Graag gedaan weerquote:
En jij ook snel weer draaien he!quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het was leuk om je weer te horen draaien, muis. Dank je.
Ik raakte er zelf helemaal de kluts door kwijtquote:
Graag gedraaid hoorquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het was leuk om je weer te horen draaien, muis. Dank je.
Het viel mij dus niet alleen op.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik raakte er zelf helemaal de kluts door kwijt![]()
Lijkt wel of voice fx volume gekoppeld is geworden aan het master volume
Ga ik zeker doenquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het viel mij dus niet alleen op.
Wellicht het onderzoeken waard...
Adje Random...quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij gaan er dingen niet helemaal lekker met Gup. Ik hoorde straks twee keer achter elkaar dezelfde plaat en nu speelt -ie opnieuw een nummer van Depeche Mode, dat voor het vorige nummer ook al werd gespeeld.
quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij gaan er dingen niet helemaal lekker met Gup. Ik hoorde straks twee keer achter elkaar dezelfde plaat en nu speelt -ie opnieuw een nummer van Depeche Mode, dat voor het vorige nummer ook al werd gespeeld.
Iemand heeft Gup verzoekjes gevoerd.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]Gebeurt erg regelmatig sinds de afgelopen crash.
Sinds de crash er voor gebeurde het soms.
quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iemand heeft Gup verzoekjes gevoerd.
quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat was vast jouw vrouwelijke wederhelft, of niet?
Dus jij vraagt gewoon geheel uit jezelf - volledig autonoom - Kids van Robbie Williams en Kylie Minogue aan?quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dus jij vraagt gewoon geheel uit jezelf - volledig autonoom - Kids van Robbie Williams en Kylie Minogue aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |