Hier niet aan de ordequote:
Sundog?quote:Op zondag 6 november 2016 11:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hier niet aan de orde![]()
[ afbeelding ]
Dit buitje:
[ afbeelding ]
Hier (Zeeland) eigenlijk al sinds 10u regen.quote:Op zondag 6 november 2016 15:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit weer is echt schijt irritant
Weert helaas al vrij vroeg in de ochtend grijs en dat werd steeds iets grijzer totdat het ging regenen.quote:Op zondag 6 november 2016 17:44 schreef computergirl het volgende:
[..]
tussen de buien door toch ook blauwe luchten gezien hier te Adam
Nope dat was niet van toepassingquote:
En zo gaat het weer de hele winter door. Niks in het westen. alles in het oosten.quote:Op maandag 7 november 2016 08:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Er is een kansje op sneeuw in het noorden / noordoosten.
Heb jij voorkennis voor de komende winter?quote:Op maandag 7 november 2016 08:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En zo gaat het weer de hele winter door. Niks in het westen. alles in het oosten.![]()
Nee, maar dat hoef je ook niet te hebben want het is toch ieder jaar hetzelfde liedje. Ook niet heel vreemd in Nederland trouwens, maar goed.quote:Op maandag 7 november 2016 08:24 schreef Canopus het volgende:
[..]
Heb jij voorkennis voor de komende winter?
Het is vaker storm en regen in Nederland dan sneeuw enz.quote:Op maandag 7 november 2016 08:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, maar dat hoef je ook niet te hebben want het is toch ieder jaar hetzelfde liedje. Ook niet heel vreemd in Nederland trouwens, maar goed.
Als je dat na enkele dagen met wat regen al hebt heb ik echt medelijden met je dat je in Nederland woont.quote:Op maandag 7 november 2016 09:06 schreef Stefanovich het volgende:
Pow ik merk echt dat ik het zwaar heb met dit donkere en grijze weer. Deprimerend.
Het wilt nog niet echt vlotten met die winter daar bij jou he?quote:Op maandag 7 november 2016 08:29 schreef Dven het volgende:
Afgelopen nacht niet onder de 13 graden geweest. Om 00:00 was het zelfs nog 17 graden... Bizar warm aangezien de gemiddelde minimumtempratuur momenteel rond de 4 graden ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |