Ik denk dat als jij volhoud dat het de beste manier van bedanken is!quote:Op donderdag 3 november 2016 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeg ik kan hem niet genoeg bedanken. Hij heeft ook een telefoonlijntje met moeke. Dat stelt haar gerust
We hebben afgesproken dat ie tot de opname zoveel mogelijk een oogje in het zeil houdt. Zoals gisteren had ik een enorme terugval. Als zelfs ik tijdens de rust van een wedstrijd van Ajax naar bed ga, is het niet normaal. Maakte me vannacht zorgen en heb de huisartsenpraktijk gebeld. Het kon geen kwaad tot 8 uur te wachten. Hans gebeld vanochtend en om 9 uur had ik de medicatie.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:04 schreef Leonos het volgende:
Ook niet te afhankelijk worden van je buurman he.
Goed om te horen dat je goed geslapen hebt, al was Ajax wel meesterlijk.
Huh?quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:12 schreef praadje het volgende:
Als het wat beter gaat schrijf dan eens een leuk kaartje met hoe belangrijk hij voor je is geworden en hoe erg je het waardeert wat hij allemaal voor je doet en doe er een doosje merci ofzo bij. Dat zegt meer dan woorden en cadeaus kan ik je vertellen.
Dat Tong tzt een leuk kaartje voor de buurman moet schrijven, doosje merci erbij, het zijn namelijk wel de kleine dingen die tellen.quote:
Zeg zegt dat woorden en cadeau's niet hoeven maar dat een kaartje en een doos merci een goed iets is om te geven.quote:Op zondag 6 november 2016 09:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat Tong tzt een leuk kaartje voor de buurman moet schrijven, doosje merci erbij, het zijn namelijk wel de kleine dingen die tellen.
Wij allemaal eigenlijk, ondanks alles.quote:Op zondag 6 november 2016 09:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat Tong tzt een leuk kaartje voor de buurman moet schrijven, doosje merci erbij, het zijn namelijk wel de kleine dingen die tellen.
Goed geslapen. Toch moe. Natrium moet aangevuld worden.quote:Op zondag 6 november 2016 00:47 schreef praadje het volgende:
Hey Tong, hoe is het vandaag gegaan? Hopelijk een goede dag gehad en ik hoop dat je vannacht weer goed slaapt.
Welterusten voor nu of straks.
Hij kan de pot op.quote:Op zondag 6 november 2016 09:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:
Ga je ook nog wat doen aan de oorzaak/reden dat je bent gaan drinken? Anders kun je net zo goed door blijven drinken.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:35 schreef tong80 het volgende:
Ik ben momenteel aan het afkicken van een alcoholverslaving.
Ja, ik wacht op bericht voor opname. En we zijn al bezig.quote:Op zondag 6 november 2016 11:56 schreef OEM het volgende:
[..]
Ga je ook nog wat doen aan de oorzaak/reden dat je bent gaan drinken? Anders kun je net zo goed door blijven drinken.
Ik bedoel meer dat hij niet iedere dag steeds een aantal keren hoeft te herhalen hoe dankbaar hij is en dat hij geen dure cadeaus hoeft te kopen maar dat een aardigheidje volstaat.quote:Op zondag 6 november 2016 10:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeg zegt dat woorden en cadeau's niet hoeven maar dat een kaartje en een doos merci een goed iets is om te geven.
Hoe is dat geen woorden en cadeau's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |