Je hebt ze ook aan je broek en onder je aanrecht.quote:Op maandag 31 oktober 2016 16:31 schreef chufi het volgende:
Oh maar ik rook niet meer en ook nooit pijp..
Harmke Pijpers. Ze heeft wel haar op de tandenquote:
Morgen is de dag, heb je wat makkelijks qua eten. Je bent gesloopt na dag éénquote:
Ja jaquote:Op maandag 31 oktober 2016 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Morgen is de dag, heb je wat makkelijks qua eten. Je bent gesloopt na dag één
Blijf gelovenquote:Op maandag 31 oktober 2016 18:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ja ja ....
hoe was het bij de huisarts?
Het is dan al bijna woesdagquote:
Zo is dat, ik wens je succes en ga lekker even niks doen en je alles uit laten leggen.quote:
Morgen is het dinsdag mongoolquote:
Yep alles werkend krijgen etc accounts, pasjes, werkplek, telefoon, laptop... whateverquote:Op maandag 31 oktober 2016 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo is dat, ik wens je succes en ga lekker even niks doen en je alles uit laten leggen.
ik ook niet, snap er niets vanquote:Op maandag 31 oktober 2016 18:40 schreef Soury het volgende:
Oh mijn moeder wist de knokkel test niet qua 30 of 31 dagen per maand.
Moet je ook op de foto, ik had een voortand verloren toen ik op de foto moestquote:Op maandag 31 oktober 2016 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Yep alles werkend krijgen etc accounts, pasjes, werkplek, telefoon, laptop... whatever
Je lacht toch nooit dus wat maakt het uit..........quote:Op maandag 31 oktober 2016 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je ook op de foto, ik had een voortand verloren toen ik op de foto moest
januari begin je op knokkel één en dan tel je doorquote:
nooit van gehoord........je hebt 8 knokkels dus dan stopt het in Augustus?quote:Op maandag 31 oktober 2016 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
januari begin je op knokkel één en dan tel je door
Ga je nou Tong copierenquote:Op maandag 31 oktober 2016 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Je lacht toch nooit dus wat maakt het uit..........
Ben je dom ofzoquote:Op maandag 31 oktober 2016 18:45 schreef FANN het volgende:
[..]
nooit van gehoord........je hebt 8 knokkels dus dan stopt het in Augustus?
Je gaat op je andere hand verderquote:Op maandag 31 oktober 2016 18:47 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien ...... maar ik snap het niet
Dat je weet hoeveel dagen er in een maand zitten.quote:
en wat doe je met Februari dan?quote:Op maandag 31 oktober 2016 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat je weet hoeveel dagen er in een maand zitten.
Die vinger is wat korter, net zoals jou hersensquote:
Het is een steuntjequote:
nah ik zit het nu te testen maar Februari zit je op je ringvinger dus klopt ook niet, zou je bij je pinkiequote:Op maandag 31 oktober 2016 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Die vinger is wat korter, net zoals jou hersens
Ok maar de 31 en 30 werkt wel.quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:02 schreef FANN het volgende:
[..]
nah ik zit het nu te testen maar Februari zit je op je ringvinger dus klopt ook niet, zou je bij je pinkie
moeten zitten, rare test.........
Ik lust alles maar nootmuskaat staat niet op het menuquote:
Tief toch eens op met je googelquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb het al gevonden....
http://leestrainer.nl/Lee(...)dagen%20in/maand.htm
Het is kleuterschool materiequote:Op maandag 31 oktober 2016 19:12 schreef FANN het volgende:
[..]
als jij het zo raar uitlegt moet ik wel
knokkeltest was niet eens te vinden
oe.. dan ben je nu oudoomquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:13 schreef Treehut362 het volgende:
...dat mijn nicht, dat is de dochter van mijn jongste zus, moeder is geworden.
Nice hoe heet het larfquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:13 schreef Treehut362 het volgende:
Tongquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:15 schreef tong80 het volgende:
Vanmiddag naar de huisarts geweest. Goed gesprek, ik was zo speedy als wat. Zat een beetje de cabaretier te spelen. Gelukkig kent ze me goed en dacht niet wil deze man worden opgenomen ?
Ik heb voor drie weken valium meegekregen. 2 of 3 per dag. Net naar gelang. Werd vanmiddag erg duf door hetcontrast. Maar slapen lukte me niet. Dan vanavond maar. Na de drie weken valium, omdertussen een SPVer, broer moeder en dokter die op me letten. Dan een intakegesprek in Tiel bij een verslavingskliniek. Daar wordt gekeken welke behandeling en hoelang. Ik ga ook aangeven dat in internetverslaafd ben. Dat gaan ze combineren en een plan opstellen. Vandaag dus een start naar de oude/nieuwe Herman/tong80. Ik heb er gelijk één op gepakt.
Ik ga je missenquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:15 schreef tong80 het volgende:
Vanmiddag naar de huisarts geweest. Goed gesprek, ik was zo speedy als wat. Zat een beetje de cabaretier te spelen. Gelukkig kent ze me goed en dacht niet wil deze man worden opgenomen ?
Ik heb voor drie weken valium meegekregen. 2 of 3 per dag. Net naar gelang. Werd vanmiddag erg duf door hetcontrast. Maar slapen lukte me niet. Dan vanavond maar. Na de drie weken valium, omdertussen een SPVer, broer moeder en dokter die op me letten. Dan een intakegesprek in Tiel bij een verslavingskliniek. Daar wordt gekeken welke behandeling en hoelang. Ik ga ook aangeven dat in internetverslaafd ben. Dat gaan ze combineren en een plan opstellen. Vandaag dus een start naar de oude/nieuwe Herman/tong80. Ik heb er gelijk één op gepakt.
quote:
Kerstpakket met bierquote:
Ik had het zelf niet kunnen verzinnenquote:
Ze lach in een deuk ik had haar hart ooit al eens veroverd omdat ik mee kon [raten overdanseressen en tursters. Ze is moderne danseres en liet een filmp[je aan mij terijl ze het rapport typtequote:Op maandag 31 oktober 2016 19:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Tong![]()
Goed gedaan man serieus, laat dat masker voorlopig maar thuis als je artsen spreekt
Lekker. Ik trek er ook één open.quote:
Nah... maar ze neemt het allemaal wél serieus toch?quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze lach in een deuk ik had haar hart ooit al eens veroverd omdat ik mee kon [raten overdanseressen en tursters. Ze is moderne danseres en liet een filmp[je aan mij terijl ze het rapport typte
heftig!quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:15 schreef tong80 het volgende:
Ik ken haar al jaren. Was nu zo speedy. Ik zei ik heb twee dingen, ik wil opgenomen worden en ik wil valium. Dat laatste had ik al gezien ha ha ha, het tweede kkomen we wel uit.quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... maar ze neemt het allemaal wél serieus toch?
Wél leuk dat je goed met haar kan opschieten, dat dan weer wel natuurlijk...
Succes ermee moet je zeggenquote:
Als je 's nachts niet kan slapen probeer dan eens van die Melatonine pilletjes, kan je gewoonquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken haar al jaren. Was nu zo speedy. Ik zei ik heb twee dingen, ik wil opgenomen worden en ik wil valium. Dat laatste had ik al gezien ha ha ha, het tweede kkomen we wel uit.
Goeietipquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je 's nachts niet kan slapen probeer dan eens van die Melatonine pilletjes, kan je gewoon
bij het Kruidvat kopen, misschien helpt het... is plantaardig dus kan geen kwaad..
aanbieden in fhfquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:35 schreef FANN het volgende:
Die dozen staan trouwens nog steeds in de gang, als ze niet worden opgehaald heb ik
geloof ik 2 BBQ's![]()
wat moet ik ermee?
Kun je niet even bij ze aanbellen?quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:35 schreef FANN het volgende:
Die dozen staan trouwens nog steeds in de gang, als ze niet worden opgehaald heb ik
geloof ik 2 BBQ's![]()
wat moet ik ermee?
goed zo tong, eerlijk blijven hč maar vooral rustig aanquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:15 schreef tong80 het volgende:
kan altijd nogquote:
jaaaaaaaaaaaaaa pfffffffffffffff zou ik kunnen doen maar de postbode zou een kaartjequote:
jeuh!quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:13 schreef Treehut362 het volgende:
Heb je Chuf al een kaartje gestuurd?quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:48 schreef sacha het volgende:
[..]
jeuh!![]()
ga je mij nog even je adres pm-en want dat heb ik nodig
Nee bedanktquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Breek een heup, krijg jij er ook nog één
Ik hoorde vorige week een arts nog het tegendeel beweren dus, weet niet meer bij welk programma.quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je 's nachts niet kan slapen probeer dan eens van die Melatonine pilletjes, kan je gewoon
bij het Kruidvat kopen, misschien helpt het... is plantaardig dus kan geen kwaad..
No fucking wayquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:54 schreef sacha het volgende:
[..]
pm je adres ff, krijg je een kadootje
Is dat zo? Dan moet ie dat eerst aan zijn arts vragen, ik heb het nooit aan de mijnese gevraagd.quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoorde vorige week een arts nog het tegendeel beweren dus, weet niet meer bij welk programma.
Dit dus.quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan moet ie dat eerst aan zijn arts vragen, ik heb het nooit aan de mijnese gevraagd.
quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoorde vorige week een arts nog het tegendeel beweren dus, weet niet meer bij welk programma.
ik zou het ook niet zonder meer willen adviseren, hangt van de rest van de medicatie afquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was naar aanleiding van een kind dat slaapproblemen had, en de arts waarschuwde de moeder dus dat niet zomaar te geven.quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:57 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zou het ook niet zonder meer willen adviseren, hangt van de rest van de medicatie af
Ik pm mijn rekening nummer wel evenquote:
ah... jammer, anders had ik even gekeken of ik het terug kon kijken omdat ik het ook slik...quote:
ah... ja ik zou het ook niet snel aan een kleuter gevenquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was naar aanleiding van een kind dat slaapproblemen had, en de arts waarschuwde de moeder dus dat niet zomaar te geven.
Wat volwassenen zelf zonder overleg met een arts slikken moeten ze natuurlijk zelf weten, maar bij kinderen kan je dat niet maken.
niet geschikt voor mij ook, kom ik mijn nest niet meer uit vrees ik....quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Beste slaapmiddel is cannabis, maar ook dat is niet geschikt voor kinderen.
Kopje theequote:Op maandag 31 oktober 2016 20:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Beste slaapmiddel is cannabis, is plantaardig, kan geen kwaad, maar ook dat is niet geschikt voor kinderen.
Ik heb geld zatquote:
je zit in de SC of was dat de bedoeling?quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Inmiddels luisteren via de Samsung, want anders kan ik niks horen omdat er weer een klote reclame op fok het geluid van xiia live wegdrukt
nope, stomme reclame gooit alles in de warquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:07 schreef FANN het volgende:
[..]
je zit in de SC of was dat de bedoeling?
ah... zoiets dacht ik alquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nope, stomme reclame gooit alles in de war
Wat dacht je dan?quote:
ik dacht............quote:
neequote:Op maandag 31 oktober 2016 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kom je meeluisteren naar de Halloweenshow van MaryMouse?
Een sticker voor jequote:
Moet zekerquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:46 schreef sacha het volgende:
[..]
goed zo tong, eerlijk blijven hč maar vooral rustig aan
Was weer te vroeg beneden.. Nog niets gezien dusquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je Chuf al een kaartje gestuurd?![]()
Chuf heb je de mijne al?
Ik zou melatonine doenquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt goed.. Neem wel een slaappilletje
Als je weer aan het werk ben kom je vanzelf weer in een normaal dag- en nachtritmequote:Op maandag 31 oktober 2016 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Duurt even voordat het begint te werken ...
Nee maar ik ga laatste tijd laat slapen
Ja dat is wel te hopen....quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je weer aan het werk ben kom je vanzelf weer in een normaal dag- en nachtritme
Natuurlijk, eventueel met behulp van wat melatonine.quote:
Vette joint en een borrel of nietquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, eventueel met behulp van wat melatonine.
Jajajaquote:
Ben je weer thuis?quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, eventueel met behulp van wat melatonine.
quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk eraan, op tijd op!!
Sterkte.
Bedanktquote:
Heerlijk.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep![]()
Ook wel weer lekker bij mijn Tom thuis
Tom was zo blij toen ik thuis kwamquote:
Zal dan toch wel lukken lijkt me.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tom was zo blij toen ik thuis kwam![]()
Kijken of ik straks eens kan slapen, ik ben al 34 uur wakker met uitzondering van 2 keer een half uurtje dutten in in het vliegtuig.
Dat hoop ik, maar ben eigenlijk niet moe, eerder een beetje hyperquote:Op maandag 31 oktober 2016 22:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zal dan toch wel lukken lijkt me.
De meeste albums had ik op cassettequote:
Bedankt.. Ik hoop het niet nodig te hebben... Ik kruip er zo inquote:Op maandag 31 oktober 2016 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sjoef, speciaal voor jou slaapmuziek op de radio.
Hoe laat moet ik je wakker schoppen?quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Bedankt.. Ik hoop het niet nodig te hebben... Ik kruip er zo in
Heb nog een geschikte tas voor je lunchpakketje?quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Bedankt.. Ik hoop het niet nodig te hebben... Ik kruip er zo in
Toe maarquote:Op maandag 31 oktober 2016 23:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb nog een geschikte tas voor je lunchpakketje?
Eerst leren spellenquote:
Dat lijkt wel een vega trommeltje...quote:
Een muggenzifter die er over valt.quote:Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Idd, het is vrouwen of krijgt.
Heeft ie van Fann gekregen, lief he.quote:Op dinsdag 1 november 2016 00:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een vega trommeltje...
Pcies, niet alleen de focus op buizen en pijpen, rest van de zin moet ook kloppen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Idd, het is vrouwen of krijgt.
Dat was het?quote:Op dinsdag 1 november 2016 00:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Pcies, niet alleen de focus op buizen en pijpen, rest van de zin moet ook kloppen.
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Lui varkenquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Was weer te vroeg beneden.. Nog niets gezien dus
Nou ik denk dat afkicken van een alcoholverslaving best wel heel zwaar is, maar ik heb er geen ervaring mee (gelukkig)quote:
Kwestie van een knop om, maar goed, alcoholisten zijn zielig en hebben het moeilijk, je kan er niets aan doen, toch?quote:Op dinsdag 1 november 2016 09:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ik denk dat afkicken van een alcoholverslaving best wel heel zwaar is, maar ik heb er geen ervaring mee (gelukkig)
ja, daarom staat iedereen die bij verslavingszorg aanklopt ook meteen weer buiten, gewoon de knop omquote:Op dinsdag 1 november 2016 09:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kwestie van een knop om, maar goed, alcoholisten zijn zielig en hebben het moeilijk, je kan er niets aan doen, toch?
Pffff.......
De knop moet bij de betrokkene zelf om, alsof 'de zorg' dat even voor je doet......quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:05 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, daarom staat iedereen die bij verslavingszorg aanklopt ook meteen weer buiten, gewoon de knop om
Ik ben benieuwd wat er gebeurt als ze jou je wiet afpakken van de één op andere dag....quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De knop moet bij de betrokkene zelf om, alsof 'de zorg' dat even voor je doet......
Klinkt hard, maar het is wel zo.
Waarom houdt jou dat bezig?quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er gebeurt als ze jou je wiet afpakken van de één op andere dag....
dat doet de zorg niet even, de ene persoon heeft meer begeleiding nodig dan de andere persoonquote:Op dinsdag 1 november 2016 10:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De knop moet bij de betrokkene zelf om, alsof 'de zorg' dat even voor je doet......
Sorry, maar het is maar net wat je zelf wil, de slachtofferrol is gewoon de makkelijkste.
mwa het houd me niet echt bezig hoor, zolang het voor jou geen probleem is is het wel best toch?quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom houdt jou dat bezig?
En waarom zou dat een probleem moeten zijn?
Maar ach, deze discussie heeft hier weinig zin.
De vergelijking alcohol en cannabis is al appels en peren.
Allemaal prachtig, maar ik ben niet verslaafd.quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:14 schreef FANN het volgende:
[..]
mwa het houd me niet echt bezig hoor, zolang het voor jou geen probleem is is het wel best toch?
ik vergeleek alleen de ene verslaving met de andere..
http://www.trubendorffer.(...)v-80aQobmxoCx47w_wcB
Ik ben blij dat je dat in ieder geval wel inziet en niet zoals Fann denkt dat ik hier alleen maar zit af te zeiken, ik vind de verslaafden gewoon niet zielig, tja, het leven is hard.quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:17 schreef sacha het volgende:
een slachtoffer rol is ook een verslaving
lichamelijke afkickverschijnselen zijn peanuts vergeleken bij de psychischequote:Op dinsdag 1 november 2016 10:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dat in ieder geval wel inziet en niet zoals Fann denkt dat ik hier alleen maar zit af te zeiken, ik vind de verslaafden gewoon niet zielig, tja, het leven is hard.
Eindelijk, je weet het dus wel, zoals ik al eerder zei, het zit tussen je oren, je krijgt helemaal geen (of nauwelijks) lichamelijke afkickverschijnselen, ja, je voelt je even kut, dat klopt, maar hey, je hebt een probleem en wil er vanaf, doe er dan ook iets aan.quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:20 schreef sacha het volgende:
[..]
lichamelijke afkickverschijnselen zijn peanuts vergeleken bij de psychische
mo, ik ben niet débielquote:Op dinsdag 1 november 2016 10:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eindelijk, je weet het dus wel, zoals ik al eerder zei, het zit tussen je oren, je krijgt helemaal geen (of nauwelijks) lichamelijke afkickverschijnselen, ja, je voelt je even kut, dat klopt, maar hey, je hebt een probleem en wil er vanaf, doe er dan ook iets aan.
Dat laatste is moeilijk en moet je zelf doen, de keuze voor de slachtofferrol is dan snel gemaakt, er zijn zat mensen incl artsen die erin meegaan.![]()
Maar het lost je probleem niet op.
Oke, het blijft ook als je niet drinkt een verslaving, je bent er niet zomaar vanaf, maar je zult wel zelf moeite moeten doen, er zijn geen pilletjes die het even voor je regelen.quote:
Want?quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Je lult volkomen uit je nek maar dat geeft niet....
Dat kan niet want die heb jij alquote:Op dinsdag 1 november 2016 10:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Want?
Jij hebt de wijsheid in pacht?
Jij hebt vast meer vriendjes dan ik dus gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 1 november 2016 10:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En als ik al uit mijn nek lul, kan iemand anders dan Fann dat dan even beamen.![]()
Nu toon je zelf hoe dom je bent, ik spreek puur en alleen uit eigen ervaring, me dunkt dat ik er dan meer over kan meepraten dan jij die zomaar iets op google leest en op herhalen zet.quote:
da's waar, dat moet een gave zijn...quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:30 schreef sacha het volgende:
[..]
voor een kind zorgen een verslaving noemen
Jij hebt toch ook hulp gehad, je hebt nog steeds controle'squote:Op dinsdag 1 november 2016 10:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu toon je zelf hoe dom je bent, ik spreek puur en alleen uit eigen ervaring, me dunkt dat ik er dan meer over kan meepraten dan jij die zomaar iets op google leest en op herhalen zet.
Je doet het graag maar het is toch anders.quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:30 schreef sacha het volgende:
[..]
voor een kind zorgen een verslaving noemen
Ja, om de bloedwaarden te checken, da's geen hulp.quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook hulp gehad, je hebt nog steeds controle's
hmmm en daarvoor geen hulp?quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, om de bloedwaarden te checken, da's geen hulp.
Je hebt dus nooit iets meegekregen van wat ik ooit al zei.quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:33 schreef FANN het volgende:
[..]
hmmm en daarvoor geen hulp?
Oké dan...
dan heb ik liever een verslaving, véél makkelijkerquote:Op dinsdag 1 november 2016 10:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je doet het graag maar het is toch anders.
Jawel ik heb ze nog, als ik een keer zin heb lees ik ze nog wel eens na...quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt dus nooit iets meegekregen van wat ik ooit al zei.
pleur toch op, geen enkele pm, en wel een paar dm's die over en weer gingen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Jawel ik heb ze nog, als ik een keer zin eb lees ik z nog wel eens na...
Maar goed ik denk nog steeds dat afkicken van een alcoholverslaving best wel heel zwaar is,
dat mag ik toch denken?
ja af en toe kreeg je nog antwoord ookquote:Op dinsdag 1 november 2016 10:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
pleur toch op, geen enkele pm, en wel een paar dm's die over en weer gingen.
Wat probeer je nou te doen?quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:37 schreef FANN het volgende:
[..]
200 dan?
ja af en toe kreeg je nog antwoord ook
Dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:38 schreef FANN het volgende:
Is ook een verslaving misschien![]()
DM verslaving.....
Jij weet het.quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Met dat betweterig gedrag denk ik....
Ze mot niet zo dom lullen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:41 schreef sacha het volgende:
[..]
met quoten, en elkaar aan de haren trekken
Gaat bij mij moeilijker dan bij Moquote:Op dinsdag 1 november 2016 10:41 schreef sacha het volgende:
[..]
met quoten, en elkaar aan de haren trekken
Ja, en 100%, alcoholvrij, dat dan weer wel.quote:
ik was helemaal niet van plan om iets openbaar te maken hoorquote:Op dinsdag 1 november 2016 10:42 schreef sacha het volgende:
[..]
dat begrijp ik maar sommige dingen hoeven niet openbaar
Je doet maar, geen idee wat, maar goed, ik vind het prima.quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was helemaal niet van plan om iets openbaar te maken hoor
je gaf voer aan de vissen, is geregeld, nu weer de zandbak inquote:Op dinsdag 1 november 2016 10:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was helemaal niet van plan om iets openbaar te maken hoor
Dat doe ik helemaal niet, dat doe ik nooit en ik ga nu ook geen mensn DMmen ofzo...quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je doet maar, geen idee wat, maar goed, ik vind het prima.
Heb je niks te googlen ofzo?quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat doe ik helemaal niet, dat doe ik nooit en ik ga nu ook geen mensn DMmen ofzo...
ik moet trouwens weg....
Ah... oké ik ben naar het VU..quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:44 schreef sacha het volgende:
[..]
je gaf voer aan de vissen, is geregeld, nu weer de zandbak in
slachtoffer rol gespotquote:Op dinsdag 1 november 2016 10:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... oké ik ben naar het VU..
gewoon voor de lol hoor, niks aan de hand, effe koffiedrinken enzo
Nee, ze hebben daar hele lekkere koffie.quote:
en goeie pillen en een drugslabquote:Op dinsdag 1 november 2016 10:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ze hebben daar hele lekkere koffie.
Geen idee meer. Ben wel erg suf door de valiumquote:
Mijn god. Zie je mij ergens klagen ofzo. Ben jij over alles zo negatief ingesteld. Ik zie je namelijk niks anders doen. Misschien was het wel een verkeerde smilie. Je zou maar op die manier in het leven staan.quote:Op dinsdag 1 november 2016 09:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kwestie van een knop om, maar goed, alcoholisten zijn zielig en hebben het moeilijk, je kan er niets aan doen, toch?
Pffff.......
Heb je het nou over mij ? Ik doe niets anders dan de boezem in de eigen handen leggenquote:Op dinsdag 1 november 2016 10:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sorry, maar het is maar net wat je zelf wil, de slachtofferrol is gewoon de makkelijkste.
Dan gaat ie gewoon aan de waterpijp.quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er gebeurt als ze jou je wiet afpakken van de één op andere dag....
Waarom oordeel jij over een alcoholist aan de hand van één smileyquote:
Nee joh natuurlijk ben jij niet verslaafdquote:Op dinsdag 1 november 2016 10:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Allemaal prachtig, maar ik ben niet verslaafd.![]()
Sowieso, een cannabis-verslaving.
Ik zit nu nog in de cold Turkey van m'n vierde mislukte poging om te stoppen. Toen heb ik pas hulp gezocht. Vrijwillig. Werd door niemand verplicht. Het lukte me niet in m'n eentje. Toen heb ik pas een andere mogelijkheid gebruikt. Of je bent onwetend, of je bent dom of je gelooft zelf zo in je dogmatische waarheid dat de doofstomheid niet uit je hersenen is te krijgen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En Parijs is niet van sneeuw. Live with it. Verder.quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dat in ieder geval wel inziet en niet zoals Fann denkt dat ik hier alleen maar zit af te zeiken, ik vind de verslaafden gewoon niet zielig, tja, het leven is hard.
Je zou eens moeten weten. Ik ben er uit. Je bent niet dom. Je bent olie dom.quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eindelijk, je weet het dus wel, zoals ik al eerder zei, het zit tussen je oren, je krijgt helemaal geen (of nauwelijks) lichamelijke afkickverschijnselen, ja, je voelt je even kut, dat klopt, maar hey, je hebt een probleem en wil er vanaf, doe er dan ook iets aan.
Dat laatste is moeilijk en moet je zelf doen, de keuze voor de slachtofferrol is dan snel gemaakt, er zijn zat mensen, incl artsen, die erin meegaan.![]()
Maar het lost je probleem niet op.
Jawel, want er zijn diverse artsen die dat kunnen beamen.quote:
Meen je dat nou ? Jeetje. Daar schrik ik wel van zeg.quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oke, het blijft ook als je niet drinkt een verslaving, je bent er niet zomaar vanaf, maar je zult wel zelf moeite moeten doen, er zijn geen pilletjes die het even voor je regelen.
Hoor wie het zegt ha ha haquote:Op dinsdag 1 november 2016 10:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Want?
Jij hebt de wijsheid in pacht?
Vertel eens uit jouw ervaring. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu toon je zelf hoe dom je bent, ik spreek puur en alleen uit eigen ervaring, me dunkt dat ik er dan meer over kan meepraten dan jij die zomaar iets op google leest en op herhalen zet.
Je bent een heldquote:Op dinsdag 1 november 2016 10:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, om de bloedwaarden te checken, da's geen hulp.
Heb 0,0% hulp gehad, van helemaal niemand niet, dat is ook de enige manier.
Een internist houdt zich niet met je psyche bezig.
Lafaard is het.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:45 schreef Soury het volgende:
En Mo heeft het ook druk om al de quote alerts weg te werken
Het is eerder laf om te quoten en dan alles terwijl die persoon niet reageert.quote:
Flikker op. Hij is over mij bezig. Dan reageer ik. Ik ben aan het afkicken en gaat posten dat het aan m'n mentalieit ligt kutje.quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is eerder laf om te quoten en dan alles terwijl die persoon niet reageert.
Dan snap je niet dat fok een discussie forum is.
Is niks mis mee toch? Met je kutjequote:Op dinsdag 1 november 2016 16:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flikker op. Hij is over mij bezig. Dan reageer ik. Ik ben aan het afkicken en gaat posten dat het aan m'n mentalieit ligt kutje.
Ja doe dat maar en googel eens op karmaquote:Op dinsdag 1 november 2016 16:09 schreef FANN het volgende:
ik ga effe de binnenkant van mijn ogen bekijken
Morgen is het al zaagmansquote:Op dinsdag 1 november 2016 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerste dag zit er op ....Wel vermoeiend hoor, maar aardig mensen en een hoop Spaanstalig
Het boeit me eerlijk gezegd geen reet.quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:18 schreef Soury het volgende:
Ik heb niet het gevoel dat iemand jou ook maar ellende wenst.
Heb je een lamme hand nu?quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerste dag zit er op ....Wel vermoeiend hoor, maar aardig mensen en een hoop Spaanstalig
Daar ben ik het met je eensquote:Op dinsdag 1 november 2016 18:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het boeit me eerlijk gezegd geen reet.
Bijna ... Want ze geven elkaar ook nog allemaal een hand wanneer ze naar huis gaan... Wel grappig en de bazin zit schuin achter me maar die heeft grote potten snoep op dr buro staan voor iedereen... om maar te pakken... Heb me er nog niet aan vergrepen...quote:
Oh nice dat klinkt goed de vrijmiboquote:
Nou menig bier gezopen in de avond/nachtdienstquote:Op dinsdag 1 november 2016 18:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In ploegendienst had je dat niet.
Je bent er ongeschonden doorheen gekomen?quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Leukquote:
meequote:Op dinsdag 1 november 2016 18:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent er ongeschonden doorheen gekomen?
Viel het tegen?
1x per jaar een nieuw veulen inwijden na de laatste nachtdienst met de ploeg bij de wei was wel lachen altijd.quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou menig bier gezopen in de avond/nachtdienst
Op de fiets te doen?quote:
Het was bijna elke vrijdag raakquote:Op dinsdag 1 november 2016 18:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1x per jaar een nieuw veulen inwijden na de laatste nachtdienst met de ploeg bij de wei was wel lachen altijd.
Ik had eigenlijk niet anders verwacht.quote:
Ik ook niet het is wel altijd wennen aan je werkt en de mensenquote:Op dinsdag 1 november 2016 18:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk niet anders verwacht.
Ok even googelenquote:Op dinsdag 1 november 2016 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja prima in 20 minuutjes te doen, alleen maar over dedictated fietspad...
Mijn maat is weleens naar huis gestuurd na het kindercarnaval in de nachtdienst.quote:
Ik had een chef ooit die zo bezopen was en door de baas naar huis was gebracht. Ik heb nog nooit zo gelachen die maandag erop, Oh koren op de molen van Sasha het was de Meneer Blokkerquote:Op dinsdag 1 november 2016 19:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn maat is weleens naar huis gestuurd na het kindercarnaval in de nachtdienst.
Kon 'm nog paar uur hand boven het hoofd houden maar toen had ploegchef het door dat ie wel erg vaag was.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |