
![]()
Dat is wel een héle ruimte uitleg van het begrip "buurmeisje"quote:Op donderdag 3 november 2016 11:43 schreef just me het volgende:
mijn buurmeisje, ze woont in Griekenland
quote:Op donderdag 3 november 2016 11:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is wel een héle ruimte uitleg van het begrip "buurmeisje"
bijna, maar ook bijna nietquote:Op donderdag 3 november 2016 11:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je zou er bijna je wekker voor zetten!
Bijna.
Ja en 6x Dub Syndicatequote:Op donderdag 3 november 2016 09:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb gewoon 3 keer Dieter Bohlen gemist vannacht
Nog steeds met Mixxx. Maar hij heeft de draai-PC naar boven verplaatst en vandaag kabeltje doorgetrokken.quote:
En welke drivers daarbinnen met welke latency, voor zover je weet?quote:Op donderdag 3 november 2016 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog steeds met Mixxx. Maar hij heeft de draai-PC naar boven verplaatst en vandaag kabeltje doorgetrokken.
Geen idee ...quote:Op donderdag 3 november 2016 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En welke drivers daarbinnen met welke latency, voor zover je weet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |