En in de winkel verkopen ze deo voor mannen en deo voor vrouwen. Daar zit ook een luchtje aan...quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:47 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
In openbare gebouwen (gemeentehuizen, scholen, ziekenhuizen etc.) zijn er toiletten voor vrouwen en toiletten voor mannen. De overheid discrimineert dus ook.
De kromme logica.![]()
Vrij veelzeggend juist, volgens mij. Dat betekent dat alles waar VNL voor staat, alles wat ze uitdragen, inademen en uitademen, alles wat ze in hun program hebben gezet, alles dat zij verpersoonlijken op mijn afkeur kan rekenen. Als in: ik ga niet op hun stemmen, nu niet en nooit niet ook niet na een waterboard-sessie door de NSA uitgevoerd in een schimmig landje als Polen of Egypte. Kan niet uitgebreider gaan dan dat, toch? Ik bedoel ik ben nog veel meer supporter van SGP, CDA, SP, PvdA, D66 en GL dan dat ik supporter ben van VNL. Sterker nog D66 overwoog ik nog wel, tot na hun congres dit weekend, ik heb daar zoveel idioterie van opgetekend dat het geen optie meer is. Humanistisch Verbond daar blijf ik dan nog wel achterstaan verder, daar niet van. Maar zelfs dan nog is voor mij VNL een grotere faux pas dan D66.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:36 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wat een nietszeggend antwoord.. Zo ken ik je niet Ryan3..
Ik ga er dus vanuit dat ze überhaupt een program van dusdanig volume hebben dat personen zoals jij er zo'n sterke mening over kunnen vormen?quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vrij veelzeggend juist, volgens mij. Dat betekent dat alles waar VNL voor staat, alles wat ze uitdragen, inademen en uitademen, alles wat ze in hun program hebben gezet, alles dat zij verpersoonlijken op mijn afkeur kan rekenen. Als in: ik ga niet op hun stemmen, nu niet en nooit niet ook niet na een waterboard-sessie door de NSA uitgevoerd in een schimmig landje als Polen of Egypte. Kan niet uitgebreider gaan dan dat, toch? Ik bedoel ik ben nog veel meer supporter van SGP, CDA, SP, PvdA, D66 en GL dan dat ik supporter ben van VNL. Sterker nog D66 overwoog ik nog wel, tot na hun congres dit weekend, ik heb daar zoveel idioterie van opgetekend dat het geen optie meer is. Humanistisch Verbond daar blijf ik dan nog wel achterstaan verder, daar niet van. Maar zelfs dan nog is voor mij VNL een grotere faux pas dan D66.
Ja, cultuurmarxisten hebben zich er al een mening over kunnen vormen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik ga er dus vanuit dat ze überhaupt een program van dusdanig volume hebben dat personen zoals jij er zo'n sterke mening over kunnen vormen?
Niet a'la Wilders die 1 a4'tje vol talking points heeft?
Ik heb persoonlijk geen idee namelijk
Meeste mensen hier kennen je niet als iemand die over een nacht ijs gaat denk ik.
Wat meer duiding mbt het waarom je die mening toegedaan bent, had interessant geweest, denk ikquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, cultuurmarxisten hebben zich er al een mening over kunnen vormen.
Mag ik vragen op welke partij jij van plan bent te gaan stemmen? (In dm mag ook)quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vrij veelzeggend juist, volgens mij. Dat betekent dat alles waar VNL voor staat, alles wat ze uitdragen, inademen en uitademen, alles wat ze in hun program hebben gezet, alles dat zij verpersoonlijken op mijn afkeur kan rekenen. Als in: ik ga niet op hun stemmen, nu niet en nooit niet ook niet na een waterboard-sessie door de NSA uitgevoerd in een schimmig landje als Polen of Egypte. Kan niet uitgebreider gaan dan dat, toch? Ik bedoel ik ben nog veel meer supporter van SGP, CDA, SP, PvdA, D66 en GL dan dat ik supporter ben van VNL. Sterker nog D66 overwoog ik nog wel, tot na hun congres dit weekend, ik heb daar zoveel idioterie van opgetekend dat het geen optie meer is. Humanistisch Verbond daar blijf ik dan nog wel achterstaan verder, daar niet van. Maar zelfs dan nog is voor mij VNL een grotere faux pas dan D66.
Goh wat vreselijk.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:41 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Hier kun je de statistieken over moslimdiscriminatie downloaden: http://imes.uva.nl/news/n(...)m-discriminatie.html
39 procent van de moskeeën in Nederland heeft met discriminatie te maken gehad en meer dan de helft van docenten heeft discriminatie van moslimjongeren door medeleerlingen gezien.
Erger nog dan PVV, wat al wat zegt. Ze munten uit in allerlei symboolpolitiek. Dat is beleid dat mooi aan de voorkant klinkt (of niet eens) en geen problemen oplost, omdat het zich niet met die problemen bezighoudt. En verder heel erg klassiek rechts-liberaal. We moeten het werken weer aantrekkelijk maken. Hoe? Voorbeeldje: door de uitkeringen omlaag te gooien: bijstandsuitkering 10% omlaag. Flattaxs in voeren. Hoe betalen we dat? Door die 10% bezuiniging op de bijstandsuitkeringen o.a.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:00 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wat meer duiding mbt het waarom je die mening toegedaan bent, had interessant geweest, denk ik
Vind je ze 1 pot nat ivm de PVV? Net zo erg, minder erg?
Als erdogan ooit zonder wc papier komt te zitten na een stevige schijtpartij komt kuzu hoogst persoonlijk overvliegen naar Turkije om zijn reet te likken, en voor niks ookquote:Op dinsdag 1 november 2016 20:40 schreef Idisrom het volgende:
Kuzu vond ik vanmorgen de meest redelijke op de radio
Sven Kockelman (KRO-NCRV) wilde bewust ook nog even scoren door Sylvana Simons uit te nodigen. Terwijl Sylvana bij de VARA al een optimaal podium heeft.quote:Op woensdag 2 november 2016 01:25 schreef Denivellering het volgende:
Wie de fuck geeft er een fuck om wat Sylvana Siemons vindt...
Gezien de belangstelling voor haar veel mensen lijkt het. at jammer is want echt genuanceerd is ze niet.quote:Op woensdag 2 november 2016 01:25 schreef Denivellering het volgende:
En ondertussen hier topic zoveel over Sylvana vollullenquote:Op woensdag 2 november 2016 08:12 schreef Megumi het volgende:
Gezien de belangstelling voor haar veel mensen lijkt het. at jammer is want echt genuanceerd is ze niet.
Boos en verdrietig.quote:Op woensdag 2 november 2016 08:13 schreef Twiitch het volgende:
Heeft ze ook nog een andere gemoedstoestand dan?
Blijkbaar is er toch veel belangstelling voor haar meningen.quote:Op woensdag 2 november 2016 08:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ondertussen hier topic zoveel over Sylvana vollullen.
Omdat ze weet wat zei. In een interview.
Het is volgens mij meer jumping on the bandwagon of hate. Sylvana lijkt de verbindende haatfactor. Alles wat mis is, is haar schuld!!!1!!!quote:Op woensdag 2 november 2016 08:15 schreef Megumi het volgende:
Blijkbaar is er toch veel belangstelling voor haar meningen.
Maar in dit geval zei ze juist bijna niets. Ze zou te gast zijn van 11 uur tot half twaalf bij Sven Kockelman, maar door 'verkeersproblemen' was ze er pas de laatste drie minuten.quote:Op woensdag 2 november 2016 08:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ondertussen hier topic zoveel over Sylvana vollullen.
Omdat ze weer wat zei. In een interview.
Ik elk geval heeft haar gedrag vervelende consequenties. Maar ze zal niet dom zijn? En daar welbewust voor gekozen hebben.quote:Op woensdag 2 november 2016 08:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is volgens mij meer jumping on the bandwagon of hate. Sylvana lijkt de verbindende haatfactor. Alles wat mis is, is haar schuld!!!1!!!
Dat maakt de heksenjacht nog jammerlijker.quote:Op woensdag 2 november 2016 08:22 schreef Idisrom het volgende:
Maar in dit geval zei ze juist bijna niets. Ze zou te gast zijn van 11 uur tot half twaalf bij Sven Kockelman, maar door 'verkeersproblemen' was ze er pas de laatste drie minuten.
Niemand! (op een paar Jopers na)quote:Op woensdag 2 november 2016 01:25 schreef Denivellering het volgende:
Is het verplicht om naar een interview te gaan dan?quote:Op woensdag 2 november 2016 08:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat maakt de heksenjacht nog jammerlijker.
Iedereen? Dat klopt niet dat doet ze alleen met mensen die haar mening niet delen.quote:Op woensdag 2 november 2016 08:36 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Niemand! (op een paar Jopers na)
Dit is gewoon leedvermaak.
Gewoon een hypocriete dame die iedereen voor rotte vis uitmaakt goed op haar plaats zetten.
Wacht even ... ze wordt uitgenodigd voor een interview en dan wordt het nu 'is ze verplicht om ...'quote:Op woensdag 2 november 2016 08:37 schreef Megumi het volgende:
Is het verplicht om naar een interview te gaan dan?
Ze kiest er zelf voor om daar naar toe te gaan. Of niet soms. Ze is als het ware een professionele negatieve aandachttrekker.quote:Op woensdag 2 november 2016 08:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wacht even ... ze wordt uitgenodigd voor een interview en dan wordt het nu 'is ze verplicht om ...'
![]()
Ik denk dat Mediacourant (...) lekker makkelijk wil scoren. En op FOK! lukt dat altijd wel, met Sylvana. Of Zwarte Piet.
Een politica die ingaat op een interviewaanvraag. Het moet toch niet negatiever en aandachtstrekkeriger worden!!11!!!quote:Op woensdag 2 november 2016 08:43 schreef Megumi het volgende:
Ze kiest er zelf voor om daar naar toe te gaan. Of niet soms. Ze is als het ware een professionele negatieve aandachttrekker.
Aandacht trekken negatief en of positief is natuurlijk nodig om aandacht te rekken voor de Denk partij. Een bewuste keuze van haar zelf. Met als uitkomst wellicht een paar mooie jaren aan wachtgeld nog. Mocht ze in de kamer komen.quote:Op woensdag 2 november 2016 08:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een politica die ingaat op een interviewaanvraag. Het moet toch niet negatiever en aandachtstrekkeriger worden!!11!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |