Die heeft wel Cavaliers weggejaagd.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Koffieplanter is een leuke user.
lolquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:10 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Die heeft wel Cavaliers weggejaagd.
Colombiaantjes moet je kort houden.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:10 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Die heeft wel Cavaliers weggejaagd.
Nou, eigenlijk is hij doodsaai.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Koffieplanter is een leuke user.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Met hoeveel kazen?quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welkom
Ik kan je inmiddels vertellen dat ik gisteren een pizza quattro formaggi had.
quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
FoutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar heb ik dit aan verdiend?quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk is hij doodsaai.
Had zo een broer van jou kunnen zijn.
Rektquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk is hij doodsaai.
Had zo een broer van jou kunnen zijn.
Ja leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doelpunt Wamberto Ariasquote:
Dat is satire.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waar heb ik dit aan verdiend?
Jij zal wel balen dat Bayern achter staat.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het andere voordeel aan vandaag minimaal een punt pakken is dat Bayern nog los moet gaan tegen Rostov
Nee, jij moet je bek houden.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Wat een matige OP. Mag ik dat zeggen?
streampje van drizzt hequote:
Alleen wordt het nog 1-2.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het andere voordeel aan vandaag minimaal een punt pakken is dat Bayern nog los moet gaan tegen Rostov
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen wordt het nog 1-2.
Ik hoop dat je er van genoten hebt.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welkom
Ik kan je inmiddels vertellen dat ik gisteren een pizza quattro formaggi had.
Maar doorselecteren danquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:13 schreef Kopsterk het volgende:
Xabi Alonso is niet Bayern-waardig meer
Jij loopt wel erg op de zaken vooruit vind je niet?quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:14 schreef Brammess het volgende:
Mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Uh. Oke.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, jij moet je bek houden.
Host jij weer een genottelijk potje in de rust?quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij loopt wel erg op de zaken vooruit vind je niet?
quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:14 schreef Brammess het volgende:
And it's goneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha. Nee.quote:
hahaquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kimmich, ik heb begrepen dat er users zijn die hem willen doen
Uiteraard.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Host jij weer een genottelijk potje in de rust?
Hij voelt zich nu zo trots als een aapquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vind je jezelf nou grappig zo?!?! Ben je nu trots!??!
zijn wel toevalspingels natuurlijk maar dan had je Lahm moeten verdedigen.quote:
Overwinning van FC Bayern. Sie sind die beste.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kenner
Waar moet ik mijn geld op zetten?
Vieze mof.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:19 schreef onlogisch het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
TORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
das waarquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zijn wel toevalspingels natuurlijk maar dan had je Lahm moeten verdedigen.
Steht genotiertquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Overwinning van FC Bayern. Sie sind die beste.
Ja daar waren toch nieuwe regels voor sinds dit jaar?quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Geloof niet dat hij naar de bal ging.
wow, jij bent erg rebels vandaagquote:
in de toekomt doen er 24 landen mee. 6 ploegen per dui eng spa en itaquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:19 schreef Coco98 het volgende:
In de toekomst mag dat stoppen tijdens de aanloop niet meer.
Jij morgen natuurlijk vol trots vertellen aan iedereen dat je PSVers hebt gepest op een forum.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:19 schreef onlogisch het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
TORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt Piet.quote:
Users als PSVCL liggen hier dan ook onwijs wakker vanquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij morgen natuurlijk vol trots vertellen aan iedereen dat je PSVers hebt gepest op een forum.
quote:
Sorry jongens, ik zal me ietsje inhoudenquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wow, jij bent erg rebels vandaag
Ik vind onlogisch persoonlijk een erg stoer persoon, ik hoop dat je dat met mij eens bent.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij morgen natuurlijk vol trots vertellen aan iedereen dat je PSVers hebt gepest op een forum.
O hij is ajax fan?quote:
Absoluut.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind onlogisch persoonlijk een erg stoer persoon, ik hoop dat je dat met mij eens bent.
Dat heeft PSV dan ook al gedaan.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:22 schreef Kopsterk het volgende:
Is er een beter centraal duo dan Hummels&Boateng?
Ja, Bot - Van Der Heijden.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:22 schreef Kopsterk het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:22 schreef Kopsterk het volgende:
Meteen weer Ajax erbij uiteraardquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:22 schreef PSVCL het volgende:
in ieder geval niet als ajax elk jaar met minimaal 3-0/0-3 vernederd worden in eigen huis
Mquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:22 schreef PSVCL het volgende:
in ieder geval niet als ajax elk jaar met minimaal 3-0/0-3 vernederd worden in eigen huis
Niet echt een duo, niet altijd dan, maar Juve heeft betere CBsquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:22 schreef Kopsterk het volgende:
Gimenez-Godinquote:
Legendarisch.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat was dan wel weer netjes van Willems.
wel, KNVB beker.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom spelen Ajax en Feyenoord eigenlijk nooit op dinsdag of woensdag?
Iets met het geloof dacht ik.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voel je je nu beter over het feit dat je weer verliest?quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
1/10.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo mad.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo verliezen we? Het staat 1-1.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voel je je nu beter over het feit dat je weer verliest?
piep piepquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is mij helaas onbekendquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is Tassendief een hete boy?
Er schijnt nog een 2e helft te komen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo verliezen we? Het staat 1-1.
Er wordt in ieder geval gehapt. Weliswaar de usual suspects maar je hebt je doel bereikt.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Atlantic League die kent u niet.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan ik weer rustig slapen vannachtquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Er wordt in ieder geval gehapt. Weliswaar de usuele suspectst maar je hebt je doel bereikt.
Waarom Danny er bij halen?quote:
Is deze foto gemaakt door Leo Vogelzang?quote:
Nee dat zie je toch,quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is deze foto gemaakt door Leo Vogelzang?
quote:
quote:
Drie weten meer dan één.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat zijn de opties?quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: PSV haalt de rust met een 1-1 stand
Goeie.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee dat zie je toch,
De belichting is heel anders.
Stelling: Jij bent vandaag niet in topvormquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: PSV haalt de rust met een 1-1 stand
elke Nederlandse foto tochquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en nee.quote:
Dat hadden wij natuurlijk afsprokenquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[..]
Drie weten meer dan één.
Eens.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Stelling: Jij bent vandaag niet in topvorm
Ik kies voor ja.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:30 schreef GGMM het volgende:
Rust.
TIJD VOOR HAXBALL!!!!
http://www.haxball.com/?r(...)f6310a5d19f68311bcbb
TIJD VOOR HAXBALL!!!!
TIJD VOOR HAXBALL!!!!
jellyquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:30 schreef Brammess het volgende:
PSV legt een wanvertoning op de mat en krijgt een applaus.
quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat hadden wij natuurlijk afsproken
Eensquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:30 schreef Brammess het volgende:
Zo moet je Europees overleven tegen de topquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:30 schreef Brammess het volgende:
Zeg ik niet.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer is het James Bondmaand op Veronica?
Bij Eigen Huis & Tuin is ook nog nooit een neger aan het roer geweest. Tijd voor aangifte.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wilt u dit niet meer doen. Bedankt!
Flikker nou eens op.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zo moet je Europees overleven tegen de top
Kan ajax veel van leren
Negers hebben geen groene vingers.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bij Eigen Huis & Tuin is ook nog nooit een neger aan het roer geweest. Tijd voor aangifte.
Die horen dan ook in andermans huis te werken.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bij Eigen Huis & Tuin is ook nog nooit een neger aan het roer geweest.
Om hem leeg te roven zeker?quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die horen dan ook in andermans huis te werken.
Kerel. Stop gewoon eens met andere clubs erbij te betrekken.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zo moet je Europees overleven tegen de top
Kan ajax veel van leren
Oke.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/dumpertnl/videos/1818248794855184/
Vakkundig bouten in andermans tuinen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Negers hebben geen groene vingers.
Haha. Ik wel.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:35 schreef Mani89 het volgende:
Haha lekker voor dat PSV. Ik hoop ook dat ze GEEN kampioen worden.
Dat moet ik zien.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vakkundig bouten in andermans tuinen.
dan niks, eikel.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Zeg dan niks, eikel.
zo, dat zijn teksten jongen!quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:35 schreef Mani89 het volgende:
Haha lekker voor dat PSV. Ik hoop ook dat ze GEEN kampioen worden.
Ziggo Sportquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:34 schreef Parafernalia het volgende:
Welke zender moeten we kijken als we geen reclame willen zien?
bij nader inzien, boeien
Kankeraids?quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Probeer eens wat anders. Probeer aids.
Of lekker retro de pest weer gebruikenquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Probeer eens wat anders. Probeer aids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |