Die heeft wel Cavaliers weggejaagd.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Koffieplanter is een leuke user.
lolquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:10 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Die heeft wel Cavaliers weggejaagd.
Colombiaantjes moet je kort houden.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:10 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Die heeft wel Cavaliers weggejaagd.
Nou, eigenlijk is hij doodsaai.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Koffieplanter is een leuke user.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Met hoeveel kazen?quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welkom
Ik kan je inmiddels vertellen dat ik gisteren een pizza quattro formaggi had.
quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
FoutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar heb ik dit aan verdiend?quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk is hij doodsaai.
Had zo een broer van jou kunnen zijn.
Rektquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk is hij doodsaai.
Had zo een broer van jou kunnen zijn.
Ja leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doelpunt Wamberto Ariasquote:
Dat is satire.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waar heb ik dit aan verdiend?
Jij zal wel balen dat Bayern achter staat.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het andere voordeel aan vandaag minimaal een punt pakken is dat Bayern nog los moet gaan tegen Rostov
Nee, jij moet je bek houden.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Wat een matige OP. Mag ik dat zeggen?
streampje van drizzt hequote:
Alleen wordt het nog 1-2.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het andere voordeel aan vandaag minimaal een punt pakken is dat Bayern nog los moet gaan tegen Rostov
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen wordt het nog 1-2.
Ik hoop dat je er van genoten hebt.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welkom
Ik kan je inmiddels vertellen dat ik gisteren een pizza quattro formaggi had.
Maar doorselecteren danquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:13 schreef Kopsterk het volgende:
Xabi Alonso is niet Bayern-waardig meer
Jij loopt wel erg op de zaken vooruit vind je niet?quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:14 schreef Brammess het volgende:
Mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Uh. Oke.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, jij moet je bek houden.
Host jij weer een genottelijk potje in de rust?quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij loopt wel erg op de zaken vooruit vind je niet?
quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:14 schreef Brammess het volgende:
And it's goneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha. Nee.quote:
hahaquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kimmich, ik heb begrepen dat er users zijn die hem willen doen
Uiteraard.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Host jij weer een genottelijk potje in de rust?
Hij voelt zich nu zo trots als een aapquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vind je jezelf nou grappig zo?!?! Ben je nu trots!??!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |