Dat is dan ook weer overdreven. Zo zonde dat je niet gewoon wint, dan loop je gewoon zo hard in.quote:
Ajax is de winnaar van het weekend: ingelopen op koploper met een zware uitwedstrijd, PSV op afstand gehouden dat zichzelf verder de crisis in werkt met weer een verneukte thuiswedstrijd.quote:
Dat en nogmaals de bevestiging dat Feyenoord best een aardige basis elf heeft, maar daarbuiten het ronduit zwak is.quote:
PSV moet in de winterstop een stevige concurrent voor de Jong halen. Of serieus werk maken van Pereiro in de spits.quote:Op zondag 6 november 2016 19:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat en nogmaals de bevestiging dat Feyenoord best een aardige basis elf heeft, maar daarbuiten het ronduit zwak is.
Maar hoe dit PSV in het restant van het seizoen de potjes zo als gisteren tegen Twente wel kan winnen, is me nog volledig onduidelijk.
Leuk dat concurenten punten laten liggen, maar enige continuīteit in je eigen team is wenselijk.
Dat gaat pas lukken als we een draaiende aanval krijgen. Met materiaal als Pereiro, Bergwijn en Narsingh zie ik dat niet gebeuren.quote:Op zondag 6 november 2016 19:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat en nogmaals de bevestiging dat Feyenoord best een aardige basis elf heeft, maar daarbuiten het ronduit zwak is.
Maar hoe dit PSV in het restant van het seizoen de potjes zo als gisteren tegen Twente wel kan winnen, is me nog volledig onduidelijk.
Leuk dat concurenten punten laten liggen, maar enige continuīteit in je eigen team is wenselijk.
Het is bijna pijnlijk om naar te kijken. Je kunt beter z'n broer in de spits zetten.quote:Op zondag 6 november 2016 19:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
PSV moet in de winterstop een stevige concurrent voor de Jong halen. Of serieus werk maken van Pereiro in de spits.
De Jong speelt niet alleen kut, hij heeft ook totaal geen drive. Alsof hij met pijn speelt en elke inspanning teveel is. Of gewoon niet gedreven.
Gewoon Lammers. Kan nooit slechter gaan. Of da Silva en gewoon eens anders gaan voetballen dan dat uiterst voorspelbare targetman 'met de rug naar de goal' spelletje.quote:Op zondag 6 november 2016 19:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is bijna pijnlijk om naar te kijken. Je kunt beter z'n broer in de spits zetten.
Ik vraag me oprecht af hoe de spelers naar zo'n dag als vandaag kijken. Zouden ze spijt hebben van hun lamlendige instelling van gisteren?quote:Op zondag 6 november 2016 18:39 schreef ZuidGrens het volgende:
Aan de ene kant een opluchting dat Ajax en Feyenoord puntverlies lijden, maar dat maakt ons puntverlies natuurlijk extra zuur.
Bij sommige basisspelers verwacht ik een hoog /care-gehalte.quote:Op zondag 6 november 2016 20:02 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af hoe de spelers naar zo'n dag als vandaag kijken. Zouden ze spijt hebben van hun lamlendige instelling van gisteren?
Pssst: Friday kopen?quote:Op zondag 6 november 2016 19:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
PSV moet in de winterstop een stevige concurrent voor de Jong halen. Of serieus werk maken van Pereiro in de spits.
De Jong speelt niet alleen kut, hij heeft ook totaal geen drive. Alsof hij met pijn speelt en elke inspanning teveel is. Of gewoon niet gedreven.
Als men denkt dat we zo wanhopig zijn en gaan voor Fredje Friday is de bodem toch zeker wel bereikt?quote:
Beiden nou ook niet echt spitsen die hun eigen kansen creëren, hoe gaan we de ellende op de vleugels oplossen?quote:Op maandag 7 november 2016 08:04 schreef Gutanoth het volgende:
We hoeven helemaal niemand te kopen. Lammers moet gewoon eens de kans krijgen en anders Locadia maar neerzetten. Luuk moet weten dat hij te vervangen is.
4-4-2 spelen met Luuk en Perreiro.quote:Op maandag 7 november 2016 14:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Beiden nou ook niet echt spitsen die hun eigen kansen creëren, hoe gaan we de ellende op de vleugels oplossen?
quote:Op maandag 7 november 2016 13:10 schreef Lemming22 het volgende:
Brenet bij Oranje als vervanger van Karsdorp, wie had dat twee jaar geleden gedacht...
En Pröpper haakt geblesseerd af. Hopelijk verklaart die blessure zijn matige vorm van de laatste tijd.
Een tamzak en een jeugdspeler. Trek je het kampioenschap niet mee binnen.quote:Op maandag 7 november 2016 08:04 schreef Gutanoth het volgende:
We hoeven helemaal niemand te kopen. Lammers moet gewoon eens de kans krijgen en anders Locadia maar neerzetten. Luuk moet weten dat hij te vervangen is.
Het gaat er wmb ook helemaal niet om dat die jongens het kampioenschap binnen trekken. Door Luuk te banken gaat hij misschien weer een keer zijn best doen voor een basisplek.quote:Op maandag 7 november 2016 15:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een tamzak en een jeugdspeler. Trek je het kampioenschap niet mee binnen.
Hoewel ik het niet zo heb met hem is het wel terecht lijkt me, speelde prima tegen Bayern en dit seizoen eigenlijk al heel consistent bezig.quote:Op maandag 7 november 2016 13:10 schreef Lemming22 het volgende:
Brenet bij Oranje als vervanger van Karsdorp, wie had dat twee jaar geleden gedacht...
En Pröpper haakt geblesseerd af. Hopelijk verklaart die blessure zijn matige vorm van de laatste tijd.
Speelde wel erg slecht afgelopen weekend. Was jammer gezien hij eindelijk de voorkeur kreeg boven Willems.quote:
en het is nog terecht ook, wat heeft die man zich ontwikkeldquote:Op maandag 7 november 2016 13:10 schreef Lemming22 het volgende:
Hij moet het gewoon simpel houden dan is het een prima back.quote:Op maandag 7 november 2016 16:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Speelde wel erg slecht afgelopen weekend. Was jammer gezien hij eindelijk de voorkeur kreeg boven Willems.
Weet nog dat ik vorig jaar bang was toen we de CL poule ingingen en Willems langdurig geblesseerd was. Die periode speelde Brenet inderdaad geweldig. Hopelijk kan hij minuten maken, die jongen verdient het.quote:Op maandag 7 november 2016 17:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en het is nog terecht ook, wat heeft die man zich ontwikkeld
Oef. Ik had deze post gewist na het drama in de Adelaarshorst als ik jou was.quote:Op zondag 6 november 2016 16:51 schreef onlogisch het volgende:
PSV heeft de strijd om het kampioenschap opgegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |