Ze kiest er toch zelf voor? Hoge bomen vangen veel wind.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
En weer wordt de bal naar Sylvana gekaatst. Want Sylvana. Kijk eens in een spiegel.
Want dié worden ook zo buitenproportioneel aan elke schandpaal gehangen? Topics lang? Om een onbeduidend interviewtje van een paar minuten?quote:Op woensdag 2 november 2016 09:11 schreef Richestorags het volgende:
Ik hoor jou nooit zo tekeer gaan over dat mensen hetzelfde doen bij PVV'ers gek genoeg.
Ja. Heel onnozel. Iemand van een politieke partij politica noemen.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat onnozel, Sylvana politicus noemen...
Ik zou zelf ander nooit stemmen op de PVV. Maar ben gewoon voorzichtig geworden over de PVV en Wilders. Geen zin aan bepaalde mensen voor de deur. Maar deze partij roept min of meer dezelfde gevoelens op bij mij als wat Simons doet. Verdeeldheid zaaien en mensen bewust tegen elkaar opzetten zonder met oplossingen te komen.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik hoor jou nooit zo tekeer gaan over dat mensen hetzelfde doen bij PVV'ers gek genoeg.
Vind je dat zo vreemd?quote:Op woensdag 2 november 2016 08:59 schreef Copycat het volgende:
Alles wat ze zegt wordt op een negatief schaaltje gelegd en vervolgens ongewogen afgeserveerd. Want Sylvana. De nationale pispaal. Treurig kuddegedrag.
In elk topic haalt men Greet erbij of meent men een stereotypering te moeten maken van de PVV stemmer. Heb ik jou nog nooit iets over zien zeggen.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want dié worden ook zo buitenproportioneel aan elke schandpaal gehangen? Topics lang? Om een onbeduidend interviewtje van een paar minuten?
Doe eens voorbeelden waarin Geert op dezelfde sneue wijze door elk slijk wordt gehaald?quote:Op woensdag 2 november 2016 09:17 schreef Richestorags het volgende:
In elk topic haalt men Greet erbij of meent men een stereotypering te moeten maken van de PVV stemmer. Heb ik jou nog nooit iets over zien zeggen.
Niet dat ik een PVV stemmer ben, maar ik ben zeker niet links zoals jij. Dat verklaart waarom je zo op de bres springt voor Sylvana.
Dat is helemaal waar. Daarom snap ik niet waarom CC wel anti Geert is maar Denk gigantisch downplayt en weer eens met allerlei stromannen in dit topic komt.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:16 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik zou zelf ander nooit stemmen op de PVV. Maar ben gewoon voorzichtig geworden over de PVV en Wilders. Geen zin aan bepaalde mensen voor de deur. Maar deze partij roept min of meer dezelfde gevoelens op bij mij als wat Simons doet. Verdeeldheid zaaien en mensen bewust tegen elkaar opzetten zonder met oplossingen te komen.
Ga nou niet de vermoorde onschuld uithangen.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe eens voorbeelden waarin Geert op dezelfde sneue wijze door elk slijk wordt gehaald?
Oh jee!!! GBL! Ja, van hetzelfde laken een pak.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:19 schreef Richestorags het volgende:
Ga nou niet de vermoorde onschuld uithangen.
De naam GBL valt regelmatig in topics waar hij niet eens wat mee van doen heeft.
Wat je weer eens met jouw gebruikelijke truucje van de stroman doet. Op pagina 9 leg je megumi woorden in de mond.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:19 schreef Copycat het volgende:
Ik downplay nergens Denk. Ik ageer tegen het simpele heksenjachtgedrag, gericht op Sylvana. Waarbij echt elke strohalm wordt aangegrepen.
Laat maar. Ik denk dat je te verblind bent om het in te zien.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh jee!!! GBL! Ja, van hetzelfde laken een pak.
Ze kiest daar zelf voor. Ze kan bijvoorbeeld net als Ayaan Hirsi Ali er voor kiezen naar de VS te verhuizen. Om maar wat te noemen. Die schijnt daar nu zelfs voor een denk tank te werken.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:19 schreef Copycat het volgende:
Ik downplay nergens Denk. Ik ageer tegen het simpele heksenjachtgedrag, gericht op Sylvana. Waarbij echt elke strohalm wordt aangegrepen.
Ja, dat zal het zijn.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:22 schreef Richestorags het volgende:
Laat maar. Ik denk dat je te verblind bent om het in te zien.
Haat is vaak ook iets wat je over je zelf afroept. Ook dat is haar eigen keuze. En zal haar financieel best wel wat opleveren.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn.
Maar ik wens jullie verder veel plezier met het zoveelste haatSylvanareeksje, opgebouwd op helemaal niks.
Ik kwam hier later in dan jij maar goed. Daarnaast post ik sowieso niet vaak in Sylvana topics, zo interessant vind ik een C BN'er die nu ineens de power woman uithangt niet.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn.
Maar ik wens jullie verder veel plezier met het zoveelste haatSylvanareeksje, opgebouwd op helemaal niks.
Ze weet eigenhandig het Sinterklaasfeest te verneuken en ja, zo gaat deze dame de boeken in.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn.
Het is gewoon een stukje bewuste marketing en imago opbouw van Simons. En als ik naar dit soort topics kijk met succes. En alle media aandacht.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:27 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik kwam hier later in dan jij maar goed. Daarnaast post ik sowieso niet vaak in Sylvana topics, zo interessant vind ik een C BN'er die nu ineens de power woman uithangt niet.
Om voor wachtgeld in aanmerking te komen moet ze wel verkozen worden en die kans is nihil.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze weet eigenhandig het Sinterklaasfeest te verneuken en ja, zo gaat deze dame de boeken in.
Niet als vrijheidsstrijder of zwart icoon maar als vervelend zuur wijf die na twee maanden Den Haag koos voor wachtgeld, en de vrouw die racisme een nieuwe betekenis gaf..
Maar in elk geval blijft ze dan bekend en beroemd in Nederland.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze weet eigenhandig het Sinterklaasfeest te verneuken en ja, zo gaat deze dame de boeken in.
Niet als vrijheidsstrijder of zwart icoon maar als vervelend zuur wijf die na twee maanden Den Haag koos voor wachtgeld, en de vrouw die racisme een nieuwe betekenis gaf..
Ja dus is het ook niet heel verwonderlijk dat mensen dwars door die farce prikken.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:29 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het is gewoon een stukje bewuste marketing en imago opbouw van Simons. En als ik naar dit soort topics kijk met succes. En alle media aandacht.
Of juist helaas niet.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja dus is het ook niet heel verwonderlijk dat mensen dwars door die farce prikken.
Vraag me af of voor wachtgeld hetzelfde geldt als voor WW, mbt het maximum dagloon.quote:Op woensdag 2 november 2016 08:46 schreef Megumi het volgende:
Aandacht trekken negatief en of positief is natuurlijk nodig om aandacht te rekken voor de Denk partij. Een bewuste keuze van haar zelf. Met als uitkomst wellicht een paar mooie jaren aan wachtgeld nog. Mocht ze in de kamer komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |