Trump is een betrouwbare eindbaas.quote:Op woensdag 2 november 2016 01:01 schreef Hathor het volgende:
Ik kan me niet voorstellen waarom een Nederlander die bij zijn volle verstand is, zou willen juichen bij een zege van Trump. Hillary is ook helemaal niks, maar Trump als president is om je dood te schamen. Deze verkiezingen zijn net een hele hele hele slechte soap.
Je weet toch hoop ik wel dat Trump niet meer wil betalen voor onze veiligheid door middel van de Amerikaanse leger, de NAVO en Rusland?quote:Op woensdag 2 november 2016 01:21 schreef Denivellering het volgende:
[..]
Trump is een betrouwbare eindbaas.
Ik ga me doodschamen als Hillary wint.
Ontopic: het boeit me geen fuck wie er wint, de enige reden dat ik wil dat Trump wint is omdat ik die bekken van de linkse NOS eens wil zien dan.
hij wil dat wij ons fair share gaan betalenquote:Op woensdag 2 november 2016 02:08 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Je weet toch hoop ik wel dat Trump niet meer wil betalen voor onze veiligheid door middel van de Amerikaanse leger, de NAVO en Rusland?
Geloof me nou maar, als Trump wint dan zitten wij hier in Europa in hele grote onzekerheden, met een Republikeinse Amerika die zegt, Bye Bye NAVO. Oh en Europa zoek het maar lekker uit met Rusland.
Op 538 kan je zien wat voor ratings de polls krijgen.quote:Op woensdag 2 november 2016 02:01 schreef MakkieR het volgende:
Ik volg altijd deze peilingen
http://www.realclearpolit(...)vs_clinton-5491.html
Schijnt dat deze poll nogal accuraat is
Tuurlijk niet joh. Die angst is nergens voor nodig, alsof Trump de enige is in de wereld die wat te beslissen heeft. Andere landen houden hem wel in de gaten hoor. Oorlog komt er echt niet.quote:Op woensdag 2 november 2016 02:08 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Je weet toch hoop ik wel dat Trump niet meer wil betalen voor onze veiligheid door middel van de Amerikaanse leger, de NAVO en Rusland?
Geloof me nou maar, als Trump wint dan zitten wij hier in Europa in hele grote onzekerheden, met een Republikeinse Amerika die zegt, Bye Bye NAVO. Oh en Europa zoek het maar lekker uit met Rusland.
En wat is fair... We hebben het dan wel over ons belasting geld die jij en ik mogen gaan betalen aan Amerika.quote:Op woensdag 2 november 2016 02:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij wil dat wij ons fair share gaan betalen
wij hebben ons hele leger weg bezuinigd want de yank offert zich wel op als het misgaatquote:Op woensdag 2 november 2016 02:10 schreef MakkieR het volgende:
[..]
En wat is fair... We hebben het dan wel over ons belasting geld die jij en ik mogen gaan betalen aan Amerika.
Ik ben niet eens zo bang voor de oorlog, eerder wat voor rekening hij bij de Nederlandse belastingbetaler gaat neerleggen.quote:Op woensdag 2 november 2016 02:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tuurlijk niet joh. Die angst is nergens voor nodig, alsof Trump de enige is in de wereld die wat te beslissen heeft. Andere landen houden hem wel in de gaten hoor. Oorlog komt er echt niet.
Mwa mwa zal wel meevallen. Wij hebben ook nog wat te vertellen gelukkig. Vrees eerder voor een nieuw ambsttermijn van Rutte dan van Trump.quote:Op woensdag 2 november 2016 02:12 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik ben niet eens zo bang voor de oorlog, eerder wat voor rekening hij bij de Nederlandse belastingbetaler gaat neerleggen.
Ons leger is weg bezuinigd omdat we een begrotingstekort hebben gehad. En het is natuurlijk niet alleen het leger waarop is bezuinigd, Ik wil ook wel 10.000 JSF vliegtuigen, maar dan moeten we ze eerst wel kunnen betalen. Helaas zijn we geen oliestaat.quote:Op woensdag 2 november 2016 02:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wij hebben ons hele leger weg bezuinigd want de yank offert zich wel op als het misgaat
En wat is er nu exact mis met een Amerikaanse President die de claim bij de rest van de NAVO neer gaat leggen om evenredig te gaan betalen?quote:Op woensdag 2 november 2016 02:08 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Nou vooral omdat jij en ik dit in onze portemonnee zullen gaan voelen, ik weet niet hoe dit bij jou zit, maar ik haat belasting betalen. En dan hebben we het nog niet eens gehad over de financiële onzekerheden van de markt die we over ons heen krijgen.quote:Op woensdag 2 november 2016 02:18 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
En wat is er nu exact mis met een Amerikaanse President die de claim bij de rest van de NAVO neer gaat leggen om evenredig te gaan betalen?
jij bent redelijk zwakzinnig uhquote:Op woensdag 2 november 2016 02:14 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ons leger is weg bezuinigd omdat we een begrotingstekort hebben gehad. En het is natuurlijk niet alleen het leger waarop is bezuinigd, Ik wil ook wel 10.000 JSF vliegtuigen, maar dan moeten we ze eerst wel kunnen betalen. Helaas zijn we geen oliestaat.![]()
Correctie: Wat we aan onszelf mogen gaan betalen. Het gaat om onze veiligheid, niet om die van de VS.quote:Op woensdag 2 november 2016 02:10 schreef MakkieR het volgende:
[..]
En wat is fair... We hebben het dan wel over ons belasting geld die jij en ik mogen gaan betalen aan Amerika.
Het enige dat dit duidelijk gaat maken is dat zowel onze overheid als willekeurige welke overheid binnen de NAVO dan ook zo corrupt als de pest is. Pas wanneer dit eindelijk voor het gros duidelijk wordt kan een en ander aangepakt worden.quote:Op woensdag 2 november 2016 02:23 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Nou vooral omdat jij en ik dit in onze portemonnee zullen gaan voelen, ik weet niet hoe dit bij jou zit, maar ik haat belasting betalen. En dan hebben we het nog niet eens gehad over de financiële onzekerheden van de markt die we over ons heen krijgen.
Wat ik me bij deze polls altijd afvraag is waarom de LA Times altijd meer pro-Trump uitvalt dan de rest. Ik weet dat de meeste polls sterk gekleurd zijn door de mensen die ze selecteren maar zij zijn al zo lang ik het volg een uitschieter naar Trump.quote:Op woensdag 2 november 2016 02:01 schreef MakkieR het volgende:
Ik volg altijd deze peilingen
http://www.realclearpolit(...)vs_clinton-5491.html
Schijnt dat deze poll nogal accuraat is
Jij noemt jezelf hersendood, heeft dat nog iets met je sympathie voor Trump van doen? Hoe dom moet je daarvoor zijn?quote:
Inderdaad, Europeanen die actief pro-Trump of pro-Clinton zijn hebben het niet helemaal begrepen. Beide opties zullen zeer slecht uitpakken voor Europa, Clinton misschien iets erger maar het zal niet veel schelen.quote:Op woensdag 2 november 2016 05:16 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Jij noemt jezelf hersendood, heeft dat nog iets met je sympathie voor Trump van doen? Hoe dom moet je daarvoor zijn?
En dat is erg, het is de amerikanen namelijk een doorn in het oog dat hun belastingeld naar onze veiligheid gaat. Wij ijn degene die hier fout zitten wel meedrinken maar als je aan de beurt bent om een rondje te geven zijn we verdwenen.quote:Op woensdag 2 november 2016 02:08 schreef MakkieR het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |