abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166358830
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 20:47 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

In openbare gebouwen (gemeentehuizen, scholen, ziekenhuizen etc.) zijn er toiletten voor vrouwen en toiletten voor mannen. De overheid discrimineert dus ook.

De kromme logica. :')
En in de winkel verkopen ze deo voor mannen en deo voor vrouwen. Daar zit ook een luchtje aan...
pi_166358915
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 22:36 schreef madam-april het volgende:

[..]

Wat een nietszeggend antwoord.. Zo ken ik je niet Ryan3..
Vrij veelzeggend juist, volgens mij. Dat betekent dat alles waar VNL voor staat, alles wat ze uitdragen, inademen en uitademen, alles wat ze in hun program hebben gezet, alles dat zij verpersoonlijken op mijn afkeur kan rekenen. Als in: ik ga niet op hun stemmen, nu niet en nooit niet ook niet na een waterboard-sessie door de NSA uitgevoerd in een schimmig landje als Polen of Egypte. Kan niet uitgebreider gaan dan dat, toch? Ik bedoel ik ben nog veel meer supporter van SGP, CDA, SP, PvdA, D66 en GL dan dat ik supporter ben van VNL. Sterker nog D66 overwoog ik nog wel, tot na hun congres dit weekend, ik heb daar zoveel idioterie van opgetekend dat het geen optie meer is. Humanistisch Verbond daar blijf ik dan nog wel achterstaan verder, daar niet van. Maar zelfs dan nog is voor mij VNL een grotere faux pas dan D66.
I´m back.
  dinsdag 1 november 2016 @ 22:53:35 #183
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_166359231
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 22:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Vrij veelzeggend juist, volgens mij. Dat betekent dat alles waar VNL voor staat, alles wat ze uitdragen, inademen en uitademen, alles wat ze in hun program hebben gezet, alles dat zij verpersoonlijken op mijn afkeur kan rekenen. Als in: ik ga niet op hun stemmen, nu niet en nooit niet ook niet na een waterboard-sessie door de NSA uitgevoerd in een schimmig landje als Polen of Egypte. Kan niet uitgebreider gaan dan dat, toch? Ik bedoel ik ben nog veel meer supporter van SGP, CDA, SP, PvdA, D66 en GL dan dat ik supporter ben van VNL. Sterker nog D66 overwoog ik nog wel, tot na hun congres dit weekend, ik heb daar zoveel idioterie van opgetekend dat het geen optie meer is. Humanistisch Verbond daar blijf ik dan nog wel achterstaan verder, daar niet van. Maar zelfs dan nog is voor mij VNL een grotere faux pas dan D66.
Ik ga er dus vanuit dat ze überhaupt een program van dusdanig volume hebben dat personen zoals jij er zo'n sterke mening over kunnen vormen?

Niet a'la Wilders die 1 a4'tje vol talking points heeft?

Ik heb persoonlijk geen idee namelijk ;)

Meeste mensen hier kennen je niet als iemand die over een nacht ijs gaat denk ik.
pi_166359272
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 november 2016 22:53 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik ga er dus vanuit dat ze überhaupt een program van dusdanig volume hebben dat personen zoals jij er zo'n sterke mening over kunnen vormen?

Niet a'la Wilders die 1 a4'tje vol talking points heeft?

Ik heb persoonlijk geen idee namelijk ;)

Meeste mensen hier kennen je niet als iemand die over een nacht ijs gaat denk ik.
Ja, cultuurmarxisten hebben zich er al een mening over kunnen vormen.
I´m back.
  dinsdag 1 november 2016 @ 23:00:33 #185
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_166359442
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2016 22:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, cultuurmarxisten hebben zich er al een mening over kunnen vormen.
Wat meer duiding mbt het waarom je die mening toegedaan bent, had interessant geweest, denk ik ;)

Vind je ze 1 pot nat ivm de PVV? Net zo erg, minder erg?
pi_166359449
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 22:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mag ik vragen op welke partij jij van plan bent te gaan stemmen? (In dm mag ook)

Ik kan me niet voorstellen dat je afwijzend staat tegenover elk punt op hun programma. Ik ben verbaasd dat jij zo negatief tegenover VNL staat, jij leek me juist iemand die zich op bepaalde punten juist wel zou kunnen identificeren met hun visie.
pi_166359521
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 20:41 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Hier kun je de statistieken over moslimdiscriminatie downloaden: http://imes.uva.nl/news/n(...)m-discriminatie.html

39 procent van de moskeeën in Nederland heeft met discriminatie te maken gehad en meer dan de helft van docenten heeft discriminatie van moslimjongeren door medeleerlingen gezien.
Goh wat vreselijk.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_166361469
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2016 23:00 schreef ExTec het volgende:

[..]

Wat meer duiding mbt het waarom je die mening toegedaan bent, had interessant geweest, denk ik ;)

Vind je ze 1 pot nat ivm de PVV? Net zo erg, minder erg?
Erger nog dan PVV, wat al wat zegt. Ze munten uit in allerlei symboolpolitiek. Dat is beleid dat mooi aan de voorkant klinkt (of niet eens) en geen problemen oplost, omdat het zich niet met die problemen bezighoudt. En verder heel erg klassiek rechts-liberaal. We moeten het werken weer aantrekkelijk maken. Hoe? Voorbeeldje: door de uitkeringen omlaag te gooien: bijstandsuitkering 10% omlaag. Flattaxs in voeren. Hoe betalen we dat? Door die 10% bezuiniging op de bijstandsuitkeringen o.a.
Echt alles waar ik voor sta, staan zijn niet voor en andersom.
I´m back.
pi_166361740
Wie de fuck geeft er een fuck om wat Sylvana Siemons vindt...
  woensdag 2 november 2016 @ 03:34:21 #190
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_166361991
Is Sylvana moslima?
pi_166362015
Moet er nu ook een zwart blok op het hoofd van arme Sven geplakt worden zoals ze ook bij Giel Beelen gedaan hebben ? :') ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_166362017
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 20:40 schreef Idisrom het volgende:
Kuzu vond ik vanmorgen de meest redelijke op de radio
Als erdogan ooit zonder wc papier komt te zitten na een stevige schijtpartij komt kuzu hoogst persoonlijk overvliegen naar Turkije om zijn reet te likken, en voor niks ook :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_166362039
Sinds ze bij Erdogan's sattelietclubje DENK is aangeschoven en diens Turkse moederpartij het niet zo op de media heeft en graag de doodstraf wil herinvoeren denk ik dat Kokkelman zn borst wel nat kan maken voor onze TMF deejay.
pi_166362501
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 01:25 schreef Denivellering het volgende:
Sven Kockelman (KRO-NCRV) wilde bewust ook nog even scoren door Sylvana Simons uit te nodigen. Terwijl Sylvana bij de VARA al een optimaal podium heeft.

Dus wat dat betreft is Radio 1 een groot pot nat van 's morgens 6 uur tot 's middags 2 uur. Op deze manier kun je de omroepen inderdaad wel afschaffen.
  woensdag 2 november 2016 @ 08:12:41 #195
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_166362546
quote:
Gezien de belangstelling voor haar veel mensen lijkt het. at jammer is want echt genuanceerd is ze niet.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 2 november 2016 @ 08:13:38 #196
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_166362548
Heeft ze ook nog een andere gemoedstoestand dan?
  woensdag 2 november 2016 @ 08:13:56 #197
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_166362550
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 08:12 schreef Megumi het volgende:

Gezien de belangstelling voor haar veel mensen lijkt het. at jammer is want echt genuanceerd is ze niet.
En ondertussen hier topic zoveel over Sylvana vollullen :') .
Omdat ze weer wat zei. In een interview.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_166362553
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2016 08:13 schreef Twiitch het volgende:
Heeft ze ook nog een andere gemoedstoestand dan?
Boos en verdrietig.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 2 november 2016 @ 08:15:56 #199
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_166362567
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2016 08:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Omdat ze weet wat zei. In een interview.
Blijkbaar is er toch veel belangstelling voor haar meningen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 2 november 2016 @ 08:17:55 #200
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_166362581
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 08:15 schreef Megumi het volgende:

Blijkbaar is er toch veel belangstelling voor haar meningen.
Het is volgens mij meer jumping on the bandwagon of hate. Sylvana lijkt de verbindende haatfactor. Alles wat mis is, is haar schuld!!!1!!!
pi_166362618
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2016 08:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Omdat ze weer wat zei. In een interview.
Maar in dit geval zei ze juist bijna niets. Ze zou te gast zijn van 11 uur tot half twaalf bij Sven Kockelman, maar door 'verkeersproblemen' was ze er pas de laatste drie minuten.
  woensdag 2 november 2016 @ 08:23:32 #202
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_166362623
quote:
9s.gif Op woensdag 2 november 2016 08:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het is volgens mij meer jumping on the bandwagon of hate. Sylvana lijkt de verbindende haatfactor. Alles wat mis is, is haar schuld!!!1!!!
Ik elk geval heeft haar gedrag vervelende consequenties. Maar ze zal niet dom zijn? En daar welbewust voor gekozen hebben.
  woensdag 2 november 2016 @ 08:27:49 #203
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_166362651
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 08:22 schreef Idisrom het volgende:

Maar in dit geval zei ze juist bijna niets. Ze zou te gast zijn van 11 uur tot half twaalf bij Sven Kockelman, maar door 'verkeersproblemen' was ze er pas de laatste drie minuten.
Dat maakt de heksenjacht nog jammerlijker.
  woensdag 2 november 2016 @ 08:36:45 #204
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_166362724
quote:
Niemand! (op een paar Jopers na)

Dit is gewoon leedvermaak.

Gewoon een hypocriete dame die iedereen voor rotte vis uitmaakt goed op haar plaats zetten.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  woensdag 2 november 2016 @ 08:37:49 #205
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_166362735
quote:
9s.gif Op woensdag 2 november 2016 08:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat maakt de heksenjacht nog jammerlijker.
Is het verplicht om naar een interview te gaan dan?
  woensdag 2 november 2016 @ 08:40:45 #206
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_166362762
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 08:36 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Niemand! (op een paar Jopers na)

Dit is gewoon leedvermaak.

Gewoon een hypocriete dame die iedereen voor rotte vis uitmaakt goed op haar plaats zetten.
Iedereen? Dat klopt niet dat doet ze alleen met mensen die haar mening niet delen.
  woensdag 2 november 2016 @ 08:41:34 #207
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_166362769
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 08:37 schreef Megumi het volgende:

Is het verplicht om naar een interview te gaan dan?
Wacht even ... ze wordt uitgenodigd voor een interview en dan wordt het nu 'is ze verplicht om ...'
:')

Ik denk dat Mediacourant (...) lekker makkelijk wil scoren. En op FOK! lukt dat altijd wel, met Sylvana. Of Zwarte Piet.
  woensdag 2 november 2016 @ 08:43:20 #208
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_166362789
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2016 08:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wacht even ... ze wordt uitgenodigd voor een interview en dan wordt het nu 'is ze verplicht om ...'
:')

Ik denk dat Mediacourant (...) lekker makkelijk wil scoren. En op FOK! lukt dat altijd wel, met Sylvana. Of Zwarte Piet.
Ze kiest er zelf voor om daar naar toe te gaan. Of niet soms. Ze is als het ware een professionele negatieve aandachttrekker.
  woensdag 2 november 2016 @ 08:44:17 #209
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_166362796
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 08:43 schreef Megumi het volgende:

Ze kiest er zelf voor om daar naar toe te gaan. Of niet soms. Ze is als het ware een professionele negatieve aandachttrekker.
Een politica die ingaat op een interviewaanvraag. Het moet toch niet negatiever en aandachtstrekkeriger worden!!11!!!
  woensdag 2 november 2016 @ 08:46:21 #210
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_166362816
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2016 08:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Een politica die ingaat op een interviewaanvraag. Het moet toch niet negatiever en aandachtstrekkeriger worden!!11!!!
Aandacht trekken negatief en of positief is natuurlijk nodig om aandacht te rekken voor de Denk partij. Een bewuste keuze van haar zelf. Met als uitkomst wellicht een paar mooie jaren aan wachtgeld nog. Mocht ze in de kamer komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')