Dank je. Nu even liggen.quote:Op maandag 7 november 2016 11:28 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen Tong, weer een week met nieuwe kansen. Knap dat je al twee weken gestopt bent. En fijn ook dat je een tevreden gevoel hebt.
Fijne dag Tong.
I KNOOOOOOWquote:Op maandag 7 november 2016 12:47 schreef PeneGrande het volgende:
[..]
Het gaan nog zware tijden worden Tong!
Doe ik, met steun.quote:Op maandag 7 november 2016 17:34 schreef vigier het volgende:
Super goed bezig Tong! Keep up the good work.
Maar wel op eigen kracht alvast gestopt!!!!!!!! Dus!!!!quote:Op maandag 7 november 2016 08:28 schreef tong80 het volgende:
Dank jullie. Woensdag 2 weken gestopt. Ritme nog steeds niet gevonden. Komen veel dingen op m'n pad. Teveel om op te noemen. Maar ik ben tevreden.
Met cold Turkey als gevolgquote:Op maandag 7 november 2016 19:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar wel op eigen kracht alvast gestopt!!!!!!!! Dus!!!!
Ja had niet gehoeven. Maar goed, vooralsnog nog geen terugval toch ondanks alles. Dat is wel sterk qua wilskracht. Je brein de baasquote:
Moeilijk hoor. Ik drink drie anderhalve liter flessen spa.quote:Op maandag 7 november 2016 20:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja had niet gehoeven. Maar goed, vooralsnog nog geen terugval toch ondanks alles. Dat is wel sterk qua wilskracht. Je brein de baas
Glukkig kan je maat houdenquote:Op maandag 7 november 2016 20:45 schreef tong80 het volgende:
Moeilijk hoor. Ik drink drie anderhalve liter flessen spa.
Ik ben extreem.quote:
quote:Op maandag 7 november 2016 17:34 schreef vigier het volgende:
Super goed bezig Tong! Keep up the good work.
Verslaving 2 incquote:Op dinsdag 1 november 2016 16:00 schreef tong80 het volgende:
Weet je wat wel lekker is van dit spul ik kan nu blind zonder fouten typen in het tempo van een secretaresse
quote:Op zondag 6 november 2016 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Herman op een terras zag Lennie Rennen.
Moest ik ook aan denkenquote:
Jeetje Rapquote:Op dinsdag 8 november 2016 05:43 schreef raptorix het volgende:
Herkenbaar Tong, ik dronk nog veel meer, ik had dagen dat ik er gerust 6 flessen rose doorheen knalde, aangevuld met bier, financiën 1 grote chaos, gelukkig hebben mijn ouders er me doorheen gesleept.
2 jaar terug, iets van 10 jaar lang volgehouden.quote:Op dinsdag 8 november 2016 07:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jeetje Rap
Is dat lang geleden en hoe is het nu?
Tong, zie je het kan
Ik heb ook de steun. Zonder had ik het niet gered. Te vaak mislukt.quote:Op dinsdag 8 november 2016 05:43 schreef raptorix het volgende:
Herkenbaar Tong, ik dronk nog veel meer, ik had dagen dat ik er gerust 6 flessen rose doorheen knalde, aangevuld met bier, financiën 1 grote chaos, gelukkig hebben mijn ouders er me doorheen gesleept.
De zucht neemt de laatste dagen toe.quote:Op dinsdag 8 november 2016 07:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jeetje Rap
Is dat lang geleden en hoe is het nu?
Tong, zie je het kan
Ga je helemaal nooit meer drinken? Of soms nog wel in het weekend bij een feestje ofzo?quote:Op dinsdag 8 november 2016 09:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
De zucht neemt de laatste dagen toe.
Hans brengt straks, komkommer, sla, kaas, spa rood, rosbief. Vanavond eten we prei-gehakt.
Nooit meer. Als ik een rumbonbon eet gaat er een krat bier achteraan.quote:Op dinsdag 8 november 2016 09:55 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ga je helemaal nooit meer drinken? Of soms nog wel in het weekend bij een feestje ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |