Dat dus, rechtdoor over het gras sneller moet niet kunnen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 01:43 schreef JaJammerJan het volgende:
Voor de rest stel ik nog een 8) voor:
8) Het circuit in Mexico heeft een aanpassing nodig waardoor het niet meer mogelijk is om bocht 1 zo hard af te snijden dat er zo'n grote voordelen te behalen zijn. Dan hadden we namelijk ook het merendeel van deze discussies vandaag niet.
Voor de rest spot on.
Die is vliegtuig aan het slopen nu.quote:Op maandag 31 oktober 2016 01:52 schreef Kyran het volgende:
wat zou ik toch graag beelden willen zien van Vettel tijdens/na bekend making van beslissing
aangezien vettel er nooit voorbij was, aan wie zou max dan zijn plek moeten teruggeven?quote:Op maandag 31 oktober 2016 01:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De grap is dat dat op zich een regel is die je blijkbaar op verschillende manieren kan interpreteren.
Er schieten vaker mensen de baan af zonder plekje te verliezen en lang niet iedereen wordt daarvoor gestraft en/of levert zijn plekje in.
Als Max zijn plaats had ingeleverd was hij sowieso niet op het podium gekomen dus dit is de gok die hij nam. Hij accepteerde het risico dat hij bestraft zou worden, stel dat hij niet bestraft was dan was het achteraf een goede keuze geweest.
Een plek teruggeven kan je na de race niet meer terugdraaien, vergeet dat niet.
quote:Op maandag 31 oktober 2016 01:52 schreef Kyran het volgende:
wat zou ik toch graag beelden willen zien van Vettel tijdens/na bekend making van beslissing
Race incident maar goed da's mijn mening.quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:10 schreef CrashO het volgende:
Heb intussen nog een betere cap kunnen maken van die fittie tussen Vettel En Ricciardo.
En ik blijf het toch eens met de stewards dat Vettel fout zat en gestraft moest worden onder de regel waar hij zelf voor gelobbyd heeft![]()
[ afbeelding ]
Bekijk het maar met dat gejank.quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:16 schreef CrashO het volgende:
En de culturele uitwisseling tussen Vettel en Max. In Sync (zo goed mogelijk dan)![]()
[ afbeelding ]
Ik of Vettel?quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bekijk het maar met dat gejank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Dit geldt voor mij ook.quote:Op maandag 31 oktober 2016 05:12 schreef MakkieR het volgende:
OMG ben net wakker geworden voor mijn werk, en ik zie dat Vettel 10 seconden penalty heeft gekregen, karma is een bitch haha, mijn dag kan al niet meer stuk, Bye Bye Vettel
Dat dus. Zoals verwacht. Mooi dat Ferrari het hardst liep te janken om die regel en er dan zelf meteen een straf ervoor krijgt ipv Maxquote:Op maandag 31 oktober 2016 05:12 schreef MakkieR het volgende:
OMG ben net wakker geworden voor mijn werk, en ik zie dat Vettel 10 seconden penalty heeft gekregen, karma is een bitch haha, mijn dag kan al niet meer stuk, Bye Bye Vettel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |