Nu de stijgende lijn is ingezet gaat de EL gewonnen worden. Dat Sevilla niet mee doet helpt natuurlijk enorm.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:01 schreef Gutanoth het volgende:
Als ik dit zie trouwens, heb ik echt geen zin in de EL.
[ afbeelding ]
Er zit gewoon geen enkel team tussen waarvan je zou zeggen: "Zo hé, dat zijn mooie wedstrijden"
Ik zeg niet dat we ze allemaal even makkelijk over de knie leggen, maar dat het gewoon kutwedstrijden zijn. Wie wilt er nou halverwege in Rusland uit de EL gedonderd worden door zika blyat 93'quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nu de stijgende lijn is ingezet gaat de EL gewonnen worden. Dat Sevilla niet mee doet helpt natuurlijk enorm.
Mwoh, ik zou best tegen een Belgische club willen sparren, of ManU nog een keer wippen hoor. Geen moffen, Erdolfianen of oostblokhufters graag.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:01 schreef Gutanoth het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit gewoon geen enkel team tussen waarvan je zou zeggen: "Zo hé, dat zijn mooie wedstrijden"
komen ook gewoon nog CL ploegen bij natuurlijkquote:Op vrijdag 4 november 2016 20:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwoh, ik zou best tegen een Belgische club willen sparren, of ManU nog een keer wippen hoor. Geen moffen, Erdolfianen of oostblokhufters graag.
(As Roma,Schalke,United,Inter,Fiorintina,Villarreal,Anderlecht)quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:01 schreef Gutanoth het volgende:
[ afbeelding ]
St Etienne, gewoon vanwege vroegerquote:Op vrijdag 4 november 2016 09:01 schreef Gutanoth het volgende:
[ afbeelding ]
Niet winnen zou iig vrij funest zijn...quote:Op zaterdag 5 november 2016 12:31 schreef ZuidGrens het volgende:
Kan nog best een pittig potje worden, maar als je deze wint is de crisis weer voorbij![]()
Een kleine, met de toevoeging dat het absoluut geen zekerheidje is. Maar ik acht de kans op winst groter dan op puntverlies.quote:Op zaterdag 5 november 2016 12:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Voorspel jij nu serieus een overwinning?
Altijd negatiefquote:Op zaterdag 5 november 2016 12:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een kleine, met de toevoeging dat het absoluut geen zekerheidje is. Maar ik acht de kans op winst groter dan op puntverlies.
Zitten toch een paar prima ploegen tussen anders. En de afvallers uit de CL naast jullie komen er ook nog bij, dus prima mogelijkheden tot leuke potjes.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:01 schreef Gutanoth het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heb jij tegen Drizzt?quote:Op zaterdag 5 november 2016 15:45 schreef FL_Freak het volgende:
Heerlijk als we vanavond die drizzt de mond kunnen snoeren.
FL_Freak vindt jou blijkbaar een idioot.quote:
Die doet idd breed sinds Twente is ontsnapt aan degradatie.quote:Op zaterdag 5 november 2016 15:45 schreef FL_Freak het volgende:
Heerlijk als we vanavond die drizzt de mond kunnen snoeren.
Hij begon ineens zo gemeen te doen laatstquote:Op zaterdag 5 november 2016 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen Drizzt?
En waarom praat je achter zijn rug om over hem?
[..]
FL_Freak vindt jou blijkbaar een idioot.
Gezien het feit dat PSV thuis verrekte weinig scoort, moet ik het nog zien. Maar het zou mooi zijn, een dikke zege.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |