Op basis van het laatste kwartier voor rust en het eerste kwartier na rust? 1-1 is wel terechtquote:Op zaterdag 5 november 2016 22:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
Puntje tegen Twente is niet verkeerd mannen, zeker als je bedenkt dat Twente hier met 1-5 had moeten winnen.
Dat er telkens godsgruwelijk veel ruimte voor Twente lag waar ze heel slordig mee omgingen. Maarja aan de andere kant is dat ook weer een gebrek aan kwaliteit bij hun.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op basis van het laatste kwartier voor rust en het eerste kwartier na rust? 1-1 is wel terecht
Eens.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Het is dat Twente er geen kut van kan, anders had je gewoon een pak slaag in eigen huis gehad.
Jup. Die Celina viel vandaag wel heel erg door de mand.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Het is dat Twente er geen kut van kan, anders had je gewoon een pak slaag in eigen huis gehad.
Klopt. Bovendien ook gewoon weer een punt uitgelopen op Heerenveen, lang zo slecht nog niet.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:45 schreef Mansjester het volgende:
PSV staat nog steeds maar 1 punt achter op Ajax en 4 op Feyenoord ( 4 en 7 dus als ze morgen beide winnen). Dat valt echt nog mee, zeker na hoevaak je wel niet hoort dat het crisis is bij PSV.
Het grappige is dat PSV nog gewoon in de race is al geven ze wel makkelijk de punten weg.quote:Op zondag 6 november 2016 09:44 schreef Vasion het volgende:
Jammer, ik gun PSV wel het kampioenschap.
heftigquote:Op zondag 6 november 2016 11:35 schreef FL_Freak het volgende:
Wat irriteerde ik me toch aan een aantal kansloze figuren op oost
Jammer trouwens dat drankneus Ron Jans er ook bijzit.. Maar dat geheel terzijde..quote:Op zondag 6 november 2016 13:32 schreef n1ek- het volgende:
Vanavond Marcel Brands bij Studio Zaadsnol.. Ben benieuwd hoe 'ie alles gaat verklaren..
Zou Ronnie eigenlijk geen goeie volgende coach voor PSV zijn? Deze reactie past wel bij het voetbal wat PSV momenteel laat zien.. En die dikke Willems maar lachen.. Hier pik:quote:Op zondag 6 november 2016 13:37 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Jammer trouwens dat drankneus Ron Jans er ook bijzit.. Maar dat geheel terzijde..
Realistisch zou ik het noemen.quote:
Ik vroeg me onlangs al af wanneer de hoofdverantwoordelijken zich eens zouden gaan melden in de media.quote:Op zondag 6 november 2016 13:32 schreef n1ek- het volgende:
Vanavond Marcel Brands bij Studio Zaadsnol.. Ben benieuwd hoe 'ie alles gaat verklaren..
Ik aan een aantal kansloze figuren op het veld! *ba dum tss!*quote:Op zondag 6 november 2016 11:35 schreef FL_Freak het volgende:
Wat irriteerde ik me toch aan een aantal kansloze figuren op oost
Precies, inkopen doen in de winterstop en een aantal spelers wieberen.quote:Op zondag 6 november 2016 14:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vroeg me onlangs al af wanneer de hoofdverantwoordelijken zich eens zouden gaan melden in de media.
Wordt zo zoetjes aan wel eens tijd dat ze aan damage control gaan doen.
Bergwijn maakt zijn belofte als groot talent idd compleet niet waar. Had ik ook niet verwacht, al werd (wordt?) hij door velen gezien als de Verlosser. Gewoon een leuk technisch voetballertje maar loopt verder niet over van talent.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:40 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook nog zeggen, die jongen valt echt tegen. Als je nog zo jong bent mag je best een keer slecht spelen, maar op een mooie goal tegen Zwolle na kan ik me weinig goede acties van hem herinneren.
De 2e helft wel.quote:Op zondag 6 november 2016 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Realistisch zou ik het noemen.
Maar met jouw wereldvreemde blik ben je er vast van overtuigd dat we gisteren ernstig tekort zijn gedaan en Twente eigenlijk helemaal van de mat getikt hebben. Of niet?
quote:Op zondag 6 november 2016 15:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De 2e helft wel.
De 1e was dramatisch ,komt ook omdat PSV weer met 10 man speelde(eigenlijk 9 want Propper deed ook niks)
De laatste 20 minuten waren wel redelijk, als je het feit dat we niet meer scoren eventjes buiten beschouwing laat.quote:Op zondag 6 november 2016 15:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De 2e helft wel.
De 1e was dramatisch ,komt ook omdat PSV weer met 10 man speelde(eigenlijk 9 want Propper deed ook niks)
Ajax ook. Logisch gevolg is een titel voor Feyenoord.quote:Op zondag 6 november 2016 16:51 schreef onlogisch het volgende:
PSV heeft de strijd om het kampioenschap opgegeven.
Vanzelfsprekend.quote:Op zondag 6 november 2016 16:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ajax ook. Logisch gevolg is een titel voor Feyenoord.
En zelfs dan lopen we een puntje in op de nummer 1quote:Op zondag 6 november 2016 16:51 schreef onlogisch het volgende:
Je bedoelt Feyenoordquote:Op zondag 6 november 2016 16:51 schreef onlogisch het volgende:
Ik zie Feyenoord nog wel gelijkspelen of zelfs winnen. Maar ook daar is het armoe troef zeg.quote:
Feyenoord en ajax kunnen niet beter terwijl PSV duidelijk nog niet op 100% zit.quote:Op zondag 6 november 2016 17:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zie Feyenoord nog wel gelijkspelen of zelfs winnen. Maar ook daar is het armoe troef zeg.
Maar zolang PSV het zelf elke keer verprutst mag je niet eens denken aan het landskampioenschap.
quote:Op zondag 6 november 2016 16:51 schreef onlogisch het volgende:
Hoezo kunnen zij niet beter? Spelers kunnen zich ontwikkelen, en ik zie bij Ajax meer een stijgende lijn dan bij PSV. Ajax opende het seizoen bedroevend slecht. Tis nu nog niet groots, maar al wel een stuk beter. PSV kan misschien beter, maar of dat ook gaat gebeuren is een tweede. Ik zie bijv. een Willems zich echt niet meer herpakken.quote:Op zondag 6 november 2016 17:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoord en ajax kunnen niet beter terwijl PSV duidelijk nog niet op 100% zit.
Locadia en Hendrix die nog terug komen en hopelijk komt er een goeie buitenspeler in de winterstop...
Feyenoord heeft al gepiekt , die kunnen echt niet meer beter .quote:Op zondag 6 november 2016 17:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoezo kunnen zij niet beter? Spelers kunnen zich ontwikkelen, en ik zie bij Ajax meer een stijgende lijn dan bij PSV. Ajax opende het seizoen bedroevend slecht. Tis nu nog niet groots, maar al wel een stuk beter. PSV kan misschien beter, maar of dat ook gaat gebeuren is een tweede. Ik zie bijv. een Willems zich echt niet meer herpakken.
Hendrix kan ik me nog voorstellen dat je daar blij mee bent dat hij terugkomt. Locadia kreeg altijd kritiek en het was belachelijk dat Cocu zijn spits verkrachtte als flankspeler, en nu zou hij de verlosser zijn?quote:Op zondag 6 november 2016 17:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoord heeft al gepiekt , die kunnen echt niet meer beter .
En zoals ik al had voorspeld hebben ze weer met te veel kracht gesmeten in het begin ,je ziet ze weer wegzakken zoals gewoonlijk.(komen ook nog es de EL potjes bij wat ze niet gewend zijn)
Ajax heeft individueel leuke spelers die een wedstrijd kunnen beslissen ,net zoals PSV een paar jaar terug met Mertens ,Lens etc, maar er is geen lijn in hun spel te ontdekken en achterin is het zwak.
Vooral de backs,zag je vandaag weer.
PSV kan alleen maar beter , de meeste spelers zijn uit vorm en de blessuregevallen komen terug.
Locadia is niet de verlosser nee maar wel iemand erbij die tenminste kan scoren en een concurrent erbij voor Luuk in de spits.quote:Op zondag 6 november 2016 17:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hendrix kan ik me nog voorstellen dat je daar blij mee bent dat hij terugkomt. Locadia kreeg altijd kritiek en het was belachelijk dat Cocu zijn spits verkrachtte als flankspeler, en nu zou hij de verlosser zijn?
Er moet wat nieuws komen, echter zou ik zo 1 2 3 niet weten wie er EN haalbaar is EN wat kan toevoegen.
Daarnaast hebben een aantal spelers een flinke schop onder hun reet nodig.
En 1 ingelopen op Feyenooit.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Klopt. Bovendien ook gewoon weer een punt uitgelopen op Heerenveen, lang zo slecht nog niet.
Zeneli is een Kosovaar.quote:Op zondag 6 november 2016 18:08 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Zeneli en Larsson.. Of wat zijn de namen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |