Mij ook. Met als voordeel van het scenario dat de winter in ZO-Europa volgens de auteur overwegend warm verlooptquote:Op woensdag 2 november 2016 13:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jabeste bult fantasie, maar dat lijkt me dan wel weer gaaf om mee te maken.
Tja meestal is het het een of het ander. Zelfde verhaal met de VS en Europa.quote:Op woensdag 2 november 2016 14:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Mij ook. Met als voordeel van het scenario dat de winter in ZO-Europa volgens de auteur overwegend warm verloopt
quote:Op woensdag 2 november 2016 14:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Tja meestal is het het een of het ander. Zelfde verhaal met de VS en Europa.
Ik hoop oprecht dat we dat een paar dagen mee gaan maken de komende winter. Lijkt me weer eens fantastisch, zo'n echt 'insneeuwen' scenario. Dat je lopend boodschappen moet halen en even aan de bejaarde achterburen vraagt of ze nog wat nodig hebben. Dat je hond tot aan zijn oren in de sneeuw zakt.quote:Op woensdag 2 november 2016 13:51 schreef Straatcommando. het volgende:
Als het dan toch koud moet worden, doe dan record koud. Meters sneeuw. Dan is het nog bijzonder. Net als warmterecords, die moeten ook gewoon blaartrekkend heet zijn. Alles er tussenin is saai.
Ik heb afgelopen winter nog lopend boodschappen moeten doen, vanwege spekgladde wegen door ijzel. Oprecht een horrorwinterdag. Twee mensen afgevoerd zien worden door een ambulance na een valpartij en een auto een schuurtje in zien rijden/glijden.quote:Op woensdag 2 november 2016 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat we dat een paar dagen mee gaan maken de komende winter. Lijkt me weer eens fantastisch, zo'n echt 'insneeuwen' scenario. Dat je lopend boodschappen moet halen en even aan de bejaarde achterburen vraagt of ze nog wat nodig hebben. Dat je hond tot aan zijn oren in de sneeuw zakt.
Ja, het is lastig voor degenen die de weg op moeten. Maar recordbloedhitte is ook kut voor dieren en bejaarden etc en toch is het degenen die er wel van houden gegund. Gun mij dan ook een weekje horrorwinter
quote:Op woensdag 2 november 2016 16:38 schreef Anthonie24 het volgende:
waarom regent het toch de hele tijd. ik had vandaag plannen om mijn auto te lakken. daar komt nu helemaal niks meer van terecht.
Hier ook, was eerste week van het jaar toch? Wat een horror. Glijdend naar het werk (halfuurtje voor 800m) en zelfde wijze weer terug. Bijna leeg kantoor omdat de meesten van ver komenquote:Op woensdag 2 november 2016 17:14 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen winter nog lopend boodschappen moeten doen, vanwege spekgladde wegen door ijzel. Oprecht een horrorwinterdag. Twee mensen afgevoerd zien worden door een ambulance na een valpartij en een auto een schuurtje in zien rijden/glijden.
Maar dat is natuurlijk ook iets anders dan waar Straatcommando en ik het over hadden met metersdikke sneeuw. Ijzel en ambulances hoeft van mij ook niet.quote:Op woensdag 2 november 2016 17:14 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen winter nog lopend boodschappen moeten doen, vanwege spekgladde wegen door ijzel. Oprecht een horrorwinterdag. Twee mensen afgevoerd zien worden door een ambulance na een valpartij en een auto een schuurtje in zien rijden/glijden.
Een weekjequote:Op woensdag 2 november 2016 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat we dat een paar dagen mee gaan maken de komende winter. Lijkt me weer eens fantastisch, zo'n echt 'insneeuwen' scenario. Dat je lopend boodschappen moet halen en even aan de bejaarde achterburen vraagt of ze nog wat nodig hebben. Dat je hond tot aan zijn oren in de sneeuw zakt.
Ja, het is lastig voor degenen die de weg op moeten. Maar recordbloedhitte is ook kut voor dieren en bejaarden etc en toch is het degenen die er wel van houden gegund. Gun mij dan ook een weekje horrorwinter
Ik was mild, voor de sneeuwhaters.quote:Op woensdag 2 november 2016 17:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Een weekje![]()
Doe maar drie maanden![]()
Drie jaar geen winter gehad...op de ijzel na idd. IJzel hoeft van mij dan ook weer niet. Spekglad was het hier.
Die sneeuwhaters moeten niet zeurenquote:Op woensdag 2 november 2016 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was mild, voor de sneeuwhaters.
Stiekem wil ik zelf ook veel langer dan een weekje.
Heb bijna vijf jaar geleden nieuwe schaatsen gekocht, ik heb ze tot nu toe in totaal maar liefst 3 weken kunnen gebruiken op natuurijs.quote:Op woensdag 2 november 2016 17:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Een weekje![]()
Doe maar drie maanden![]()
Drie jaar geen winter gehad...op de ijzel na idd. IJzel hoeft van mij dan ook weer niet. Spekglad was het hier.
Dat bedoel ik...mag het een keer winter zijn.quote:Op woensdag 2 november 2016 17:58 schreef Kaji het volgende:
[..]
Heb bijna vijf jaar geleden nieuwe schaatsen gekocht, ik heb ze tot nu toe in totaal maar liefst 3 weken kunnen gebruiken op natuurijs.
Ik zag gisteren een aankondiging op tv en vond dat stukje er echt verrassend goed uitzien!quote:Op donderdag 3 november 2016 14:21 schreef Frutsel het volgende:
TV Tip voor de kille zaterdagavond
TV / Als de dijken breken
Nog niet thuis?quote:Op woensdag 2 november 2016 18:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zodra ik thuis ben, ga ik dit plaatje fixen.
Pfff altijd die slachtofferrol van de winter-lovers alsof het in geen honderd jaar meer koud of sneeuwrijk is geweest. Slecht geheugen hebben jullie toch....quote:Op woensdag 2 november 2016 18:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat bedoel ik...mag het een keer winter zijn.
Moet je de hittegekkies eens horen als het maar één (!) zomer niet eens een weekje flink warm is. Pluh!quote:Op donderdag 3 november 2016 15:43 schreef dick_laurent het volgende:
POE HEE, het duurt nu al bijna DRIE jaar sinds het echt koud is geweest. Wat een oneindige en bizar lange periode
hahaquote:Op donderdag 3 november 2016 15:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Pfff altijd die slachtofferrol van de winter-lovers alsof het in geen honderd jaar meer koud of sneeuwrijk is geweest. Slecht geheugen hebben jullie toch....
Januari 2010? -0,5 gemmideld, dik onder normaal dus. Dec 2010? -1,1 met ladingen sneeuw en talloze ijsdagen
Februari 2012? Een reeks ijs en ijskoude dagen in de eerste helft van de maand
Jan/feb/maart 2013? Alle drie te koude maanden, waarvan maart 2013 een van de koudste maart maanden was in weet ik veel hoe lang.
Vervolgens is het daarna idd 2 winters achtereen veel te zacht geweest. Dus ja. POE HEE, het duurt nu al bijna DRIE jaar sinds het echt koud is geweest. Wat een oneindige en bizar lange periode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |