144 red een dier.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:14 schreef Zelfscanner het volgende:
Gastenboek weer op de site.
Hebben we niks meer aan![]()
Hoop echt dat ze hiermee stopt.
Arme poesjes.
ik heb een ban daarquote:Op dinsdag 1 november 2016 19:34 schreef Zelfscanner het volgende:
Andere gastenboekers betrapt
http://forum.viva.nl/forum/list_message/24817805
Wat is daar vreemd aan? Vind het eigenlijk vreemder en onhygienischer om schoenen aan te houden in huis, kan ook zijn omdat ik goed geconditioneerd ben inmiddels door mijn Taiwanese vriendinquote:Op dinsdag 1 november 2016 11:42 schreef Gia het volgende:
Die andere dame was ook wel een beetje raar, hoor. Met dat schoenen uit gedoe. Komt ze van het kamp of zo, want daar is dat normaal.
Ja. Die kleine kooitjes. Bah.quote:Op maandag 7 november 2016 21:36 schreef matthijst het volgende:
Gvd zielig man, die vogels in de kelder
Vond ze nog groot voor een liefhebber. Soms staan er nog kleinere kooien en hij heeft een volière!quote:
quote:Op maandag 7 november 2016 21:53 schreef matthijst het volgende:
Ai, een zoontje verdronken in de brandgang ja?
Da's niet niks!
Zou die in de laatste seconden het idee hebben gehad dat hij nergens heen kon, beetje alsof hij in een fuckin klein kooitje in een kelder zat?
Karma.
Dan gaan ze doodquote:Op maandag 7 november 2016 21:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Vogels horen in de lucht, Niet opgesloten.
Jep. Op npo is t zoveel leuker en bondigerquote:Op maandag 7 november 2016 21:56 schreef bosatlas het volgende:
Wat een over dramatisch programma is dit toch geworden..
Vorige week anders nietquote:Op maandag 7 november 2016 21:57 schreef Isane het volgende:
[..]
Jep. Op npo is t zoveel leuker en bondiger
Dat is toch nog zo'n twee keer voor ze het graf in gaan.quote:
quote:Op maandag 7 november 2016 22:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dat is toch nog zo'n twee keer voor ze het graf in gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |