quote:Op woensdag 2 november 2016 23:37 schreef Awsom het volgende:
Die kop van die jessica kwam me al zo bekend voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet je hoe snel ik dit uit plaatsvervangende schaamte heb weggeknipt haha
Dit!quote:Op woensdag 2 november 2016 22:22 schreef Kerftminister het volgende:
ANOUARGOD
Ziekte van het huis, het huis uit. Meelopers Omed en Johnny weten totaal niet meer wat ze moeten. Omed is nu nog steeds bezig om zn eerste fatsoenlijke zin Nederlands uit te spreken. Nu gaat iedereen dus tegen Jessica, die moet de eer maar aan zichzelf houden.
Fabian ook een baasLekker tegen die engnekken ingaan.
quote:Op woensdag 2 november 2016 23:37 schreef Awsom het volgende:
Die kop van die jessica kwam me al zo bekend voorsommige daar zijn wel al op Tv gewezen ,Tessa zit nu in Hot Summer Portugal en heeft al Bedsport gemaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die spotte ik vandaag ook, nooit eerder gezienquote:Op woensdag 2 november 2016 23:21 schreef Basxt het volgende:
Wie is die gast links eigenlijk?
[ afbeelding ]
Ik weet wie hij is in het echtquote:Op vrijdag 4 november 2016 08:00 schreef charmed_angel het volgende:
Die Fabian praat zo raar, ik dacht dat hij Nederlander was?
Ik vind die twee wel aandoenlijk samen.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:19 schreef Urb het volgende:
Wat een schoolkamp niveau zo zonder Boy dan weer wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |