Maar in dit geval zei ze juist bijna niets. Ze zou te gast zijn van 11 uur tot half twaalf bij Sven Kockelman, maar door 'verkeersproblemen' was ze er pas de laatste drie minuten.quote:Op woensdag 2 november 2016 08:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ondertussen hier topic zoveel over Sylvana vollullen.
Omdat ze weer wat zei. In een interview.
Ik elk geval heeft haar gedrag vervelende consequenties. Maar ze zal niet dom zijn? En daar welbewust voor gekozen hebben.quote:Op woensdag 2 november 2016 08:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is volgens mij meer jumping on the bandwagon of hate. Sylvana lijkt de verbindende haatfactor. Alles wat mis is, is haar schuld!!!1!!!
Dat maakt de heksenjacht nog jammerlijker.quote:Op woensdag 2 november 2016 08:22 schreef Idisrom het volgende:
Maar in dit geval zei ze juist bijna niets. Ze zou te gast zijn van 11 uur tot half twaalf bij Sven Kockelman, maar door 'verkeersproblemen' was ze er pas de laatste drie minuten.
Niemand! (op een paar Jopers na)quote:Op woensdag 2 november 2016 01:25 schreef Denivellering het volgende:
Wie de fuck geeft er een fuck om wat Sylvana Siemons vindt...
Is het verplicht om naar een interview te gaan dan?quote:Op woensdag 2 november 2016 08:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat maakt de heksenjacht nog jammerlijker.
Iedereen? Dat klopt niet dat doet ze alleen met mensen die haar mening niet delen.quote:Op woensdag 2 november 2016 08:36 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Niemand! (op een paar Jopers na)
Dit is gewoon leedvermaak.
Gewoon een hypocriete dame die iedereen voor rotte vis uitmaakt goed op haar plaats zetten.
Wacht even ... ze wordt uitgenodigd voor een interview en dan wordt het nu 'is ze verplicht om ...'quote:Op woensdag 2 november 2016 08:37 schreef Megumi het volgende:
Is het verplicht om naar een interview te gaan dan?
Ze kiest er zelf voor om daar naar toe te gaan. Of niet soms. Ze is als het ware een professionele negatieve aandachttrekker.quote:Op woensdag 2 november 2016 08:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wacht even ... ze wordt uitgenodigd voor een interview en dan wordt het nu 'is ze verplicht om ...'
![]()
Ik denk dat Mediacourant (...) lekker makkelijk wil scoren. En op FOK! lukt dat altijd wel, met Sylvana. Of Zwarte Piet.
Een politica die ingaat op een interviewaanvraag. Het moet toch niet negatiever en aandachtstrekkeriger worden!!11!!!quote:Op woensdag 2 november 2016 08:43 schreef Megumi het volgende:
Ze kiest er zelf voor om daar naar toe te gaan. Of niet soms. Ze is als het ware een professionele negatieve aandachttrekker.
Aandacht trekken negatief en of positief is natuurlijk nodig om aandacht te rekken voor de Denk partij. Een bewuste keuze van haar zelf. Met als uitkomst wellicht een paar mooie jaren aan wachtgeld nog. Mocht ze in de kamer komen.quote:Op woensdag 2 november 2016 08:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een politica die ingaat op een interviewaanvraag. Het moet toch niet negatiever en aandachtstrekkeriger worden!!11!!!
Oké.quote:Op woensdag 2 november 2016 08:46 schreef Megumi het volgende:
Aandacht trekken negatief en of positief is natuurlijk nodig om aandacht te rekken voor de Denk partij. Een bewuste keuze van haar zelf. Met als uitkomst wellicht een paar mooie jaren aan wachtgeld nog. Mocht ze in de kamer komen.
Dat schrijf ik niet. Dat schrijf jij. Maar hoe meer aandacht een politicus trekt. Hoe groter de mogelijkheid dat mensen op je gaan stemmen. Dat is denk ik niet onlogisch gedacht toch? Ze is tenslotte lijsttrekker van de denk partij.quote:Op woensdag 2 november 2016 08:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oké.
Voortaan alle politici die gehoor geven aan interviewaanvragen aan de schandpaal. Stelletje aandachtstrekkers met hun negatieve doom-gejank.
Met een controversiële mening val je het meeste op als politicus. En trek je zowel veel negatieve als positieve aandacht. En stemmen. Iets wat ze zelf waarschijnlijk zeer goed weet. En ze zal ook waarschijnlijk veel worden uitgenodigd voor lezingen en dergelijk. Wat mogelijk ook weer geld in het latje brengt.quote:Op woensdag 2 november 2016 08:52 schreef Copycat het volgende:
Goh, je hebt door hoe publiciteit werkt!
Alleen wordt bij Sylvana echt alles, zelfs drie minuten radio, aangepakt om haar eens flink 'op haar nummer te zetten', zodat ze 'haar plaats weet', dat arrogante wijf met haar afwijkende mening.
Ze zou eens met een marketing en imago deskundige moeten praten? Of zou ze dat al gedaan hebben?quote:Op woensdag 2 november 2016 08:59 schreef Copycat het volgende:
Alles wat ze zegt wordt op een negatief schaaltje gelegd en vervolgens ongewogen afgeserveerd. Want Sylvana. De nationale pispaal. Treurig kuddegedrag.
En weer wordt de bal naar Sylvana gekaatst. Want Sylvana. Kijk eens in een spiegel.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:01 schreef Megumi het volgende:
Ze zou eens met een marketing en imago deskundige moeten praten? Of zou ze dat al gedaan hebben?
Lijsttrekker?quote:Op woensdag 2 november 2016 08:50 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat schrijf ik niet. Dat schrijf jij. Maar hoe meer aandacht een politicus trekt. Hoe groter de mogelijkheid dat mensen op je gaan stemmen. Dat is denk ik niet onlogisch gedacht toch? Ze is tenslotte lijsttrekker van de denk partij.
Ik heb geen beroep als politicus en entertainer gekozen? En zou dat ook niet willen ook. Dus waar heb jij het over?quote:Op woensdag 2 november 2016 09:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
En weer wordt de bal naar Sylvana gekaatst. Want Sylvana. Kijk eens in een spiegel.
Aandachttrekker voor de denk partij dan?quote:Op woensdag 2 november 2016 09:03 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Lijsttrekker?
Dacht het niet. Sterker nog; we weten nog niet hoe hoog ze op de kieslijst komt te staan.
En entertainer natuurlijk. Maar wat haar overkomt valt onder beroepsrisico.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat onnozel, Sylvana politicus noemen...
quote:Op woensdag 2 november 2016 09:05 schreef Megumi het volgende:
[..]
Aandachttrekker voor de denk partij dan?
Ik hoor jou nooit zo tekeer gaan over dat mensen hetzelfde doen bij PVV'ers gek genoeg.quote:Op woensdag 2 november 2016 08:59 schreef Copycat het volgende:
Alles wat ze zegt wordt op een negatief schaaltje gelegd en vervolgens ongewogen afgeserveerd. Want Sylvana. De nationale pispaal. Treurig kuddegedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |