Oh man, zin in! (behalve dan dat van die organen..)quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:24 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Oeh dat ja! Ik mis het niet.
Oh, de geneugten van net bevallen zijn: weer degelijk piesen, je sokken aandoen, Op je buik liggen, hongertrek hebben, je kunnen omdraaien in de auto, kastdeurtjes open doen zonder botsing
![]()
Het op zijn plek zakken der organen is dan wel weer een apart dingetje
picquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:36 schreef Logician2.0 het volgende:
Hihi idd, mijn buik is nu al echt zo dik
Leuk! 2 daagjes verschil![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:48 schreef Logician2.0 het volgende:
en bij de 5e keer denkt je buik gewoon "we maken vast plek voor het 3e trimester"
![]()
Ja dat zou inderdaad zeker een geruststelling zijn. Ondanks dat het natuurlijk wel vervelend is als je er last van hebt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:27 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Het is misschien ook wel een geruststelling: de kans dat je misselijk bent van de hormonen is echt een heel stuk groter dan dat je listeria hebt.. Behalve als je bijvoorbeeld echt maar blijft overgeven, en ook andere klachten krijgt zoals koorts, buikpijn, erge duizeligheid etc. dan is het zeker belangrijk om te gaan bellen! (Al mag je natuurlijk altijd bellen als je je zorgen maakt.
.)
Goed onthoudenquote:Op vrijdag 4 november 2016 19:31 schreef Vieve6 het volgende:
Ik heb de hele tijd zin in dropjes! Had ik de vorige zwangerschap ook al.
Gelukkig is er chocolade : )!
Mooie foto in het buikentopic Logician!
Burdie was het nu vandaag dat je naar het zkh/verloskundige moest om een plan te bespreken?
Wat fijn dat die ruimte er is, hup Guppy!quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:29 schreef Burdie het volgende:
Goed onthouden. CTG en echo waren dusdanig goed dat we besloten hebben af te wachten, maandag gaan we weer terug als ik dan nog niet ben bevallen.
Ik blijf maar spieken hier. Still going strong!quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Goed onthouden. CTG en echo waren dusdanig goed dat we besloten hebben af te wachten, maandag gaan we weer terug als ik dan nog niet ben bevallen.
Ik vind het ergens wel spannend hoor, 42 weken voelt toch als een soort magische grens... Ik denk dat we daarna ook niet lang meer gaan wachten, ik voel me nu nog redelijk fit.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:32 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Wat fijn dat die ruimte er is, hup Guppy!
Ik was bij een drogist van de zomer toen ik zwanger was, en wilde zoute dropjes kopen. Of ze voor mij waren.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:40 schreef Logician2.0 het volgende:
Dank je![]()
waarom mag je geen dropjes? Of heb je ze gewoon toevallig niet in huis?
Burdie wat fijn dat dat zo kan, succes nog even
Dat is ook wel weer een uiterste zeg : o! Hij is dan iig wel goed op de hoogte van de voedingscentrum tabel :p.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:05 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Ik was bij een drogist van de zomer toen ik zwanger was, en wilde zoute dropjes kopen. Of ze voor mij waren.
Hij wilde ze bijna niet meegeven, want dat was echt heel link in een zwangerschap, ofzo.
Mijn oudste had er net zo lief nog gezetenquote:Op zaterdag 5 november 2016 02:42 schreef _Duckietje_ het volgende:
Nog even Burdie(inclusief de dooddoener "er is er nog geen enkele tot zijn 18 blijven zitten
)
Ik ook, voorsl zoute. Had een irritant lage bloeddruk namelijk. Juist daarom was het zo stin dat die drogist wel even dacht te weten wat goed voor me was.quote:Op zaterdag 5 november 2016 11:26 schreef Logician2.0 het volgende:
Ik kreeg juist het advies van de gyn om dropjes te eten in mijn vorige zwangerschap![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2016 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
Arme burdie. Voeren ze hier de druk ook nog es op
Nou iddquote:Op zaterdag 5 november 2016 11:53 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Ik ook, voorsl zoute. Had een irritant lage bloeddruk namelijk. Juist daarom was het zo stin dat die drogist wel even dacht te weten wat goed voor me was.
Och, ik klik het wel weg als ik er niet tegen kan hoorquote:Op zaterdag 5 november 2016 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
Arme burdie. Voeren ze hier de druk ook nog es op
quote:Op zaterdag 5 november 2016 15:55 schreef WupWup het volgende:
Als Burdie de laatste post heeft, kun je er eigenlijk wel vanuit gaan dat er nog niks is, want anders gaat OUD wel los denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burd hoop dat je niet zo lang meer hoeft te wachten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn snoenk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |