Ik kan morgen al een telefoontje krijgen. Ik dacht eerst over 3 weken maar ik heb voor drie weken valium.quote:Op zondag 6 november 2016 12:53 schreef Geralt het volgende:
Begrijp ik het nu goed dat je over een paar weken in rehab gaat?
Succes ermee in elk geval. Hopelijk kan je daar wel FOK!ken
Vind het moeilijk. Vaak de zucht. En het gemis van de roes. Er staan wel positieve dingen tegenover die nu al goed zijn. Regelmatig en gezond eten. IPV ëén keer per dag een rookwordt. Net 4 bruine sneden kaas ham sla komkommer op met een kiwi. Ontbeten met yuogurt muesli en banaan. Gewoon zoals het hoort en ik altijd deed. De rest moet volgen. M'n Cholesterol was boven de 5 m'n bloeddruk 205 en m'n natium dusdanig laag dat de huisarts me zelf belde om te waarschuwen. Etc.quote:Op zondag 6 november 2016 12:58 schreef Bluezz het volgende:
Hoe gaat het met het 'nuchter' zijn, vind je het moeilijk om niet te drinken, uit je vaste patronen te stappen?
Je bent goed bezig, en het zal makkelijker gaan, net als het stoppen met roken.quote:Op zondag 6 november 2016 14:51 schreef tong80 het volgende:
Vind het moeilijk. Vaak de zucht. En het gemis van de roes. Er staan wel positieve dingen tegenover die nu al goed zijn. Regelmatig en gezond eten. IPV ëén keer per dag een rookwordt. Net 4 bruine sneden kaas ham sla komkommer op met een kiwi. Ontbeten met yuogurt muesli en banaan. Gewoon zoals het hoort en ik altijd deed. De rest moet volgen. M'n Cholesterol was boven de 5 m'n bloeddruk 205 en m'n natium dusdanig laag dat de huisarts me zelf belde om te waarschuwen. Etc.
Gewoon weer Tongquote:Op zondag 6 november 2016 18:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je bent goed bezig, en het zal makkelijker gaan, net als het stoppen met roken.
De weegschaal slaat door naar de goeie kant.
Nu nog in je hoofd rustig krijgen
Je post echt zo anders en normaler trouwens
Dude, goed bezig!quote:Op zondag 6 november 2016 18:49 schreef tong80 het volgende:
Hij heeft net Patates-Frietates met Bamischijf gebracht.
Op en neer. Slapen gaat gelukkig wel wat beter. Lichaam jarenlang vergiftigd dus van alles wat. Maar het went.quote:
Ik had al chronische hoofdpijn was een paar dagen extreem. Is nu weer aan het minderen. Zolang het zeurt kan ik het hebben.quote:
Over een jaar ren je de halve marathonquote:Op zondag 6 november 2016 21:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had al chronische hoofdpijn was een paar dagen extreem. Is nu weer aan het minderen. Zolang het zeurt kan ik het hebben.
Heel gevaarlijk weet je dat? Je had zomaar het syndroom van Korsakov kunnen oplopen met deze levensstijl!quote:Op zondag 6 november 2016 14:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind het moeilijk. Vaak de zucht. En het gemis van de roes. Er staan wel positieve dingen tegenover die nu al goed zijn. Regelmatig en gezond eten. IPV ëén keer per dag een rookwordt. Net 4 bruine sneden kaas ham sla komkommer op met een kiwi. Ontbeten met yuogurt muesli en banaan. Gewoon zoals het hoort en ik altijd deed. De rest moet volgen. M'n Cholesterol was boven de 5 m'n bloeddruk 205 en m'n natium dusdanig laag dat de huisarts me zelf belde om te waarschuwen. Etc.
Herman op een terras zag Lennie Rennen.quote:Op zondag 6 november 2016 21:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Over een jaar ren je de halve marathon
Ik weet het. Onverantwoord was het.quote:Op zondag 6 november 2016 21:38 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Heel gevaarlijk weet je dat? Je had zomaar het syndroom van Korsakov kunnen oplopen met deze levensstijl!
Niet goed eten en zo vitaminetekorten oplopen is de oorzaak ervan dat mensen korsakov krijgen door alcoholisme!
Verder erg goede zaak dat je zo'n buurman hebt.En succes... wel volhouden nu. Zou echt té zonde om wéér terug te vallen en dan ook wéér dat hele klote proces van stoppen moeten ondergaan en daarin weer vanaf 0 moeten beginnen.
Dat heb ik zelf ook met roken nu.
Valt wel mee. Meer een gezelligheids sherry nipper.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |