Je hebt ze ook aan je broek en onder je aanrecht.quote:Op maandag 31 oktober 2016 16:31 schreef chufi het volgende:
Oh maar ik rook niet meer en ook nooit pijp..
Harmke Pijpers. Ze heeft wel haar op de tandenquote:
Morgen is de dag, heb je wat makkelijks qua eten. Je bent gesloopt na dag éénquote:
Ja jaquote:Op maandag 31 oktober 2016 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Morgen is de dag, heb je wat makkelijks qua eten. Je bent gesloopt na dag één
Blijf gelovenquote:Op maandag 31 oktober 2016 18:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ja ja ....
hoe was het bij de huisarts?
Het is dan al bijna woesdagquote:
Zo is dat, ik wens je succes en ga lekker even niks doen en je alles uit laten leggen.quote:
Morgen is het dinsdag mongoolquote:
Yep alles werkend krijgen etc accounts, pasjes, werkplek, telefoon, laptop... whateverquote:Op maandag 31 oktober 2016 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo is dat, ik wens je succes en ga lekker even niks doen en je alles uit laten leggen.
ik ook niet, snap er niets vanquote:Op maandag 31 oktober 2016 18:40 schreef Soury het volgende:
Oh mijn moeder wist de knokkel test niet qua 30 of 31 dagen per maand.
Moet je ook op de foto, ik had een voortand verloren toen ik op de foto moestquote:Op maandag 31 oktober 2016 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Yep alles werkend krijgen etc accounts, pasjes, werkplek, telefoon, laptop... whatever
Je lacht toch nooit dus wat maakt het uit..........quote:Op maandag 31 oktober 2016 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je ook op de foto, ik had een voortand verloren toen ik op de foto moest
januari begin je op knokkel één en dan tel je doorquote:
nooit van gehoord........je hebt 8 knokkels dus dan stopt het in Augustus?quote:Op maandag 31 oktober 2016 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
januari begin je op knokkel één en dan tel je door
Ga je nou Tong copierenquote:Op maandag 31 oktober 2016 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Je lacht toch nooit dus wat maakt het uit..........
Ben je dom ofzoquote:Op maandag 31 oktober 2016 18:45 schreef FANN het volgende:
[..]
nooit van gehoord........je hebt 8 knokkels dus dan stopt het in Augustus?
Je gaat op je andere hand verderquote:Op maandag 31 oktober 2016 18:47 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien ...... maar ik snap het niet
Dat je weet hoeveel dagen er in een maand zitten.quote:
en wat doe je met Februari dan?quote:Op maandag 31 oktober 2016 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat je weet hoeveel dagen er in een maand zitten.
Die vinger is wat korter, net zoals jou hersensquote:
Het is een steuntjequote:
nah ik zit het nu te testen maar Februari zit je op je ringvinger dus klopt ook niet, zou je bij je pinkiequote:Op maandag 31 oktober 2016 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Die vinger is wat korter, net zoals jou hersens
Ok maar de 31 en 30 werkt wel.quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:02 schreef FANN het volgende:
[..]
nah ik zit het nu te testen maar Februari zit je op je ringvinger dus klopt ook niet, zou je bij je pinkie
moeten zitten, rare test.........
Ik lust alles maar nootmuskaat staat niet op het menuquote:
Tief toch eens op met je googelquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb het al gevonden....
http://leestrainer.nl/Lee(...)dagen%20in/maand.htm
Het is kleuterschool materiequote:Op maandag 31 oktober 2016 19:12 schreef FANN het volgende:
[..]
als jij het zo raar uitlegt moet ik wel
knokkeltest was niet eens te vinden
oe.. dan ben je nu oudoomquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:13 schreef Treehut362 het volgende:
...dat mijn nicht, dat is de dochter van mijn jongste zus, moeder is geworden.
Nice hoe heet het larfquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:13 schreef Treehut362 het volgende:
Tongquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:15 schreef tong80 het volgende:
Vanmiddag naar de huisarts geweest. Goed gesprek, ik was zo speedy als wat. Zat een beetje de cabaretier te spelen. Gelukkig kent ze me goed en dacht niet wil deze man worden opgenomen ?
Ik heb voor drie weken valium meegekregen. 2 of 3 per dag. Net naar gelang. Werd vanmiddag erg duf door hetcontrast. Maar slapen lukte me niet. Dan vanavond maar. Na de drie weken valium, omdertussen een SPVer, broer moeder en dokter die op me letten. Dan een intakegesprek in Tiel bij een verslavingskliniek. Daar wordt gekeken welke behandeling en hoelang. Ik ga ook aangeven dat in internetverslaafd ben. Dat gaan ze combineren en een plan opstellen. Vandaag dus een start naar de oude/nieuwe Herman/tong80. Ik heb er gelijk één op gepakt.
Ik ga je missenquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:15 schreef tong80 het volgende:
Vanmiddag naar de huisarts geweest. Goed gesprek, ik was zo speedy als wat. Zat een beetje de cabaretier te spelen. Gelukkig kent ze me goed en dacht niet wil deze man worden opgenomen ?
Ik heb voor drie weken valium meegekregen. 2 of 3 per dag. Net naar gelang. Werd vanmiddag erg duf door hetcontrast. Maar slapen lukte me niet. Dan vanavond maar. Na de drie weken valium, omdertussen een SPVer, broer moeder en dokter die op me letten. Dan een intakegesprek in Tiel bij een verslavingskliniek. Daar wordt gekeken welke behandeling en hoelang. Ik ga ook aangeven dat in internetverslaafd ben. Dat gaan ze combineren en een plan opstellen. Vandaag dus een start naar de oude/nieuwe Herman/tong80. Ik heb er gelijk één op gepakt.
quote:
Kerstpakket met bierquote:
Ik had het zelf niet kunnen verzinnenquote:
Ze lach in een deuk ik had haar hart ooit al eens veroverd omdat ik mee kon [raten overdanseressen en tursters. Ze is moderne danseres en liet een filmp[je aan mij terijl ze het rapport typtequote:Op maandag 31 oktober 2016 19:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Tong![]()
Goed gedaan man serieus, laat dat masker voorlopig maar thuis als je artsen spreekt
Lekker. Ik trek er ook één open.quote:
Nah... maar ze neemt het allemaal wél serieus toch?quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze lach in een deuk ik had haar hart ooit al eens veroverd omdat ik mee kon [raten overdanseressen en tursters. Ze is moderne danseres en liet een filmp[je aan mij terijl ze het rapport typte
heftig!quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:15 schreef tong80 het volgende:
Ik ken haar al jaren. Was nu zo speedy. Ik zei ik heb twee dingen, ik wil opgenomen worden en ik wil valium. Dat laatste had ik al gezien ha ha ha, het tweede kkomen we wel uit.quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... maar ze neemt het allemaal wél serieus toch?
Wél leuk dat je goed met haar kan opschieten, dat dan weer wel natuurlijk...
Succes ermee moet je zeggenquote:
Als je 's nachts niet kan slapen probeer dan eens van die Melatonine pilletjes, kan je gewoonquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken haar al jaren. Was nu zo speedy. Ik zei ik heb twee dingen, ik wil opgenomen worden en ik wil valium. Dat laatste had ik al gezien ha ha ha, het tweede kkomen we wel uit.
Goeietipquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je 's nachts niet kan slapen probeer dan eens van die Melatonine pilletjes, kan je gewoon
bij het Kruidvat kopen, misschien helpt het... is plantaardig dus kan geen kwaad..
aanbieden in fhfquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:35 schreef FANN het volgende:
Die dozen staan trouwens nog steeds in de gang, als ze niet worden opgehaald heb ik
geloof ik 2 BBQ's![]()
wat moet ik ermee?
Kun je niet even bij ze aanbellen?quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:35 schreef FANN het volgende:
Die dozen staan trouwens nog steeds in de gang, als ze niet worden opgehaald heb ik
geloof ik 2 BBQ's![]()
wat moet ik ermee?
goed zo tong, eerlijk blijven hè maar vooral rustig aanquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:15 schreef tong80 het volgende:
kan altijd nogquote:
jaaaaaaaaaaaaaa pfffffffffffffff zou ik kunnen doen maar de postbode zou een kaartjequote:
jeuh!quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:13 schreef Treehut362 het volgende:
Heb je Chuf al een kaartje gestuurd?quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:48 schreef sacha het volgende:
[..]
jeuh!![]()
ga je mij nog even je adres pm-en want dat heb ik nodig
Nee bedanktquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Breek een heup, krijg jij er ook nog één
Ik hoorde vorige week een arts nog het tegendeel beweren dus, weet niet meer bij welk programma.quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je 's nachts niet kan slapen probeer dan eens van die Melatonine pilletjes, kan je gewoon
bij het Kruidvat kopen, misschien helpt het... is plantaardig dus kan geen kwaad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |