abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166361705
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 01:01 schreef Hathor het volgende:
Ik kan me niet voorstellen waarom een Nederlander die bij zijn volle verstand is, zou willen juichen bij een zege van Trump. Hillary is ook helemaal niks, maar Trump als president is om je dood te schamen. Deze verkiezingen zijn net een hele hele hele slechte soap.
Trump is een betrouwbare eindbaas.

Ik ga me doodschamen als Hillary wint.

Ontopic: het boeit me geen fuck wie er wint, de enige reden dat ik wil dat Trump wint is omdat ik die bekken van de linkse NOS eens wil zien dan.
pi_166361890
Ik volg altijd deze peilingen

http://www.realclearpolit(...)vs_clinton-5491.html

Schijnt dat deze poll nogal accuraat is
pi_166361910
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 01:21 schreef Denivellering het volgende:

[..]

Trump is een betrouwbare eindbaas.

Ik ga me doodschamen als Hillary wint.

Ontopic: het boeit me geen fuck wie er wint, de enige reden dat ik wil dat Trump wint is omdat ik die bekken van de linkse NOS eens wil zien dan.
Je weet toch hoop ik wel dat Trump niet meer wil betalen voor onze veiligheid door middel van de Amerikaanse leger, de NAVO en Rusland?
Geloof me nou maar, als Trump wint dan zitten wij hier in Europa in hele grote onzekerheden, met een Republikeinse Amerika die zegt, Bye Bye NAVO. Oh en Europa zoek het maar lekker uit met Rusland.
pi_166361914
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 02:08 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Je weet toch hoop ik wel dat Trump niet meer wil betalen voor onze veiligheid door middel van de Amerikaanse leger, de NAVO en Rusland?
Geloof me nou maar, als Trump wint dan zitten wij hier in Europa in hele grote onzekerheden, met een Republikeinse Amerika die zegt, Bye Bye NAVO. Oh en Europa zoek het maar lekker uit met Rusland.
hij wil dat wij ons fair share gaan betalen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_166361915
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 02:01 schreef MakkieR het volgende:

Op 538 kan je zien wat voor ratings de polls krijgen.
pi_166361916
quote:

[..]

Tuurlijk niet joh. Die angst is nergens voor nodig, alsof Trump de enige is in de wereld die wat te beslissen heeft. Andere landen houden hem wel in de gaten hoor. Oorlog komt er echt niet.
pi_166361918
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 02:09 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

hij wil dat wij ons fair share gaan betalen
En wat is fair... We hebben het dan wel over ons belasting geld die jij en ik mogen gaan betalen aan Amerika.
pi_166361921
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 02:10 schreef MakkieR het volgende:

[..]

En wat is fair... We hebben het dan wel over ons belasting geld die jij en ik mogen gaan betalen aan Amerika.
wij hebben ons hele leger weg bezuinigd want de yank offert zich wel op als het misgaat
Jij bent het zonnetje!!!
pi_166361924
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 02:09 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Tuurlijk niet joh. Die angst is nergens voor nodig, alsof Trump de enige is in de wereld die wat te beslissen heeft. Andere landen houden hem wel in de gaten hoor. Oorlog komt er echt niet.
Ik ben niet eens zo bang voor de oorlog, eerder wat voor rekening hij bij de Nederlandse belastingbetaler gaat neerleggen.
pi_166361926
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 02:12 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Ik ben niet eens zo bang voor de oorlog, eerder wat voor rekening hij bij de Nederlandse belastingbetaler gaat neerleggen.
Mwa mwa zal wel meevallen. Wij hebben ook nog wat te vertellen gelukkig. Vrees eerder voor een nieuw ambsttermijn van Rutte dan van Trump.
pi_166361930
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 02:11 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

wij hebben ons hele leger weg bezuinigd want de yank offert zich wel op als het misgaat
Ons leger is weg bezuinigd omdat we een begrotingstekort hebben gehad. En het is natuurlijk niet alleen het leger waarop is bezuinigd, Ik wil ook wel 10.000 JSF vliegtuigen, maar dan moeten we ze eerst wel kunnen betalen. Helaas zijn we geen oliestaat. :'(
  woensdag 2 november 2016 @ 02:18:33 #112
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_166361935
quote:

[..]

En wat is er nu exact mis met een Amerikaanse President die de claim bij de rest van de NAVO neer gaat leggen om evenredig te gaan betalen?
pi_166361941
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2016 02:18 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

En wat is er nu exact mis met een Amerikaanse President die de claim bij de rest van de NAVO neer gaat leggen om evenredig te gaan betalen?
Nou vooral omdat jij en ik dit in onze portemonnee zullen gaan voelen, ik weet niet hoe dit bij jou zit, maar ik haat belasting betalen. En dan hebben we het nog niet eens gehad over de financiële onzekerheden van de markt die we over ons heen krijgen.
pi_166361942
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 02:14 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Ons leger is weg bezuinigd omdat we een begrotingstekort hebben gehad. En het is natuurlijk niet alleen het leger waarop is bezuinigd, Ik wil ook wel 10.000 JSF vliegtuigen, maar dan moeten we ze eerst wel kunnen betalen. Helaas zijn we geen oliestaat. :'(
jij bent redelijk zwakzinnig uh
Jij bent het zonnetje!!!
pi_166361943
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 02:25 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

jij bent redelijk zwakzinnig uh
Je mag me best beledigen, maar kun je ook uitleggen waarom?
pi_166361949
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 02:10 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Correctie: Wat we aan onszelf mogen gaan betalen. Het gaat om onze veiligheid, niet om die van de VS.
  woensdag 2 november 2016 @ 03:28:06 #117
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_166361984
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 02:23 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Nou vooral omdat jij en ik dit in onze portemonnee zullen gaan voelen, ik weet niet hoe dit bij jou zit, maar ik haat belasting betalen. En dan hebben we het nog niet eens gehad over de financiële onzekerheden van de markt die we over ons heen krijgen.
Het enige dat dit duidelijk gaat maken is dat zowel onze overheid als willekeurige welke overheid binnen de NAVO dan ook zo corrupt als de pest is. Pas wanneer dit eindelijk voor het gros duidelijk wordt kan een en ander aangepakt worden.
Wij gaan dit positief in onze portemonnee merken als het gros daadwerkelijk wakker wordt. De politiek vult al decennia de zakken met tientallen miljarden per jaar. Allemaal geld dat weggesluisd wordt in fondsen die vrij komen op het moment dat ze stoppen in de politiek. Haal het geld dáár weg, stop het weer in defensie, onderwijs en gezondheidszorg. Hou je nog genoeg geld over om 20% belastingkorting te geven.
  woensdag 2 november 2016 @ 04:48:59 #118
345377 GoCanucksGo
Have a good one, eh!
pi_166362022
We hoeven ons geen zorgen te maken, er komt binnenkort toch een EU-gecoördineerd leger. En dan kan er niets meer mis gaan, we zijn goed beschermd tegen de grote satan Rusland.

Maar is allemaal irrelevant, Clinton gaat toch winnen. Koste wat het kost.
  woensdag 2 november 2016 @ 04:51:35 #119
345377 GoCanucksGo
Have a good one, eh!
pi_166362028
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 02:01 schreef MakkieR het volgende:

Wat ik me bij deze polls altijd afvraag is waarom de LA Times altijd meer pro-Trump uitvalt dan de rest. Ik weet dat de meeste polls sterk gekleurd zijn door de mensen die ze selecteren maar zij zijn al zo lang ik het volg een uitschieter naar Trump.
pi_166362033
Ik denk dat Gary-what-is-Allepo-Johnson gaat winnen, het bekende spreekwoord als twee honden vechten om een been... :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_166362037
quote:
Jij noemt jezelf hersendood, heeft dat nog iets met je sympathie voor Trump van doen? Hoe dom moet je daarvoor zijn?
pi_166362047
Onoes! Strategisch stemmen allemaal! /sarc
  woensdag 2 november 2016 @ 05:45:17 #123
345377 GoCanucksGo
Have a good one, eh!
pi_166362049
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 05:16 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Jij noemt jezelf hersendood, heeft dat nog iets met je sympathie voor Trump van doen? Hoe dom moet je daarvoor zijn?
Inderdaad, Europeanen die actief pro-Trump of pro-Clinton zijn hebben het niet helemaal begrepen. Beide opties zullen zeer slecht uitpakken voor Europa, Clinton misschien iets erger maar het zal niet veel schelen.
pi_166362113
quote:

[..]

En dat is erg, het is de amerikanen namelijk een doorn in het oog dat hun belastingeld naar onze veiligheid gaat. Wij ijn degene die hier fout zitten wel meedrinken maar als je aan de beurt bent om een rondje te geven zijn we verdwenen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_166362235
Kan iemand mij uitleggen waarom dat email dingetje van Hillary zo enorm groot is geworden?
Ze heeft toch enkel een persoonlijk account gebruikt voor staatszaken mocht dit waar zijn. Dan nog zit ik met zo iets van oke... waar ik enkel mijn wenkbrauwen een beetje voor frons.

Ik zou het eerder categoriseren tot een dom foutje, maar haar nou te betichten van het plegen van een misdaad? Waarvoor ze moet brommen in de gevangenis volgens de Trump aanhang.
Of stonden er in de emails informatie wat bewijst dat ze een misdaad heeft gepleegd a la ocean's 11
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')